Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ochočená bestie. Silniční naháč KTM Super Duke má 180 koní

Kdybyste ještě před pár lety někomu řekli, že silniční naháč bude mít 180 koní a závodní elektroniku, nebude vám věřit. Ale doba jde dopředu a značka KTM představila stroj, který nasadil novou laťku ve své kategorii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15a25r74o37s89l96a38v 38K66o29š38e23k 4729375970334

2 válce slibují výborný zvuk. :-) jinak na naháče asi ujetý výkon... dříve stačilo 900 obsah.. potom 1000 a za chvilku 1500 bude asi standart. Měl sem dříve Ducati S4RS Monster a výkon na brzdě 145 PS. Mam najeto hodně a cestoval jsem na motorkách po Evropě. Nevýhoda těch výkonů je ten šílenej zátah na 100 kde dojde k vypnutí tlakem mozku. Na dálnici je  to sranda, ale na okresní silnici to je fofr. Můžete mít najeto hodně, ale někdy ten penis zvítězí a zatáhnete i na nesmyslném úseku. Stane se to málo, ale potom si říkám " To sem byl zas id..ot. " ;-D . Přeji mnoho km bez nehody. Není motorkář který nespadnul a není motorka co nespadnula ;-);-);-)

0/0
19.5.2014 22:48

K21a95r11e45l 11F61a44i52t 1588213698282

Od té doby co mám doma KTM, jinou motorku nechci. Nevím jak Duke, ale motokrosy, endura a Cestaky jsou bezkonkurenční. Skoda jen ty ceny...

0/0
7.5.2014 11:47

M71a38r59t70i43n 88M90i81k52o70l97á95š68e94k 7530520343

Po zkušenostech s českými řidiči jsem raději vyměnil silniční moto za crossovou motorku na které se imho člověk více vyblbne a zároveň je na uzavřené trati v mnohem větší bezpečí ;-D

0/0
2.5.2014 13:22

D67a96v71i43d 78J79i85n55d52r98a 6140624406844

Nevim proč tvrdí jaká to je bestie, je to 1300 cc a tam vytáhnout 180 koní není zas tak úžasný. Spíš než výkon by mě zajímal poměr váha/výkon. Pakliže má 180 koní a 250 kg, tak to zas tak převratné není. Designově v tom vidím spíš streetfigtera od značky Ducati, jen je to víc nakopnuté nahoru, jinak letmo zavěšený kolo a zvýrazněný trubkový rám... Mohli by být originálnější. Cena no 420 tisíc není málo, ale zas na novou mašinu těchto parametrů to je pochopitelné. Ještě by mě zajímalo, jak často se jezdí na prohlídky do servisu. Stará KTM tam musela snad 1x za 6000 km, což je tam na léto.

0/0
2.5.2014 10:17

T40o85m67á19š 94B89a77r52á38k 1473162500676

Naháč, který má 180 koní na 189 kg vám nepřijde "zas tak převratný"? :-) A okopírovaný design? Pouze logicky navazuje na předchůdce... Stejně tak bych mohl říct, že streetfighter je okopírovaný duke 990 ;-)

+2/0
2.5.2014 10:49

J13i48n41d66ř89i10c33h 52M71i56t37t59e79r 6841860463913

Suchá váha (bez paliva) 189 kg. Takže je to raketa a z 0-200 naloží i LaFerrari.

+1/0
2.5.2014 20:43

K77a89r40e22l 64F82a36i43t 1568443898542

Na prohlídky do servisu s ní můžete ject kdy uznáte za vhodné...třeba nikdy. Já mam v garáži 5kou KTM a nikdy jsem servis nepotřeboval. Jen na 525SX jsem nechal dělat ventily, když si trochu cucla vody v potoku. Jinak jak říká Honza Mrázek......motorky k neutahání.

0/0
7.5.2014 11:52

D42a94n71i38e27l 30J49i59r71á95č49e84k 3161430940628

Nevím co všichni máte s tím, že 180 koní je moc, že se na tom každý zabije. Já jsem motorku nikdy neměl a jako první jsem si koupil Yamahu R1 se 190ti koňmi, mám najeto už přes 20 tisíc km a nikdy jsem s tím neměl nejmenší problém a opravdu jsem se na tom nezabil... tak klid a neplašte

+5/0
2.5.2014 10:04

P67e39t97r 66M51i11c24h72a77l 2940894831582

Problém je v tom že ti, co se na tom zabili, už nám to nedají vědět.

