Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Modrý polňačkový supersport je zpátky. První jízda s Imprezou WRX STI

Jako jediná česká internetová redakce jsme se svezli v novém Subaru Impreza WRX STI. Je to moderní auto, které připomíná "staré dobré" časy, kdy se auta stavěla hlavně tak, aby jezdila co nejlépe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K97a93r15e41l 49F39a37i52t 1568833898662

Je to bomba auto. Parkrat sjsem se svezl v předchozím modelu, je to super. A nej...je to na šotolině, to je úžasná hračka, ale musí se s tím s respektem. Člověka to zamotá do volantu raz dva.

0/0
7.5.2014 11:44

L98e25o66š 35N43o58v19á77k 3709588720825

Já měl za to, že už se tento vůz jmenuje pouze WRX STI a označení impreza už se ho netýká...:-)

+1/0
23.4.2014 10:10

L77e50o88š 76N87o93v50á38k 3179428760715

http://www.auto.cz/subaru-wrx-vraci-dvoulitru-ma-195-kw-volitelne-automat-77940 viz odkaz

0/0
23.4.2014 10:14


P38a29v40e69l 18P33t57á70č74e42k 7125719863169

No je vidět,že nevíte o čem píšete.Já jsem probnul za velkou louží několik Mustangů a proto jsem si koupil Bosse ....Jezdím v něm každý den,v běžném provozu po celé Evropě....okruhy jsem jel několikrát abych ho měl v ruce.,Nemám auto na vystavování před garáží.Nepotřebuji rady od někoho,kdo o tom nic neví a už vůbec ne hodnocení jezdeckého umění,ty si nechte pro jiné.Díky.

0/0
22.4.2014 12:45

K36a38r51e80l 78F74a85i43t 1828303498222

Ty jsi pěkný ocas. Srovnávat rally auto s okruhovým.....radši mlč.

0/0
7.5.2014 11:39

J18i95ř29í 97P60a70n81t48l31í15k 8763543664283

Co to musí být za tatara srovnávat X6 se subaru ? 8-o

+2/0
18.4.2014 23:02

M68a95r90t71i98n 85V21o48j34á57č50e64k 9823737501366

srovnávat se může všechno ,ale je to zajímavý ,začínám přemýšlet (bmw naftáky znám v impreze jsem se projel párkrát)v čem by to X6 v naftě subaru natřelo ....a na rovině s pevným startem ne ,v zatáčkách určitě ne, v terénu v žádném případě -takže zbývá jen a pouze dojezd na nádrž;-D a to mám subaru i BMW rád

0/0
19.4.2014 10:31

P31e62t33r16a 51M87a55l13á 7461878161455

Je to brko:)

0/0
18.4.2014 19:53

M66a28r93t49i59n 52H22a14v57l98í73k 4580425247733

Škoda, že už to nemá bezrámové okna. Vždycky mě pobaví, když při staženém okénku a vystupování lidi sáhnout do prázdna :D

+4/0
18.4.2014 17:25

M31i92r89o67s11l40a13v 35Š35i11m35k29o 7485643542485

Na pohled to není moc hezké auto. Kdyby tenhle motor strčili do BRZ, to by byla pecka !

0/−1
18.4.2014 16:55

D54a61v59i23d 45R51ů44ž58i98č18k61a 5636415368233

Cekal sem ze to bude tahle kraska https://www.youtube.com/watch?v=U5wykB0Hk2c

btw. To fakt musim tankovat 98 octanovej ? O kolik je vubec drazsi? nikdy me to nezajimalo...

0/0
18.4.2014 16:34

P29a65v77e29l 52P98t62á84č54e28k 7135489223419

Tohle Subaru se mi fakt líbí.Stejně jak staré kousky.

Když už píšete o X6 ce,tak k tomu něco napíšu.Mám dva roky Mustang Boss 302 a když jsem loni jel za kámošem do Monaka,svezl jsem se v Jeho BMW X6 M.Motor tuším kolem 4.5 osmiválec 555koní. Oproti Mustangu dvounásobní cena ale na 2.5 tuny docela dravec.Mě se líbí i X5.Nevidím v tom problén,když si někdo něco taového pořídí.

