Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Modrý polňačkový supersport je zpátky. První jízda s Imprezou WRX STI

Jako jediná česká internetová redakce jsme se svezli v novém Subaru Impreza WRX STI. Je to moderní auto, které připomíná "staré dobré" časy, kdy se auta stavěla hlavně tak, aby jezdila co nejlépe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K50a69r87e28l 25F65a36i54t 1848613518752

Je to bomba auto. Parkrat sjsem se svezl v předchozím modelu, je to super. A nej...je to na šotolině, to je úžasná hračka, ale musí se s tím s respektem. Člověka to zamotá do volantu raz dva.

0/0
7.5.2014 11:44

L81e14o88š 54N12o77v44á77k 3849138800345

Já měl za to, že už se tento vůz jmenuje pouze WRX STI a označení impreza už se ho netýká...:-)

+1/0
23.4.2014 10:10

L44e84o36š 48N54o11v38á92k 3109438140625

http://www.auto.cz/subaru-wrx-vraci-dvoulitru-ma-195-kw-volitelne-automat-77940 viz odkaz

0/0
23.4.2014 10:14

P81a23v20e23l 47P39t30á88č32e65k 7315129193639

No je vidět,že nevíte o čem píšete.Já jsem probnul za velkou louží několik Mustangů a proto jsem si koupil Bosse ....Jezdím v něm každý den,v běžném provozu po celé Evropě....okruhy jsem jel několikrát abych ho měl v ruce.,Nemám auto na vystavování před garáží.Nepotřebuji rady od někoho,kdo o tom nic neví a už vůbec ne hodnocení jezdeckého umění,ty si nechte pro jiné.Díky.

0/0
22.4.2014 12:45

K49a18r13e94l 78F64a65i16t 1928793798982

Ty jsi pěkný ocas. Srovnávat rally auto s okruhovým.....radši mlč.

0/0
7.5.2014 11:39

J16i40ř60í 22P82a80n69t83l91í29k 8633333644473

Co to musí být za tatara srovnávat X6 se subaru ? 8-o

+2/0
18.4.2014 23:02

M73a60r44t21i29n 15V46o44j46á87č84e95k 9483357961266

srovnávat se může všechno ,ale je to zajímavý ,začínám přemýšlet (bmw naftáky znám v impreze jsem se projel párkrát)v čem by to X6 v naftě subaru natřelo ....a na rovině s pevným startem ne ,v zatáčkách určitě ne, v terénu v žádném případě -takže zbývá jen a pouze dojezd na nádrž;-D a to mám subaru i BMW rád

0/0
19.4.2014 10:31

P16e26t42r66a 40M23a58l71á 7521488301495

Je to brko:)

0/0
18.4.2014 19:53

M79a57r87t49i70n 23H27a90v55l57í68k 4600925697943

Škoda, že už to nemá bezrámové okna. Vždycky mě pobaví, když při staženém okénku a vystupování lidi sáhnout do prázdna :D

+4/0
18.4.2014 17:25

M23i33r96o83s31l58a93v 13Š57i17m31k79o 7435463852485

Na pohled to není moc hezké auto. Kdyby tenhle motor strčili do BRZ, to by byla pecka !

0/−1
18.4.2014 16:55

D75a66v25i94d 66R40ů95ž56i76č21k78a 5346605678733

Cekal sem ze to bude tahle kraska https://www.youtube.com/watch?v=U5wykB0Hk2c

btw. To fakt musim tankovat 98 octanovej ? O kolik je vubec drazsi? nikdy me to nezajimalo...

0/0
18.4.2014 16:34

P16a46v53e63l 58P28t50á46č27e31k 7625849903639

Tohle Subaru se mi fakt líbí.Stejně jak staré kousky.

Když už píšete o X6 ce,tak k tomu něco napíšu.Mám dva roky Mustang Boss 302 a když jsem loni jel za kámošem do Monaka,svezl jsem se v Jeho BMW X6 M.Motor tuším kolem 4.5 osmiválec 555koní. Oproti Mustangu dvounásobní cena ale na 2.5 tuny docela dravec.Mě se líbí i X5.Nevidím v tom problén,když si někdo něco taového pořídí.