+1/0
4.5.2014 19:43

P40e55t52r 88G62a27z23d41a 6878502679667

asi tak

;-)

0/0
15.5.2014 20:10

J95a41r15o93s89l37a57v 49K40o80š87e14k 4909865890934

když si toto začne člověk říkat, tak většinou potom spadne ( přeji bezpečnou jízdu ) ;-) já poprvé spadnul asi na 35 000 pořádně. Jinak z hlouposti při zastavení asi 3x (nad kanálem ;-D )

0/0
19.5.2014 22:50

I56v65a48n 35M58a75r23e64k 6934418272

Stroj na naše rozbité  okresky jak šitý na míru   ! ! ! 8-o ;-D Rv

0/0
2.5.2014 8:52

M79a77r49i36a51n 56K98a84r14a82b66a 4833141620352

A co tak BMW K1300R - to je bike který je tu už pěkných pár let, a myslím že to je mnohem lepší a vyváźenejší motorka. Jinak SuperDuke je pěkná mašinka.

Silný naháč na naše cesty je spíše Honda CB-1000R. 180 koní nepotřebujete

+1/0
2.5.2014 8:44

A19l98e74x63a84n70d40r 32C47h40y84t28i40l 2474652915381

Se 180 konema amater sekne pri prvnim razantnim pridani plynu a zvednuti motorky na zadni. Nicmene nechapu kdo by si koupil takhle silnyho nahace. Mel jsem kdysi Kawasaki ER-5 a pri jizde nad 110km/h byla jizda dost nepohodlna pro moje krcni svalstvo. Hlava mi litala zleva doprava a zpet temer nepretrzite. Nepomohlo ani zvysene plexi. Nehlede na to, ze ani moc nefoukal vitr. Od te doby aspon polokapotaz. At je sila nahace sebemensi, hlava zustava stale nechranena a na delsi cesty je to utrpeni.

0/0
2.5.2014 7:53

P95a95l40o 68M62a41k61y 7626449868151

180koní ďalší urýchlovač pre darcov orgánov.

0/0
2.5.2014 7:10

A88l73e97x64a30n95d49r 13C65h28y76t42i19l 2464262875211

Bud rad, ze bude pro tebe, az si je vychlastas a vyhulis.

0/0
2.5.2014 7:53

M71a79j53k66a 26Š74u55m18b66e94r50o46v43á 3125313361525

To je jenom takový rozšířený a oblíbený omyl...pokud se už motorkář zabije, nedá se zpravidla použít nic. Možná oční rohovka.

Jinak samozřejmě pokud si takovýho draka koupí někdo jako první (a troufám si říct i druhou) motorku, má to tak 50/50, toť můj názor;-)

+2/0
2.5.2014 8:33

R27i58c65h85a63r20d 51L26e87s71k76l28ý 6968585257247

Záleží na rychlosti, oblečení a hlavně na tom, jestli při pádu něco trefí. Zmasakrovat se člověk může i na Babettě ;-) Může to být klidně i první motorka, ale člověk to musí mít v hlavě hodně srovnané. A přiznejme si to, kdo z nás to má ;-D

+2/0
2.5.2014 8:39

T72o51m71á17š 60B31a57r33á19k 1213382530626

To je nesmysl, v hlavě to můžete mít seberovnější, ale když se leknete a hampnete na brzdu, tak letíte. Špatně podřadíte, blokne se zadní kolo, letíte. Vezmete za plyn v zatáčce trochu víc (nebo neuberete až začne nastupovat výkon), letíte. Mít to v hlavě srovnané je pěkná věc, ale tyhle motorky jsou pěkně ostré a bez zkušeností moc šancí nemáte...

