Diskuze
Autosalon Peking obrazem: V Číně už nevyrábí jen obludy a kopie
Děkujeme za pochopení.
T97o40m33á83š 77J84u40r44e80č93k56a
Pořád vidím jen ohyzdnosti a kopie, takže se nic nezměnilo.
J34i93ř80í 51S37c82h34w34a74c37h
Titulek lze obrátit a říci: Čína stále vyrábí obludy a kopie.... a bude pravdivý
J44o24s74e42f 22B89r33o10ž94k88a
Mají slabost pro liftbacky. Projevili vážný zájem o výrobu Škody Vision C. Vedle Octavie. Vážně o tom jednají s majitelem Škody VW.
Takže, co myslíte do roka či 2 nebo 3 let?
L80i27b84o97r 80J38a22n95e95č97e57k
Bodejd by nedohaneli svet, kdyz know-how koupili za babku v EU.
P56e49t74r 88S33t95r66a94k17a
A kdepak know-how "koupilo" CR? V Nemcku ci USA.... Akorat CR se jaksi dohanet nedari.
M42i92r69o94s18l19a45v 72Z49a21p80l98e66t64a52l
Čína je sice ohromný trh ale s tou její konkurencí je to horší a horší. Oni umí vyrobit i kvalitní výrobky ale pokud jsou v dobré kvalitě, jejich Cena je pak de fakto skoro stejná jako výrobku z evropy. Poslední dobou jsou jejich výrobky dražší a dražší, protože už jim lidi nepracují za rýži a mnoho firem už se zas vrací zpátky do evropy kde je výroba flexibilnější.
P75e94t53r 55S53t22r37a78k38a
Nemate tak docela pravdu. Ve vyrobe jsou samozrejme mzdove naklady dulezitou slozkou, ale ne pouze jedinou. K one manualni praci je nabaleno mnoho dalsich veci, ktere ma Cina stale levnejsi. Navic Cina masivne investuje do automatizace a robotiky. Tech par firem, ktere casti svych vyrob presunulo zpet je stale malo...
P85e66t34r 66Š33i65l37h43a10n
V Číně už nevyrábí jen obludy a kopie, cha cha, a hned auto na úvodní fotce mi připomíná Ford Mustang
P50a94v14e24l 40R18o50k83y78t48a
Sice ty vozy vyrábí Čína, ale čínské mozky jsou stále o parník za západní civilizací. Velká většina konceptů, návrhů atd... pochází z evropských (amerických hlav). Číňan sám o sobě toho moc neumí. Čínská improvizace a představivost je pořád bržděna čínskou kulturou a mentalitou. Až skončí boom ekonomickýho růstu, tak se evropské a americké mozky zase stáhnou zpět domů a Čína začne stagnovat.
Z83d82e46n98ě84k 24W64e28r15n63h83a60r72t
No, kéž by jste měl pravdu, ale Čína má tak ohromné lidské zdroje, že těch pár géniů se tam zákonitě najde. A pokud dnes otevírají řadu technických fakult ročně, je vcelku velká pravděpodobnost, že se i uplatní a budou mít šanci něco vymyslet.
Z80d93e20n37ě77k 49W44e20r38n84h33a58r86t
No, za dvacet let budeme těžce shánět auto, co nebude z Číny. Stejně jako to dnes platí pro textil, elektroniku a řadu dalších věcí..
M45a73r26e80k 48C86e23r10n71y
Jojo, za dvacet let bude mymu volvu 40, pocitam, ze bude furt v pohode slapat....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...