Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z dodávky do business třídy. Nový Mercedes V poručí i větru

Nový Mercedes třídy V už se prodává. Vyznavačům výbavou nabitých osobních dodávek nabídne nebývalé pohodlí šéfovské limuzíny. Dodávkám se chce co nejvíce vzdálit, opulentní dvoumilionová verze tak má i klimatizovaná sedadla, kůží čalouněný interiér a adaptivní tempomat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P30e97t59r 21R68o37m59á83n24e69k 8954837714404

Vychytaný auto, akorát má slabinu v tom, že je hnusný.

0/−1
6.5.2014 0:47

J13o53z10e46f 70K52o74s82t58e72l28a35n75s65k87ý 8865562579226

Prístrojový stredový panel mi pripomína žabáka. 2 vetracia otvory, medzi nimi nos, a pod nosom tlama. :-)

Keď pršalo, mrholilo, žabiatko sa narodilo. Žabiatko ver silné ako buk, otvorilo očká, skríklo: Mama, kŕk. ;-D

0/0
5.5.2014 20:55

J44i14ř73í 41V71o41g77e83l 1774409939669

Myslím, že dost majitelů stávajícího Viana 3.0 bude nákup odkládat, právě kvůli té motorizaci. Ale pěkné to je.

0/0
5.5.2014 20:29


P77e35t24r 14F37e12i11g90l 5848303550242

Nemyslím si to...Ta nejvyšší motorizace je plně dostačující a velkým plusem oproti předchozí verzi je 7G-tronic...

...

I když chápu, že to může být individuální. Sám mam Viano 2,2CDI 120kW a velmi vážně přemýšlím o upgradu a právě se 7G-tronic

0/0
7.5.2014 9:51

J10i48ř50í 11V82o28g35e81l 1494369589949

Já jsem si původně šel koupit 2,2 a odjel jsem s 3.0. Ten rozdíl ve hlučnosti a celkovém projevu motoru byl obrovský. Podle mě ani tak nejde o papírovou hodnotu výkonu. Samozřejmě mluvím o dosluhující generaci.

Motory 2,2 znám z céčka a nikdy mi moc nesedly.

Ten 7G-tronic - co je to zač? To je ještě klasický automat s hydro měničem, nebo nějaký stroj jako DSG?

0/0
7.5.2014 11:43

P98e78t67r 74F39e74i89g15l 5288773600572

Klasický automat s hydro měničem, ale spojka pro přemostění pracuje už od 1...a ne jen u vyšších převodových stupňů...navíc je celá převodová skříň o dost lehčí než předchůdci...celkově je to prostě výbornej automat, který tlačí dolu spotřebu a to prostě u 5 stupně u Viana 3.0 V6 neplatí...

0/0
7.5.2014 12:05

J43i25ř54í 55V64o19g81e69l 1884539429779

To zní zajímavě. Určitě se s tím půjdu svézt a jednou mi Viano bezpochyby dojezdí, takže tak asi dopadnu. Ale prostě z toho šestiválce jsem zatím nadšený. Jinak díky za vysvětlení.

0/0
7.5.2014 12:09

M50a32r94t79i37n 45T25u59č49e13k 4466465177217

Mercedes V 220 CDI - bude můj. Jen co přijde do ČR.

R^

0/0
5.5.2014 19:55
Foto

J75a29n 51M84r75á30z 5310226159141

funkce Overtorque neexistuje, maximálně tak overboost, spojený jak s nárůstem výkonu, tak i točivého momentu...

0/0
5.5.2014 13:43

P18e18t57r 96K74o59l23d33u90š91e74k 7119737668

Mercedes do baráku už asi ne. Ten starej slouží (spíš dosluhuje) 16. rok, ale za tu dobu se na něm povyměňovalo kde co - včetně motoru. Jen za ty náhradní díly už mohlo být dávné něco jiného. Jen kdyby tohle člověk věděl, když si to nové kupoval... :(

0/0
5.5.2014 11:51

J32a41n 86K96o41n24v25a98l76i59n72k92a 5230851321575

Bezvadné auto. Škoda šestiválce. ale přesto ho mám v kategorii "must have".R^

+2/0
5.5.2014 9:00

J13o16s58e29f 91N94o28v15a20k 5248702346158

Těch šestiválců je mi líto, snad ještě s nějakým přijdou....

+1/0
5.5.2014 7:41

L69u51k51a60s 68N61o15v40a36k 4749609973918

Ja zustanu u Ečka. Libi se mi moc, ale vozit vzduch nepotrebuju. To za ty prachy radsi G-klasse.

+5/0
5.5.2014 1:46

J19i80ř47í 12V66o98g46e68l 1444719949259

Srovnávat E, V a G je nesmysl. Ta auta mají úplně jiné cílové skupiny. Většina majitelů Viana primárně nevozí vzduch, ale početnější rodinu, nebo hotelové hosty.

0/0
5.5.2014 20:32

T46o39m45á67š 90V31a98l53d73e71r 7883310519

Pro rodinu bych asi spíše zvolil GL než V. Pro hotelové hosty lepší volba  pro V . Pouze kdybych vůz kombinoval pro podnikání a svezení rodiny o víkendech, bych uvažoval o V.

0/0
7.5.2014 1:00

J61i27ř69í 52V72o79g82e68l 1934129199349

No já mám pro rodinu Viano. Vyhovuje mi množství prostoru, možnost v tom autě nocovat a za velkou výhodu považuji i možnost protáhnout se během jízdy k zadním sedačkám. Máme malé děti a třeba když vypadne dudlík, nebo tak něco - žena prostě vstane a jde dozadu. Za hodně velkou výhodu považuji šoupací dveře - to auto je celkem široké a přeci jen otevřít konvenční dveře tak, abych tam dal dětskou sedačku, to už by chtělo opravdu hodně místa. GL je pěkná kára, ale cenou kolem 2 mil. je nad rámec toho co bych do auta chtěl dát a navíc dle zkušeností kolegy je to auto, jež se dost sype (koupil jej jako zcela nové). Navíc GL je uvnitř citelně menší.

0/0
7.5.2014 8:30

T72o21m14á34š 67H11o16u78š65k53a 2255743934677

Pokles ceny po 4 letech :-(

0/0
5.5.2014 1:20

L82u39k97a48s 44N18o57v80a24k 4479299983918

Zhruba 50%-60%.

Jenze budou mit naskakanej nesmysl.

0/0
5.5.2014 1:45

R98a24d41e77k 44N42e58u66m57a86n48n 5492132878245

I při nákupu podobného auta se pokles ceny bere do úvahy

Ovšem zdaleka není primární

0/0
5.5.2014 9:22

J71i95ř73í 53V76o77g22e98l 1384959639739

Bezpochyby velký, ale rozhodně menší, než u jiných aut. Po těhlech dodávkách je na trhu ojetin celkem poptávka.

0/0
5.5.2014 20:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.