Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z dodávky do business třídy. Nový Mercedes V poručí i větru

Nový Mercedes třídy V už se prodává. Vyznavačům výbavou nabitých osobních dodávek nabídne nebývalé pohodlí šéfovské limuzíny. Dodávkám se chce co nejvíce vzdálit, opulentní dvoumilionová verze tak má i klimatizovaná sedadla, kůží čalouněný interiér a adaptivní tempomat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P71e87t21r 13R61o80m95á25n68e41k 8104477154144

Vychytaný auto, akorát má slabinu v tom, že je hnusný.

0/−1
6.5.2014 0:47

J94o88z84e21f 38K46o81s90t52e62l46a44n23s44k73ý 8325702169116

Prístrojový stredový panel mi pripomína žabáka. 2 vetracia otvory, medzi nimi nos, a pod nosom tlama. :-)

Keď pršalo, mrholilo, žabiatko sa narodilo. Žabiatko ver silné ako buk, otvorilo očká, skríklo: Mama, kŕk. ;-D

0/0
5.5.2014 20:55

J56i76ř15í 93V54o53g97e87l 6472102656238

Myslím, že dost majitelů stávajícího Viana 3.0 bude nákup odkládat, právě kvůli té motorizaci. Ale pěkné to je.

0/0
5.5.2014 20:29

P66e41t13r 59F98e24i89g71l 5748413750982

Nemyslím si to...Ta nejvyšší motorizace je plně dostačující a velkým plusem oproti předchozí verzi je 7G-tronic...

...

I když chápu, že to může být individuální. Sám mam Viano 2,2CDI 120kW a velmi vážně přemýšlím o upgradu a právě se 7G-tronic

0/0
7.5.2014 9:51

J35i91ř33í 43V23o34g25e78l 6632122916698

Já jsem si původně šel koupit 2,2 a odjel jsem s 3.0. Ten rozdíl ve hlučnosti a celkovém projevu motoru byl obrovský. Podle mě ani tak nejde o papírovou hodnotu výkonu. Samozřejmě mluvím o dosluhující generaci.

Motory 2,2 znám z céčka a nikdy mi moc nesedly.

Ten 7G-tronic - co je to zač? To je ještě klasický automat s hydro měničem, nebo nějaký stroj jako DSG?

0/0
7.5.2014 11:43

P30e65t23r 14F37e89i14g84l 5588173910452

Klasický automat s hydro měničem, ale spojka pro přemostění pracuje už od 1...a ne jen u vyšších převodových stupňů...navíc je celá převodová skříň o dost lehčí než předchůdci...celkově je to prostě výbornej automat, který tlačí dolu spotřebu a to prostě u 5 stupně u Viana 3.0 V6 neplatí...

0/0
7.5.2014 12:05

J35i95ř72í 66V57o48g68e53l 6272162796638

To zní zajímavě. Určitě se s tím půjdu svézt a jednou mi Viano bezpochyby dojezdí, takže tak asi dopadnu. Ale prostě z toho šestiválce jsem zatím nadšený. Jinak díky za vysvětlení.

0/0
7.5.2014 12:09

M81a32r55t70i11n 40T30u43č97e88k 4356835457367

Mercedes V 220 CDI - bude můj. Jen co přijde do ČR.

R^

0/0
5.5.2014 19:55
Foto

J68a82n 71M54r43á22z 5860956539181

funkce Overtorque neexistuje, maximálně tak overboost, spojený jak s nárůstem výkonu, tak i točivého momentu...

0/0
5.5.2014 13:43

P49e65t70r 71K66o65l72d56u98š64e64k 7689467868

Mercedes do baráku už asi ne. Ten starej slouží (spíš dosluhuje) 16. rok, ale za tu dobu se na něm povyměňovalo kde co - včetně motoru. Jen za ty náhradní díly už mohlo být dávné něco jiného. Jen kdyby tohle člověk věděl, když si to nové kupoval... :(

0/0
5.5.2014 11:51

J78a78n 52K19o22n78v35a71l35i36n15k69a 5630901321445

Bezvadné auto. Škoda šestiválce. ale přesto ho mám v kategorii "must have".R^

+2/0
5.5.2014 9:00

J37o23s48e83f 25N67o27v43a47k 5548792856278

Těch šestiválců je mi líto, snad ještě s nějakým přijdou....

+1/0
5.5.2014 7:41

L73u63k12a27s 97N96o43v56a31k 4379169313698

Ja zustanu u Ečka. Libi se mi moc, ale vozit vzduch nepotrebuju. To za ty prachy radsi G-klasse.

+5/0
5.5.2014 1:46

J86i28ř61í 53V86o47g84e72l 6372592976818

Srovnávat E, V a G je nesmysl. Ta auta mají úplně jiné cílové skupiny. Většina majitelů Viana primárně nevozí vzduch, ale početnější rodinu, nebo hotelové hosty.

0/0
5.5.2014 20:32

T95o56m44á24š 95V72a93l19d14e17r 7923670259

Pro rodinu bych asi spíše zvolil GL než V. Pro hotelové hosty lepší volba  pro V . Pouze kdybych vůz kombinoval pro podnikání a svezení rodiny o víkendech, bych uvažoval o V.

0/0
7.5.2014 1:00

J82i15ř15í 69V72o20g31e85l 6282332706218

No já mám pro rodinu Viano. Vyhovuje mi množství prostoru, možnost v tom autě nocovat a za velkou výhodu považuji i možnost protáhnout se během jízdy k zadním sedačkám. Máme malé děti a třeba když vypadne dudlík, nebo tak něco - žena prostě vstane a jde dozadu. Za hodně velkou výhodu považuji šoupací dveře - to auto je celkem široké a přeci jen otevřít konvenční dveře tak, abych tam dal dětskou sedačku, to už by chtělo opravdu hodně místa. GL je pěkná kára, ale cenou kolem 2 mil. je nad rámec toho co bych do auta chtěl dát a navíc dle zkušeností kolegy je to auto, jež se dost sype (koupil jej jako zcela nové). Navíc GL je uvnitř citelně menší.

0/0
7.5.2014 8:30

R20a47d58a25n 39K55u11b58a39n60t 1223700289710

Pokles ceny po 4 letech :-(

0/0
5.5.2014 1:20

L38u34k35a23s 52N13o65v79a91k 4389809643448

Zhruba 50%-60%.

Jenze budou mit naskakanej nesmysl.

0/0
5.5.2014 1:45

R90a81d98e89k 50N73e51u84m51a18n90n 5792462808575

I při nákupu podobného auta se pokles ceny bere do úvahy

Ovšem zdaleka není primární

0/0
5.5.2014 9:22

J76i34ř88í 74V24o70g61e90l 6352152616518

Bezpochyby velký, ale rozhodně menší, než u jiných aut. Po těhlech dodávkách je na trhu ojetin celkem poptávka.

0/0
5.5.2014 20:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.