Tohle Subaru za  cca 1.2 melounu není špatné.Fakt je,že není pro každého.Ale koukat se na to určitě dá.

0/−1
18.4.2014 15:48
Foto

M66i40c40h22a47l 38P18u87č 3948612894758

Už rozumím tomu Vašemu mínusu. Vy asi nebudete velký příznivec okruhů, když jezdíte s Mustangem ;-). Mustang je rychlé auto v přímém směru, ale zatáčky mu moc nejdou. Je to masírka pro lidi, kteří jsou v euforii z toho, že na rovince sešlápnou plyn na podlahu a tím jejich řidičské umění končí... ;-D

+5/−1
18.4.2014 18:01

J11a27n 66K84u32t27m34a11n 9434279870

Tak pro vás není určitě...;-D;-D;-D

0/0
18.4.2014 18:21

J38i89ř32í 41S20c85h75w34a55c64h 5696829887524

Tak v zatáčkách tato Impreza určitě pomalejší nebude než to tvoje téměř dvou a půl tunové hovádko ;-)

+2/0
18.4.2014 11:52

J39i90ř44í 21S67c32h64w52a11c30h 5556559147894

tak to Patřilo P. Kubátovi a jeho X6;-)

0/0
18.4.2014 12:00

D24a32v61i61d 92R15y87c85h79e22t27s45k41ý 9986521150360

Pán je nervózní že dal 2,8 mega za naftovej třílitrovej traktor a někdo mu do toho fušuje s mizerným WRXkem za milion.

+4/−1
18.4.2014 13:19

M56a46r14t50i77n 52Š41t74ě31p72á21n57e45k 3417713143571

Je skvele, ze "jediná česká internetová redakce" dokazala natocit, za jiste kratkou dobu co meli auto pujcene, tak profesionalni video;-D

0/0
18.4.2014 11:48

P23e75t43r 24K42u76b98a73t 3572281534270

Pro me je to zklamani.Kdyz jsem videl ten nadherny koncept,jine auto jsem uz nechtel ale nakonec design opet nic moc.A k tomu je i pomalejsi nez moje X6 5.0d u ktere mam prumer 8.5l nafty.A to je proti tomu tank.

+1/−15
18.4.2014 10:48

J12a22n 25Z27e18l50i56n19a50r 3576195307576

to je dost pofiderni srovnani s X6

+7/0
18.4.2014 10:50

L66a75d43i94s34l89a93v 14M53i23k62a 1371879804984

Taky mě to pobavilo, dvě absolutně odlišné auta, vlastnosti, motory a takhle to porovnávat, to by mě fakt nenapadlo....jinak taky to určitě ještě k tomu více drncá než X6 ))

+6/0
18.4.2014 11:45

T85o98m62a41s 40K57w33o39l20e95k 4669914800325

Jezdim casto s x6 a taky s Sti generace GDI ( do 2007 s kufrem) Komfort jizdy je lepsi v Sti o poznani ...

+3/0
18.4.2014 14:08
Foto

M19i36c83h58a35l 97P84u56č 3728162214898

Vás bych chtěl vidět vidět ve Vaší X6 někde na okruhu ... ;-D. Nejspíš budete nejrychlejší řidič na rovném úseku dálnice, ale bez kamínků. Na okruhu by Vás nejspíš rozsekal i trochu zkušenější šofér s ve všech směrech slabším vozem. Docela by mě pobavil pohled na Váš výraz dostat nasekáno od Rapid 1.2 TSI... ;-D8-o

+6/−1
18.4.2014 11:59
Foto

D79a34v56i19d 20M39a44t38ě75j46ů 2535292197918

Srovnavat dieselove SUV s benzinovym sportovnim autem je trochu mimo. Na primce budete mozna rychlejsi, ale po primce umi jezdit kazdy ucho. U STI jde o radost z jizdy...

