Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obří kombík Peugeot 308 vyjíždí proti octavii

Elegán Peugeot 308 SW přichází potrápit kombíkovou octavii. Má na to správné rozměry i konkurenceschopnou cenu 397 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A39l57e10n13a 14M48a85r71i85a36n73č82i39k78o40v69á 4896653240160

Ten člověk musel být hodně přesvědčen, když vypustil takový článek. Francouzské auto ani za korunu.

0/−2
19.5.2014 10:44

J98a10r80o11s13l83a44v 42K69o35š21e64k 4219875950364

koukněte dnes na německé... 2 litry v VW odchází vstřiky, ale hlavně reznou jako prase... PASSAT přední blatníky a páté dveře do 6 let puchýře jak beďary. To u frantíka nenajdete. Raději 1 navíc vyměním silenblok na nápravě za 500 Kč, než vstřik za 20 tis. na motoru. Teď to mam u Pašíka za sebou..... 140 tis najeto a už druhej a v obou blatnících skoro díra a to je rok výroby 2007.

+1/0
21.5.2014 23:38

R48a48d62e42k 28N87e49u24m13a87n52n 5872892238925

No  to je recenze Rv

"Nejvíce jsme se těšili ..... na tříválec" - to myslíte vážně? Těšili nemělo být v uvozovkách??

"pokud auto obujete do speciálních pneu s nízkým valivým odporem...." - proč zmiňujete takovou blbost - drahých pneu, co špatně vedou auto?

0/−1
15.5.2014 10:55

J87i31ř94í 19K38r76a97m10p30l 4136534126606

jestli si vybrat mezi škodovkou a pažoutem, tak rozhodně škodovku.

+4/−2
14.5.2014 15:41
Foto

M24i18r71o50s82l13a31v 51S13t80e87i20n60e66r 6978254403555

O kvalitě a výhodnosti bychom měli diskutovat teprve po ujetí slušné vzdálenosti- třeba 150 tisíc km. Kolik jsme vydali za servis, inspekce, opravy, kolikrát jsme nedojeli do cíle. Kolik děr je prorezavělých v podlaze a ve dveřích.

Zde by Peugeot, Citroen, Fiat, Renault  sotva na Škodu nebo Audi- VW, BMW nebo Mercedes dosáhli. Škodu na prvním místě uvádím kvůli cenám- ti ostatní prémioví výrobci jsou o hodně dražší.

+2/−4
13.5.2014 21:42

P52a55v42e32l 43O25d78r66a59z49i48l 6414399747850

Nevím, co je na merglovi či bavcu kromě ceny prémiového. Cost cutting udělal i z nich standardní plečky, kde si výstupní kontrolu provádí zákazník. Známej koupil 530 a kazí se na tom furt něco. Pumpu mu měnili na záruku a pak ještě jednou při svolávačce a když říkal, že ji už měnili, tak mu řekli "no a platíte to snad vy?"

No jistěže platí, v té prémiové ceně.

+5/−1
14.5.2014 9:42

J87i98ř93í 25K11r15a85m91p50l 4846494176986

je to tak, to samé platí pro Audi

+1/−1
14.5.2014 15:42

P77e19t10r 83M88i56c10h55a28l 2900744561712

Možná jsou to standardní plečky, ale frantíci už dávno dělají zásadně plečky nestandardní. :-)

+1/−1
15.5.2014 23:40

P26a53v80e13l 70O51d22r33a71z66i13l 6104399507660

To říkaj všichni, co v nich nejezdí. Jo a ještě jeden kolega, kterej nadává na rencka, že je to děsnej krám, za 150tkm řešil vrzající palubku (rada: jednou za čas to namažte indulonou) a špatně stírající stěrače plus tradičně asi 4x výměna žárovky odborným servisním zásahem. Jezdí za 3.8 litrů.

Tak nevím, to mi nepřijde jako nějaká hrůza.

