Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Nádherný mustang se promenuje. Nejslavnější ford má narozeniny

Americká legenda s pádícím koněm ve znaku slaví padesátiny. Ford Mustang se dnes chystá do Evropy už v šesté generaci. Legendární americký sporťák, který stál u zrodu kategorie sporťáků zvaných "pony car", se představil na den přesně před půl stoletím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M28a49r54e17k 63C61e81r83n63y 5988656807

Tak to je hodne slaby clanek. Mustang by si zaslouzil vic.:-/

0/0
8.5.2014 12:20

P34a70v43e49l 44P53t23á69č65e93k 7205709573669

Po německých a japonských autech jsem si před dvěma lety dovezl nový Mustang Boss 302.Za velkou louží jsem se v několika jiných svezl a rozhodl jsem se pro ten co mám. Jsem spokojen nadmíru.

+1/0
18.4.2014 16:04

M12i43c32h82a26l 97M70o80u58c56h24a 9418479503984

Mno a nový Mustang bude mít oturbený čtyřválec 2,4 litru... :-/

0/0
18.4.2014 14:57


L43u13k73a58s 47V86o40l60f 4989422438965

Nějak nerozumím tomu proč s tím jezdí po poli a proč mu svítí couvačky když jede dopředu ?

Jinak je to moc hezký vůz R^

0/0
18.4.2014 12:07

T25o24m33á39š 83V59e96r58n47e60r 6799821677206

Jo takový Shelby GT 500 z roku 1967 to je nádhera...ale i klasický Mustang je super...

0/0
17.4.2014 23:17

J27i40ř81í 50S90c60h81w32a89c89h 5376439287734

hmmm, tak Octavia (Fabia), co má dle místních diskutérů "1.2 TSI motůrek do sekačky" má víc koní než 6vál 2,8l Mustangu.... jak potupné....;-)

0/−3
17.4.2014 22:52

L72i40b37o35r 54J91e42l91í70n49e26k 9868640375406

no, v tom je právě ta blbost těch sekačkovejch vyhoněnejch motůrků ;-) Potupa pro Mustanga by bylo TSi ;-D

0/0
18.4.2014 8:25

J10i67ř64í 85S85c68h94w30a64c79h 5196489677554

co je to za řeči o "blbosti motorů"?

Blbostí je nazývat "motůrkem do sekačky" něco co to nandá Mustangovi s V6/2,8l. To by pak byla opravdu potupa, že mu to nandala "blbá sekačka" :-P

0/0
18.4.2014 11:43

L31i82b45o52r 19J59e19l53í73n10e73k 9918340685426

takže byste si dal do Mustanga radši 1.2 TSI ;-D;-D;-D ale joo, proti gustu...

+1/0
18.4.2014 12:26

V33l14a95d53i91s88l32a71v 57N41o14h77e19j72l 7548447528741

ne, jde o to, ze 1.2 TSI je prekonovanej motor vzhledem k objemu, neco jako v motorce mam v 998cc 184 koni, to je sekackovej motor (vysoky otacky, vysoky vykon, ale nizky kroutak). v jednoduchosti a objemu (+poctu valcu) je spousta vyhod (zvuk, vydrz, moznosti uprav) a v US muscle autech je proste 1.2 TSI motor ze sekacky, na tu dobu je 2.8 V6 i se 100hp v pohode, i kdyz si uvedomili, ze to neni idealni

+1/0
18.4.2014 13:15

L80i44b54o77r 30J56e92l63í21n93e44k 9368860415756

joo, lépe řečeno než ode mne R^

0/0
18.4.2014 13:17

J23i94ř74í 65S97c20h86w20a14c80h 5986809297644

Ale pánové kde žijete, vždyť vy o TSI netušíte vůbec nic.

