Diskuze
Z dodávky do business třídy. Nový Mercedes V poručí i větru
Děkujeme za pochopení.
P21e54t73r 12R50o56m17á34n22e50k
Vychytaný auto, akorát má slabinu v tom, že je hnusný.
J77o88z55e78f 47K86o16s86t13e97l91a67n63s62k39ý
Prístrojový stredový panel mi pripomína žabáka. 2 vetracia otvory, medzi nimi nos, a pod nosom tlama.
Keď pršalo, mrholilo, žabiatko sa narodilo. Žabiatko ver silné ako buk, otvorilo očká, skríklo: Mama, kŕk.
J12i29ř55í 23V33o18g58e15l
Myslím, že dost majitelů stávajícího Viana 3.0 bude nákup odkládat, právě kvůli té motorizaci. Ale pěkné to je.
P80e65t78r 90F10e74i64g14l
Nemyslím si to...Ta nejvyšší motorizace je plně dostačující a velkým plusem oproti předchozí verzi je 7G-tronic...
...
I když chápu, že to může být individuální. Sám mam Viano 2,2CDI 120kW a velmi vážně přemýšlím o upgradu a právě se 7G-tronic
M80a48r71t96i63n 47T46u67č97e71k
Mercedes V 220 CDI - bude můj. Jen co přijde do ČR.
J22a91n 53M90r20á71z
funkce Overtorque neexistuje, maximálně tak overboost, spojený jak s nárůstem výkonu, tak i točivého momentu...
P20e87t42r 29K82o87l96d80u17š25e86k
Mercedes do baráku už asi ne. Ten starej slouží (spíš dosluhuje) 16. rok, ale za tu dobu se na něm povyměňovalo kde co - včetně motoru. Jen za ty náhradní díly už mohlo být dávné něco jiného. Jen kdyby tohle člověk věděl, když si to nové kupoval... :(
J37a43n 86K85o24n89v42a47l80i18n54k34a
Bezvadné auto. Škoda šestiválce. ale přesto ho mám v kategorii "must have".
J45o59s91e74f 37N74o68v28a60k
Těch šestiválců je mi líto, snad ještě s nějakým přijdou....
L30u38k11a56s 52N64o63v96a68k
Ja zustanu u Ečka. Libi se mi moc, ale vozit vzduch nepotrebuju. To za ty prachy radsi G-klasse.
J21i85ř59í 79V48o21g73e67l
Srovnávat E, V a G je nesmysl. Ta auta mají úplně jiné cílové skupiny. Většina majitelů Viana primárně nevozí vzduch, ale početnější rodinu, nebo hotelové hosty.
L39u64k79a30s 74N60o68v27a71k
Zhruba 50%-60%.
Jenze budou mit naskakanej nesmysl.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Prodej, byt 1+kk, 32 m2, ul. S. K.Neumanna, Kralupy nad Vltavou
Kralupy nad Vltavou, okres Mělník
3 150 000 Kč