Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obří kombík Peugeot 308 vyjíždí proti octavii

Elegán Peugeot 308 SW přichází potrápit kombíkovou octavii. Má na to správné rozměry i konkurenceschopnou cenu 397 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A20l51e56n38a 32M13a28r12i49a50n97č16i51k73o24v96á 4416813940550

Ten člověk musel být hodně přesvědčen, když vypustil takový článek. Francouzské auto ani za korunu.

0/−2
19.5.2014 10:44

J65a33r16o46s98l16a23v 98K56o91š68e79k 4739325110564

koukněte dnes na německé... 2 litry v VW odchází vstřiky, ale hlavně reznou jako prase... PASSAT přední blatníky a páté dveře do 6 let puchýře jak beďary. To u frantíka nenajdete. Raději 1 navíc vyměním silenblok na nápravě za 500 Kč, než vstřik za 20 tis. na motoru. Teď to mam u Pašíka za sebou..... 140 tis najeto a už druhej a v obou blatnících skoro díra a to je rok výroby 2007.

+1/0
21.5.2014 23:38

R23a50d54e66k 26N35e40u70m75a20n10n 5642872898555

No  to je recenze Rv

"Nejvíce jsme se těšili ..... na tříválec" - to myslíte vážně? Těšili nemělo být v uvozovkách??

"pokud auto obujete do speciálních pneu s nízkým valivým odporem...." - proč zmiňujete takovou blbost - drahých pneu, co špatně vedou auto?

0/−1
15.5.2014 10:55


J42i36ř48í 76K85r45a20m38p26l 4896294556566

jestli si vybrat mezi škodovkou a pažoutem, tak rozhodně škodovku.

+4/−2
14.5.2014 15:41
Foto

M81i28r42o28s71l66a83v 90S37t38e38i39n92e44r 1695875158573

O kvalitě a výhodnosti bychom měli diskutovat teprve po ujetí slušné vzdálenosti- třeba 150 tisíc km. Kolik jsme vydali za servis, inspekce, opravy, kolikrát jsme nedojeli do cíle. Kolik děr je prorezavělých v podlaze a ve dveřích.

Zde by Peugeot, Citroen, Fiat, Renault  sotva na Škodu nebo Audi- VW, BMW nebo Mercedes dosáhli. Škodu na prvním místě uvádím kvůli cenám- ti ostatní prémioví výrobci jsou o hodně dražší.

+2/−4
13.5.2014 21:42

P21a66v45e35l 52O35d54r25a21z12i21l 6384769967790

Nevím, co je na merglovi či bavcu kromě ceny prémiového. Cost cutting udělal i z nich standardní plečky, kde si výstupní kontrolu provádí zákazník. Známej koupil 530 a kazí se na tom furt něco. Pumpu mu měnili na záruku a pak ještě jednou při svolávačce a když říkal, že ji už měnili, tak mu řekli "no a platíte to snad vy?"

No jistěže platí, v té prémiové ceně.

+5/−1
14.5.2014 9:42

J88i56ř76í 80K92r30a15m64p15l 4976194466916

je to tak, to samé platí pro Audi

+1/−1
14.5.2014 15:42

P10e49t50r 20M41i18c87h21a55l 2750174721562

Možná jsou to standardní plečky, ale frantíci už dávno dělají zásadně plečky nestandardní. :-)

+1/−1
15.5.2014 23:40

P55a81v79e97l 60O41d58r20a55z23i20l 6334649897600

To říkaj všichni, co v nich nejezdí. Jo a ještě jeden kolega, kterej nadává na rencka, že je to děsnej krám, za 150tkm řešil vrzající palubku (rada: jednou za čas to namažte indulonou) a špatně stírající stěrače plus tradičně asi 4x výměna žárovky odborným servisním zásahem. Jezdí za 3.8 litrů.

Tak nevím, to mi nepřijde jako nějaká hrůza.