+1/0
16.5.2014 22:47

J62a90r47o92m17i79r 88K49v48a63p52i81l 4741401691171

Zminovat poruchovosti zname VW neni uplne vonco ;)

0/0
14.5.2014 14:37

P29e68t38r 88M41i21c47h23a96l 2940744151512

Poruchovostí známé VW? Povídej, přeháněj. ;-D

0/0
15.5.2014 23:41

V96l83a58d15i42m91í37r 53V80o49n91d36r13á41k 5483282694465

S třetím motorem to jistě zvládne i škoda.

+1/0
15.5.2014 12:59

P92e12t59r 82M40i11c61h34a51l 2520344951212

Kolega teď rušil letitého Formana. Klasika, motor 1,3 benzín, 3x ložená klika, najeto 300 tisíc. Bez opravy motoru, jen běžná údržba, seřízení. Až tohle najede ten francouzský tříhrnek, tak nám dej vědět.

Mimochodem, kolegův švagr nedávno koupil pro svého otce Octavii II, kombík, 2,0 TDi CR DPF, stará asi 6 nebo 7 let, najeto něco přes 170 tisíc, bez oprav (kontrolována servisní historie). Takže si ty bláboly schovej pro pitomce, kteří jim uvěří.

0/−1
15.5.2014 23:46

P14a83v96e51l 79O92d75r41a47z42i63l 6474299457610

Jejejej, to še nám ťo žoščiluje...

0/0
16.5.2014 22:48

P37e78t98r 94T37l57o80u13k91a23l 7524575532185

Týýýý jo, tak on někdo koupil auto se 170 tisíc bez oprav? Tak to je potom záruka, že dělají bezporuchové vozy. ;-D;-D;-D

+1/0
17.5.2014 23:30

M50i83r28o84s37l86a52v 15U89r68b34a92n 1156557691949

"Obri kombik" ? Pod tim pojmem si teda predstavuju uplne neco jineho :)

+2/−1
12.5.2014 22:52

J44i21ř64í 10S95c72h53w39a67c63h 5336799157374

tak schválně, co? ;-)

+1/0
13.5.2014 1:23

M36i45r32o33s95l57a44v 62U91r58b18a32n 1876407691449

no tak treba GMC suburban ;-).. Ale to byste mohl namitnout, ze je to SUV...tak treba volvo xc60 (nejsem si presne jist, jak ma znaceni kombik).

0/−1
13.5.2014 8:36

M52a34r43t95i77n 41F92r52a21n77t40i88š26e72k 7635710103625

xc60 obří? snad vysoká, ale uvnitř je i ten Peugeot prostornější.

+2/0
13.5.2014 9:35

M41i88r69o80s59l21a59v 81U29r15b90a73n 1836237681339

rikam, ze mam na mysli kombik, ne SUV..tak xc70 je spravne oznaceni

0/0
13.5.2014 10:56

M21a97r46t18i58n 94F51r78a22n28t27i55š46e28k 7945460313345

to je auto velikosti focus. Velké kombíky jsou E-Klasse, dlouho nic, A6, Mondeo, Superb by tam patřil, kdyby nebyl tak. úzký.

+1/0
13.5.2014 11:10

M97i79r73o71s74l31a45v 95U21r86b61a46n 1926267301919

xc70 je o 30 cm delsi jak focus a asi o 7cm kratsi jak mondeo, pokud nachazim spravne udaje. ale mate pravdu, ze vami zminovane vozy jsou skutecne vetsi a tam bychom se mohli bavit o obrim kombiku..

0/0
13.5.2014 13:26

M61a64r34t90i13n 45F46r89a67n41t93i14š45e11k 7205540513585

beru vnitřní prostor a věřte mi, že u aut rv tuším 2004 byl focus kombi prostornejsi, jezdil jsem oběma. v té době melo Volvo velkou V70. a máte pravdu hned nahoře, ze suburban je někde jinde :-) stejně jako třeba dlouhý länderübergreifende.

0/0
13.5.2014 15:58

M24a87r59t49i33n 25F72r62a83n64t27i74š34e10k 7355530663395

to jsem nenapsal já, ale mobil. má tam byt landcruiser.