+5/0
18.4.2014 12:52

M72i65c25h93a56l 96P79a49v27l69á31t 9693603944649

Panu Kubatovi nejde o radost z jizdy. Jde mu o maximalni rychlost a spotrebu. ;o)

+1/0
18.4.2014 12:56

D36a46v42i24d 23R32y40c79h93e75t85s98k96ý 9486291590600

Hlavně při pořizovací ceně skoro tři mega je potřeba hodně tlačit na tu spotřebu. Palivo na 100.000 km stojí v tomto případě celých 10% ceny vozu, takže hlavně lehká noha..;-D;-D

+2/0
18.4.2014 13:22

J41i36ř62í 24Č47e34r41m39á77k 6812532175910

V uvedenem X6 nebude rychlejsi ani omylem. A to ani na rovne dalnici.

+2/−1
18.4.2014 13:25
Foto

V49l17a74d77i79m81í27r 82V76o77z58á43b 3838236626310

na přímce rychlejší než subaru nebude..

+1/0
18.4.2014 14:44

D93a49v30i30d 12R19y98c63h37e72t32s93k89ý 9806921620960

X6 5.0d (což je 3000ccm diesel, protože proto) není ani tak moc auto jako spíš diagnóza...

+3/−1
18.4.2014 13:10

M49a67r93t58i88n 73V50o78j78á23č53e85k 9463887891576

tak pán třeba není odborník a myslel ,že kupuje 5ti litr,přeci jen dříve bylo značení jasné řada karoserie a obsah motoru  - teď u těch SUV už musí mít člověk trochu přehled

0/0
19.4.2014 10:39

M25a25r60t59i67n 71T28e15p64l77a25n 9547530605813

Problém je, že v praxi ta vaše X6 může být rychlejší tak maximálně na runwayi letiště :) V první zatáčce by se s váma STI rozloučilo...

+2/−1
18.4.2014 14:02

J87a77n 50K31u26t22m62a98n 9894419560

A určitě vaše X6 zastaví na sněhu, ze 40, rychleji než Subaru, co?;-)

0/0
18.4.2014 18:27

J60a40n 30S49v83o85b84o15d98a 3337762462464

X6 5.0d neexistuje, komerční označení je M50d, máte to jistě napsané na kufru. Motor je 3,0d. Spotřebě 8,5 litrů je těžké uvěřit, jistě to jde, ale to by člověk musel jezdit jako s felicií a v těch třech turbech by se s nadsázkou proháněli pavouci. Každopádně by mě zajímala sonda do duše kupce X6 M50d.

0/0
18.4.2014 21:22

M88a10r32t40i82n 18V71o62j34á69č91e14k 9583207491356

BMW naftáky skutečně umí těch 8,5 bude v pohodě běžnou jízdou ....v pětkovým combi jsem jezdil dlouhodobě kolem 7

0/0
19.4.2014 10:25

J98a12n 96S59v76o40b71o54d34a 3577752692664

Sám mám 330d kombi a jezdím dlouhodobě za 7-7,5, problém je v tom, že podle počítače je to 5,5-6, takže věřím jen měření dle dotankování. V té X6 je vlastně stejný motor, jen evoluční a se třemi turby, ve dvaapůltunovém autě těm osmi a půl reálně nevěřím, ale pokud opravdu člověk jezdí bez rychlejších akcelerací, pak to jde, ale zase na takový styl si normální člověk nekoupí M50d. S Touaregem 3,0 TDI jsem jezdil za 11 a to je proti X6 velmi nesportovní auto, k rychlejší jízdě neláká.

0/0
19.4.2014 10:52

L54a72d83i79s33l62a76v 59K57a48l87o76u95s 7795906811360

na mě nemáš. Jezdím často přeplňovaným naftovým šestiválcem 12.0d  , který má už při 2000 ot/min ot. 189 kW na pneumatikách 295/80 R22.5. Když je to prázdné, tak ten komfort je na velmi vysoké úrovni. Kam se nějaké X6 hrabe. ;-D;-D;-D

0/0
4.6.2014 9:46

L93a58d96i77s44l48a38v 32K91a67l38o83u24s 7865636121270

Pro ostatní informace jedná se o motor LIAZ ML 637 ;-D.

