Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ochočená bestie. Silniční naháč KTM Super Duke má 180 koní

Kdybyste ještě před pár lety někomu řekli, že silniční naháč bude mít 180 koní a závodní elektroniku, nebude vám věřit. Ale doba jde dopředu a značka KTM představila stroj, který nasadil novou laťku ve své kategorii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J54a77r78o80s93l78a65v 30K12o63š39e95k 4519285900454

2 válce slibují výborný zvuk. :-) jinak na naháče asi ujetý výkon... dříve stačilo 900 obsah.. potom 1000 a za chvilku 1500 bude asi standart. Měl sem dříve Ducati S4RS Monster a výkon na brzdě 145 PS. Mam najeto hodně a cestoval jsem na motorkách po Evropě. Nevýhoda těch výkonů je ten šílenej zátah na 100 kde dojde k vypnutí tlakem mozku. Na dálnici je  to sranda, ale na okresní silnici to je fofr. Můžete mít najeto hodně, ale někdy ten penis zvítězí a zatáhnete i na nesmyslném úseku. Stane se to málo, ale potom si říkám " To sem byl zas id..ot. " ;-D . Přeji mnoho km bez nehody. Není motorkář který nespadnul a není motorka co nespadnula ;-);-);-)

0/0
19.5.2014 22:48

K32a76r87e87l 63F67a88i58t 1238473218492

Od té doby co mám doma KTM, jinou motorku nechci. Nevím jak Duke, ale motokrosy, endura a Cestaky jsou bezkonkurenční. Skoda jen ty ceny...

0/0
7.5.2014 11:47

M91a84r86t56i22n 34M28i89k35o24l58á70š96e55k 7140440603

Po zkušenostech s českými řidiči jsem raději vyměnil silniční moto za crossovou motorku na které se imho člověk více vyblbne a zároveň je na uzavřené trati v mnohem větší bezpečí ;-D

0/0
2.5.2014 13:22

D76a12v19i91d 32J60i49n91d90r56a 6620914916344

Nevim proč tvrdí jaká to je bestie, je to 1300 cc a tam vytáhnout 180 koní není zas tak úžasný. Spíš než výkon by mě zajímal poměr váha/výkon. Pakliže má 180 koní a 250 kg, tak to zas tak převratné není. Designově v tom vidím spíš streetfigtera od značky Ducati, jen je to víc nakopnuté nahoru, jinak letmo zavěšený kolo a zvýrazněný trubkový rám... Mohli by být originálnější. Cena no 420 tisíc není málo, ale zas na novou mašinu těchto parametrů to je pochopitelné. Ještě by mě zajímalo, jak často se jezdí na prohlídky do servisu. Stará KTM tam musela snad 1x za 6000 km, což je tam na léto.

0/0
2.5.2014 10:17

T81o54m47á40š 75B48a79r34á53k 1723852100716

Naháč, který má 180 koní na 189 kg vám nepřijde "zas tak převratný"? :-) A okopírovaný design? Pouze logicky navazuje na předchůdce... Stejně tak bych mohl říct, že streetfighter je okopírovaný duke 990 ;-)

+2/0
2.5.2014 10:49

J10i85n77d71ř45i38c19h 30M56i63t85t98e92r 6621730663863

Suchá váha (bez paliva) 189 kg. Takže je to raketa a z 0-200 naloží i LaFerrari.

+1/0
2.5.2014 20:43

K86a23r86e44l 34F26a34i69t 1148723598892

Na prohlídky do servisu s ní můžete ject kdy uznáte za vhodné...třeba nikdy. Já mam v garáži 5kou KTM a nikdy jsem servis nepotřeboval. Jen na 525SX jsem nechal dělat ventily, když si trochu cucla vody v potoku. Jinak jak říká Honza Mrázek......motorky k neutahání.

0/0
7.5.2014 11:52

D33a47n56i93e51l 28J45i36r70á63č97e39k 3591240670598

Nevím co všichni máte s tím, že 180 koní je moc, že se na tom každý zabije. Já jsem motorku nikdy neměl a jako první jsem si koupil Yamahu R1 se 190ti koňmi, mám najeto už přes 20 tisíc km a nikdy jsem s tím neměl nejmenší problém a opravdu jsem se na tom nezabil... tak klid a neplašte

+5/0
2.5.2014 10:04

P27e88t14r 55M17i29c13h81a37l 2210194611402

Problém je v tom že ti, co se na tom zabili, už nám to nedají vědět.

