Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Nádherný mustang se promenuje. Nejslavnější ford má narozeniny

Americká legenda s pádícím koněm ve znaku slaví padesátiny. Ford Mustang se dnes chystá do Evropy už v šesté generaci. Legendární americký sporťák, který stál u zrodu kategorie sporťáků zvaných "pony car", se představil na den přesně před půl stoletím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M54a40r54e43k 41C49e49r97n72y 5128266187

Tak to je hodne slaby clanek. Mustang by si zaslouzil vic.:-/

0/0
8.5.2014 12:20

P67a27v22e24l 12P65t15á48č80e65k 7645459163669

Po německých a japonských autech jsem si před dvěma lety dovezl nový Mustang Boss 302.Za velkou louží jsem se v několika jiných svezl a rozhodl jsem se pro ten co mám. Jsem spokojen nadmíru.

+1/0
18.4.2014 16:04

M55i65c46h74a34l 27M14o43u77c40h33a 9638899593504

Mno a nový Mustang bude mít oturbený čtyřválec 2,4 litru... :-/

0/0
18.4.2014 14:57

L16u12k21a73s 43V46o10l69f 4419232198975

Nějak nerozumím tomu proč s tím jezdí po poli a proč mu svítí couvačky když jede dopředu ?

Jinak je to moc hezký vůz R^

0/0
18.4.2014 12:07

T97o41m42á37š 61V13e95r93n93e50r 6539281887526

Jo takový Shelby GT 500 z roku 1967 to je nádhera...ale i klasický Mustang je super...

0/0
17.4.2014 23:17

J18i47ř16í 66S83c81h30w16a23c65h 5226109737644

hmmm, tak Octavia (Fabia), co má dle místních diskutérů "1.2 TSI motůrek do sekačky" má víc koní než 6vál 2,8l Mustangu.... jak potupné....;-)

0/−3
17.4.2014 22:52

L49i14b58o41r 80J58e25l26í49n31e34k 9388430255676

no, v tom je právě ta blbost těch sekačkovejch vyhoněnejch motůrků ;-) Potupa pro Mustanga by bylo TSi ;-D

0/0
18.4.2014 8:25

J69i11ř50í 41S30c36h11w70a10c80h 5816469947444

co je to za řeči o "blbosti motorů"?

Blbostí je nazývat "motůrkem do sekačky" něco co to nandá Mustangovi s V6/2,8l. To by pak byla opravdu potupa, že mu to nandala "blbá sekačka" :-P

0/0
18.4.2014 11:43

L21i59b76o14r 50J42e15l22í32n68e35k 9278980535286

takže byste si dal do Mustanga radši 1.2 TSI ;-D;-D;-D ale joo, proti gustu...

+1/0
18.4.2014 12:26

V30l42a58d25i17s50l41a82v 89N88o42h91e59j33l 7858817338631

ne, jde o to, ze 1.2 TSI je prekonovanej motor vzhledem k objemu, neco jako v motorce mam v 998cc 184 koni, to je sekackovej motor (vysoky otacky, vysoky vykon, ale nizky kroutak). v jednoduchosti a objemu (+poctu valcu) je spousta vyhod (zvuk, vydrz, moznosti uprav) a v US muscle autech je proste 1.2 TSI motor ze sekacky, na tu dobu je 2.8 V6 i se 100hp v pohode, i kdyz si uvedomili, ze to neni idealni

+1/0
18.4.2014 13:15

L64i36b91o83r 46J43e98l79í40n49e53k 9648740655416

joo, lépe řečeno než ode mne R^

0/0
18.4.2014 13:17

J48i35ř45í 66S43c91h78w53a64c81h 5816169877224

Ale pánové kde žijete, vždyť vy o TSI netušíte vůbec nic.

