- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S rychlostí mi občas noha ujede tedy hlavně na nesmyslných 30tkách, ale mimo obec se snažím dodržovat rychlosti a musím říct že si připadám jak d***l když dodržuji. Zrovna minulý čtvrtek jel jsem z kopce pohodlně 90 a za mnou se přiřítí nákladní auto jak šílené musel jet přes 100km i když podle předpisů by měl jet max 80. Nevím ale 90tka stačí, lepšíjet těch 90 než styl brzda plyn, stejně se ušetří možná tak 1-2 minuty. Větší spotřeba a když předjíždí nadoraz a musí rychle zabrzdit tak zpomalí všechny ostatní. Samozřejmě když se někdo plazí 70 tak předjet jakmile to jde ale kolem té 90 to je v pohodě.
Jinak 509 respondentu z cely CR, to je opravdu relevantni vyzkum
to snad neobstalo ani v seminarce na zakladce
Zajímalo by mě, jak byly formulované otázky, že 97% lidí nevadí za volantem chlast, a nepozornost, která je zodpovědná za většinu nehod, ale budiž.
Bezpečná rychlost nemá nic společného s tou dovolenou, závisí na stavu auta, silnice, provozu, počasí a řidiče. V našich podmínkách to může být klidně 170, mnohem častěji ale o stovku méně (Ať už kvůli stavu řidiče, auta nebo silnice).
Řidič, který jezdí vždy podle předpisů nebude nikdy jezdit bezpečně, protože v situaci, která se předpisům vymyká, bude jen těžko odhadovat vlastní chování, natož cokoliv jiného.
Jezdím tak, abych nikoho nezabil, a aby nikdo nezabil mne.
reaguji na poslední větu: taky tak jezdím, ale policajtům se to někdy nelíbí
A me se nikdo neptal, tak at si ten super pruzkum strci do (|)
Jeden malý detail. na úsecích hlídaných radary stoupá nehodovost protože si řidiči místo okolního provozu hlídají tachometr. Ale o tom dopravní experti nepíší.
Ano, to dělají troubové, kteří běžně nerespektují pravidla a pak s tím mají problémy.
řidiči se rozdělují na dvě základní skupiny, jedna o porušování předpisů ví, nestydí se za to, často jezdí bezpečně a bez nehod a druhou, menší, ale nebezpečnější, která o svém protiprávním jednáníí neví a nechce vědět, ráda za porušování peskuje skupinu první, volá po drakonických trestech, myslím že průzkum tohle jen potvrzuje
Pamatuji doby, kdy rychlost nebyla omezena vůbec. Žádné omezení nezabrání pitomci, aby jel rychleji, než dovoluje dopravní situace. Bohužel, když projíždíte Českem, kde chybí obchvaty, každé dva až tři km je obec, pak přejezd 200 km zabere dvojnásobek času, než např v Rakousku. Takže na volném úseku jet stovkou, není žádný problém. Místo kritizování rychlosti by bylo vhodé zvýšit povolenou rychlost na dálnicích na 160, na silnicích prvé třídy na 100 a PČR by se měla zaměŕit na správné dopravní značení, silničáři na kvalitu vozovek a obnovu vodorovného značení. Městská policie by měla mít oprávnění měřit jen u škol, nákupních centrer, nemocnic a pod. Vůbec by neškodilo vzít si příklad z Polska, kde obec začíná až v místě, které označuje souvislou zástavbu.
V principu s tím zvýšením rychlostí nemám problém. Jenže většina řidičů není schopná rozeznat silnici první třídy od silnice druhé třídy. Spousta si jich plete i čtyřproudovou silnici bez směrového rozdělení s dálnicí a klidně na ní nezdí 130 a víc. Nechci si ani představit, jak by dopadla čelní srážka rodinky ve Fabii na výletě jedoucí 90 km/h s magorem v nějakém sinějším autě, který si to žene 160, protože nepozná typ silnice.
Škoda že taky nenapíšou článek o tom, že vzhledem k tomu, že v mnoha zemích Evropy je povolena určitá míra alkoholu v krvi, tak tady se kriminalizuje i jedno dvě pivka, který na zkušeného řidiče prostě nemají vliv.
Ať žije buzerace a povinnost každého zastaveného řidiče nesmyslně podrobit dechové zkoušce.
Pokud s vámi dvě piva NIC neudělají, máte zřejmě vážné zdravotní problémy. Někdo ztrácí rovnováhu i vidění po dvou pivech, někdo po dvanácti, reakce se ale zpomalují všem, a alkoholu na to stačí velice málo.
V Bulharsku máme povolených 0,5 promile alkoholu.Tady jsem dostal za 0,5 promile 3000Kč pokuty, 1000Kč správní poplatek, 1500Kč mě stály psychotesty a půl roku jsem měl zákaz řídit a navrh jsem ještě dostal 7 trestných bodů.Docela krutý
Nevím, ale kdykoliv se snažím jet předepsanou rychlostí, bývám nejpomalejší ze všech. Třeba od Cukráku ku Praze. Krom omezení u pumpy je tam 80. Jedu 90 a předjíždí mě i náklaďáky. Nejlépe se mi jezdí v Rakousku. Tam jízda podle předpisů není považována za trapnou.
nevím kde v Rakousku jezdíte, ale já tam jezdím dost často. Jízda podle předpisů kolem Vídně taky není ze strany domorodců moc dodržovaná a připadám si jako blb. Asi znají kde si to můžou dovolit