Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obří kombík Peugeot 308 vyjíždí proti octavii

Elegán Peugeot 308 SW přichází potrápit kombíkovou octavii. Má na to správné rozměry i konkurenceschopnou cenu 397 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A71l88e10n16a 63M11a81r85i14a63n90č98i43k82o24v13á 4136503200760

Ten člověk musel být hodně přesvědčen, když vypustil takový článek. Francouzské auto ani za korunu.

0/−2
19.5.2014 10:44

J47a51r60o60s66l72a15v 58K91o48š97e71k 4399295160534

koukněte dnes na německé... 2 litry v VW odchází vstřiky, ale hlavně reznou jako prase... PASSAT přední blatníky a páté dveře do 6 let puchýře jak beďary. To u frantíka nenajdete. Raději 1 navíc vyměním silenblok na nápravě za 500 Kč, než vstřik za 20 tis. na motoru. Teď to mam u Pašíka za sebou..... 140 tis najeto a už druhej a v obou blatnících skoro díra a to je rok výroby 2007.

+1/0
21.5.2014 23:38

R33a28d56e97k 79N77e41u31m17a68n81n 5692962898925

No  to je recenze Rv

"Nejvíce jsme se těšili ..... na tříválec" - to myslíte vážně? Těšili nemělo být v uvozovkách??

"pokud auto obujete do speciálních pneu s nízkým valivým odporem...." - proč zmiňujete takovou blbost - drahých pneu, co špatně vedou auto?

0/−1
15.5.2014 10:55

J45i38ř72í 31K93r51a58m54p12l 4446184796546

jestli si vybrat mezi škodovkou a pažoutem, tak rozhodně škodovku.

+4/−2
14.5.2014 15:41
Foto

M70i51r11o71s52l93a95v 58S27t90e29i49n70e82r 6288454653465

O kvalitě a výhodnosti bychom měli diskutovat teprve po ujetí slušné vzdálenosti- třeba 150 tisíc km. Kolik jsme vydali za servis, inspekce, opravy, kolikrát jsme nedojeli do cíle. Kolik děr je prorezavělých v podlaze a ve dveřích.

Zde by Peugeot, Citroen, Fiat, Renault  sotva na Škodu nebo Audi- VW, BMW nebo Mercedes dosáhli. Škodu na prvním místě uvádím kvůli cenám- ti ostatní prémioví výrobci jsou o hodně dražší.

+2/−4
13.5.2014 21:42

P75a32v50e17l 77O92d90r43a32z38i75l 6974529767420

Nevím, co je na merglovi či bavcu kromě ceny prémiového. Cost cutting udělal i z nich standardní plečky, kde si výstupní kontrolu provádí zákazník. Známej koupil 530 a kazí se na tom furt něco. Pumpu mu měnili na záruku a pak ještě jednou při svolávačce a když říkal, že ji už měnili, tak mu řekli "no a platíte to snad vy?"

No jistěže platí, v té prémiové ceně.

+5/−1
14.5.2014 9:42

J33i50ř61í 96K39r67a34m46p97l 4496784556396

je to tak, to samé platí pro Audi

+1/−1
14.5.2014 15:42

P73e12t86r 71M83i97c52h43a77l 2480104921922

Možná jsou to standardní plečky, ale frantíci už dávno dělají zásadně plečky nestandardní. :-)

+1/−1
15.5.2014 23:40

P59a13v62e36l 88O24d31r96a93z49i93l 6944139487460

To říkaj všichni, co v nich nejezdí. Jo a ještě jeden kolega, kterej nadává na rencka, že je to děsnej krám, za 150tkm řešil vrzající palubku (rada: jednou za čas to namažte indulonou) a špatně stírající stěrače plus tradičně asi 4x výměna žárovky odborným servisním zásahem. Jezdí za 3.8 litrů.

Tak nevím, to mi nepřijde jako nějaká hrůza.

