Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ochočená bestie. Silniční naháč KTM Super Duke má 180 koní

Kdybyste ještě před pár lety někomu řekli, že silniční naháč bude mít 180 koní a závodní elektroniku, nebude vám věřit. Ale doba jde dopředu a značka KTM představila stroj, který nasadil novou laťku ve své kategorii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J59a17r74o19s53l91a38v 83K79o35š57e48k 4529685330244

2 válce slibují výborný zvuk. :-) jinak na naháče asi ujetý výkon... dříve stačilo 900 obsah.. potom 1000 a za chvilku 1500 bude asi standart. Měl sem dříve Ducati S4RS Monster a výkon na brzdě 145 PS. Mam najeto hodně a cestoval jsem na motorkách po Evropě. Nevýhoda těch výkonů je ten šílenej zátah na 100 kde dojde k vypnutí tlakem mozku. Na dálnici je  to sranda, ale na okresní silnici to je fofr. Můžete mít najeto hodně, ale někdy ten penis zvítězí a zatáhnete i na nesmyslném úseku. Stane se to málo, ale potom si říkám " To sem byl zas id..ot. " ;-D . Přeji mnoho km bez nehody. Není motorkář který nespadnul a není motorka co nespadnula ;-);-);-)

0/0
19.5.2014 22:48

K87a13r87e59l 36F56a98i80t 1518573868482

Od té doby co mám doma KTM, jinou motorku nechci. Nevím jak Duke, ale motokrosy, endura a Cestaky jsou bezkonkurenční. Skoda jen ty ceny...

0/0
7.5.2014 11:47

M76a25r25t49i97n 69M72i91k37o71l90á77š61e77k 7190720123

Po zkušenostech s českými řidiči jsem raději vyměnil silniční moto za crossovou motorku na které se imho člověk více vyblbne a zároveň je na uzavřené trati v mnohem větší bezpečí ;-D

0/0
2.5.2014 13:22


D40a71v80i15d 22J96i33n38d30r48a 6690624536724

Nevim proč tvrdí jaká to je bestie, je to 1300 cc a tam vytáhnout 180 koní není zas tak úžasný. Spíš než výkon by mě zajímal poměr váha/výkon. Pakliže má 180 koní a 250 kg, tak to zas tak převratné není. Designově v tom vidím spíš streetfigtera od značky Ducati, jen je to víc nakopnuté nahoru, jinak letmo zavěšený kolo a zvýrazněný trubkový rám... Mohli by být originálnější. Cena no 420 tisíc není málo, ale zas na novou mašinu těchto parametrů to je pochopitelné. Ještě by mě zajímalo, jak často se jezdí na prohlídky do servisu. Stará KTM tam musela snad 1x za 6000 km, což je tam na léto.

0/0
2.5.2014 10:17

T18o36m87á66š 78B39a47r62á56k 1223172560286

Naháč, který má 180 koní na 189 kg vám nepřijde "zas tak převratný"? :-) A okopírovaný design? Pouze logicky navazuje na předchůdce... Stejně tak bych mohl říct, že streetfighter je okopírovaný duke 990 ;-)

+2/0
2.5.2014 10:49

J82i32n14d90ř84i78c17h 58M51i55t24t55e89r 6351980353743

Suchá váha (bez paliva) 189 kg. Takže je to raketa a z 0-200 naloží i LaFerrari.

+1/0
2.5.2014 20:43

K19a11r64e79l 24F22a68i68t 1318663888472

Na prohlídky do servisu s ní můžete ject kdy uznáte za vhodné...třeba nikdy. Já mam v garáži 5kou KTM a nikdy jsem servis nepotřeboval. Jen na 525SX jsem nechal dělat ventily, když si trochu cucla vody v potoku. Jinak jak říká Honza Mrázek......motorky k neutahání.

0/0
7.5.2014 11:52

D61a30n46i84e67l 63J20i90r89á93č25e47k 3531390950238

Nevím co všichni máte s tím, že 180 koní je moc, že se na tom každý zabije. Já jsem motorku nikdy neměl a jako první jsem si koupil Yamahu R1 se 190ti koňmi, mám najeto už přes 20 tisíc km a nikdy jsem s tím neměl nejmenší problém a opravdu jsem se na tom nezabil... tak klid a neplašte

+5/0
2.5.2014 10:04

P96e31t17r 12M83i56c24h12a72l 2310484201702

Problém je v tom že ti, co se na tom zabili, už nám to nedají vědět.

