Diskuze
Obří kombík Peugeot 308 vyjíždí proti octavii
Děkujeme za pochopení.
A24l81e77n53a 77M95a45r82i65a85n46č59i78k10o15v18á
Ten člověk musel být hodně přesvědčen, když vypustil takový článek. Francouzské auto ani za korunu.
J71a57r19o70s46l77a86v 57K97o53š78e78k
koukněte dnes na německé... 2 litry v VW odchází vstřiky, ale hlavně reznou jako prase... PASSAT přední blatníky a páté dveře do 6 let puchýře jak beďary. To u frantíka nenajdete. Raději 1 navíc vyměním silenblok na nápravě za 500 Kč, než vstřik za 20 tis. na motoru. Teď to mam u Pašíka za sebou..... 140 tis najeto a už druhej a v obou blatnících skoro díra a to je rok výroby 2007.
R17a96d90e91k 20N92e10u80m45a26n71n
No to je recenze
"Nejvíce jsme se těšili ..... na tříválec" - to myslíte vážně? Těšili nemělo být v uvozovkách??
"pokud auto obujete do speciálních pneu s nízkým valivým odporem...." - proč zmiňujete takovou blbost - drahých pneu, co špatně vedou auto?
J82i61ř66í 39K30r77a14m51p70l
jestli si vybrat mezi škodovkou a pažoutem, tak rozhodně škodovku.
M36i45r36o26s20l48a53v 46S94t29e54i34n27e66r
O kvalitě a výhodnosti bychom měli diskutovat teprve po ujetí slušné vzdálenosti- třeba 150 tisíc km. Kolik jsme vydali za servis, inspekce, opravy, kolikrát jsme nedojeli do cíle. Kolik děr je prorezavělých v podlaze a ve dveřích.
Zde by Peugeot, Citroen, Fiat, Renault sotva na Škodu nebo Audi- VW, BMW nebo Mercedes dosáhli. Škodu na prvním místě uvádím kvůli cenám- ti ostatní prémioví výrobci jsou o hodně dražší.
P74a68v94e53l 49O84d10r33a71z55i84l
Nevím, co je na merglovi či bavcu kromě ceny prémiového. Cost cutting udělal i z nich standardní plečky, kde si výstupní kontrolu provádí zákazník. Známej koupil 530 a kazí se na tom furt něco. Pumpu mu měnili na záruku a pak ještě jednou při svolávačce a když říkal, že ji už měnili, tak mu řekli "no a platíte to snad vy?"
No jistěže platí, v té prémiové ceně.
M36i18r78o47s65l79a92v 11U17r51b71a69n
"Obri kombik" ? Pod tim pojmem si teda predstavuju uplne neco jineho :)
A90l70e35š 33L64i65s69o13v72s80k41ý
Před lety jsem váhal mezi Peugeotem 306 HDI a fábkou 1,9 TDI. Kamarád ho měl, skoro zároveň se mnou, a jeho nadšení trvalo prvního půl roku. Pak mi jen tiše záviděl. Prodal ho v polovině mého 300tis. proběhu...
P83a39v74e98l 38O49d60r32a19z25i13l
Jakože vám někdo s Pižó 306 záviděl fábku? A to proboha v čem jako?
J97i31ř71í 77S45t47e47i55e83r
Měl jsem možnost jet v testovacím voze 308 SW, super auto, požitek z jízdy.
M75i40r56o38s45l46a47v 97U88r42b96a41n
priznam se osobne, co jsem si zvykl na podvozek, ktery ma vepredu lichobeznik a vzadu multilink, tak mi vsechna auta s mcphersonem a vzadu s obyc vlecenou napravou prijdou v zatackach nejista...
M74i62c56h76a20l 24R55o78u87č72a
Já jsem měl tu čest jet jednou ve fábii 1,2 htp, tam je nějaké předjíždění maturitou v předvídání. Auto vlastně skoro neakceleruje. Nejsem si jist jestli je tohle dobrá volba..
V14í60ť86a 30K32r65u26t95i92š
Tak ono je trosku rozdil auto se 40-51kW (coz byly vykonove varianty 1.2HTP) a recenzovane THP, ktere ma tech kW zcela dostatecnych 96. Napr. u OI mel stejny vykon vrcholny diesel, cenove zcela mimo moznosti bezneho cloveka, zatimco tady se dnes bavime o "lidove" motorizaci.
J26i86n33d97ř91i32c86h 71Š76k15o18p87e74k
Pokud obujete speciální pneu s nízkým valivým odporem, sice ušetříte možná pár deci paliva za měsíc, za to Vás čeká nevšední zážitek především za zhoršených podmínek (déšť atd.)
P70e83t89r 78M73i32c24h43a98l
A bude se to vyrábět i s motorem, nebo tam budou dávat jenom ta ořezaná šidítka? A kolik to pak případně bude stát?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...