+1/0
16.5.2014 22:47

J63a26r69o78m53i21r 86K92v63a73p21i79l 4921441791161

Zminovat poruchovosti zname VW neni uplne vonco ;)

0/0
14.5.2014 14:37

P83e58t39r 74M41i86c94h86a52l 2660244521152

Poruchovostí známé VW? Povídej, přeháněj. ;-D

0/0
15.5.2014 23:41

V92l32a88d13i48m94í41r 83V83o33n23d15r90á74k 5423342504195

S třetím motorem to jistě zvládne i škoda.

+1/0
15.5.2014 12:59

P26e11t15r 24M87i29c88h16a88l 2830814831662

Kolega teď rušil letitého Formana. Klasika, motor 1,3 benzín, 3x ložená klika, najeto 300 tisíc. Bez opravy motoru, jen běžná údržba, seřízení. Až tohle najede ten francouzský tříhrnek, tak nám dej vědět.

Mimochodem, kolegův švagr nedávno koupil pro svého otce Octavii II, kombík, 2,0 TDi CR DPF, stará asi 6 nebo 7 let, najeto něco přes 170 tisíc, bez oprav (kontrolována servisní historie). Takže si ty bláboly schovej pro pitomce, kteří jim uvěří.

0/−1
15.5.2014 23:46

P68a30v77e20l 67O28d56r13a40z41i20l 6514749547500

Jejejej, to še nám ťo žoščiluje...

0/0
16.5.2014 22:48

P27e81t13r 21T19l41o72u42k87a91l 7274745252295

Týýýý jo, tak on někdo koupil auto se 170 tisíc bez oprav? Tak to je potom záruka, že dělají bezporuchové vozy. ;-D;-D;-D

+1/0
17.5.2014 23:30

M16i34r93o98s50l38a48v 32U53r63b23a81n 1906697961739

"Obri kombik" ? Pod tim pojmem si teda predstavuju uplne neco jineho :)

+2/−1
12.5.2014 22:52

J81i77ř77í 23S61c47h66w10a80c54h 5586889157774

tak schválně, co? ;-)

+1/0
13.5.2014 1:23

M79i36r38o37s25l22a13v 26U79r54b10a87n 1426797671549

no tak treba GMC suburban ;-).. Ale to byste mohl namitnout, ze je to SUV...tak treba volvo xc60 (nejsem si presne jist, jak ma znaceni kombik).

0/−1
13.5.2014 8:36

M28a89r51t28i93n 53F91r46a50n91t72i56š42e49k 7575930733645

xc60 obří? snad vysoká, ale uvnitř je i ten Peugeot prostornější.

+2/0
13.5.2014 9:35

M58i45r12o64s40l69a58v 69U73r60b43a16n 1476777671109

rikam, ze mam na mysli kombik, ne SUV..tak xc70 je spravne oznaceni

0/0
13.5.2014 10:56

M85a13r70t24i35n 60F41r84a44n77t70i21š53e33k 7225590393475

to je auto velikosti focus. Velké kombíky jsou E-Klasse, dlouho nic, A6, Mondeo, Superb by tam patřil, kdyby nebyl tak. úzký.

+1/0
13.5.2014 11:10

M16i12r95o81s87l85a86v 34U93r32b72a89n 1586657191639

xc70 je o 30 cm delsi jak focus a asi o 7cm kratsi jak mondeo, pokud nachazim spravne udaje. ale mate pravdu, ze vami zminovane vozy jsou skutecne vetsi a tam bychom se mohli bavit o obrim kombiku..

0/0
13.5.2014 13:26

M81a56r17t70i93n 44F19r51a32n54t34i80š98e61k 7175200933865

beru vnitřní prostor a věřte mi, že u aut rv tuším 2004 byl focus kombi prostornejsi, jezdil jsem oběma. v té době melo Volvo velkou V70. a máte pravdu hned nahoře, ze suburban je někde jinde :-) stejně jako třeba dlouhý länderübergreifende.

0/0
13.5.2014 15:58

M48a29r93t83i17n 87F36r49a72n17t90i22š14e80k 7625860243585

to jsem nenapsal já, ale mobil. má tam byt landcruiser.