Tohle Subaru za  cca 1.2 melounu není špatné.Fakt je,že není pro každého.Ale koukat se na to určitě dá.

0/−1
18.4.2014 15:48
Foto

M91i47c57h18a71l 29P83u36č 3538102564928

Už rozumím tomu Vašemu mínusu. Vy asi nebudete velký příznivec okruhů, když jezdíte s Mustangem ;-). Mustang je rychlé auto v přímém směru, ale zatáčky mu moc nejdou. Je to masírka pro lidi, kteří jsou v euforii z toho, že na rovince sešlápnou plyn na podlahu a tím jejich řidičské umění končí... ;-D

+5/−1
18.4.2014 18:01

J11a36n 54K46u25t78m95a48n 9574739950

Tak pro vás není určitě...;-D;-D;-D

0/0
18.4.2014 18:21

J92i31ř89í 56S26c77h76w45a76c21h 5646229297414

Tak v zatáčkách tato Impreza určitě pomalejší nebude než to tvoje téměř dvou a půl tunové hovádko ;-)

+2/0
18.4.2014 11:52

J75i52ř94í 54S31c20h98w62a11c35h 5496199727834

tak to Patřilo P. Kubátovi a jeho X6;-)

0/0
18.4.2014 12:00

D47a15v94i25d 43R73y61c24h49e38t37s20k75ý 9326211260880

Pán je nervózní že dal 2,8 mega za naftovej třílitrovej traktor a někdo mu do toho fušuje s mizerným WRXkem za milion.

+4/−1
18.4.2014 13:19

M70a41r27t83i12n 53Š52t13ě51p84á92n68e88k 3317753683141

Je skvele, ze "jediná česká internetová redakce" dokazala natocit, za jiste kratkou dobu co meli auto pujcene, tak profesionalni video;-D

0/0
18.4.2014 11:48

P60e38t15r 69K96u84b66a24t 3372551254930

Pro me je to zklamani.Kdyz jsem videl ten nadherny koncept,jine auto jsem uz nechtel ale nakonec design opet nic moc.A k tomu je i pomalejsi nez moje X6 5.0d u ktere mam prumer 8.5l nafty.A to je proti tomu tank.

+1/−15
18.4.2014 10:48

J10a33n 40Z89e18l59i47n41a65r 3636135507726

to je dost pofiderni srovnani s X6

+7/0
18.4.2014 10:50

L40a31d75i31s80l49a15v 43M16i28k59a 1861839114434

Taky mě to pobavilo, dvě absolutně odlišné auta, vlastnosti, motory a takhle to porovnávat, to by mě fakt nenapadlo....jinak taky to určitě ještě k tomu více drncá než X6 ))

+6/0
18.4.2014 11:45
Foto

T42o26m87a26s 96K86w57o84l69e37k 4979224260305

Jezdim casto s x6 a taky s Sti generace GDI ( do 2007 s kufrem) Komfort jizdy je lepsi v Sti o poznani ...

+3/0
18.4.2014 14:08
Foto

M72i94c74h11a29l 34P53u44č 3478162734758

Vás bych chtěl vidět vidět ve Vaší X6 někde na okruhu ... ;-D. Nejspíš budete nejrychlejší řidič na rovném úseku dálnice, ale bez kamínků. Na okruhu by Vás nejspíš rozsekal i trochu zkušenější šofér s ve všech směrech slabším vozem. Docela by mě pobavil pohled na Váš výraz dostat nasekáno od Rapid 1.2 TSI... ;-D8-o

+6/−1
18.4.2014 11:59
Foto

D87a66v26i22d 40M31a74t46ě96j33ů 2465252347748

Srovnavat dieselove SUV s benzinovym sportovnim autem je trochu mimo. Na primce budete mozna rychlejsi, ale po primce umi jezdit kazdy ucho. U STI jde o radost z jizdy...