+1/0
13.5.2014 16:25

M21i40r30o62s43l82a13v 43U37r41b59a20n 1756167931439

ja uz si rikal, co to je za podivne slovo :) Jinak obri kombik by mohl byt jeste treba caprice station wagon :)

0/0
13.5.2014 18:23
Foto

P12e41t42r 21J41í19l28e50k 1619814723913

už jsi ale nenapsal, že ta tvá představa stojí min1,2 mil. Kč - opravdu máš hezké představy, míchat jablka a hrušky

0/0
30.5.2014 20:06

M16i92r78o91s43l80a43v 21U37r61b54a75n 1456897861409

To je prece irelevantni ne ? Titulek zni "obri kombik". Nikde tam neni infromace o vztahu k cene

0/0
1.6.2014 8:54
Foto

P12e72t87r 21J80í89l96e92k 1209544973113

Ano to je sice pravda, v názvu je použitý termín obří kombík, ale mi přijde za cenu okolo půl milionu korun, 610 litrů v základním provedení jako opravdu velký prostor. 

U auta více jak dvakrát dražším by byla asi i ostuda mít stejně velký zavazadlový prostor.

Proto bych raději vždy srovnával srovnatelné, to znamená v dané třídě - kategorií auta za podobné peníze.

Přijde mi to serióznější a má to i větší vypověditelnost co daný segment nabízí.

0/0
1.6.2014 9:22

M22i79r10o60s20l20a36v 43U61r67b75a94n 1726827151509

Pokud chapete titulek takto, pak s vami samozrejme souhlasim.

0/0
1.6.2014 20:12

A85l66e74š 51L31i86s48o87v92s61k21ý 9252944843808

Před lety jsem váhal mezi Peugeotem 306 HDI a fábkou 1,9 TDI. Kamarád ho měl, skoro zároveň se mnou, a jeho nadšení trvalo prvního půl roku. Pak mi jen tiše záviděl. Prodal ho v polovině mého 300tis. proběhu...

0/0
12.5.2014 22:07

P88a82v41e98l 57O60d92r64a35z62i53l 6774439967920

Jakože vám někdo s Pižó 306 záviděl fábku? A to proboha v čem jako?;-D

+1/0
14.5.2014 9:44

P47e97t83r 56M16i53c78h56a79l 2340404221672

V tom že nebyla francouzská?

0/0
15.5.2014 23:34

P58a98v20e47l 76O86d86r21a40z82i57l 6894929117490

No, to leda. Jinak je mnohem ošklivější, mnohem méně pohodlná, mnohem hůř jede, mohem méně se do ní vejde a má vyšší spotřebu.

0/0
16.5.2014 22:49

J87i77ř18í 15S89t98e23i23e40r 4481774376195

Měl jsem možnost jet v testovacím voze 308 SW, super auto, požitek z jízdy.

+2/0
12.5.2014 21:37

M36i61r73o27s47l35a16v 35U51r15b11a55n 1196817161249

priznam se osobne, co jsem si zvykl na podvozek, ktery ma vepredu lichobeznik a vzadu multilink, tak mi vsechna auta s mcphersonem a vzadu s obyc vlecenou napravou prijdou v zatackach nejista...

0/−1
13.5.2014 18:26

J36a65n 23M51o38h67y11l26a 6352319679451

To bych viděl z velké části jako subjektivní dojem - takový Civic Type R nebo Megane RS v zatáčkách rozhodně nejistí nejsou.;-D

+1/0
13.5.2014 19:28

M85i78r98o97s59l76a84v 78U19r39b51a66n 1946237451729

:-)

0/0
13.5.2014 21:20

M17i58c79h27a16l 97R13o81u64č84a 7796670600571

Já jsem měl tu čest jet jednou ve fábii 1,2 htp, tam je nějaké předjíždění maturitou v předvídání. Auto vlastně skoro neakceleruje. Nejsem si jist jestli je tohle dobrá volba..:-/

+2/−3
12.5.2014 20:59

V91í25ť67a 70K49r72u16t13i95š 1420954375157

Tak ono je trosku rozdil auto se 40-51kW (coz byly vykonove varianty 1.2HTP) a recenzovane THP, ktere ma tech kW zcela dostatecnych 96. Napr. u OI mel stejny vykon vrcholny diesel, cenove zcela mimo moznosti bezneho cloveka, zatimco tady se dnes bavime o "lidove" motorizaci.

