Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kultovní americký svalovec se převlékl, má osmiválec za pár peněz

Dodge Charger je jediný americký "muscle car" se čtyřdveřovou karoserií. Pro modelový rok 2015 dostal mohutný sedan nový kabát, ale technika pod ním se výrazně nezměnila. Zákazníci si tak budou vybírat z šestiválce a osmiválce. Nejlevnější osmiválec stojí v USA v přepočtu 600 tisíc korun plus daň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L35u11d87ě89k 44K17ř95e34č83e50k 8401581173104

www.autooutlet.cz 

Zlodějina.........!!!!!!

0/0
1.6.2014 18:09

T26o51m16á23š 89J31u23r91e71č79k81a 3473162369653

Ono se není u ceny čemu moc divit, vzhledem k tomu co jsem viděl se u US aut dá kvalita plastů a kvalita zpracování interiéru srovnat s thalií a to se nebavím co dokáže palubní deska vydávat za zvuky byl to Ford Mustang GT 2013

0/0
19.5.2014 8:52

J69a65n 52D25l16o54u76h91ý 7664379480479

obecne americka auta nejsou o tom, jak kvalitni maji interierR^ OMG!! Je to o tom co mate pod kapotou a ze to je zadohrab. Ford to pro rok 2015 pekne pohnojil, nebot Mustang bude mit 4 valcovy ecoBoost pro EU. Za to bych nedal ani korunuRv

0/0
20.5.2014 11:55

T32o21m69á31š 36J82u31r83e69č74k63a 3303892229193

No tak tehle mustang je asi takovej mustang jak model z roku 2001 prostě mustang nemustang kterej bude vypadat jak mondeo kupe. A ruku na srdce monstrózní 420 nebo 454 big block pod kapotou je krásná věc, jen kdyby se to auto dalo ještě pořádně řídit. Ono 350k výkonu, 900nm krouťáku, náhon na zadek a tórzní tyč není na cestě zrovna med. Asi před rokem jsem měl možnost řídit Camaro SS 1972 s motorem 454 a řeknu, že už to nechci nikdy zažít. Ten zvuk byl omračující ta síla taky, ale to auto je naprosto neřiditelné v každé zatáčce máte pocit, že vypadnete z okénka a na našich superrovných silnicích je vám po 20ti minutách blbě. Auto je do zatáčky katastrofálně nedotáčivé a na výjezdu ustřelí zadek a to ani nepřidáte plyn. Chraň Vás Perun s tím vyjet za deště.

0/0
21.5.2014 9:46

J25a20n 61D69l88o97u27h79ý 7744169900939

Tak ocividne preferujete jiny typ podvozku a konstrukcniho reseni, nez jsou nejlevnejsi ameriky. Nicmene me toto staci, ukazte mi na evropskem trhu jedinou automobilku, ktera prodava zadohrab aspon s V6kou za 600k. Nikdo. Mno a pak mustang ani camaro dle me nejsou auta na denni jezdeni, takze to ze v desti to je pretacive... Tak at je... Kdybych chtel exklusivitku na denni jezdeni volim jednoznacne Porsche 911 S. Ale ta cenovka je nekde uplne jinde, nez ta amerika.... a o tom to cele je....

0/0
21.5.2014 11:49

M29i48c59h49a85l 51T82o89m80i12n58s55k63ý 9831525957944

Nesplňuje to Euro5 :-P a nejezdí na řepku olejku.

0/0
18.5.2014 1:32

M11i31c35h93a45l 60T81o14m66i58n49s14k40ý 9941245457884

Taky si výrobce nezaplatil 5 hvězdiček v testech ADAC na ochranu chodců.:-)

0/0
18.5.2014 1:36

J12i44ř19í 35K77ř78í17ž 2317384226616

Registrační a majetková daň se platí každým rokem a vztahuje se třeba i na přívěsy. 

Nevím přesně jak a o kolik jsou hybridy a elektriky zvýhodněny, (mění se to skoro každým rokem) a je to v každém státě jiné.

Tohle jsem zjistil na stránkách Tesly: v Jižní Karolíně bych měl dostat zpět po koupi TESLY S jen federální kredit 7500.-$

V Kalifornii ale k tomu dostanu zpět i 2500.- státní kredit a ještě další částky a výhody, záleží na místě bydliště. Jde např. o zdarma nainstalovanou nabíjecí stanici, bezplatné parkování v centru, levněší tarif, nebo i dalších 3500.- zpět v oblasti údolí San Joaquin.

+1/0
17.5.2014 0:18

J16a15n 15D54l31o84u73h83ý 7644989820869

To me proste uprimne s*re. Za 600k v cesku koupite v teto velikosti mozna oholenyho Superba 1.4TSI nebo Modeo s litrovym ecoBoostemRv A pritom dodge je schopne prodavat v USA Charger nebo Challenger za stejnou cenu a pritom s minimalne V6 a nahonem na zadni napravu. Toto je presne duvod, proc si nikdy nekoupim "EU" auto za 600k, pac to proste je totalni bida a skoda penez! Bohuzel individualni dovoz je zatim v rukach spekulantu a tak dovezeny Charger se prodava klidne o 100% draz a jeste se nestydi tady z toho delat nejakou super stylovou karu.... Kdyby dodge u nas zacalo tlacit Charger, tak to rozvalcuje skodovackej Superb v prodejich jedna dve....;-D

+1/−1
16.5.2014 21:51

P76a44v28e91l 42V85o49n17d43r19u73š80k17a 2854687325522

Něco pravdy na tom je. Mám Dodge Charger SRT8 6,4HEMI 2013 a i s individuálními úpravami a maximální výbavou mě vyšel na cca 1,5mil. Takže cena se srovnatelnými auty z evropské produkce je 2x levnější. Problémem ale bude pro většinu lidí spotřeba, já se na dálnici nedostal pod 17,5l/100km a město jezdím za 21,3l/100km. Navýšení ceny u dovozců rozhodně není 100% je s tím spojeno hrozně administrativy (mám v TP víc než 30 vyjímek) a taky některé úpravy jsou povinné pro provoz v ČR + Clo + DPH. Navíc udávaná cena výrobcem od je neskutečná holota (stejně jako u výrobců v EU) s maximální výbavou může být o 40 až 50% vyšší a taky potřebujete EU verzi palubovky atd... Nicméně můžu hodně srovnávat s BMW GT, BMW 7 a Porsche Panamera, a u mě tedy jednoznačně na pohodlí a jízdní vlastnosti vítězí Charger ;-D

+1/0
17.5.2014 9:31

J28a71n 16D47l30o97u61h53ý 7944829540309

Jenze spouste lidi by stacil ten 3.6l V6 PentaStar. Ukazte mi automobilku, ktera prodava za 600 tisic auto s 3.6L sestivalcovym motorem s nahonem na zadek a peti-dverovou karoserii.... Nikdo!! 1.4 s turbem a predohrab je proste bida.;-D

0/0
20.5.2014 11:58

J40i79ř88í 28K56ř42í90ž 2587854736456

Jen pro informaci.

Ve státech se neplatí DPH při koupi motorových vozidel, nových či ojetých. Platí se jen nějakých 300.-$ registrační daň. Pak se rok co rok platí majetková daň, která se snižuje s věkem vozidla.

Příklad: předloni jsem koupil dvoudveřový 2012 VW GOLF TDI s xenonama a DSG převodovkou za nějakých 32000$ (samozřejmě na splátky) a nato jsem zaplatil těch zhruba 300.-$ registrační daň. Loni jsem pak zaplatil 380.-$ majetkovou daň.

Před pár lety jsem vlastnil také Toyotu RAV4, tehdy 10 let starou a majetková daň činila asi 80.-$

Žiji ve státě Jižní Karolína kde jsou jedny z nejnižších daní, takže v průměru budou pro USA čísla o něco vyšší.

+9/0
16.5.2014 13:00

J87a15n 27V95a41s33e46k 9441259509411

Diky za info R^ chci se jeste zeptat ta dan se taky vztahuje i na hybridy a nebo elektricky auta? jak je to s Teslou S ?

+2/0
16.5.2014 13:18

T46o37m75á48š 56Z45e66m47a47n 3125948854125

Z čeho se v USA finacují silnice?

0/0
16.5.2014 15:17

P39a83v62e60l 53O77d72r65a54z36i28l 6424129117290

Korporátní daně tak nízky nejsou.

0/0
16.5.2014 22:11

J30i57ř47í 38K79ř98í42ž 2617524176856

V podstatě z daně za prodej benzínu.

Nové silnice pak z lokálních daní, které se zvýší jen po dobu zplatnosti nezbytné částky na výstavbu silnice. Pak se zase sníží na původní úroveň.

0/0
17.5.2014 0:31

O54t91t48o 35C42h92a28l25o66u56p70k85a 1906477763741

Kazdy stat to ma jinak; ve vetsine statu (napr. CA, FL,...) platite pri koupi noveho ci ojeteho auta Sales tax ("prodejni dan", vlastne funguje stejne, jako DPH, jenom na FL je 7%, v CA az 8,5%).

0/0
29.5.2014 1:12

M91i10l57a16n 53P44o46k27o89r64a 6659162134952

Ať si čeští motorističtí novináři (hlavně ti televizní) o amerických autech říkají co chtějí, ale většina aut, která chytnou za srdce, se vyrábí a vyráběla v USA. I když se mercedes, audi, porsche a pod. snaží, tak kam se hrabou na mustangy, camara, chargery ....

+5/−1
16.5.2014 12:42

J32a20n 52M67o33h80y27l29a 6932359239861

Ferrari F40, stará (vražedná) Lamborghini, Pagani... všechno nudná evropská vozítka..:D

+1/0
16.5.2014 12:46

J13a79n 54P70r25o50v35a22z35n95í83k 6258974110741

Tak oproti nim je camaro nebo dodge docela "lidovka".

+4/0
16.5.2014 12:55

M73i47l98a37n 32P76o15k74o77r54a 6719182734202

např. pro mně to jsou nudná vozítka. Postavit předemne shelby ze 67 a F40, vždycky sáhnu po mustangovi ;-)

+2/0
16.5.2014 15:25

J80a63n 25M69o61h18y40l24a 6632449919961

Osobní preference nikomu nezpochybňuji, ale stejně tak jiného může atmosférou chytnout za srdce i italský plnokrevník. Co se týče atmosféry jsou si tedy rovnocenné z principu. Co se týče jízdních vlastností, pak adrenalin lze zažít s oběma skupinami, u každé z jiného důvodu. :D

0/0
16.5.2014 20:04

J11a70n 61D87l89o33u90h90ý 7354359670919

Tak F40 je hlavne cenove nedostupny. Mustang pripraveny na renovaci se da koupit za cca 300 tisic. A o tom ty ameriky jsou. Je to auto za par penez a pritom to nabizi skvely pomer mezi cenou a pozitkem z jizdyR^

0/0
16.5.2014 21:55

P84a97v96e15l 76O26d52r42a60z12i53l 6424689557460

F40 je něco úplně jiného, srovnávat požitek z jízdy ve F40 a v Mustangu prostě nedává vůbec žádný smysl. Z mého pohledu je "srdcolapů" dost a dost jak z Evropy, tak z Nového Světa.

0/0
16.5.2014 22:06

J91a44n 58D83l63o44u34h75ý 7444229890639

Ktera automobilka vyrabi za 600 tisic auto pro pozitek z jizdy? Do te ceny se mozna jen tak tak vejde BMW1, akorat bude mit pod kapotou 1.6 v benale a vybava 0 => Driving Pleasure? No!;-D

0/0
20.5.2014 12:06

J47a27n 82M84o55h94y33l84a 6622209359471

Poměr mezi cenou a houpavostí ještě deset minut po zastavení?;-D Požitek z jízdy je individuální záležitost.

0/0
17.5.2014 22:25

P46e90t59r 45S98t27e29i28n 6448851972567

Mustangy a Camara se mi libí, je to super se tím občas svést, ale na delší jízdy to není ono to pohodlí se třeba s A5 nedá srovnat, ale každému vyhovuje něco jiného....

0/0
17.5.2014 10:42

T75o50m13á56š 59D31o62l91e85ž62a14l 8243777260978

Nádhera! Já jezdím Crryslerem 300 C kombi 4x4 3,5 V6...

Časem bych chtěl osmiválec HEMI ve čtyřkolce. Koupil jsem jej loni za 240 000 Kč(najeto 30 000 km). Teď mám najeto 60 000 km a maximální spokojenost.

Pravda je to napůl Mercedes E

+1/0
16.5.2014 11:54

J46a45n 69B82u81r18i21a46n 5729847887764

to jsme rádi, že to už konečně víme ;-D

0/0
17.5.2014 10:30

J27a92n 70D28l61o29u35h19ý 7144919750359

Radsi bych Dodge Magnum, i kdyz to jsou stejna autaR^;-)

0/0
20.5.2014 12:09

O41t56t43o 60C83h85a45l67o81u28p82k82a 1736137253481

Mam Magnum na prodej. Rok 2007, dovezl jsem ho do CR z Floridy v r. 2008, najel jsem s nim malo, mam vice aut. Mam CZ cistopis, cili jeden majitel v USA, zatim zadny v CR. Stribrny, sedy interier (latka), 2,7 lit. V-6, automat. prevodovka, zadni nahon. vynikajici stav, prodam za 170 tisic nebo nejvyssi nabidka/vymena. Tel. 724 752 720  Tady je to ten s cenou 199 tisic:  www.tipcars.com

0/0
29.5.2014 1:21

T63o13m40á71š 70F54i45r97b25a43c52h93e52r 9170920544680

Autooutlet nebo Denker cena 1 400 000 Kč ;-DR^

+1/−1
16.5.2014 10:51

J44a51n 34D74l59o62u85h49ý 7314939970209

Jo jo spekulanti, ani korunu bych jim za to nedal!!!! U nich si to koupi jenom naprostej mimon nebo "selebrita" typu Mares;-D

0/0
16.5.2014 21:57

M87a53r58t13i86n 54S11t60e14r64n 3852214444454

Zezadu mi docela hodně připomíná druhou verzi Seatu Toledo ;-D

0/−2
16.5.2014 9:45

M49i42l50a24n 74Š35e37l23i39g60a 7901724133503

Starsi model (tusim 2012) jsem videl v nabidce jednoho ceskeho obchodu, maji jich tam vic... Vzhledove se mi libi daleko vice nez tento (tam jde ale primo o nejvyssi SRT8), cena byla myslim okolo 1,3m - 1,6m s sestilitrovym osmivalcem. Chtit auto pro radost a nebyt limitovan (nejak extremne) financne, tak je to asi jasna volba :)

0/0
16.5.2014 9:31

J53a32n 48D60l47o87u37h89ý 7934899640619

Problem je ta cena, ktera je v CR uplne mimoRv

0/0
16.5.2014 21:58

J91o92s64e79f 65P22r40o24c22h52á97z16k28a 9719814732245

Naaaaaaadhera !! Jen mi chybí ta přední chromovaná maska starší verze. Byla víc muscle :-D

+4/0
16.5.2014 9:20

J96o21s23e50f 59N16o80v25a34k 5738552176598

Americké pojetí střední třídy mi sedí mnohem víc, než Evropské. K čemu je mi v Evropě palubka ze superměkčenýho plastu a nepohodlný sesle? V USA to mají naopak. Nejdřív pohodlí posádky a teprve potom blbinky na efekt.

+1/0
16.5.2014 9:13

J43a44n 58M58o93h77y42l88a 6372119339421

Páchnoucí lesklé plasty bych opravdu v autě za 30k dolarů nechtěl. Nakonec, zásadní úspěch japonských automobilek mluví za své.

+1/0
16.5.2014 12:47

J41a74n 15D62l74o95u77h51ý 7204419850829

To jste si spletl s Cinskou produkci pro USA ne?;-D;-D;-D

0/0
20.5.2014 12:10

A64l40e48š 83J16a62n14á47č56e15k 3383474256643

Krasavec s pořádným motorem. Když člověk vidí co nám cpou prodejci korejských a evropských samohybů, kdy to vypadá jedno auto ošklivé jako druhé a ještě s tříválcovými litrovými motory tak bych brečel. AUTO má vypadat tak jako ten Charger, je nádhernej!!!

+10/−3
16.5.2014 9:12

P13a43v80e61l 32O15d56r81a92z98i49l 6544839517810

To jsou takové pubescentní kecy a ostatně to taky odpovídá tomu, kdo v USA s těmito auty jezdí ;-D

0/−1
16.5.2014 22:07

A17l12e11š 57Z74e93l62i39n58k81a 1744952856

To je krása. Kdybych žil v Dixie landu, tak bych si něco takového určitě koupil R^ U tohoto článku by měla být na konci upoutávka - Přijďte k volbám do Evropského parlamentu. Již brzy. ;-)

+18/−1
16.5.2014 3:02

S84t35e45p67a47n 19T92o44t70h 8578199795358

R^R^R^;-D

+2/0
16.5.2014 6:53

D81a47v49i43d 61R77y61c65h49e13t37s88k49ý 9706491130310

Zdravím ekoteroristy v evropském parlamentu. Pro básníky o spotřebě, ten V8 se vejde do 13 litrů, 1.2 TSI bude při pokusu o čtvrtinový výkon žrát stejně. Passat má v základu v USA 2,5L pětiválec, který jezdí za 8L, vydrží půl milionu a stojí 400 tisíc.

+21/−3
16.5.2014 2:46

S79t56e18p70a96n 66T62o81t16h 8748579465468

Kolik vydrzi se neda merit... kazdej s tim jezdi jinak.

Kamaradovo starej pasik jezdi uz tesne pod milionem... na tachaci ma nejakych 970.000.

V8 je V8. Dokud sem ji nemel, slovo motor melo uplne jiny vyznam.

V8 5,2l 156kW. Kdyz nemam zaply 4x4 tak se pri seslapnuti plynu na podlahu auto viditelne odlehcuje predni napravu... a ten zvuk...

+4/0
16.5.2014 6:52

J54a91n 76B48u22r24i89a24n 5299967437304

se 156 kW jezdí div ne po zadních? ale no tak ;-D;-D;-D

kdysi jsem měl starý BMW a to mělo 155kW z 3.5l R6, ale na zadní jsem ho nikdy nepostavil ;-(;-(

+1/0
16.5.2014 9:22

T45o32m18á77š 96K48u53c41h48a77ř 3617711648841

Max. výkon neříká niv o průběhu kroutícího momentu.

+3/0
16.5.2014 12:20

P80a85v60e54l 13O14d29r12a58z44i22l 6114579347230

O tom jasně hovoří to, že je to atmosféra. Krom toho pan V8 nějak zapomněl dodat, kdy se to odlečování přední nápravy děje. "Někdy" to umí i š120 a předohraby taky.

0/0
16.5.2014 22:10

M16a59t59e73j 50D60o44b54i14š 2187352140144

No ja jednou jel s Audi A3 1,2 TFSI po dálnici v něměcku většinou 200 km/h + a žralo mi to 12,6 l/100. Na plnou nádrž jsem ujel 400 km :-P

+2/0
16.5.2014 7:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.