+5/0
18.4.2014 12:52

M53i73c90h60a53l 50P92a26v85l54á64t 9223813804189

Panu Kubatovi nejde o radost z jizdy. Jde mu o maximalni rychlost a spotrebu. ;o)

+1/0
18.4.2014 12:56

D87a80v49i20d 32R21y69c27h52e25t67s90k51ý 9836741700370

Hlavně při pořizovací ceně skoro tři mega je potřeba hodně tlačit na tu spotřebu. Palivo na 100.000 km stojí v tomto případě celých 10% ceny vozu, takže hlavně lehká noha..;-D;-D

+2/0
18.4.2014 13:22

J85i94ř58í 10Č70e56r54m30á34k 9940497409664

V uvedenem X6 nebude rychlejsi ani omylem. A to ani na rovne dalnici.

+2/−1
18.4.2014 13:25
Foto

V74l18a91d64i87m44í65r 75V23o52z41á13b 3728186376820

na přímce rychlejší než subaru nebude..

+1/0
18.4.2014 14:44

D11a74v11i79d 92R83y95c85h59e87t19s92k65ý 9126861740770

X6 5.0d (což je 3000ccm diesel, protože proto) není ani tak moc auto jako spíš diagnóza...

+3/−1
18.4.2014 13:10

M21a57r91t81i58n 28V86o35j71á20č80e16k 9673677821456

tak pán třeba není odborník a myslel ,že kupuje 5ti litr,přeci jen dříve bylo značení jasné řada karoserie a obsah motoru  - teď u těch SUV už musí mít člověk trochu přehled

0/0
19.4.2014 10:39

M91a50r92t74i38n 86T81e34p95l77a38n 9567550815573

Problém je, že v praxi ta vaše X6 může být rychlejší tak maximálně na runwayi letiště :) V první zatáčce by se s váma STI rozloučilo...

+2/−1
18.4.2014 14:02

J49a54n 38K94u95t78m89a28n 9264819920

A určitě vaše X6 zastaví na sněhu, ze 40, rychleji než Subaru, co?;-)

0/0
18.4.2014 18:27

J67a22n 85S15v52o30b51o19d29a 3197452802124

X6 5.0d neexistuje, komerční označení je M50d, máte to jistě napsané na kufru. Motor je 3,0d. Spotřebě 8,5 litrů je těžké uvěřit, jistě to jde, ale to by člověk musel jezdit jako s felicií a v těch třech turbech by se s nadsázkou proháněli pavouci. Každopádně by mě zajímala sonda do duše kupce X6 M50d.

0/0
18.4.2014 21:22

M81a70r20t57i62n 50V57o78j25á37č32e65k 9233397871496

BMW naftáky skutečně umí těch 8,5 bude v pohodě běžnou jízdou ....v pětkovým combi jsem jezdil dlouhodobě kolem 7

0/0
19.4.2014 10:25

J22a60n 73S58v56o93b24o21d20a 3727842352144

Sám mám 330d kombi a jezdím dlouhodobě za 7-7,5, problém je v tom, že podle počítače je to 5,5-6, takže věřím jen měření dle dotankování. V té X6 je vlastně stejný motor, jen evoluční a se třemi turby, ve dvaapůltunovém autě těm osmi a půl reálně nevěřím, ale pokud opravdu člověk jezdí bez rychlejších akcelerací, pak to jde, ale zase na takový styl si normální člověk nekoupí M50d. S Touaregem 3,0 TDI jsem jezdil za 11 a to je proti X6 velmi nesportovní auto, k rychlejší jízdě neláká.

0/0
19.4.2014 10:52

L72a38d40i18s56l91a23v 18K79a70l63o41u44s 7875966571810

na mě nemáš. Jezdím často přeplňovaným naftovým šestiválcem 12.0d  , který má už při 2000 ot/min ot. 189 kW na pneumatikách 295/80 R22.5. Když je to prázdné, tak ten komfort je na velmi vysoké úrovni. Kam se nějaké X6 hrabe. ;-D;-D;-D

0/0
4.6.2014 9:46

L86a17d21i31s79l96a84v 16K53a35l76o95u45s 7525766721520

Pro ostatní informace jedná se o motor LIAZ ML 637 ;-D.

