- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kde jsou ty časy, kdy jste si u dealera objednali M3 s atmosférou a rwd..........
mám 3,3m a chci se povozit? Koupím tedy nový Nissan GT-R a 1m spálím v benálu na gumách atd. Zeleným a EU nasr.t
Tak za 1. - není to supersport. Je tou pouhá snaha o vstup BMW současně do sektoru aut s motorem uprostřed a hybridní technologií. Výsledkem je pseudosportovní vůz, který má místo poctivého vysokoobjemového atmosférického motoru ubohý trojhrnek, který má sám o sobě tak mizerný zvuk, že vám do interiéru hraje umělý nahraný digitální zvuk osmiválcového motoru z reproduktorů, aby se řidič necítil až tak trapně
Za 2. - nejpokrokovější není už vůbec, velmi úsměvné tvrzení, když existují taková mistrovská díla jako je Ferrari LaFerrari (atmosférický V12 - 800 koní + elektromotor 163 koní), McLaren P1 (V8 biturbo - 720 koní + elektromotor 183 koní) a Porsche 918 Spyder (atmosférický V8 603 koní + elektromotory 279 koní). Strojovny jak mají být, Ferrari je nejvíce puristické, poctivý dvanáctiválec s fantastickým zvukem, který je nejvýkonějším atmosférickým motorem na světě a právem považován za nejlepší pohonnou jednotku současnosti. Jinak všechna 3 auta mají aerodynamiku z jiného světa než BMW, to samé s použitými materiály, výkony a celkovou technologií a ideologií, se kterou byla stvořena. Všechna 3 jsou postavena pro to, aby díky hybridnímu ústrojí dosahovala ještě úžasnějších výkonů, nikoliv pro to, aby lezla do zadku ekošovinistům a dědkům z Bruselu jako to předvádí BMW. Takže nazývat i8 supersportem je drzost.
Navíc - cena je naprosto brutální a neadekvátní na to, co auto nabízí. Je to čirá zlodějna s přihlédnutím k tomu, co si pořídíte od konkurence i za polovinu ceny BMW: Lotus Exige S, Jaguar F-Type Coupe V8 S, Porsche Cayman, Alfa Romeo 4C - čili všechno sportovní vozy (což je pravá třída, kam i8 spadá), ale s pořádnými motory, jízdními vlastnostmi a ryzí duší.
BMW =
naprostý souhlas, jen jsem neměl sílu se takhle rozepsat.
Supersport a zrychlení 0 - 100 km/h za 4,5 sekundy?
Mam trosku problem s koncepci 3valec a supersport doplnenej elektromotorem. Na druhou stranu nejde asi porad mit jen spalovaci motory a alternativni pohon se driv nebo pozdeji musi najit. Z hlediska estetiky to taky ma nejky chybky, ale jako celek to pusobi priste pekne... Za me prislo po dlouhe dobe pekne auto na pohled s asi rozumnymi naklady na provoz...
Kupte si ''supersportovní'' Fóbii kombi s trojhrnkem a vyjde vám to nastejno, včetně rozumných nákladů na provoz
To je fakt nadhera, jak z jinyho sveta (Tron). BMW rules
Vypadá to, jako by využívalo designového jazyka mobilů Samsung = přeplácaný kýč. Měli by se kouknout k Italům a Britům, aby se podívali jak na pořádný design (a na pořádná auta celkově)
Moc by mne zajímalo, jaká je životnost těchto pidimotorů s 200k na litr objemu...
Dostatečná, druhá půlka motoru je elektromotor...
Hrozné spojení....supersport a tříválec :-)
Proč ne, když může Porsche závodit s dvoulitrovým čtyřválcem, který dává nějakých 500 koní...
Docela by mě zajímala skutečná spotřeba při sportovním stylu jízdy. Hybrid nehybrid, 2,5 litru neudělá ani Smart s poklidným řidičem.
Spotřeba bude stejná, jako u jiných aut. Ten fyzikální model se nemění. Má to standardní motor a když chceš koně, musíš jim dát nažrat. Trochu to sníží ten elektromotor, ale moc ne. Tady jde spíše o to, že na okruhu s tím asi bude jezdit málokdo a v běžném provozu to na limitech také nebudete honit pořád.