Diskuze

Vyzkoušeli jsme nejlepší elektromobil světa, Teslu Model S

Dostali jsme unikátní šanci pořádně potrápit nejlepší elektrické auto dneška. A dostalo nás, je skvělé. Až na tu cenu. Testovaný vrcholný model přijde na 3,3 milionu korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P53e43t24r 22N81o67v82á69k

5. 5. 2014 1:09

z jakeho duvodu elektromobil ?

1) je to zajimava technologicka hracka?

2) mam rad elektrinu ? 

3) nemam rad ropu ?  ... ... ... ... ... 

 -- -- -- -- -- --

1) ano take mam rad tech. hracky 2) take mam rad elektrinu predevsim jadernou (nesnasim "green" el. ktera nici prirodu a navysuje dluhy) 3) ropa umoznila uzasny rozvoj nasi civilizace / pokud nekdo nema rad araby ci jene dodavatele ropy (mozna neni pro ty dodavatele az takovy problem zkoupit  elektrarny, zbytek automobilek ... pokud jeste nejaka je bez jejich podilu   napr Skodovku (VW) vlastni z cce necelych 20% Qatar Holding ...

0 0
možnosti

Zlaté komunistické značky jako Mototechna se vracejí;-D

0 0
možnosti

Pěkné, ale trochu vyšší třída. Až se tahle technologie plně otestuje a pronikne běžně do aut nižších tříd, patrně i zlevní. Ale asi se nedostane na úroveň dnešních aut, přece jen ty baterie jsou docela drahé. Ale i to se může změnit. Hlavní problém vidím v tom, že jakmile dojde k masovějšímu rozšíření elektromobilů, státy budou mít velké výpadky v příjmech díky konci spotřební daně z paliv. A v tom okamžiku asi nastoupí vyšší zdanění elektřiny. Ale jak se to bude rozlišovat? Kdo dobije na "benzince", zaplatí elektřinu i se spotřební daní a kdo dobije doma, ten ne? Nebo se zvýší daň z veškeré elektřiny? Nebo se začne platit paušální silniční daň?

Každopádně ropa jednou dojde a řešení tohoto problému se bude muset najít. Teslu beru jako jednoho z relativně dobrých průkopníků.

1 0
možnosti

Otázka je, pokud se technologie akumulátorů nezmění, na kolik % elektromobilů  budou stačit dostupná naleziště lithia.

S výpadky v příjmu spotřební daně z paliv bych si starost nedělal, už dneska v nákladech na provoz každého auta nejsou zahrnuty všechny externality, které takový provoz vyvolává. Každý rok na údržbu jenom stávajícího silničního fondu chybí desítky až stovky miliard peněz, takže to stejně stát bude muset řešit, elektromobil neelektromobil. Skutečné náklady potřebné k tomu, aby byla silniční infrastruktura dostatečně udržována a kvalitní, vyjdou podle mně už dneska v průměru na "hezkých" 10 - 20 Kč na kilometr jízdy každého silničního vozidla. Podle mně bude hodně brzo zpoplatněn každý kilometr na každé silnici elektronickým mýtným. Technologie už na to dávno je.

0 0
možnosti

Když   se počítá životnost akumulátoru 8 let, na tyto roky dává Tesla záruku a odhadovaná pořizovací cena akumulátoru do vozu za 3 milasy 1 milión Kč, vyjdou náklady na takové auto jen z titulu stárnutí akumulátoru asi 3500 Kč denně.

To se to potom jezdí "skoro zadarmo" jen za cenu nabíjeného proudu.8-o8-o;-D;-D

1 5
možnosti

jak jste k tomu proboha dosel? 365*8*3500 = 10 220 000. Netrefil jste se o jeden řád ;-);-D

4 0
možnosti

Některým doporučuji si koupit kolo, i přesto, že není úplně ekologické, ale zas na druhou stranu je nejvíce ekologické. :-) Pro nadšence ropné technologie jsou jiné články a klidně si můžou jinde vychvalovat, jak jsou úžasné a třeba probírat životnost motoru a ceny, popř. jak si budou hned kupovat ND na své super auta do dvou let. :-) A my druzí "blázni" budeme jezdit těmi děsně neekologickými elektromobily dál. :-)