0/0
4.6.2014 10:21

L20a63d93i35s14l81a94v 35K14a79l13o94u24s 7585356241610

A je to jen za 32,-Káčé.;-D;-D

0/0
4.6.2014 10:53

L89a97d28i91s51l58a42v 33M49i47k86a 1411839354204

Škoda, že už nemá Subaru ambice jezdit Rally a na autech je to prostě znát.

+2/−1
18.4.2014 10:45

J64a71n 44J86a92n87e60č13e39k 9350533920146

Úžasné jízdní vlastnosti to bezseporu má, ale po designové stránce je to auto prostě stále hrozné :-P

+2/−4
18.4.2014 9:54

T13o58m21á27š 69C31h89r85a73s34t27n22ý 2458919799421

Chápu, má to nápad má to myšlenku, sterilita chybí. Nebojte, Škoda už brzy snad konečně se vymáčne se svou Fábií ;-D

+2/0
18.4.2014 10:25

J56a47n 71J95a76n83e59č86e89k 9370673120476

úplně vedle ;-)

+1/−1
18.4.2014 10:31

M25a62r25e14k 49K29l45u88f75a 3248234144306

Na druhou stranu třeba Francouzi mají u některých vozů design velmi pěkný, ale koupit si to může fakt snad jenom šílenec.

+5/0
18.4.2014 11:49

M77i96c20h68a80l 52P67a32v95l77á15t 9303183354749

Proc hrozne? Nebyt tradicne desiveho zadniho kridla, tak je to mnohem hezci auto nez vetsina konfekcnich modelu.

+1/0
18.4.2014 12:57

M61a39r79t92i32n 83T36e18p63l95a40n 9527600955673

Je fakt, že designem se Subaru zrovna neproslavilo (nebo možná jo, ale ne v moc pozitivním stylu). Moje žena vždycky o WRX říká, že je to takovej Focus ;-D

0/−1
18.4.2014 14:04

J71a57n 82K72a62r80e88l 78N67o85v59a78k 5916664468976

pekne, dokud do nej nejakej blb neda plyn.. nebo primo vyrobce protoze to ti pravi srdcari vyzaduji.. :(

0/0
18.4.2014 9:27
Foto

V29l21a19d23i23m83í43r 20V97o92z70á12b 3148846216250

a proč ne?já už Lpg v STi viděl??kdyby vám někdo pujčil STI v lpgéčku tak to ani nepoznáte,tedy pokud nejste fundovaný odborník ..

0/−3
18.4.2014 14:49

K71a98r20e43l 71F34l61o21r79i50a10n 6351457347562

Mekci podvozek a vetsi privetivost? Jen doufam, ze to nebude zase jen dalsi nesmyslnej kompromis na strane podvozku a tlumicu. Stavajici verze byla naradim, kde si clovek musel vsechno zaslouzit a o to vetsi radost z jizdy pak mel. Jestli to tady bude na rejpani v nose s pohodlim i pri rychly okresce, tak to bude smutnej odklon od STI filozofie. Ale zase to asi koupi vic lidi :).

0/0
18.4.2014 9:18

D25a96v58i41d 32R48y86c54h58e73t49s62k64ý 9876281760630

Technicky lepší auto už ani nemá cenu kupovat. 300 koní bezezbytku využitých fantastickým podvozkem, žádné elektro ekopitomosti, hydraulický posilovač...Škoda že se víc neprodává - Češi to buď neumí ocenit, a pokud ano, neumí pochopit že takové auto musí taky žrát. Když si vezmu že každá X6tka na ulici byla dražší...

+5/−1
18.4.2014 8:32

R11o47m63a30n 66K36r64a56t85o56c11h42v42í42l 6846617686234

Neprodává?, to si kupují 1) jenom nadšenci 2) ti kteří na to mají peníze.

Musí být splněné obě dvě podmínky, respektive není to auto na nákupy.

0/0
18.4.2014 10:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.