+1/0
4.5.2014 19:43

P66e48t88r 30G88a35z17d38a 6158622509167

asi tak

;-)

0/0
15.5.2014 20:10

J54a89r73o89s29l95a31v 25K90o69š74e74k 4719325240774

když si toto začne člověk říkat, tak většinou potom spadne ( přeji bezpečnou jízdu ) ;-) já poprvé spadnul asi na 35 000 pořádně. Jinak z hlouposti při zastavení asi 3x (nad kanálem ;-D )

0/0
19.5.2014 22:50

I65v79a63n 76M87a30r92e97k 6424688392

Stroj na naše rozbité  okresky jak šitý na míru   ! ! ! 8-o ;-D Rv

0/0
2.5.2014 8:52

M74a82r68i18a95n 98K72a77r93a72b94a 4283401740302

A co tak BMW K1300R - to je bike který je tu už pěkných pár let, a myslím že to je mnohem lepší a vyváźenejší motorka. Jinak SuperDuke je pěkná mašinka.

Silný naháč na naše cesty je spíše Honda CB-1000R. 180 koní nepotřebujete

+1/0
2.5.2014 8:44

A50l69e26x73a39n29d59r 42C66h82y47t72i50l 2744362955121

Se 180 konema amater sekne pri prvnim razantnim pridani plynu a zvednuti motorky na zadni. Nicmene nechapu kdo by si koupil takhle silnyho nahace. Mel jsem kdysi Kawasaki ER-5 a pri jizde nad 110km/h byla jizda dost nepohodlna pro moje krcni svalstvo. Hlava mi litala zleva doprava a zpet temer nepretrzite. Nepomohlo ani zvysene plexi. Nehlede na to, ze ani moc nefoukal vitr. Od te doby aspon polokapotaz. At je sila nahace sebemensi, hlava zustava stale nechranena a na delsi cesty je to utrpeni.

0/0
2.5.2014 7:53

P97a13l33o 81M31a39k98y 7916139248281

180koní ďalší urýchlovač pre darcov orgánov.

0/0
2.5.2014 7:10

A77l92e11x68a13n91d12r 61C32h22y28t69i58l 2184392875451

Bud rad, ze bude pro tebe, az si je vychlastas a vyhulis.

0/0
2.5.2014 7:53

M94a55j10k54a 53Š14u77m28b51e66r92o91v17á 3885603501635

To je jenom takový rozšířený a oblíbený omyl...pokud se už motorkář zabije, nedá se zpravidla použít nic. Možná oční rohovka.

Jinak samozřejmě pokud si takovýho draka koupí někdo jako první (a troufám si říct i druhou) motorku, má to tak 50/50, toť můj názor;-)

+2/0
2.5.2014 8:33

R29i93c56h72a66r92d 19L95e50s10k68l13ý 6698505827737

Záleží na rychlosti, oblečení a hlavně na tom, jestli při pádu něco trefí. Zmasakrovat se člověk může i na Babettě ;-) Může to být klidně i první motorka, ale člověk to musí mít v hlavě hodně srovnané. A přiznejme si to, kdo z nás to má ;-D

+2/0
2.5.2014 8:39

T35o81m21á85š 16B23a12r47á58k 1573532930756

To je nesmysl, v hlavě to můžete mít seberovnější, ale když se leknete a hampnete na brzdu, tak letíte. Špatně podřadíte, blokne se zadní kolo, letíte. Vezmete za plyn v zatáčce trochu víc (nebo neuberete až začne nastupovat výkon), letíte. Mít to v hlavě srovnané je pěkná věc, ale tyhle motorky jsou pěkně ostré a bez zkušeností moc šancí nemáte...