+1/0
16.5.2014 22:47

J80a30r53o25m18i32r 21K62v70a27p44i88l 2902711426

Zminovat poruchovosti zname VW neni uplne vonco ;)

0/0
14.5.2014 14:37

P80e69t17r 46M74i32c84h17a47l 2770864811532

Poruchovostí známé VW? Povídej, přeháněj. ;-D

0/0
15.5.2014 23:41

V36l39a86d76i27m37í39r 34V31o90n64d33r43á29k 5183792254525

S třetím motorem to jistě zvládne i škoda.

+1/0
15.5.2014 12:59

P67e48t22r 41M50i25c28h24a37l 2950234161472

Kolega teď rušil letitého Formana. Klasika, motor 1,3 benzín, 3x ložená klika, najeto 300 tisíc. Bez opravy motoru, jen běžná údržba, seřízení. Až tohle najede ten francouzský tříhrnek, tak nám dej vědět.

Mimochodem, kolegův švagr nedávno koupil pro svého otce Octavii II, kombík, 2,0 TDi CR DPF, stará asi 6 nebo 7 let, najeto něco přes 170 tisíc, bez oprav (kontrolována servisní historie). Takže si ty bláboly schovej pro pitomce, kteří jim uvěří.

0/−1
15.5.2014 23:46

P31a49v66e35l 40O40d67r70a63z42i17l 6584789527220

Jejejej, to še nám ťo žoščiluje...

0/0
16.5.2014 22:48

P13e75t36r 31T35l29o43u40k93a88l 7714575132985

Týýýý jo, tak on někdo koupil auto se 170 tisíc bez oprav? Tak to je potom záruka, že dělají bezporuchové vozy. ;-D;-D;-D

+1/0
17.5.2014 23:30

M48i56r80o13s15l14a81v 70U71r15b82a34n 1306857841229

"Obri kombik" ? Pod tim pojmem si teda predstavuju uplne neco jineho :)

+2/−1
12.5.2014 22:52

J98i51ř29í 73S21c34h39w40a41c76h 5506609357794

tak schválně, co? ;-)

+1/0
13.5.2014 1:23

M46i23r47o16s18l47a45v 62U76r28b23a32n 1986217681849

no tak treba GMC suburban ;-).. Ale to byste mohl namitnout, ze je to SUV...tak treba volvo xc60 (nejsem si presne jist, jak ma znaceni kombik).

0/−1
13.5.2014 8:36

M77a98r30t33i69n 67F47r89a87n71t15i93š76e60k 7245580713175

xc60 obří? snad vysoká, ale uvnitř je i ten Peugeot prostornější.

+2/0
13.5.2014 9:35

M36i39r77o31s27l72a81v 45U74r10b59a88n 1356277711559

rikam, ze mam na mysli kombik, ne SUV..tak xc70 je spravne oznaceni

0/0
13.5.2014 10:56

M97a50r40t11i20n 78F74r56a28n45t42i50š84e25k 7145640593915

to je auto velikosti focus. Velké kombíky jsou E-Klasse, dlouho nic, A6, Mondeo, Superb by tam patřil, kdyby nebyl tak. úzký.

+1/0
13.5.2014 11:10

M83i38r16o56s80l56a51v 33U91r46b40a97n 1466867321319

xc70 je o 30 cm delsi jak focus a asi o 7cm kratsi jak mondeo, pokud nachazim spravne udaje. ale mate pravdu, ze vami zminovane vozy jsou skutecne vetsi a tam bychom se mohli bavit o obrim kombiku..

0/0
13.5.2014 13:26

M62a72r28t70i95n 57F63r31a13n81t40i41š60e58k 7955940383425

beru vnitřní prostor a věřte mi, že u aut rv tuším 2004 byl focus kombi prostornejsi, jezdil jsem oběma. v té době melo Volvo velkou V70. a máte pravdu hned nahoře, ze suburban je někde jinde :-) stejně jako třeba dlouhý länderübergreifende.

0/0
13.5.2014 15:58

M43a42r48t51i68n 82F59r85a85n38t26i29š98e54k 7275630623405

to jsem nenapsal já, ale mobil. má tam byt landcruiser.

