Diskuze
Vyzkoušeli jsme nejlepší elektromobil světa, Teslu Model S
Děkujeme za pochopení.
P53e43t24r 22N81o67v82á69k
z jakeho duvodu elektromobil
1) je to zajimava technologicka hracka
2) mam rad elektrinu
3) nemam rad ropu ... ... ... ... ...
-- -- -- -- -- --
1) ano take mam rad tech. hracky 2) take mam rad elektrinu predevsim jadernou (nesnasim "green" el. ktera nici prirodu a navysuje dluhy) 3) ropa umoznila uzasny rozvoj nasi civilizace / pokud nekdo nema rad araby ci jene dodavatele ropy (mozna neni pro ty dodavatele az takovy problem zkoupit elektrarny, zbytek automobilek ... pokud jeste nejaka je bez jejich podilu napr Skodovku (VW) vlastni z cce necelych 20% Qatar Holding ...
M27i47c76h53a40l 80M94a54l75a86t
Zlaté komunistické značky jako Mototechna se vracejí
P42e67t90r 16M82i14c33h76a84l
Pěkné, ale trochu vyšší třída. Až se tahle technologie plně otestuje a pronikne běžně do aut nižších tříd, patrně i zlevní. Ale asi se nedostane na úroveň dnešních aut, přece jen ty baterie jsou docela drahé. Ale i to se může změnit. Hlavní problém vidím v tom, že jakmile dojde k masovějšímu rozšíření elektromobilů, státy budou mít velké výpadky v příjmech díky konci spotřební daně z paliv. A v tom okamžiku asi nastoupí vyšší zdanění elektřiny. Ale jak se to bude rozlišovat? Kdo dobije na "benzince", zaplatí elektřinu i se spotřební daní a kdo dobije doma, ten ne? Nebo se zvýší daň z veškeré elektřiny? Nebo se začne platit paušální silniční daň?
Každopádně ropa jednou dojde a řešení tohoto problému se bude muset najít. Teslu beru jako jednoho z relativně dobrých průkopníků.
R81a89d27i98m 75P74o43l50á69š35e90k
Otázka je, pokud se technologie akumulátorů nezmění, na kolik % elektromobilů budou stačit dostupná naleziště lithia.
S výpadky v příjmu spotřební daně z paliv bych si starost nedělal, už dneska v nákladech na provoz každého auta nejsou zahrnuty všechny externality, které takový provoz vyvolává. Každý rok na údržbu jenom stávajícího silničního fondu chybí desítky až stovky miliard peněz, takže to stejně stát bude muset řešit, elektromobil neelektromobil. Skutečné náklady potřebné k tomu, aby byla silniční infrastruktura dostatečně udržována a kvalitní, vyjdou podle mně už dneska v průměru na "hezkých" 10 - 20 Kč na kilometr jízdy každého silničního vozidla. Podle mně bude hodně brzo zpoplatněn každý kilometr na každé silnici elektronickým mýtným. Technologie už na to dávno je.
R11a53d18i81m 29P30o48l86á14š43e43k
Když se počítá životnost akumulátoru 8 let, na tyto roky dává Tesla záruku a odhadovaná pořizovací cena akumulátoru do vozu za 3 milasy 1 milión Kč, vyjdou náklady na takové auto jen z titulu stárnutí akumulátoru asi 3500 Kč denně.
To se to potom jezdí "skoro zadarmo" jen za cenu nabíjeného proudu.
J61a56r34o66s54l47a61v 36S41k18r57i90v96a86n37e30k
jak jste k tomu proboha dosel? 365*8*3500 = 10 220 000. Netrefil jste se o jeden řád
J76a77r65o47s53l83a49v 94Z41a23h82r33a63d82n84í88č80e48k
Některým doporučuji si koupit kolo, i přesto, že není úplně ekologické, ale zas na druhou stranu je nejvíce ekologické. Pro nadšence ropné technologie jsou jiné články a klidně si můžou jinde vychvalovat, jak jsou úžasné a třeba probírat životnost motoru a ceny, popř. jak si budou hned kupovat ND na své super auta do dvou let. A my druzí "blázni" budeme jezdit těmi děsně neekologickými elektromobily dál.