+1/0
4.5.2014 19:43

P25e50t86r 90G84a29z92d32a 6108632129587

asi tak

;-)

0/0
15.5.2014 20:10

J98a36r69o33s81l87a26v 96K31o86š76e60k 4509385920324

když si toto začne člověk říkat, tak většinou potom spadne ( přeji bezpečnou jízdu ) ;-) já poprvé spadnul asi na 35 000 pořádně. Jinak z hlouposti při zastavení asi 3x (nad kanálem ;-D )

0/0
19.5.2014 22:50

I15v16a59n 42M25a42r47e62k 6444368102

Stroj na naše rozbité  okresky jak šitý na míru   ! ! ! 8-o ;-D Rv

0/0
2.5.2014 8:52

M25a40r89i92a17n 26K38a20r97a25b15a 4753701800682

A co tak BMW K1300R - to je bike který je tu už pěkných pár let, a myslím že to je mnohem lepší a vyváźenejší motorka. Jinak SuperDuke je pěkná mašinka.

Silný naháč na naše cesty je spíše Honda CB-1000R. 180 koní nepotřebujete

+1/0
2.5.2014 8:44

A18l19e44x36a57n68d85r 55C69h64y36t12i43l 2674452755251

Se 180 konema amater sekne pri prvnim razantnim pridani plynu a zvednuti motorky na zadni. Nicmene nechapu kdo by si koupil takhle silnyho nahace. Mel jsem kdysi Kawasaki ER-5 a pri jizde nad 110km/h byla jizda dost nepohodlna pro moje krcni svalstvo. Hlava mi litala zleva doprava a zpet temer nepretrzite. Nepomohlo ani zvysene plexi. Nehlede na to, ze ani moc nefoukal vitr. Od te doby aspon polokapotaz. At je sila nahace sebemensi, hlava zustava stale nechranena a na delsi cesty je to utrpeni.

0/0
2.5.2014 7:53

P65a58l16o 98M15a81k10y 7896689688841

180koní ďalší urýchlovač pre darcov orgánov.

0/0
2.5.2014 7:10

A22l70e79x12a73n39d86r 77C96h18y34t65i56l 2944242775511

Bud rad, ze bude pro tebe, az si je vychlastas a vyhulis.

0/0
2.5.2014 7:53

M66a32j20k91a 42Š14u84m11b21e82r94o48v63á 3335823381975

To je jenom takový rozšířený a oblíbený omyl...pokud se už motorkář zabije, nedá se zpravidla použít nic. Možná oční rohovka.

Jinak samozřejmě pokud si takovýho draka koupí někdo jako první (a troufám si říct i druhou) motorku, má to tak 50/50, toť můj názor;-)

+2/0
2.5.2014 8:33

R76i71c56h12a45r85d 72L30e97s73k98l36ý 6948175727777

Záleží na rychlosti, oblečení a hlavně na tom, jestli při pádu něco trefí. Zmasakrovat se člověk může i na Babettě ;-) Může to být klidně i první motorka, ale člověk to musí mít v hlavě hodně srovnané. A přiznejme si to, kdo z nás to má ;-D

+2/0
2.5.2014 8:39

T25o87m57á85š 88B72a16r55á28k 1443402190156

To je nesmysl, v hlavě to můžete mít seberovnější, ale když se leknete a hampnete na brzdu, tak letíte. Špatně podřadíte, blokne se zadní kolo, letíte. Vezmete za plyn v zatáčce trochu víc (nebo neuberete až začne nastupovat výkon), letíte. Mít to v hlavě srovnané je pěkná věc, ale tyhle motorky jsou pěkně ostré a bez zkušeností moc šancí nemáte...