+1/0
13.5.2014 16:25

M46i88r94o35s73l84a53v 98U25r20b72a42n 1506447681139

ja uz si rikal, co to je za podivne slovo :) Jinak obri kombik by mohl byt jeste treba caprice station wagon :)

0/0
13.5.2014 18:23
Foto

P52e88t81r 20J13í44l20e20k 1709354153823

už jsi ale nenapsal, že ta tvá představa stojí min1,2 mil. Kč - opravdu máš hezké představy, míchat jablka a hrušky

0/0
30.5.2014 20:06

M81i84r23o95s95l64a58v 49U47r17b67a63n 1976687671499

To je prece irelevantni ne ? Titulek zni "obri kombik". Nikde tam neni infromace o vztahu k cene

0/0
1.6.2014 8:54
Foto

P22e52t86r 81J59í95l12e38k 1809514363113

Ano to je sice pravda, v názvu je použitý termín obří kombík, ale mi přijde za cenu okolo půl milionu korun, 610 litrů v základním provedení jako opravdu velký prostor. 

U auta více jak dvakrát dražším by byla asi i ostuda mít stejně velký zavazadlový prostor.

Proto bych raději vždy srovnával srovnatelné, to znamená v dané třídě - kategorií auta za podobné peníze.

Přijde mi to serióznější a má to i větší vypověditelnost co daný segment nabízí.

0/0
1.6.2014 9:22

M77i83r63o48s79l69a27v 40U95r75b46a84n 1846297641459

Pokud chapete titulek takto, pak s vami samozrejme souhlasim.

0/0
1.6.2014 20:12

A30l27e22š 43L76i70s96o28v47s33k32ý 9842824833248

Před lety jsem váhal mezi Peugeotem 306 HDI a fábkou 1,9 TDI. Kamarád ho měl, skoro zároveň se mnou, a jeho nadšení trvalo prvního půl roku. Pak mi jen tiše záviděl. Prodal ho v polovině mého 300tis. proběhu...

0/0
12.5.2014 22:07

P53a37v56e70l 62O52d29r83a37z51i37l 6524459167120

Jakože vám někdo s Pižó 306 záviděl fábku? A to proboha v čem jako?;-D

+1/0
14.5.2014 9:44

P40e66t17r 63M39i91c34h16a85l 2450114561472

V tom že nebyla francouzská?

0/0
15.5.2014 23:34

P41a56v22e61l 91O56d37r57a11z91i11l 6434849917480

No, to leda. Jinak je mnohem ošklivější, mnohem méně pohodlná, mnohem hůř jede, mohem méně se do ní vejde a má vyšší spotřebu.

0/0
16.5.2014 22:49

J28i61ř22í 45S36t91e53i26e75r 4601244456325

Měl jsem možnost jet v testovacím voze 308 SW, super auto, požitek z jízdy.

+2/0
12.5.2014 21:37

M64i76r17o28s37l88a20v 79U40r83b23a54n 1676827391739

priznam se osobne, co jsem si zvykl na podvozek, ktery ma vepredu lichobeznik a vzadu multilink, tak mi vsechna auta s mcphersonem a vzadu s obyc vlecenou napravou prijdou v zatackach nejista...

0/−1
13.5.2014 18:26

J16a29n 53M10o84h86y34l33a 6652299559861

To bych viděl z velké části jako subjektivní dojem - takový Civic Type R nebo Megane RS v zatáčkách rozhodně nejistí nejsou.;-D

+1/0
13.5.2014 19:28

M39i45r10o76s21l15a92v 34U84r81b15a94n 1816687871769

:-)

0/0
13.5.2014 21:20

M97i89c68h19a24l 52R69o40u70č44a 7466760510821

Já jsem měl tu čest jet jednou ve fábii 1,2 htp, tam je nějaké předjíždění maturitou v předvídání. Auto vlastně skoro neakceleruje. Nejsem si jist jestli je tohle dobrá volba..:-/

+2/−3
12.5.2014 20:59

V17í43ť32a 50K93r83u46t43i61š 1880144885347

Tak ono je trosku rozdil auto se 40-51kW (coz byly vykonove varianty 1.2HTP) a recenzovane THP, ktere ma tech kW zcela dostatecnych 96. Napr. u OI mel stejny vykon vrcholny diesel, cenove zcela mimo moznosti bezneho cloveka, zatimco tady se dnes bavime o "lidove" motorizaci.