J55a64r51o51s17l88a13v 18S98k59r92i94v27a84n42e92k
No jo, to jsou profesionalni stouralove. Hlavne nic nemenit, vsechno musi zustat pri starem. Nic tezsiho nez vzduch nemuze letat, to da prece rozum. Je zbytecne stavet vlaky na rychlosti pres 40km/h, kazdy prece vi, ze pri takovych rychlostech clovek nedokaze dychat. Je blbost davat do aut jine motory nez spalovaci, jasna slepa ulicka, musime vsichni jezdit na naftu a az spalime vsechnu ropu tak chodit pesky... ;-)
A28n20t35o76n95i18n 72B83l71a23z33e78k
Nadherne auto. Mel jsem stesti a projel jsem se s Teslou, protoze mi ji kamos v USA pujcil. Zaplatil za auto 80 000 dolaru. Holt to mel levnejsi, nebot v Evrope mame o hodne vetsi dane. Ale to auto bych bral vsemi deseti. A vse na tom aute je made in USA.
S12v76a35t72o12p26l47u81k 64S35i36l58n58ý
Vše ne, baterie vyrábí panasonic.
J77o54s70e58f 56P78o66r44t74i78k
Vás bylo škoda také živit a učit. Také předražený krám.
T39o96m81á67š 31K24u67c93h21a62ř
1835!! Holandsko dojezd elektromobilů až 70 km.
Elektromobil Torpédo KID, rok 1905!! rychlost 167 km/h.
A to vše se srandovními olověnými akumulátory a motory motanými pomalu na koleně. Upřímně, za víc než jedno století bych si uměl představit trošku větší pokrok.
P83e98t28r 47N66o96v43á37k
DOMNIVAM se i z techto indicii ze pokud neprijde skokovy vynalez
tak ze se Asi ZEL jedna o zcela slepou cestu
ale nepopiram ze se na ni s dotacemi (uplatky) neda slusne vydelavat tak jako na rade jinych veci ... :-/
---
predpokladam pokud by to byla v horizintu let nadejna ci schudna cesta
byla by rada firem ktera by bez uplatku od politiku a zpet do toho investovala vlastní rizikovy kapital ... a ne kapital danovych poplatniku... --- --- aktualne to spis vetsina automobilek pouziva marketingove protoze kazdy musi jet na IN, green, coool vlne z niz neskutecne nektere kompany, lobyste ... profituji ale samozrejme to muze byt pro ty spinave seredne automobilky take super PR ... ... ... mozna podobne jako je treba pro VW tezce prodelecny Bugatti Veyron asi spis marketingovy ci PR nastroj nez smysluplny (ziskovy) projekt (jako vyvojovy projekt by ho koncern vw nepotreboval) Fascinuji mne technologicke "hracky", napady ... ... ... a moc jim fandim!!! ale
R15o23m62a55n 45H16o33r71n76í32k
Co se týče rychlosti a jízdních vlastností, tuhle hračku strčí do kapsy Kaz Eliica.
Má 8 kol, pro každé 60kW elektromotor s vlastní převodovkou. Přestože váží ~2400kg, má perfektní akceleraci a díky 8 kolům a díky bateriím v podlaze, a tedy těžišti proklatě nízko u pasu, perfektní stabilitu.
Každopádně lze s masovým nárůstem elektromobilů očekávat prudké zdražení el. energie.
P17e55t68r 23N82o71v45á53k
rekl bych nez zdrazeni tak spis zdaneni
respektive mnohem vetsi zdaneni nez zdrazeni
kolik by stala nafta na 100km pokud by 50% ceny nebyly dane???
vysoke dane jsou vzdy rajem pro MAFII která vzdy BUDE paradoxne lobovat za vysoke DANE
btw cituji:
České daně představují 54 procent ceny benzinu, hůře je na tom jen Slovensko U benzinu představují všechny české daně celkem 0,758 eura na litr, tedy 54 procent z celkové ceny http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/209387-dane-u-tuzemskych-pohonnych-hmot-jsou-nejvyssi-z-novych-zemi-eu/
M61a79r95t50i80n 36M77a13c93e54k
nádherný bohužel na mě zatím moc drahý
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Referent/ka odboru výstavby a územního rozhodování
Městská část Praha 18
Praha
nabízený plat:
30 000 - 40 000 Kč