- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to nesmysl.
1. Nepřežije to první zimu.
2. Je to drahé.
3. Trvalé světlo bude dělat problémy zvěři.
4. Reflexní prvky na silnicích jsou ze všech výše uvedených důvodů lepší.
Vtipně to glosoval Jaromír Bosák na Twitteru:
,,V Holandsku testují dálnici, která v noci svítí.Ty naše by za peníze na jejich stavbu měly nejen svítit,ale i hrát Mozarta a vonět po medu."
V našem Kocourkově to bude stejně utopie, když přes zlodějiny vedení silničářů a používání podřadných materiálů nejsou peníze ani na nutné opravy silnic.
ono hlavně se musí zvážit, jestli to není celé ko*tina
Fosforové ručičky na budíku jsem už měl jako kluk v hlubokém socialismu a i ta barva byla stejná, nebo hodně podobná ))
samozrejme DYZAJNÉRY sú tí praví. predstavte si, že stačí do asfaltu pridať mleté sklo a svieti sama. id*otiny ako odrazky, farebné pásy a podobne odpadnú aj samy, ak vydržia, druhý prechod odhŕňačom ich spoľahlivo zruší.
no, právě v nizozemsku myslím žádné shrnovače ani nepoužívají ne?
A nechtěj ty silnice udělat rovnou vyhřívaný?
a silničáři by neměli v zimě co žrát
Jak uvedl kolega níže - tady by stačili obyčejné reflexní bílé čáry na krajnicích, nebo alspoň patníky. Jazdím často za prarodičema po silnici, pravda, III. třídy ale provoz je na ní jak po silnici I. třídy, a člověk aby odhadoval, jestli je tam pole nabo pořád ještě silnice.
Nebo aspon obcas ty patniky umejt...
To budou mít ty stavební firmičky jistě radost. Plácnou na dálnici pár reflexních prvků a cenu za kilometr to vystřelí zase o pár milionů nahoru. Už teď máme přechody pro zviřátka, tak proč ne obrázky na asfalt.
Celý dnešní automobilismus je jako masový způsob dopravy jeden velký socialistický nesmysl ve slepé uličce. Nějaká světla na silnici na tom nic nezmění, stejně jako dvacet asistentů v "moderních" automobilech.
Naši potomci budou jednou kroutit hlavami, jak jste mohli být tak blbí a celou zemi zapráskali těmi pojízdnými popelnicemi a neustálému převážení vzduchu a zadku sem a tam a všem nákladům s tím spojeným obětovali třetinu aktivní části života. Ulice přecpané plechovkami, které tam jen tak beze smyslu stojí, po dálnicích jedou všichni stovky km stejným směrem, ale každý musí řídit, pro každého separátní motor. A automobil samotný? Zastaralá ubohost na úrovni parního stroje, hnusný smradlavý spalovací motor, do kterého se každý rok leje kýbl oleje (!), spojka založená na mechanickém tření (!), plýtvání energií v brzdách (!), dokonce ten krám je možné poškodit jen špatným ovládáním, aniž bych se pohnul z místa. Manévrovatelnost v městském prostředí naprosto příšerná. Automobilismus v současné podobě je ostuda této civilizace.
Zkuste vymyslet něco modernějšího (třeba teleport). Nemyslím, že by doprava něčeho z místa A do místa B byla jen tak z plezíru. Někdy asi ano, ale řekl bych, že většinou je nějaký důvod, proč se auto použije.