1. 1.2 TSI má oproti té tvé motorce asi poloviční litrový výkon tak jaképak překoňování . Jestli mají dnešní 5 litry 450 koní, tak mají stejný litrový výkon jako 1.2 TSI

2. 1.2 TSI dává maximální krouťák už od nějakých 1500 ot (a rozhodně není malej), takže se běžně provozuje v rozmezí 1500-2500 ot, a maximální výkon dává při 4800 ot tak jakápak vysokootáčková sekačka? Způsobem provozu se spíše blíží dieselům.

3. Jo to výkonově odpovídající atmosféry 1.4-1.6 co dávají maximum krouťáku někde v okolí 4000 ot a musí se do těchto otáček honit, aby dodaly stejný výkon,  to jsou ty vaše vysokotáčkové "sekačky" s maximem výkonu nad 6000 ot.

0/0
18.4.2014 15:33

L30i26b86o28r 75J51e69l50í74n71e42k 9398180465476

já se ptám, jestli byste dal TSI do mustanga ;-D jakýkoliv...

0/0
18.4.2014 21:08

J69i51ř32í 40S78c31h57w98a79c51h 5556939337504

a proč se vůbec na něco takového ptáte? Já TSI do Mustanga vůbec necpu, já jen říkám, že v Mustangu nebyly nikdy žádné sekačky a tedy motor o stejném výkonu (nebo vyšším výkonu) není motor do sekačky jenom proto, že má menší objem.

Ale když jsi tu otázku položil, tak ti odpovím. Je to o představách co je (co byl) Mustang.

Pro toho, kdo má ve svá hlavě představu, že Mustang je něco co má jen pětilitrový osmiválec s 400-500 koníky, je nahrada TSIčkem samozřejmě nesmysl (neexistuje ekvivalent).

Pro toho kdo se spokojí s Mustangem s nějakým 3.0 šestiválcem s 200-250 koníky (či dokonce méně), tak samozřejmě ekvivalent ve formě 2.0TSI se stejným výkonem by byl klidně možný....."zvukové" argumenty jsou u mne podružné....

0/0
18.4.2014 23:42

L96i30b74o73r 97J90e76l56í17n20e89k 9168710295136

ale joo, dejte si tam co chcete, jen to nenuťte ostatním :-) A dovolím si připomenout, že se srovnáváním s TSI jste začal vy, abych předešel dalším sáhodlouhým výkladům

0/0
19.4.2014 20:05
Foto

M39a76r50e49k 42C71e27r16n76y 5298566457

Jeste jste zapomnel napsat jaky tocivy moment ta 1.2Tsi dava. To je totiz ten kamen urazu.

0/0
8.5.2014 12:25
Foto

M98a77r50e66k 65C20e55r69n23y 5438216497

To ze Fabia ma stejny jmenovity vykon jeste neznamena, ze by to Mustangu nandala. Zde plati heslo "objem nicim nenahradis" a nez by se slavna Fabia vubec roztocila na potrebnou rychlost a otacky tak Mustang bude davno pryc...pochopil?

0/0
8.5.2014 12:22

V72l59a38d94i56s82l54a53v 59N16o66h53e34j33l 7648287598491

tak zas na rok 1964 to neni tak hrozny, dneska by tenhle motor nikdo do Mustanga samozrejme nedal, natoz ten vas moturek ze sekacky ;-)

+1/0
18.4.2014 13:11

J40i90ř42í 69S71c50h62w65a11c90h 5936139307954

já nenapsal že to je u toho Mustanga hrozný, já jen naznačil, že označovat něco co má dnes výkon větší jako V6/2.8L v Mustangovi (1964) a to v celém provozním rozsahu otáček je hloupý stereotyp.

0/0
18.4.2014 16:43

V64l10a76d82i42s31l59a92v 74N13o84h92e20j95l 7428427548361

mam '99 a libi se mi cim dal vic ;-) i kdyz ma tahle generace zrovna nejvic 'obycejnej' cumak

0/0
17.4.2014 22:35

P19a72v12e30l 17B13o86r87o42v90i80č62k58a 4562840709871

Ford Mustang GT350 r.v 1967 R^R^R^!!!!!!

+2/0
17.4.2014 20:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.