Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Nádherný mustang se promenuje. Nejslavnější ford má narozeniny

Americká legenda s pádícím koněm ve znaku slaví padesátiny. Ford Mustang se dnes chystá do Evropy už v šesté generaci. Legendární americký sporťák, který stál u zrodu kategorie sporťáků zvaných "pony car", se představil na den přesně před půl stoletím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M64a45r59e39k 50C44e12r76n13y 5348556577

Tak to je hodne slaby clanek. Mustang by si zaslouzil vic.:-/

0/0
8.5.2014 12:20

P98a20v58e40l 97P16t42á37č95e96k 7975899923519

Po německých a japonských autech jsem si před dvěma lety dovezl nový Mustang Boss 302.Za velkou louží jsem se v několika jiných svezl a rozhodl jsem se pro ten co mám. Jsem spokojen nadmíru.

+1/0
18.4.2014 16:04

M87i94c88h52a15l 31M31o33u73c98h21a 9448709633704

Mno a nový Mustang bude mít oturbený čtyřválec 2,4 litru... :-/

0/0
18.4.2014 14:57

L35u54k17a84s 34V36o85l50f 4669472718805

Nějak nerozumím tomu proč s tím jezdí po poli a proč mu svítí couvačky když jede dopředu ?

Jinak je to moc hezký vůz R^

0/0
18.4.2014 12:07

T32o67m47á60š 49V57e91r23n81e24r 6819501367356

Jo takový Shelby GT 500 z roku 1967 to je nádhera...ale i klasický Mustang je super...

0/0
17.4.2014 23:17

J74i45ř59í 28S63c45h78w65a70c52h 5906149687254

hmmm, tak Octavia (Fabia), co má dle místních diskutérů "1.2 TSI motůrek do sekačky" má víc koní než 6vál 2,8l Mustangu.... jak potupné....;-)

0/−3
17.4.2014 22:52

L12i54b31o15r 42J50e98l65í35n48e71k 9858780505886

no, v tom je právě ta blbost těch sekačkovejch vyhoněnejch motůrků ;-) Potupa pro Mustanga by bylo TSi ;-D

0/0
18.4.2014 8:25

J21i72ř66í 57S97c60h49w89a47c83h 5366119667954

co je to za řeči o "blbosti motorů"?

Blbostí je nazývat "motůrkem do sekačky" něco co to nandá Mustangovi s V6/2,8l. To by pak byla opravdu potupa, že mu to nandala "blbá sekačka" :-P

0/0
18.4.2014 11:43

L94i68b44o88r 76J20e37l91í76n17e85k 9368190195216

takže byste si dal do Mustanga radši 1.2 TSI ;-D;-D;-D ale joo, proti gustu...

+1/0
18.4.2014 12:26

V56l76a66d37i75s58l79a33v 55N69o63h62e63j83l 7318167488411

ne, jde o to, ze 1.2 TSI je prekonovanej motor vzhledem k objemu, neco jako v motorce mam v 998cc 184 koni, to je sekackovej motor (vysoky otacky, vysoky vykon, ale nizky kroutak). v jednoduchosti a objemu (+poctu valcu) je spousta vyhod (zvuk, vydrz, moznosti uprav) a v US muscle autech je proste 1.2 TSI motor ze sekacky, na tu dobu je 2.8 V6 i se 100hp v pohode, i kdyz si uvedomili, ze to neni idealni

+1/0
18.4.2014 13:15

L68i40b78o36r 96J11e40l60í28n94e59k 9718710515406

joo, lépe řečeno než ode mne R^

0/0
18.4.2014 13:17

J77i89ř16í 68S73c89h46w24a45c87h 5296229577724

Ale pánové kde žijete, vždyť vy o TSI netušíte vůbec nic.