1. 1.2 TSI má oproti té tvé motorce asi poloviční litrový výkon tak jaképak překoňování . Jestli mají dnešní 5 litry 450 koní, tak mají stejný litrový výkon jako 1.2 TSI

2. 1.2 TSI dává maximální krouťák už od nějakých 1500 ot (a rozhodně není malej), takže se běžně provozuje v rozmezí 1500-2500 ot, a maximální výkon dává při 4800 ot tak jakápak vysokootáčková sekačka? Způsobem provozu se spíše blíží dieselům.

3. Jo to výkonově odpovídající atmosféry 1.4-1.6 co dávají maximum krouťáku někde v okolí 4000 ot a musí se do těchto otáček honit, aby dodaly stejný výkon,  to jsou ty vaše vysokotáčkové "sekačky" s maximem výkonu nad 6000 ot.

0/0
18.4.2014 15:33

L77i50b65o96r 66J94e12l61í78n10e74k 9348270175496

já se ptám, jestli byste dal TSI do mustanga ;-D jakýkoliv...

0/0
18.4.2014 21:08

J33i66ř12í 60S68c95h67w58a89c49h 5266319367214

a proč se vůbec na něco takového ptáte? Já TSI do Mustanga vůbec necpu, já jen říkám, že v Mustangu nebyly nikdy žádné sekačky a tedy motor o stejném výkonu (nebo vyšším výkonu) není motor do sekačky jenom proto, že má menší objem.

Ale když jsi tu otázku položil, tak ti odpovím. Je to o představách co je (co byl) Mustang.

Pro toho, kdo má ve svá hlavě představu, že Mustang je něco co má jen pětilitrový osmiválec s 400-500 koníky, je nahrada TSIčkem samozřejmě nesmysl (neexistuje ekvivalent).

Pro toho kdo se spokojí s Mustangem s nějakým 3.0 šestiválcem s 200-250 koníky (či dokonce méně), tak samozřejmě ekvivalent ve formě 2.0TSI se stejným výkonem by byl klidně možný....."zvukové" argumenty jsou u mne podružné....

0/0
18.4.2014 23:42

L52i96b88o44r 15J74e17l15í38n38e97k 9968550565916

ale joo, dejte si tam co chcete, jen to nenuťte ostatním :-) A dovolím si připomenout, že se srovnáváním s TSI jste začal vy, abych předešel dalším sáhodlouhým výkladům

0/0
19.4.2014 20:05
Foto

M11a61r20e71k 65C52e13r40n50y 5908556827

Jeste jste zapomnel napsat jaky tocivy moment ta 1.2Tsi dava. To je totiz ten kamen urazu.

0/0
8.5.2014 12:25
Foto

M48a13r27e66k 29C76e43r70n60y 5518676257

To ze Fabia ma stejny jmenovity vykon jeste neznamena, ze by to Mustangu nandala. Zde plati heslo "objem nicim nenahradis" a nez by se slavna Fabia vubec roztocila na potrebnou rychlost a otacky tak Mustang bude davno pryc...pochopil?

0/0
8.5.2014 12:22

V56l79a36d97i53s69l29a79v 46N31o77h96e28j42l 7918167768891

tak zas na rok 1964 to neni tak hrozny, dneska by tenhle motor nikdo do Mustanga samozrejme nedal, natoz ten vas moturek ze sekacky ;-)

+1/0
18.4.2014 13:11

J82i16ř75í 75S19c58h81w46a95c45h 5456849357584

já nenapsal že to je u toho Mustanga hrozný, já jen naznačil, že označovat něco co má dnes výkon větší jako V6/2.8L v Mustangovi (1964) a to v celém provozním rozsahu otáček je hloupý stereotyp.

0/0
18.4.2014 16:43

V58l78a30d74i95s29l91a47v 72N88o63h70e68j55l 7158767198281

mam '99 a libi se mi cim dal vic ;-) i kdyz ma tahle generace zrovna nejvic 'obycejnej' cumak

0/0
17.4.2014 22:35

P24a79v24e68l 70B86o60r56o61v31i91č32k60a 4132390709291

Ford Mustang GT350 r.v 1967 R^R^R^!!!!!!

+2/0
17.4.2014 20:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.