+1/0
13.5.2014 16:25

M77i81r40o45s18l60a72v 45U62r42b98a23n 1336207811479

ja uz si rikal, co to je za podivne slovo :) Jinak obri kombik by mohl byt jeste treba caprice station wagon :)

0/0
13.5.2014 18:23
Foto

P71e31t25r 61J62í33l62e15k 1189684773253

už jsi ale nenapsal, že ta tvá představa stojí min1,2 mil. Kč - opravdu máš hezké představy, míchat jablka a hrušky

0/0
30.5.2014 20:06

M63i22r75o27s98l29a95v 44U19r65b87a58n 1746557251899

To je prece irelevantni ne ? Titulek zni "obri kombik". Nikde tam neni infromace o vztahu k cene

0/0
1.6.2014 8:54
Foto

P86e40t18r 77J88í92l97e24k 1259914423253

Ano to je sice pravda, v názvu je použitý termín obří kombík, ale mi přijde za cenu okolo půl milionu korun, 610 litrů v základním provedení jako opravdu velký prostor. 

U auta více jak dvakrát dražším by byla asi i ostuda mít stejně velký zavazadlový prostor.

Proto bych raději vždy srovnával srovnatelné, to znamená v dané třídě - kategorií auta za podobné peníze.

Přijde mi to serióznější a má to i větší vypověditelnost co daný segment nabízí.

0/0
1.6.2014 9:22

M29i17r81o12s52l13a67v 47U77r86b46a15n 1216627511369

Pokud chapete titulek takto, pak s vami samozrejme souhlasim.

0/0
1.6.2014 20:12

A22l59e73š 13L57i17s89o27v81s46k16ý 9852334823288

Před lety jsem váhal mezi Peugeotem 306 HDI a fábkou 1,9 TDI. Kamarád ho měl, skoro zároveň se mnou, a jeho nadšení trvalo prvního půl roku. Pak mi jen tiše záviděl. Prodal ho v polovině mého 300tis. proběhu...

0/0
12.5.2014 22:07

P84a13v13e12l 92O45d80r76a71z12i22l 6314489627300

Jakože vám někdo s Pižó 306 záviděl fábku? A to proboha v čem jako?;-D

+1/0
14.5.2014 9:44

P40e82t81r 45M72i88c79h82a51l 2260584731212

V tom že nebyla francouzská?

0/0
15.5.2014 23:34

P35a30v31e40l 91O63d62r85a36z58i47l 6344289237910

No, to leda. Jinak je mnohem ošklivější, mnohem méně pohodlná, mnohem hůř jede, mohem méně se do ní vejde a má vyšší spotřebu.

0/0
16.5.2014 22:49

J36i84ř15í 77S94t43e83i85e54r 4491104826215

Měl jsem možnost jet v testovacím voze 308 SW, super auto, požitek z jízdy.

+2/0
12.5.2014 21:37

M24i33r28o51s29l32a12v 60U76r91b10a17n 1696667761959

priznam se osobne, co jsem si zvykl na podvozek, ktery ma vepredu lichobeznik a vzadu multilink, tak mi vsechna auta s mcphersonem a vzadu s obyc vlecenou napravou prijdou v zatackach nejista...

0/−1
13.5.2014 18:26

J55a86n 35M63o60h68y58l89a 6722689439391

To bych viděl z velké části jako subjektivní dojem - takový Civic Type R nebo Megane RS v zatáčkách rozhodně nejistí nejsou.;-D

+1/0
13.5.2014 19:28

M85i47r54o46s23l62a13v 24U43r23b15a75n 1936687331349

:-)

0/0
13.5.2014 21:20

M37i85c94h35a23l 29R76o53u54č95a 7856590720581

Já jsem měl tu čest jet jednou ve fábii 1,2 htp, tam je nějaké předjíždění maturitou v předvídání. Auto vlastně skoro neakceleruje. Nejsem si jist jestli je tohle dobrá volba..:-/

+2/−3
12.5.2014 20:59

V91í38ť59a 42K26r46u15t62i62š 1320524245917

Tak ono je trosku rozdil auto se 40-51kW (coz byly vykonove varianty 1.2HTP) a recenzovane THP, ktere ma tech kW zcela dostatecnych 96. Napr. u OI mel stejny vykon vrcholny diesel, cenove zcela mimo moznosti bezneho cloveka, zatimco tady se dnes bavime o "lidove" motorizaci.