+2/0
12.5.2014 21:19

M96a23r56t56i24n 31F38r19a75n50t49i38š86e74k 7265430743955

akorát ty HTP strašně žerou, když se jim trošku slapne na plyn. Jinak by to byl prima motor.

0/0
13.5.2014 11:14

M27i28r60o47s35l97a33v 72U72r66b13a62n 1476317781929

Nahodou, ja to auto mel a to byl tezce sportovni vuz.. Otacky pod 5000 nesly :) ;-)

0/0
13.5.2014 10:57

J16a67n 17L37u65k46á31š 7487263743272

Pro nas, co se ucili predjizdet vejtrasky se Skodou Hundred, nepredstavuje predjizdeni kamionu prakticky s jakymkoliv dnesnim autem zasadni problem :-)

Clovek napred musi tusit, ze to pujde, pote nechat odstup a jeste driv na tom odstupu podradit a zacit zrychlovat, potom byt pripravenej bud zahamtnout a vratit se, nebo pokracovat.

I kdyz Fobii HTP jsem ridil jen parkrat z pujcovny.

+2/0
14.5.2014 10:05

R41a62d96k89o 68S30ü45t77t18ö 8531588871575

Problem je v tom, ze dnes nie je moznost nechat vacsi odstup - hned sa tam niekto s trochu viac kW natlaci.

Nie je dolezity absolutny vykon, podstatnejsi je pomer vykon/hmotnost.

0/0
15.5.2014 8:29

J32i51n57d70ř15i22c12h 28Š59k92o68p57e35k 4475401800955

Pokud obujete speciální pneu s nízkým valivým odporem, sice ušetříte možná pár deci paliva za měsíc, za to Vás čeká nevšední zážitek především za zhoršených podmínek (déšť atd.) ;-D

0/−1
12.5.2014 17:55

P22e31t60r 80M91i20c75h76a44l 2420124521692

A bude se to vyrábět i s motorem, nebo tam budou dávat jenom ta ořezaná šidítka? A kolik to pak případně bude stát?

0/−2
12.5.2014 17:49
Foto

V48l57a79d58a 14V23a87n60e43k 9133716974818

Že ti žabožroutí musí vždycky něco domrvit :-P Dotykový display je horší jak telefonovat nebo kouřit za jízdy! Zatímco volání a kouření se můžete vyvarovat,ovládat spotřebiče musíte ;-) Míval jsem citröena BX 1.9 D a od té doby nechci o francouzských vozech ani slyšet ,natož s problematickým turbomotorkem Rv Zlatý atmosferický motor v Hyundai i 30 R^ ;-D

+1/−2
12.5.2014 17:45

P68e38t41r 43M82i14c96h22a41l 2370364761402

Tak nějak. Když jsem to četl, myslel jsem si, že si dělají srandu. Ne nadarmo se říká, že nejhorší auta jsou ta, co začínají na "F" - Ford, Fiat a fšechny francouzský.

+1/−3
12.5.2014 17:50

T40o80m93á69š 79V10a75l89d54e20r 7763750429

To je vidět, že jste žádný vůz na F neměl a jen kecáte.:-)

+1/0
13.5.2014 19:56

P26e91t45r 77M27i88c81h20a50l 2470444111582

Jistěže neměl. Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat laciné šmejdy. :-)

Ale měl jsem možnost pár exemplářů zmíněných značek řídit - ne že by se s tím jezdit nedalo, ale žádný zázrak to nebyl. Nemluvě o tom, že vidím kolem sebe, kolik s tím mají lidi problémů.

0/−1
15.5.2014 23:39

P96a54v56e16l 29O53d81r73a82z16i65l 6724339707320

To stejný říkám o škodovkách, nikdy jsem ten šmejd neměl, ale pár exemplářů jsem řídil a vždycky to byla fakt síla ;-D

+1/0
16.5.2014 22:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.