1. 1.2 TSI má oproti té tvé motorce asi poloviční litrový výkon tak jaképak překoňování . Jestli mají dnešní 5 litry 450 koní, tak mají stejný litrový výkon jako 1.2 TSI

2. 1.2 TSI dává maximální krouťák už od nějakých 1500 ot (a rozhodně není malej), takže se běžně provozuje v rozmezí 1500-2500 ot, a maximální výkon dává při 4800 ot tak jakápak vysokootáčková sekačka? Způsobem provozu se spíše blíží dieselům.

3. Jo to výkonově odpovídající atmosféry 1.4-1.6 co dávají maximum krouťáku někde v okolí 4000 ot a musí se do těchto otáček honit, aby dodaly stejný výkon,  to jsou ty vaše vysokotáčkové "sekačky" s maximem výkonu nad 6000 ot.

0/0
18.4.2014 15:33

L17i55b10o47r 93J49e77l42í29n78e64k 9968250405836

já se ptám, jestli byste dal TSI do mustanga ;-D jakýkoliv...

0/0
18.4.2014 21:08

J73i83ř96í 21S32c84h93w24a46c73h 5516319267434

a proč se vůbec na něco takového ptáte? Já TSI do Mustanga vůbec necpu, já jen říkám, že v Mustangu nebyly nikdy žádné sekačky a tedy motor o stejném výkonu (nebo vyšším výkonu) není motor do sekačky jenom proto, že má menší objem.

Ale když jsi tu otázku položil, tak ti odpovím. Je to o představách co je (co byl) Mustang.

Pro toho, kdo má ve svá hlavě představu, že Mustang je něco co má jen pětilitrový osmiválec s 400-500 koníky, je nahrada TSIčkem samozřejmě nesmysl (neexistuje ekvivalent).

Pro toho kdo se spokojí s Mustangem s nějakým 3.0 šestiválcem s 200-250 koníky (či dokonce méně), tak samozřejmě ekvivalent ve formě 2.0TSI se stejným výkonem by byl klidně možný....."zvukové" argumenty jsou u mne podružné....

0/0
18.4.2014 23:42

L48i77b87o82r 87J20e49l58í33n77e12k 9618450705376

ale joo, dejte si tam co chcete, jen to nenuťte ostatním :-) A dovolím si připomenout, že se srovnáváním s TSI jste začal vy, abych předešel dalším sáhodlouhým výkladům

0/0
19.4.2014 20:05
Foto

M14a75r74e16k 39C70e13r31n11y 5348866237

Jeste jste zapomnel napsat jaky tocivy moment ta 1.2Tsi dava. To je totiz ten kamen urazu.

0/0
8.5.2014 12:25
Foto

M40a63r72e51k 27C61e97r80n11y 5758246367

To ze Fabia ma stejny jmenovity vykon jeste neznamena, ze by to Mustangu nandala. Zde plati heslo "objem nicim nenahradis" a nez by se slavna Fabia vubec roztocila na potrebnou rychlost a otacky tak Mustang bude davno pryc...pochopil?

0/0
8.5.2014 12:22

V29l43a25d59i29s19l69a49v 33N86o42h97e76j25l 7858717448551

tak zas na rok 1964 to neni tak hrozny, dneska by tenhle motor nikdo do Mustanga samozrejme nedal, natoz ten vas moturek ze sekacky ;-)

+1/0
18.4.2014 13:11

J86i57ř10í 95S19c94h60w35a83c98h 5466889357374

já nenapsal že to je u toho Mustanga hrozný, já jen naznačil, že označovat něco co má dnes výkon větší jako V6/2.8L v Mustangovi (1964) a to v celém provozním rozsahu otáček je hloupý stereotyp.

0/0
18.4.2014 16:43

V61l47a85d94i54s53l12a90v 64N47o89h53e30j74l 7748127748351

mam '99 a libi se mi cim dal vic ;-) i kdyz ma tahle generace zrovna nejvic 'obycejnej' cumak

0/0
17.4.2014 22:35

P45a55v88e66l 36B33o34r30o98v92i34č70k12a 4432600159461

Ford Mustang GT350 r.v 1967 R^R^R^!!!!!!

+2/0
17.4.2014 20:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.