2 1
možnosti

No jo, to jsou profesionalni stouralove. Hlavne nic nemenit, vsechno musi zustat pri starem. Nic tezsiho nez vzduch nemuze letat, to da prece rozum. Je zbytecne stavet vlaky na rychlosti pres 40km/h, kazdy prece vi, ze pri takovych rychlostech clovek nedokaze dychat. Je blbost davat do aut jine motory nez spalovaci, jasna slepa ulicka, musime vsichni jezdit na naftu a az spalime vsechnu ropu tak chodit pesky... ;-)

3 1
možnosti

Nadherne auto. Mel jsem stesti a projel jsem se s Teslou, protoze mi ji kamos v USA pujcil. Zaplatil za auto 80 000 dolaru. Holt to mel levnejsi, nebot v Evrope mame o hodne vetsi dane. Ale to auto bych bral vsemi deseti. A vse na tom aute je made in USA.

6 0
možnosti

Vše ne, baterie vyrábí panasonic.

0 0
možnosti

Předražený krám nic víc.

3 9
možnosti

Vás bylo škoda také živit a učit. Také předražený krám.

5 0
možnosti

1835!! Holandsko dojezd elektromobilů až 70 km.

Elektromobil Torpédo KID, rok 1905!! rychlost  167 km/h.

A to vše se srandovními olověnými akumulátory a motory motanými pomalu na koleně.  Upřímně, za víc než jedno století bych si uměl představit trošku větší pokrok.

7 2
možnosti

P83e98t28r 47N66o96v43á37k

1. 5. 2014 15:27

DOMNIVAM se i z techto indicii ze pokud neprijde skokovy vynalez 

tak ze se Asi ZEL jedna o zcela slepou cestu  ;-€  ;-€ 

ale nepopiram ze se na ni s dotacemi (uplatky) neda slusne vydelavat tak jako na rade jinych veci ... :-/

          ---

predpokladam pokud by to byla v horizintu let nadejna ci schudna cesta

byla by rada firem ktera by bez uplatku od politiku a zpet do toho investovala vlastní rizikovy kapital ... a ne kapital danovych poplatniku...     --- --- aktualne to spis vetsina automobilek pouziva marketingove protoze kazdy musi jet na IN, green, coool  vlne   z niz neskutecne nektere kompany, lobyste ... profituji ale samozrejme to muze byt pro ty spinave seredne automobilky take super PR ... ... ...  mozna podobne jako je treba pro VW tezce prodelecny Bugatti Veyron  asi spis marketingovy ci PR nastroj nez smysluplny (ziskovy) projekt   (jako vyvojovy projekt by ho koncern vw nepotreboval)     Fascinuji mne technologicke "hracky", napady ... ... ... a moc jim fandim!!! ale

1 2
možnosti

Co se týče rychlosti a jízdních vlastností, tuhle hračku strčí do kapsy Kaz Eliica.

Má 8 kol, pro každé 60kW elektromotor s vlastní převodovkou. Přestože váží ~2400kg, má perfektní akceleraci a díky 8 kolům a díky bateriím v podlaze, a tedy těžišti proklatě nízko u pasu, perfektní stabilitu.

Každopádně lze s masovým nárůstem elektromobilů očekávat prudké zdražení el. energie.

1 0
možnosti

P17e55t68r 23N82o71v45á53k

1. 5. 2014 15:38

rekl bych nez zdrazeni tak spis zdaneni

respektive mnohem vetsi zdaneni nez zdrazeni ;-€ 

kolik by stala nafta na 100km pokud by 50% ceny nebyly dane???

vysoke dane jsou vzdy rajem pro MAFII která vzdy BUDE paradoxne lobovat za vysoke DANE 8-o ;-€ 8-o 

btw cituji:

České daně představují 54 procent ceny benzinu, hůře je na tom jen Slovensko U benzinu představují všechny české daně celkem 0,758 eura na litr, tedy 54 procent z celkové ceny http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/209387-dane-u-tuzemskych-pohonnych-hmot-jsou-nejvyssi-z-novych-zemi-eu/

2 0
možnosti

nádherný R^ bohužel na mě zatím moc drahý :-(

3 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...