Diskuze
Většině úmrtí v autech v rámci EU by šlo podle odborníků předejít
Děkujeme za pochopení.
P86e82t71r 22M98i23c27h98a88l
Ono by šlo dost radikálně snížit počet úmrtí ještě dalšími dvěma způsoby:
1. Důslednou kontrolou starých shnilých vraků na STK, případně "aut" posvařovaných po těžké nehodě ze dvou a více kusů (takové "perly" se při další nehodě, která by pro normální vůz znamenala jenom "plechařinu", okamžitě bortí a stává se z nich rakev).
2. Zrušením výroby tzv. mini aut, která sice získávají 4 - 5 hvězdiček v testech Euro NCAP, ale při kontaktu s nějakým normálním autem (nedej bože s MPV, SUV nebo vyšší střední třídou) dopadají velmi podobně jako výše zmíněné vraky. Případně takovým zázrakům povolit jízdu pouze v obci. ... A když jedu po dálnici skoro 130 a předjíždí mě Smart, tak si říkám, jestli ten člověk za volantem se chce zabít i se spolujezdcem, nebo je to prostě takový hlupák.
J17i36n86d69ř65i50c20h 54Š73k21o46p16e65k
dokud můžeš vzít zadek z jednoho auta a předek z druhého a dát to dohromady, těžko tě s tím můžou z STK vyhodit
J73a71n 25K32u41t50m51a73n
Jsem rád, že mě Miloš Zeman přesvědčil, že každý odborník, je ve skutečnosti pěkný d.b.l
F93r43a77n19t33i39š20e41k 55M33o29s36s
Koukám, že mediální kampaň za zpřísnění pokračuje.
Něco se asi chystá.
K37a45r32e92l 57F80a26i97t
Někdo si sedl a zamyslel se. Kdyby se jezdilo podle předpisů a ukázněně, tak se nebourá. NA to nepotřebujeme odborníky, na to přijde i 5ti leté dítě. Ale hlavní je vykazovat činnost, o tom to dnes je.
J50i83ř89í 85K57o47c42u93r58e42k
Ale to bychom museli do předpisů dát několik dalších paragrafů:
- je zakázáno přehlédnout
- je zakázáno udělat chybu
- je zakázáno zapomenout
- je zakázáno dostat se do nepředvídatelné situace
- je zakázáno mít poruchu A doporučení: - nevyjet na letních pneu, když hrozí krupobití - nejezdit na kole i motocyklu za větru silnějším než 15 m/s
R92a38d39e59k 40N42e36u81m35a63n40n
"nejvyšší dovolená rychlost" - ani nenapíšou kolik mrtvých, ale hned vyhrožují měřením
J14i78ř63í 97P76š44e37n35i43č53k61a
Podle mě je blbost, aby bezpečnostní pásy byly povinné. Samozřejmě, že je to s nimi bezpečnější, o to se přít nebudu, ale myslím si, že tohle by mělo dobrovolné. Bez pásů ohrožuji jenom sám sebe, nedovedu si přestavit, že bych tím mohl nějak ohrozit někoho jiného, takže kdybych se kvůli tomu snad zabil, bude to jen můj problém. Sám jsem se rozhodl, sám jsem si nesl následky.
R22a38d69e92k 17N83e96u84m90a59n30n
teoreticky ano
prakticky bych chtěl být nevinen, pokud zaviním nehodu a bude těžce zraněn/mrtvý někdo bez pásů
stejně tak zdravotní pojišťovny by mohly protestovat
a nepřipoutaný vzadu může zabít cestujícího/řidiče vepředu
J98a89n 44K19r24p90e73c
je treba zajkazat kychani. na kychnuti umre taky spoooousta lidi.
L43u95d81ě89k 66N38ě23m74e40c
Hlavně by se hodilo nějakým způsobem eliminovat debilní příspěvky, podobně Vašemu.
J82i95ř15í 11D47v81o11ř46á55k
Naprostá většina lidí umře v posteli.Z A K A Ž T E P O S T E L E !!!!! Jinak trochu vážně .Nenašel jsem počet úmrtí způsobených státem.(Špatná kvalita silnic , špatné nebo nečitelné silniční značky .....)
J69a51n 30J42a75n16o16š23e28k
to je zakomponovany do kategorie prekroceni rychlosti ;-) nebo neprizpusobeni rychlosti stavu vozovky... moc bych se v tom nestoural, nebo vam daji k uhrade poniceni diry v silnici ;-)
K42a98r86e10l 27F20a51j79t
A kdybysme chodili pěšky, tak by se zamezilo nehodám na silnici úplně nejvíc ... jen se obávám, že by neúměrně narostly úrazy na chodníku ...
M94a54r29e60k 18B42a72š68i31s32t23a
já do našeho vozu eCall nechám namontovat, tedy pokud bude za rozumnou cenu. Ze šmírování nemám strach, nejezdím jako bruf.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč