Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kultovní americký svalovec se převlékl, má osmiválec za pár peněz

Dodge Charger je jediný americký "muscle car" se čtyřdveřovou karoserií. Pro modelový rok 2015 dostal mohutný sedan nový kabát, ale technika pod ním se výrazně nezměnila. Zákazníci si tak budou vybírat z šestiválce a osmiválce. Nejlevnější osmiválec stojí v USA v přepočtu 600 tisíc korun plus daň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L83u79d16ě71k 96K26ř43e61č74e89k 8621221623344

http://www.autooutlet.cz/cars-313-chevrolet-camaro-6-2-v8-zl1-580hp 

Zlodějina.........!!!!!!

0/0
1.6.2014 18:09

T98o52m22á79š 24J12u52r23e18č35k53a 3573622439933

Ono se není u ceny čemu moc divit, vzhledem k tomu co jsem viděl se u US aut dá kvalita plastů a kvalita zpracování interiéru srovnat s thalií a to se nebavím co dokáže palubní deska vydávat za zvuky byl to Ford Mustang GT 2013

0/0
19.5.2014 8:52

J80a33n 34D49l60o96u73h70ý 7404939850539

obecne americka auta nejsou o tom, jak kvalitni maji interierR^ OMG!! Je to o tom co mate pod kapotou a ze to je zadohrab. Ford to pro rok 2015 pekne pohnojil, nebot Mustang bude mit 4 valcovy ecoBoost pro EU. Za to bych nedal ani korunuRv

0/0
20.5.2014 11:55

T40o95m56á90š 63J73u44r79e94č66k19a 3853162509703

No tak tehle mustang je asi takovej mustang jak model z roku 2001 prostě mustang nemustang kterej bude vypadat jak mondeo kupe. A ruku na srdce monstrózní 420 nebo 454 big block pod kapotou je krásná věc, jen kdyby se to auto dalo ještě pořádně řídit. Ono 350k výkonu, 900nm krouťáku, náhon na zadek a tórzní tyč není na cestě zrovna med. Asi před rokem jsem měl možnost řídit Camaro SS 1972 s motorem 454 a řeknu, že už to nechci nikdy zažít. Ten zvuk byl omračující ta síla taky, ale to auto je naprosto neřiditelné v každé zatáčce máte pocit, že vypadnete z okénka a na našich superrovných silnicích je vám po 20ti minutách blbě. Auto je do zatáčky katastrofálně nedotáčivé a na výjezdu ustřelí zadek a to ani nepřidáte plyn. Chraň Vás Perun s tím vyjet za deště.

0/0
21.5.2014 9:46

J71a80n 28D48l62o10u67h93ý 7654389720129

Tak ocividne preferujete jiny typ podvozku a konstrukcniho reseni, nez jsou nejlevnejsi ameriky. Nicmene me toto staci, ukazte mi na evropskem trhu jedinou automobilku, ktera prodava zadohrab aspon s V6kou za 600k. Nikdo. Mno a pak mustang ani camaro dle me nejsou auta na denni jezdeni, takze to ze v desti to je pretacive... Tak at je... Kdybych chtel exklusivitku na denni jezdeni volim jednoznacne Porsche 911 S. Ale ta cenovka je nekde uplne jinde, nez ta amerika.... a o tom to cele je....

0/0
21.5.2014 11:49

M37i34c80h80a84l 37T57o22m26i60n44s88k83ý 9281635977234

Nesplňuje to Euro5 :-P a nejezdí na řepku olejku.

0/0
18.5.2014 1:32

M24i47c42h19a35l 12T89o22m54i32n53s72k11ý 9891615907704

Taky si výrobce nezaplatil 5 hvězdiček v testech ADAC na ochranu chodců.:-)

0/0
18.5.2014 1:36

J16i55ř24í 85K33ř57í57ž 2387534206456

Registrační a majetková daň se platí každým rokem a vztahuje se třeba i na přívěsy. 

Nevím přesně jak a o kolik jsou hybridy a elektriky zvýhodněny, (mění se to skoro každým rokem) a je to v každém státě jiné.

Tohle jsem zjistil na stránkách Tesly: v Jižní Karolíně bych měl dostat zpět po koupi TESLY S jen federální kredit 7500.-$

V Kalifornii ale k tomu dostanu zpět i 2500.- státní kredit a ještě další částky a výhody, záleží na místě bydliště. Jde např. o zdarma nainstalovanou nabíjecí stanici, bezplatné parkování v centru, levněší tarif, nebo i dalších 3500.- zpět v oblasti údolí San Joaquin.

+1/0
17.5.2014 0:18

J39a64n 43D46l68o80u51h89ý 7404919110319

To me proste uprimne s*re. Za 600k v cesku koupite v teto velikosti mozna oholenyho Superba 1.4TSI nebo Modeo s litrovym ecoBoostemRv A pritom dodge je schopne prodavat v USA Charger nebo Challenger za stejnou cenu a pritom s minimalne V6 a nahonem na zadni napravu. Toto je presne duvod, proc si nikdy nekoupim "EU" auto za 600k, pac to proste je totalni bida a skoda penez! Bohuzel individualni dovoz je zatim v rukach spekulantu a tak dovezeny Charger se prodava klidne o 100% draz a jeste se nestydi tady z toho delat nejakou super stylovou karu.... Kdyby dodge u nas zacalo tlacit Charger, tak to rozvalcuje skodovackej Superb v prodejich jedna dve....;-D

+1/−1
16.5.2014 21:51

P89a68v39e14l 14V48o24n70d81r96u22š21k18a 2824377895892

Něco pravdy na tom je. Mám Dodge Charger SRT8 6,4HEMI 2013 a i s individuálními úpravami a maximální výbavou mě vyšel na cca 1,5mil. Takže cena se srovnatelnými auty z evropské produkce je 2x levnější. Problémem ale bude pro většinu lidí spotřeba, já se na dálnici nedostal pod 17,5l/100km a město jezdím za 21,3l/100km. Navýšení ceny u dovozců rozhodně není 100% je s tím spojeno hrozně administrativy (mám v TP víc než 30 vyjímek) a taky některé úpravy jsou povinné pro provoz v ČR + Clo + DPH. Navíc udávaná cena výrobcem od je neskutečná holota (stejně jako u výrobců v EU) s maximální výbavou může být o 40 až 50% vyšší a taky potřebujete EU verzi palubovky atd... Nicméně můžu hodně srovnávat s BMW GT, BMW 7 a Porsche Panamera, a u mě tedy jednoznačně na pohodlí a jízdní vlastnosti vítězí Charger ;-D

+1/0
17.5.2014 9:31

J83a80n 81D90l53o81u89h87ý 7174139300489

Jenze spouste lidi by stacil ten 3.6l V6 PentaStar. Ukazte mi automobilku, ktera prodava za 600 tisic auto s 3.6L sestivalcovym motorem s nahonem na zadek a peti-dverovou karoserii.... Nikdo!! 1.4 s turbem a predohrab je proste bida.;-D

0/0
20.5.2014 11:58

J71i60ř78í 15K33ř33í26ž 2927524536886

Jen pro informaci.

Ve státech se neplatí DPH při koupi motorových vozidel, nových či ojetých. Platí se jen nějakých 300.-$ registrační daň. Pak se rok co rok platí majetková daň, která se snižuje s věkem vozidla.

Příklad: předloni jsem koupil dvoudveřový 2012 VW GOLF TDI s xenonama a DSG převodovkou za nějakých 32000$ (samozřejmě na splátky) a nato jsem zaplatil těch zhruba 300.-$ registrační daň. Loni jsem pak zaplatil 380.-$ majetkovou daň.

Před pár lety jsem vlastnil také Toyotu RAV4, tehdy 10 let starou a majetková daň činila asi 80.-$

Žiji ve státě Jižní Karolína kde jsou jedny z nejnižších daní, takže v průměru budou pro USA čísla o něco vyšší.

+9/0
16.5.2014 13:00

J38a49n 63V41a52s32e38k 9851539609101

Diky za info R^ chci se jeste zeptat ta dan se taky vztahuje i na hybridy a nebo elektricky auta? jak je to s Teslou S ?

+2/0
16.5.2014 13:18

T55o20m29á40š 46Z85e49m25a95n 3455938314205

Z čeho se v USA finacují silnice?

0/0
16.5.2014 15:17

P46a42v16e83l 58O20d95r46a40z91i52l 6514899507460

Korporátní daně tak nízky nejsou.

0/0
16.5.2014 22:11

J65i78ř27í 76K87ř70í15ž 2677844926866

V podstatě z daně za prodej benzínu.

Nové silnice pak z lokálních daní, které se zvýší jen po dobu zplatnosti nezbytné částky na výstavbu silnice. Pak se zase sníží na původní úroveň.

0/0
17.5.2014 0:31

O39t53t36o 56C52h44a28l52o93u19p25k53a 1366427643621

Kazdy stat to ma jinak; ve vetsine statu (napr. CA, FL,...) platite pri koupi noveho ci ojeteho auta Sales tax ("prodejni dan", vlastne funguje stejne, jako DPH, jenom na FL je 7%, v CA az 8,5%).

0/0
29.5.2014 1:12

M24i28l76a87n 55P45o12k59o27r28a 6269432484412

Ať si čeští motorističtí novináři (hlavně ti televizní) o amerických autech říkají co chtějí, ale většina aut, která chytnou za srdce, se vyrábí a vyráběla v USA. I když se mercedes, audi, porsche a pod. snaží, tak kam se hrabou na mustangy, camara, chargery ....

+5/−1
16.5.2014 12:42

J74a30n 90M71o79h52y19l82a 6482179329471

Ferrari F40, stará (vražedná) Lamborghini, Pagani... všechno nudná evropská vozítka..:D

+1/0
16.5.2014 12:46

J55a37n 49P34r89o43v32a18z89n49í18k 6148414930501

Tak oproti nim je camaro nebo dodge docela "lidovka".

+4/0
16.5.2014 12:55

M39i34l27a84n 13P62o43k94o62r63a 6619222524412

např. pro mně to jsou nudná vozítka. Postavit předemne shelby ze 67 a F40, vždycky sáhnu po mustangovi ;-)

+2/0
16.5.2014 15:25

J78a68n 65M18o88h74y19l91a 6372819209401

Osobní preference nikomu nezpochybňuji, ale stejně tak jiného může atmosférou chytnout za srdce i italský plnokrevník. Co se týče atmosféry jsou si tedy rovnocenné z principu. Co se týče jízdních vlastností, pak adrenalin lze zažít s oběma skupinami, u každé z jiného důvodu. :D

0/0
16.5.2014 20:04

J51a35n 22D86l39o85u11h41ý 7534249880479

Tak F40 je hlavne cenove nedostupny. Mustang pripraveny na renovaci se da koupit za cca 300 tisic. A o tom ty ameriky jsou. Je to auto za par penez a pritom to nabizi skvely pomer mezi cenou a pozitkem z jizdyR^

0/0
16.5.2014 21:55

P43a92v92e54l 71O35d81r20a64z57i69l 6494489327150

F40 je něco úplně jiného, srovnávat požitek z jízdy ve F40 a v Mustangu prostě nedává vůbec žádný smysl. Z mého pohledu je "srdcolapů" dost a dost jak z Evropy, tak z Nového Světa.

0/0
16.5.2014 22:06

J75a67n 46D95l44o73u72h20ý 7184829740349

Ktera automobilka vyrabi za 600 tisic auto pro pozitek z jizdy? Do te ceny se mozna jen tak tak vejde BMW1, akorat bude mit pod kapotou 1.6 v benale a vybava 0 => Driving Pleasure? No!;-D

0/0
20.5.2014 12:06

J75a20n 21M87o64h78y28l73a 6942809639291

Poměr mezi cenou a houpavostí ještě deset minut po zastavení?;-D Požitek z jízdy je individuální záležitost.

0/0
17.5.2014 22:25

P11e10t10r 74S92t64e72i47n 6168801352737

Mustangy a Camara se mi libí, je to super se tím občas svést, ale na delší jízdy to není ono to pohodlí se třeba s A5 nedá srovnat, ale každému vyhovuje něco jiného....

0/0
17.5.2014 10:42

T16o27m54á72š 70D82o83l71e95ž11a15l 8983537690148

Nádhera! Já jezdím Crryslerem 300 C kombi 4x4 3,5 V6...

Časem bych chtěl osmiválec HEMI ve čtyřkolce. Koupil jsem jej loni za 240 000 Kč(najeto 30 000 km). Teď mám najeto 60 000 km a maximální spokojenost.

Pravda je to napůl Mercedes E

+1/0
16.5.2014 11:54

J69a30n 58B19u93r13i27a94n 5449737967264

to jsme rádi, že to už konečně víme ;-D

0/0
17.5.2014 10:30

J53a20n 37D27l94o83u46h80ý 7474349540139

Radsi bych Dodge Magnum, i kdyz to jsou stejna autaR^;-)

0/0
20.5.2014 12:09

O22t95t91o 32C98h94a11l30o33u59p12k27a 1576707413691

Mam Magnum na prodej. Rok 2007, dovezl jsem ho do CR z Floridy v r. 2008, najel jsem s nim malo, mam vice aut. Mam CZ cistopis, cili jeden majitel v USA, zatim zadny v CR. Stribrny, sedy interier (latka), 2,7 lit. V-6, automat. prevodovka, zadni nahon. vynikajici stav, prodam za 170 tisic nebo nejvyssi nabidka/vymena. Tel. 724 752 720  Tady je to ten s cenou 199 tisic: http://www.tipcars.com/dodge-magnum/27i-v6-se-top-stav-18421430.html

0/0
29.5.2014 1:21

T87o31m19á98š 72F65i40r61b68a83c19h24e16r 9870660444740

Autooutlet nebo Denker cena 1 400 000 Kč ;-DR^

+1/−1
16.5.2014 10:51

J54a95n 96D21l93o94u48h72ý 7754929920179

Jo jo spekulanti, ani korunu bych jim za to nedal!!!! U nich si to koupi jenom naprostej mimon nebo "selebrita" typu Mares;-D

0/0
16.5.2014 21:57

M19a68r33t52i76n 91S25t24e55r40n 3552654404624

Zezadu mi docela hodně připomíná druhou verzi Seatu Toledo ;-D

0/−2
16.5.2014 9:45

M25i84l85a24n 44Š91e66l52i13g73a 7431574933353

Starsi model (tusim 2012) jsem videl v nabidce jednoho ceskeho obchodu, maji jich tam vic... Vzhledove se mi libi daleko vice nez tento (tam jde ale primo o nejvyssi SRT8), cena byla myslim okolo 1,3m - 1,6m s sestilitrovym osmivalcem. Chtit auto pro radost a nebyt limitovan (nejak extremne) financne, tak je to asi jasna volba :)

0/0
16.5.2014 9:31

J70a36n 95D71l47o53u59h24ý 7854719390949

Problem je ta cena, ktera je v CR uplne mimoRv

0/0
16.5.2014 21:58

J51o30s29e24f 49P41r80o40c79h63á85z61k58a 9109494652655

Naaaaaaadhera !! Jen mi chybí ta přední chromovaná maska starší verze. Byla víc muscle :-D

+4/0
16.5.2014 9:20

J59o18s28e97f 88N53o29v43a82k 5278852136108

Americké pojetí střední třídy mi sedí mnohem víc, než Evropské. K čemu je mi v Evropě palubka ze superměkčenýho plastu a nepohodlný sesle? V USA to mají naopak. Nejdřív pohodlí posádky a teprve potom blbinky na efekt.

+1/0
16.5.2014 9:13

J49a43n 23M46o14h92y58l35a 6622209969611

Páchnoucí lesklé plasty bych opravdu v autě za 30k dolarů nechtěl. Nakonec, zásadní úspěch japonských automobilek mluví za své.

+1/0
16.5.2014 12:47

J12a42n 76D35l16o50u44h43ý 7474789980699

To jste si spletl s Cinskou produkci pro USA ne?;-D;-D;-D

0/0
20.5.2014 12:10

A80l80e19š 51J72a60n72á51č87e70k 3323184676873

Krasavec s pořádným motorem. Když člověk vidí co nám cpou prodejci korejských a evropských samohybů, kdy to vypadá jedno auto ošklivé jako druhé a ještě s tříválcovými litrovými motory tak bych brečel. AUTO má vypadat tak jako ten Charger, je nádhernej!!!

+10/−3
16.5.2014 9:12

P37a30v80e95l 42O23d28r37a91z21i14l 6674709407190

To jsou takové pubescentní kecy a ostatně to taky odpovídá tomu, kdo v USA s těmito auty jezdí ;-D

0/−1
16.5.2014 22:07

A68l67e28š 68Z20e67l95i11n42k64a 1924782576

To je krása. Kdybych žil v Dixie landu, tak bych si něco takového určitě koupil R^ U tohoto článku by měla být na konci upoutávka - Přijďte k volbám do Evropského parlamentu. Již brzy. ;-)

+18/−1
16.5.2014 3:02

S69t71e14p13a88n 68T42o12t36h 8708549685168

R^R^R^;-D

+2/0
16.5.2014 6:53

D47a58v66i61d 46R26y70c50h22e42t37s10k51ý 9606411290470

Zdravím ekoteroristy v evropském parlamentu. Pro básníky o spotřebě, ten V8 se vejde do 13 litrů, 1.2 TSI bude při pokusu o čtvrtinový výkon žrát stejně. Passat má v základu v USA 2,5L pětiválec, který jezdí za 8L, vydrží půl milionu a stojí 400 tisíc.

+21/−3
16.5.2014 2:46

S41t48e43p69a67n 29T16o10t77h 8118979175418

Kolik vydrzi se neda merit... kazdej s tim jezdi jinak.

Kamaradovo starej pasik jezdi uz tesne pod milionem... na tachaci ma nejakych 970.000.

V8 je V8. Dokud sem ji nemel, slovo motor melo uplne jiny vyznam.

V8 5,2l 156kW. Kdyz nemam zaply 4x4 tak se pri seslapnuti plynu na podlahu auto viditelne odlehcuje predni napravu... a ten zvuk...

+4/0
16.5.2014 6:52

J96a73n 10B13u29r47i43a79n 5289767187174

se 156 kW jezdí div ne po zadních? ale no tak ;-D;-D;-D

kdysi jsem měl starý BMW a to mělo 155kW z 3.5l R6, ale na zadní jsem ho nikdy nepostavil ;-(;-(

+1/0
16.5.2014 9:22

T57o39m75á13š 47K18u11c81h88a38ř 3157341458781

Max. výkon neříká niv o průběhu kroutícího momentu.

+3/0
16.5.2014 12:20

P38a59v61e67l 24O71d43r79a45z63i10l 6474409927840

O tom jasně hovoří to, že je to atmosféra. Krom toho pan V8 nějak zapomněl dodat, kdy se to odlečování přední nápravy děje. "Někdy" to umí i š120 a předohraby taky.

0/0
16.5.2014 22:10

M66a22t71e34j 62D19o89b39i96š 2407922960354

No ja jednou jel s Audi A3 1,2 TFSI po dálnici v něměcku většinou 200 km/h + a žralo mi to 12,6 l/100. Na plnou nádrž jsem ujel 400 km :-P

+2/0
16.5.2014 7:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.