+2/0
2.5.2014 9:32

A12l64e25x31a97n84d25r 52C36h35y15t96i80l 2464842185551

Absolutni souhlas:)

+1/0
2.5.2014 13:02

R26i92c33h14a29r19d 66L88e42s47k82l69ý 6668535897717

Ale vždyť jsem napsal to samé. Tyhle motorky chyby neodpouští. Spolupracovník začínal na výše zmíněné K1300R jako na první motorce a už 4. rok jezdí bez problémů. Pokud vezmu v zatáčce za plyn trochu víc a nevím, jak se motorka zachová, nebo to nedokážu odhadnout, tak už to v hlavě srovnané nemám. No a když se leknu a hamtnu na brzdu? No to se prostě nesmí lekat ;-D Jakýkoliv jiný pohyb, než chůze a běh jsou pro člověka riskem.

+1/0
2.5.2014 15:46

T47o91m55á74š 36B66a85r66á51k 1363952950436

Mě přišlo, že jste psal spíš ono profláklé "dá se začít i na silné, když to má člověk v hlavě srovnané". A to není úplně pravda.

Já vždycky říkám, že kdo to má v hlavě srovnané, začne na slabší :-) I pokud jste naprosto klidný a rozumný, tak může přijít situace, kdy potřebujete podvědomě reagovat naprosto přesně a to začátečník u takové motorky prostě nezvládne. Váš kolega měl nejspíš štěstí, stejně jako jiní vyježdění mají někdy smůlu.

Jednou jsem někde četl, že člověk má na začátku prázdnej kýbl na zkušenosti a plnej kýbl štěstí. Fígl je v tom, naplnit ten první dřív, než bude ten druhej prázdnej. :-)

0/0
2.5.2014 16:20

V46l57a76d61i33m10í47r 16F50i86b36i85g65e92r 5314691791864

DUKE 390 stojí kolem 120tis. to je na novou značkovou motorku celkem rozumné. Vypadá dobře a jede až 160 což je na naše silnice víc než dost. Tahle je fakt hodně silná.

0/0
2.5.2014 6:23

P89e17t79r 23M73i34c57h30a47l 2800864981742

180 kobylek v motorce, to každý nezvládne. Jinak nevím, jestli by se na to neměl kromě řidičáku dávat i zbrojní pas. :-)

+4/0
2.5.2014 2:07

A62l28e73x47a20n62d34r 44C49h26y51t57i24l 2854462445101

Dal bych povinnost zacinat na slabych motorkach. Rok 125, tri roky 500 a pak teprve bez omezeni

0/0
2.5.2014 7:55

R37i36c11h25a48r52d 59L66e69s81k19l35ý 6228585307487

V motocyklových velmocích se to řeší pomocí restrikcí výkonu. Můžeš mít třeba 600 omezenou na 30k a na tom musíš jezdit dva roky, kdy tě párkrát za sezónu kontroluje certifikovaný profík z autoškoly (jedete na vyjížďku). Po najetí těch hodin máš možnost restrikci sundat. Tenhle model se používá v Anglii a přijde mi to fajn. Objem není úplně adekvátní měřítko.

+3/0
2.5.2014 8:36

A54l98e66x27a18n16d61r 22C52h95y27t87i39l 2844402775891

Mne by teda pak zajimalo jak je to s oteverenymi motocykly a merenim jejich skutecneho vykonu. Papirove ma motorka 25kW, ve skutecnosti ma 36kW. Takze jestli objem nebo vykon, je to jedno. Objem je alespon pravdive v papirech uveden.

0/0
2.5.2014 12:59

R66i10c61h39a22r35d 90L72e31s71k19l74ý 6768795447427

Už jen dvoutakt a čtyřtakt se stejným objemem má dost rozdílné výkony. Kdyby se s tím tady nepodvádělo (na což jsme v ČR experti), stačily by papírové údaje.

0/0
2.5.2014 15:48

K31a12r37e26l 95F55a37i69t 1828163428892

Jen závodní výfuk Akrapovič mě zvedl výkon o 10koní (bohužel nemá homologaci v ČR). Ale pánovi na STK to zas nějak nevadilo. Líbil se mu zvuk.

0/0
7.5.2014 11:55
Foto

F24r72a63n30t94i36š27e52k 58R87u98d15l 3878945796707

u nás v rakousku taky. postupně a řidičák na zkoušku. fr[>-]EUV

0/0
4.5.2014 12:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.