+2/0
2.5.2014 9:32

A29l83e74x20a82n93d97r 39C54h84y26t43i24l 2104852825411

Absolutni souhlas:)

+1/0
2.5.2014 13:02

R47i96c90h30a28r38d 79L63e45s65k36l18ý 6628545987227

Ale vždyť jsem napsal to samé. Tyhle motorky chyby neodpouští. Spolupracovník začínal na výše zmíněné K1300R jako na první motorce a už 4. rok jezdí bez problémů. Pokud vezmu v zatáčce za plyn trochu víc a nevím, jak se motorka zachová, nebo to nedokážu odhadnout, tak už to v hlavě srovnané nemám. No a když se leknu a hamtnu na brzdu? No to se prostě nesmí lekat ;-D Jakýkoliv jiný pohyb, než chůze a běh jsou pro člověka riskem.

+1/0
2.5.2014 15:46

T71o35m52á91š 53B86a75r30á25k 1423952860896

Mě přišlo, že jste psal spíš ono profláklé "dá se začít i na silné, když to má člověk v hlavě srovnané". A to není úplně pravda.

Já vždycky říkám, že kdo to má v hlavě srovnané, začne na slabší :-) I pokud jste naprosto klidný a rozumný, tak může přijít situace, kdy potřebujete podvědomě reagovat naprosto přesně a to začátečník u takové motorky prostě nezvládne. Váš kolega měl nejspíš štěstí, stejně jako jiní vyježdění mají někdy smůlu.

Jednou jsem někde četl, že člověk má na začátku prázdnej kýbl na zkušenosti a plnej kýbl štěstí. Fígl je v tom, naplnit ten první dřív, než bude ten druhej prázdnej. :-)

0/0
2.5.2014 16:20

V27l16a56d47i35m79í90r 55F70i97b65i45g39e29r 5584421131464

DUKE 390 stojí kolem 120tis. to je na novou značkovou motorku celkem rozumné. Vypadá dobře a jede až 160 což je na naše silnice víc než dost. Tahle je fakt hodně silná.

0/0
2.5.2014 6:23

P31e71t43r 12M37i59c39h48a93l 2200254981122

180 kobylek v motorce, to každý nezvládne. Jinak nevím, jestli by se na to neměl kromě řidičáku dávat i zbrojní pas. :-)

+4/0
2.5.2014 2:07

A94l83e75x55a47n29d60r 25C28h28y31t26i63l 2534362175561

Dal bych povinnost zacinat na slabych motorkach. Rok 125, tri roky 500 a pak teprve bez omezeni

0/0
2.5.2014 7:55

R56i71c82h39a59r65d 27L82e14s29k86l94ý 6418955457557

V motocyklových velmocích se to řeší pomocí restrikcí výkonu. Můžeš mít třeba 600 omezenou na 30k a na tom musíš jezdit dva roky, kdy tě párkrát za sezónu kontroluje certifikovaný profík z autoškoly (jedete na vyjížďku). Po najetí těch hodin máš možnost restrikci sundat. Tenhle model se používá v Anglii a přijde mi to fajn. Objem není úplně adekvátní měřítko.

+3/0
2.5.2014 8:36

A98l62e49x55a52n13d94r 82C84h16y53t25i80l 2214942855211

Mne by teda pak zajimalo jak je to s oteverenymi motocykly a merenim jejich skutecneho vykonu. Papirove ma motorka 25kW, ve skutecnosti ma 36kW. Takze jestli objem nebo vykon, je to jedno. Objem je alespon pravdive v papirech uveden.

0/0
2.5.2014 12:59

R85i62c68h36a29r65d 34L20e37s63k25l41ý 6378325867347

Už jen dvoutakt a čtyřtakt se stejným objemem má dost rozdílné výkony. Kdyby se s tím tady nepodvádělo (na což jsme v ČR experti), stačily by papírové údaje.

0/0
2.5.2014 15:48

K79a18r54e73l 67F11a13i68t 1878553738592

Jen závodní výfuk Akrapovič mě zvedl výkon o 10koní (bohužel nemá homologaci v ČR). Ale pánovi na STK to zas nějak nevadilo. Líbil se mu zvuk.

0/0
7.5.2014 11:55

F72r67a33n17t90i19š29e19k 81R85u71d42l 3828305426747

u nás v rakousku taky. postupně a řidičák na zkoušku. fr[>-]EUV

0/0
4.5.2014 12:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.