Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z dodávky do business třídy. Nový Mercedes V poručí i větru

Nový Mercedes třídy V už se prodává. Vyznavačům výbavou nabitých osobních dodávek nabídne nebývalé pohodlí šéfovské limuzíny. Dodávkám se chce co nejvíce vzdálit, opulentní dvoumilionová verze tak má i klimatizovaná sedadla, kůží čalouněný interiér a adaptivní tempomat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P64e66t17r 41R40o32m93á74n90e67k 8464727974974

Vychytaný auto, akorát má slabinu v tom, že je hnusný.

0/−1
6.5.2014 0:47

J87o24z33e38f 50K12o74s67t86e41l17a73n67s78k61ý 8485322589486

Prístrojový stredový panel mi pripomína žabáka. 2 vetracia otvory, medzi nimi nos, a pod nosom tlama. :-)

Keď pršalo, mrholilo, žabiatko sa narodilo. Žabiatko ver silné ako buk, otvorilo očká, skríklo: Mama, kŕk. ;-D

0/0
5.5.2014 20:55

J83i65ř62í 58V56o14g59e45l 6442812706838

Myslím, že dost majitelů stávajícího Viana 3.0 bude nákup odkládat, právě kvůli té motorizaci. Ale pěkné to je.

0/0
5.5.2014 20:29

P34e43t49r 65F59e74i70g93l 5558443880972

Nemyslím si to...Ta nejvyšší motorizace je plně dostačující a velkým plusem oproti předchozí verzi je 7G-tronic...

...

I když chápu, že to může být individuální. Sám mam Viano 2,2CDI 120kW a velmi vážně přemýšlím o upgradu a právě se 7G-tronic

0/0
7.5.2014 9:51

J30i10ř33í 57V35o95g38e29l 6242232586248

Já jsem si původně šel koupit 2,2 a odjel jsem s 3.0. Ten rozdíl ve hlučnosti a celkovém projevu motoru byl obrovský. Podle mě ani tak nejde o papírovou hodnotu výkonu. Samozřejmě mluvím o dosluhující generaci.

Motory 2,2 znám z céčka a nikdy mi moc nesedly.

Ten 7G-tronic - co je to zač? To je ještě klasický automat s hydro měničem, nebo nějaký stroj jako DSG?

0/0
7.5.2014 11:43

P31e60t73r 81F46e52i39g33l 5148693320492

Klasický automat s hydro měničem, ale spojka pro přemostění pracuje už od 1...a ne jen u vyšších převodových stupňů...navíc je celá převodová skříň o dost lehčí než předchůdci...celkově je to prostě výbornej automat, který tlačí dolu spotřebu a to prostě u 5 stupně u Viana 3.0 V6 neplatí...

0/0
7.5.2014 12:05

J34i38ř95í 88V57o87g54e37l 6312732606368

To zní zajímavě. Určitě se s tím půjdu svézt a jednou mi Viano bezpochyby dojezdí, takže tak asi dopadnu. Ale prostě z toho šestiválce jsem zatím nadšený. Jinak díky za vysvětlení.

0/0
7.5.2014 12:09

M14a35r86t19i84n 41T64u20č29e90k 4516375237957

Mercedes V 220 CDI - bude můj. Jen co přijde do ČR.

R^

0/0
5.5.2014 19:55
Foto

J22a19n 91M59r74á25z 5390116179101

funkce Overtorque neexistuje, maximálně tak overboost, spojený jak s nárůstem výkonu, tak i točivého momentu...

0/0
5.5.2014 13:43

P67e42t40r 66K35o13l86d98u86š23e54k 7419267518

Mercedes do baráku už asi ne. Ten starej slouží (spíš dosluhuje) 16. rok, ale za tu dobu se na něm povyměňovalo kde co - včetně motoru. Jen za ty náhradní díly už mohlo být dávné něco jiného. Jen kdyby tohle člověk věděl, když si to nové kupoval... :(

0/0
5.5.2014 11:51

J24a28n 37K67o39n14v47a54l60i43n91k41a 5270391231845

Bezvadné auto. Škoda šestiválce. ale přesto ho mám v kategorii "must have".R^

+2/0
5.5.2014 9:00

J20o73s34e79f 18N27o98v33a53k 5938862636378

Těch šestiválců je mi líto, snad ještě s nějakým přijdou....

+1/0
5.5.2014 7:41

L35u81k66a77s 75N17o60v96a12k 4429779953298

Ja zustanu u Ečka. Libi se mi moc, ale vozit vzduch nepotrebuju. To za ty prachy radsi G-klasse.

+5/0
5.5.2014 1:46

J86i79ř32í 43V70o68g69e73l 6382442676908

Srovnávat E, V a G je nesmysl. Ta auta mají úplně jiné cílové skupiny. Většina majitelů Viana primárně nevozí vzduch, ale početnější rodinu, nebo hotelové hosty.

0/0
5.5.2014 20:32

T71o15m10á37š 43V85a20l60d89e32r 7173190749

Pro rodinu bych asi spíše zvolil GL než V. Pro hotelové hosty lepší volba  pro V . Pouze kdybych vůz kombinoval pro podnikání a svezení rodiny o víkendech, bych uvažoval o V.

0/0
7.5.2014 1:00

J49i63ř16í 34V23o70g90e12l 6222972216538

No já mám pro rodinu Viano. Vyhovuje mi množství prostoru, možnost v tom autě nocovat a za velkou výhodu považuji i možnost protáhnout se během jízdy k zadním sedačkám. Máme malé děti a třeba když vypadne dudlík, nebo tak něco - žena prostě vstane a jde dozadu. Za hodně velkou výhodu považuji šoupací dveře - to auto je celkem široké a přeci jen otevřít konvenční dveře tak, abych tam dal dětskou sedačku, to už by chtělo opravdu hodně místa. GL je pěkná kára, ale cenou kolem 2 mil. je nad rámec toho co bych do auta chtěl dát a navíc dle zkušeností kolegy je to auto, jež se dost sype (koupil jej jako zcela nové). Navíc GL je uvnitř citelně menší.

0/0
7.5.2014 8:30

R30a60d25a94n 67K61u53b32a19n83t 1453540959740

Pokles ceny po 4 letech :-(

0/0
5.5.2014 1:20

L97u90k85a68s 96N56o24v33a95k 4289169663138

Zhruba 50%-60%.

Jenze budou mit naskakanej nesmysl.

0/0
5.5.2014 1:45

R31a95d98e69k 92N12e25u89m64a58n44n 5942632558645

I při nákupu podobného auta se pokles ceny bere do úvahy

Ovšem zdaleka není primární

0/0
5.5.2014 9:22

J52i39ř78í 69V78o26g95e92l 6202362386248

Bezpochyby velký, ale rozhodně menší, než u jiných aut. Po těhlech dodávkách je na trhu ojetin celkem poptávka.

0/0
5.5.2014 20:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.