+2/0
2.5.2014 9:32

A49l16e87x79a83n73d26r 13C52h39y36t13i29l 2644882955521

Absolutni souhlas:)

+1/0
2.5.2014 13:02

R35i93c32h41a18r15d 48L97e87s71k31l50ý 6238655127977

Ale vždyť jsem napsal to samé. Tyhle motorky chyby neodpouští. Spolupracovník začínal na výše zmíněné K1300R jako na první motorce a už 4. rok jezdí bez problémů. Pokud vezmu v zatáčce za plyn trochu víc a nevím, jak se motorka zachová, nebo to nedokážu odhadnout, tak už to v hlavě srovnané nemám. No a když se leknu a hamtnu na brzdu? No to se prostě nesmí lekat ;-D Jakýkoliv jiný pohyb, než chůze a běh jsou pro člověka riskem.

+1/0
2.5.2014 15:46

T14o93m30á68š 98B91a86r17á87k 1283442320906

Mě přišlo, že jste psal spíš ono profláklé "dá se začít i na silné, když to má člověk v hlavě srovnané". A to není úplně pravda.

Já vždycky říkám, že kdo to má v hlavě srovnané, začne na slabší :-) I pokud jste naprosto klidný a rozumný, tak může přijít situace, kdy potřebujete podvědomě reagovat naprosto přesně a to začátečník u takové motorky prostě nezvládne. Váš kolega měl nejspíš štěstí, stejně jako jiní vyježdění mají někdy smůlu.

Jednou jsem někde četl, že člověk má na začátku prázdnej kýbl na zkušenosti a plnej kýbl štěstí. Fígl je v tom, naplnit ten první dřív, než bude ten druhej prázdnej. :-)

0/0
2.5.2014 16:20

V66l40a97d50i79m46í51r 47F82i98b91i32g77e85r 5694321811824

DUKE 390 stojí kolem 120tis. to je na novou značkovou motorku celkem rozumné. Vypadá dobře a jede až 160 což je na naše silnice víc než dost. Tahle je fakt hodně silná.

0/0
2.5.2014 6:23

P39e44t25r 22M76i70c60h30a43l 2360904431662

180 kobylek v motorce, to každý nezvládne. Jinak nevím, jestli by se na to neměl kromě řidičáku dávat i zbrojní pas. :-)

+4/0
2.5.2014 2:07

A34l11e55x50a87n32d57r 89C87h25y38t81i21l 2474382645751

Dal bych povinnost zacinat na slabych motorkach. Rok 125, tri roky 500 a pak teprve bez omezeni

0/0
2.5.2014 7:55

R74i40c27h66a24r88d 64L75e96s41k25l77ý 6898115587597

V motocyklových velmocích se to řeší pomocí restrikcí výkonu. Můžeš mít třeba 600 omezenou na 30k a na tom musíš jezdit dva roky, kdy tě párkrát za sezónu kontroluje certifikovaný profík z autoškoly (jedete na vyjížďku). Po najetí těch hodin máš možnost restrikci sundat. Tenhle model se používá v Anglii a přijde mi to fajn. Objem není úplně adekvátní měřítko.

+3/0
2.5.2014 8:36

A50l12e44x61a56n86d20r 44C54h74y67t49i80l 2584132465411

Mne by teda pak zajimalo jak je to s oteverenymi motocykly a merenim jejich skutecneho vykonu. Papirove ma motorka 25kW, ve skutecnosti ma 36kW. Takze jestli objem nebo vykon, je to jedno. Objem je alespon pravdive v papirech uveden.

0/0
2.5.2014 12:59

R77i60c92h12a50r55d 20L53e90s37k81l55ý 6558355687507

Už jen dvoutakt a čtyřtakt se stejným objemem má dost rozdílné výkony. Kdyby se s tím tady nepodvádělo (na což jsme v ČR experti), stačily by papírové údaje.

0/0
2.5.2014 15:48

K70a75r91e62l 95F36a92i80t 1248293828202

Jen závodní výfuk Akrapovič mě zvedl výkon o 10koní (bohužel nemá homologaci v ČR). Ale pánovi na STK to zas nějak nevadilo. Líbil se mu zvuk.

0/0
7.5.2014 11:55
Foto

F14r81a94n89t69i66š46e20k 30R77u93d56l 3188925166267

u nás v rakousku taky. postupně a řidičák na zkoušku. fr[>-]EUV

0/0
4.5.2014 12:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.