+2/0
12.5.2014 21:19

M40a52r21t57i83n 74F89r65a47n40t57i43š60e33k 7355690693175

akorát ty HTP strašně žerou, když se jim trošku slapne na plyn. Jinak by to byl prima motor.

0/0
13.5.2014 11:14

M17i37r82o49s56l82a64v 19U89r18b90a79n 1426717891769

Nahodou, ja to auto mel a to byl tezce sportovni vuz.. Otacky pod 5000 nesly :) ;-)

0/0
13.5.2014 10:57

J61a60n 23L52u74k11á87š 7837123723212

Pro nas, co se ucili predjizdet vejtrasky se Skodou Hundred, nepredstavuje predjizdeni kamionu prakticky s jakymkoliv dnesnim autem zasadni problem :-)

Clovek napred musi tusit, ze to pujde, pote nechat odstup a jeste driv na tom odstupu podradit a zacit zrychlovat, potom byt pripravenej bud zahamtnout a vratit se, nebo pokracovat.

I kdyz Fobii HTP jsem ridil jen parkrat z pujcovny.

+2/0
14.5.2014 10:05

R11a67d13k54o 38S37ü62t81t17ö 8841138681705

Problem je v tom, ze dnes nie je moznost nechat vacsi odstup - hned sa tam niekto s trochu viac kW natlaci.

Nie je dolezity absolutny vykon, podstatnejsi je pomer vykon/hmotnost.

0/0
15.5.2014 8:29

J11i10n19d79ř74i39c49h 76Š11k87o42p58e17k 4195921630625

Pokud obujete speciální pneu s nízkým valivým odporem, sice ušetříte možná pár deci paliva za měsíc, za to Vás čeká nevšední zážitek především za zhoršených podmínek (déšť atd.) ;-D

0/−1
12.5.2014 17:55

P80e61t72r 80M91i97c87h49a86l 2350134441372

A bude se to vyrábět i s motorem, nebo tam budou dávat jenom ta ořezaná šidítka? A kolik to pak případně bude stát?

0/−2
12.5.2014 17:49
Foto

V93l54a74d20a 82V13a10n86e73k 9313966814618

Že ti žabožroutí musí vždycky něco domrvit :-P Dotykový display je horší jak telefonovat nebo kouřit za jízdy! Zatímco volání a kouření se můžete vyvarovat,ovládat spotřebiče musíte ;-) Míval jsem citröena BX 1.9 D a od té doby nechci o francouzských vozech ani slyšet ,natož s problematickým turbomotorkem Rv Zlatý atmosferický motor v Hyundai i 30 R^ ;-D

+1/−2
12.5.2014 17:45

P89e12t65r 95M78i55c72h23a31l 2490874191372

Tak nějak. Když jsem to četl, myslel jsem si, že si dělají srandu. Ne nadarmo se říká, že nejhorší auta jsou ta, co začínají na "F" - Ford, Fiat a fšechny francouzský.

+1/−3
12.5.2014 17:50

T29o26m81á86š 88V62a51l96d53e15r 7633610439

To je vidět, že jste žádný vůz na F neměl a jen kecáte.:-)

+1/0
13.5.2014 19:56

P81e79t59r 79M73i98c58h94a25l 2360584841682

Jistěže neměl. Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat laciné šmejdy. :-)

Ale měl jsem možnost pár exemplářů zmíněných značek řídit - ne že by se s tím jezdit nedalo, ale žádný zázrak to nebyl. Nemluvě o tom, že vidím kolem sebe, kolik s tím mají lidi problémů.

0/−1
15.5.2014 23:39

P17a64v80e30l 40O52d70r94a92z72i67l 6564499207910

To stejný říkám o škodovkách, nikdy jsem ten šmejd neměl, ale pár exemplářů jsem řídil a vždycky to byla fakt síla ;-D

+1/0
16.5.2014 22:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.