0/0
4.6.2014 10:21

L94a40d84i90s29l63a72v 88K42a77l72o54u66s 7375806541580

A je to jen za 32,-Káčé.;-D;-D

0/0
4.6.2014 10:53

L64a14d55i15s19l44a71v 36M62i91k84a 1271789544404

Škoda, že už nemá Subaru ambice jezdit Rally a na autech je to prostě znát.

+2/−1
18.4.2014 10:45

J95a96n 71J17a68n57e51č76e33k 9580693230346

Úžasné jízdní vlastnosti to bezseporu má, ale po designové stránce je to auto prostě stále hrozné :-P

+2/−4
18.4.2014 9:54

T33o14m98á35š 69C16h46r93a93s24t41n11ý 2228949309661

Chápu, má to nápad má to myšlenku, sterilita chybí. Nebojte, Škoda už brzy snad konečně se vymáčne se svou Fábií ;-D

+2/0
18.4.2014 10:25

J65a15n 66J54a75n43e81č71e13k 9250183240546

úplně vedle ;-)

+1/−1
18.4.2014 10:31

M31a29r61e92k 23K83l93u97f30a 3118254744886

Na druhou stranu třeba Francouzi mají u některých vozů design velmi pěkný, ale koupit si to může fakt snad jenom šílenec.

+5/0
18.4.2014 11:49

M20i81c59h11a17l 82P71a17v45l52á59t 9683913214359

Proc hrozne? Nebyt tradicne desiveho zadniho kridla, tak je to mnohem hezci auto nez vetsina konfekcnich modelu.

+1/0
18.4.2014 12:57

M82a86r79t47i28n 77T51e66p89l52a61n 9417390305653

Je fakt, že designem se Subaru zrovna neproslavilo (nebo možná jo, ale ne v moc pozitivním stylu). Moje žena vždycky o WRX říká, že je to takovej Focus ;-D

0/−1
18.4.2014 14:04

J24a40n 78K48a62r54e70l 66N42o21v84a67k 5746844318576

pekne, dokud do nej nejakej blb neda plyn.. nebo primo vyrobce protoze to ti pravi srdcari vyzaduji.. :(

0/0
18.4.2014 9:27
Foto

V85l48a95d16i53m30í23r 19V84o14z96á88b 3768116666120

a proč ne?já už Lpg v STi viděl??kdyby vám někdo pujčil STI v lpgéčku tak to ani nepoznáte,tedy pokud nejste fundovaný odborník ..

0/−3
18.4.2014 14:49

K24a53r78e34l 67F34l98o53r29i41a19n 6801847667652

Mekci podvozek a vetsi privetivost? Jen doufam, ze to nebude zase jen dalsi nesmyslnej kompromis na strane podvozku a tlumicu. Stavajici verze byla naradim, kde si clovek musel vsechno zaslouzit a o to vetsi radost z jizdy pak mel. Jestli to tady bude na rejpani v nose s pohodlim i pri rychly okresce, tak to bude smutnej odklon od STI filozofie. Ale zase to asi koupi vic lidi :).

0/0
18.4.2014 9:18

D97a25v66i39d 82R53y80c69h17e85t58s34k52ý 9696661690520

Technicky lepší auto už ani nemá cenu kupovat. 300 koní bezezbytku využitých fantastickým podvozkem, žádné elektro ekopitomosti, hydraulický posilovač...Škoda že se víc neprodává - Češi to buď neumí ocenit, a pokud ano, neumí pochopit že takové auto musí taky žrát. Když si vezmu že každá X6tka na ulici byla dražší...

+5/−1
18.4.2014 8:32

R43o83m11a72n 70K77r78a60t80o70c17h98v10í80l 6106147286404

Neprodává?, to si kupují 1) jenom nadšenci 2) ti kteří na to mají peníze.

Musí být splněné obě dvě podmínky, respektive není to auto na nákupy.

0/0
18.4.2014 10:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.