Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

SUV 2008 míří na Dakar. Možná je to nejšílenější Peugeot všech dob

Peugeot v polovině března oznámil návrat na legendární Rallye Dakar. Teď postupně odhaluje speciál, který se v roce 2015 pokusí zopakovat úspěchy z let 1987 - 1990. Auto nese označení 2008 DKR, ale se sériovým SUV 2008 má společnou jen základní siluetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T64o71m45á95š 12B81í66l64ý 2215620707

Peugeot 2008 DKR, vypadá to jako autíčko na dálkové ovládání ;-)

0/0
24.4.2014 23:25

M85a41r19t33i51n 35H49e82r18z95i19g 5276247657280

Good news for everyone! :-)

Už se těším! Doufám, že se jim to nerozsype! Pěkná bugyna na špici ještě nebyla! Co Gordon? Ten by ju potrápil! "And now, Peugeot flying over the ramp..." ;-D

No prostě už se těším!!!!!!

0/0
24.4.2014 21:05

M84i92l24a54n 32V23o59t26a92v70a 5954516141722

hmmmm, dobrý. zvlášť po tom co si svá SUV nechal navrhovat a vyrábět od jiných. No na druhou stranu, kdo jiný by jim měl dát dobrý základ pro tyto závody než Mitsu...

0/0
23.4.2014 14:35

K19a58r62e79l 94F29a92i71t 1368123728162

To že automobilky ve vývoji spolu spolupracují a kupují od sebe ověřené věci není nic nového, to funguje dávno a všude.

0/0
25.4.2014 14:26

M72i16l67a54n 54V30o39t83a95v73a 5494656401572

jenže tady pažout s nikým nespolupracoval. natvrdo koupili cizí SUV a přelepili znaky, když nepočítám jiná světla. ale o to tu nejde. je komické to spojení SUV od Peugeotu. stačilo by, kdyby začali dělat svá auta více kvalitní, aby člověk nemusel jen vydělávat na jejich servis

0/0
25.4.2014 15:54

F35r24a25n62t54i83š44e19k 97K46ý56h46o29s 8468341233656

ten film Ari Vatanen na Pikes peak - to je nádhera, sem z toho pokaždý naměkko :-)

+2/0
23.4.2014 10:14

J22o81s25e49f 53Č58i48h26á75k 7211309760456

Hlavně, když si kryje obličej kvůli sluníčku a řídí jednou rukou.

+1/0
23.4.2014 15:17

K18a96r48e46l 92F78a55i73t 1568873708622

Vypadá to super....doufejme že budou stejně úspěšný jako jeho předchůdci na dakaru. Uvidíme co s tím Cyril a El Matadore dovedou. Držím palce.

0/0
23.4.2014 9:26

S17t30e96p17a11n 92T58o81t17h 8368829255188

Pohon zadnich kol bude v pisku jiste velka vyhoda...

0/0
23.4.2014 8:20

T80o64m76á46š 78J71u24r42e61č37k59a 3963812529553

zdá se mi to jako chyba redaktora. Nezdá se mi, že by byli vývojáři pažoutu takový hlupáci.

0/−2
23.4.2014 8:51

P66a91v64e93l 53S85ý46k38o50r18a 4744286702934

Chyba,že redaktor špatně pochopil význam věty "pohon zadních kol"???

0/0
23.4.2014 9:32

K38a80r23e33l 38F21a24i78t 1368773268562

Auta se zadním pohonem jezdí na Dakaru už x let.....nic nového.

0/0
25.4.2014 14:23

V30á54c91l47a19v 28M49á13c24h24a 1712883709327

Budete se divit, ale už i letošní dakar jely speciály jen s pohonem zadních kol. Taky jsem na to dost čuměl, ale asi to nějaký smysl má.

+1/0
23.4.2014 14:43

V44á35c36l37a14v 53M53á47c33h55a 1452733539407

A ještě jeden odkaz - v článku najdete fakta o bugině Carlose Sainze - má zadní pohon:

http://www.redbull.com/en/motorsports/offroad/stories/1331621744713/red-bull-smg-buggy-a-dakar-dream-machine

0/0
23.4.2014 14:52

M41i87c64h86a76l 96D64v90o46ř12á98k 4550777665780

Zadokolky jezdí na dakaru již hodně dlouho a výhody tohoto řešení jsou v članku popsány. Samozřejmě se s tím musí umět ;-) a má to své nevýhody.

0/0
23.4.2014 14:54

D24a19n34i62e16l 75K87r52o98n72e71r 7124814316457

To jsem sam prekvapen, ja myslel, ze tam mají všechna auta 4x4

0/0
23.4.2014 15:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.