Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

SUV 2008 míří na Dakar. Možná je to nejšílenější Peugeot všech dob

Peugeot v polovině března oznámil návrat na legendární Rallye Dakar. Teď postupně odhaluje speciál, který se v roce 2015 pokusí zopakovat úspěchy z let 1987 - 1990. Auto nese označení 2008 DKR, ale se sériovým SUV 2008 má společnou jen základní siluetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T14o89m76á22š 90B89í52l75ý 2295930557

Peugeot 2008 DKR, vypadá to jako autíčko na dálkové ovládání ;-)

0/0
24.4.2014 23:25

M20a47r95t47i50n 58H14e33r58z49i41g 5916187657690

Good news for everyone! :-)

Už se těším! Doufám, že se jim to nerozsype! Pěkná bugyna na špici ještě nebyla! Co Gordon? Ten by ju potrápil! "And now, Peugeot flying over the ramp..." ;-D

No prostě už se těším!!!!!!

0/0
24.4.2014 21:05

M23i82l77a18n 76V72o88t80a55v51a 5544686221192

hmmmm, dobrý. zvlášť po tom co si svá SUV nechal navrhovat a vyrábět od jiných. No na druhou stranu, kdo jiný by jim měl dát dobrý základ pro tyto závody než Mitsu...

0/0
23.4.2014 14:35

K51a85r77e27l 33F38a90i54t 1928803468942

To že automobilky ve vývoji spolu spolupracují a kupují od sebe ověřené věci není nic nového, to funguje dávno a všude.

0/0
25.4.2014 14:26

M56i67l63a13n 47V13o81t68a38v17a 5104406851172

jenže tady pažout s nikým nespolupracoval. natvrdo koupili cizí SUV a přelepili znaky, když nepočítám jiná světla. ale o to tu nejde. je komické to spojení SUV od Peugeotu. stačilo by, kdyby začali dělat svá auta více kvalitní, aby člověk nemusel jen vydělávat na jejich servis

0/0
25.4.2014 15:54

F40r95a51n26t35i39š28e67k 90K22ý66h14o24s 8238391173136

ten film Ari Vatanen na Pikes peak - to je nádhera, sem z toho pokaždý naměkko :-)

+2/0
23.4.2014 10:14

J38o80s31e32f 10Č53i47h10á52k 7591109850506

Hlavně, když si kryje obličej kvůli sluníčku a řídí jednou rukou.

+1/0
23.4.2014 15:17

K55a91r19e91l 42F48a37i66t 1518273368652

Vypadá to super....doufejme že budou stejně úspěšný jako jeho předchůdci na dakaru. Uvidíme co s tím Cyril a El Matadore dovedou. Držím palce.

0/0
23.4.2014 9:26

S55t95e98p32a89n 51T61o35t77h 8298189625178

Pohon zadnich kol bude v pisku jiste velka vyhoda...

0/0
23.4.2014 8:20

T85o57m51á73š 75J39u42r27e45č29k57a 3213812739123

zdá se mi to jako chyba redaktora. Nezdá se mi, že by byli vývojáři pažoutu takový hlupáci.

0/−2
23.4.2014 8:51

P50a61v21e54l 64S76ý13k54o24r20a 4104976742184

Chyba,že redaktor špatně pochopil význam věty "pohon zadních kol"???

0/0
23.4.2014 9:32

K31a46r39e12l 15F83a96i62t 1908213848192

Auta se zadním pohonem jezdí na Dakaru už x let.....nic nového.

0/0
25.4.2014 14:23

V30á35c48l86a50v 25M48á20c72h66a 1742533849137

Budete se divit, ale už i letošní dakar jely speciály jen s pohonem zadních kol. Taky jsem na to dost čuměl, ale asi to nějaký smysl má.

+1/0
23.4.2014 14:43

V41á43c41l73a77v 64M33á94c97h89a 1552153969757

A ještě jeden odkaz - v článku najdete fakta o bugině Carlose Sainze - má zadní pohon:

http://www.redbull.com/en/motorsports/offroad/stories/1331621744713/red-bull-smg-buggy-a-dakar-dream-machine

0/0
23.4.2014 14:52

M58i49c35h44a44l 51D64v67o73ř93á60k 4860117515560

Zadokolky jezdí na dakaru již hodně dlouho a výhody tohoto řešení jsou v članku popsány. Samozřejmě se s tím musí umět ;-) a má to své nevýhody.

0/0
23.4.2014 14:54

D92a54n97i73e50l 65K88r23o56n60e23r 7314454916807

To jsem sam prekvapen, ja myslel, ze tam mají všechna auta 4x4

0/0
23.4.2014 15:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.