+2/0
12.5.2014 21:19

M24a58r28t26i98n 57F35r74a60n46t71i86š74e68k 7165750683255

akorát ty HTP strašně žerou, když se jim trošku slapne na plyn. Jinak by to byl prima motor.

0/0
13.5.2014 11:14

M58i28r92o92s60l55a16v 29U19r62b45a26n 1226267291779

Nahodou, ja to auto mel a to byl tezce sportovni vuz.. Otacky pod 5000 nesly :) ;-)

0/0
13.5.2014 10:57

J92a57n 86L56u96k59á62š 7287243403662

Pro nas, co se ucili predjizdet vejtrasky se Skodou Hundred, nepredstavuje predjizdeni kamionu prakticky s jakymkoliv dnesnim autem zasadni problem :-)

Clovek napred musi tusit, ze to pujde, pote nechat odstup a jeste driv na tom odstupu podradit a zacit zrychlovat, potom byt pripravenej bud zahamtnout a vratit se, nebo pokracovat.

I kdyz Fobii HTP jsem ridil jen parkrat z pujcovny.

+2/0
14.5.2014 10:05

R73a31d87k14o 25S96ü68t97t15ö 8641738291535

Problem je v tom, ze dnes nie je moznost nechat vacsi odstup - hned sa tam niekto s trochu viac kW natlaci.

Nie je dolezity absolutny vykon, podstatnejsi je pomer vykon/hmotnost.

0/0
15.5.2014 8:29

J26i62n34d39ř52i93c59h 48Š47k88o52p42e50k 4625971640735

Pokud obujete speciální pneu s nízkým valivým odporem, sice ušetříte možná pár deci paliva za měsíc, za to Vás čeká nevšední zážitek především za zhoršených podmínek (déšť atd.) ;-D

0/−1
12.5.2014 17:55

P78e29t87r 23M54i87c74h40a10l 2240564311712

A bude se to vyrábět i s motorem, nebo tam budou dávat jenom ta ořezaná šidítka? A kolik to pak případně bude stát?

0/−2
12.5.2014 17:49
Foto

V38l82a66d13a 79V96a38n88e70k 9463176534368

Že ti žabožroutí musí vždycky něco domrvit :-P Dotykový display je horší jak telefonovat nebo kouřit za jízdy! Zatímco volání a kouření se můžete vyvarovat,ovládat spotřebiče musíte ;-) Míval jsem citröena BX 1.9 D a od té doby nechci o francouzských vozech ani slyšet ,natož s problematickým turbomotorkem Rv Zlatý atmosferický motor v Hyundai i 30 R^ ;-D

+1/−2
12.5.2014 17:45

P41e44t71r 74M43i70c43h40a84l 2530404391712

Tak nějak. Když jsem to četl, myslel jsem si, že si dělají srandu. Ne nadarmo se říká, že nejhorší auta jsou ta, co začínají na "F" - Ford, Fiat a fšechny francouzský.

+1/−3
12.5.2014 17:50

T73o59m98á51š 78V12a27l74d60e69r 7743470819

To je vidět, že jste žádný vůz na F neměl a jen kecáte.:-)

+1/0
13.5.2014 19:56

P11e35t84r 17M82i80c69h28a55l 2390684351792

Jistěže neměl. Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat laciné šmejdy. :-)

Ale měl jsem možnost pár exemplářů zmíněných značek řídit - ne že by se s tím jezdit nedalo, ale žádný zázrak to nebyl. Nemluvě o tom, že vidím kolem sebe, kolik s tím mají lidi problémů.

0/−1
15.5.2014 23:39

P85a87v41e52l 38O36d72r18a33z78i88l 6284669157350

To stejný říkám o škodovkách, nikdy jsem ten šmejd neměl, ale pár exemplářů jsem řídil a vždycky to byla fakt síla ;-D

+1/0
16.5.2014 22:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.