Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda nabídne soukromníkům operativní leasing. Rapid bude za pět tisíc

Automobilka Škoda chce soukromým zákazníkům nabídnout pronájem aut na bázi operativního leasingu. S nabídkou plánuje přijít v polovině roku, nejspíše v červnu. Partnerem pro financování bude ŠkoFin. Podobnou službu pro soukromé osoby dosud v Česku nikdo nenabídl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M54i79l32o95s98l61a33v 23F79e56r64t 5693564380637

Zni to zajimave, ale kdyz jsem kupoval ojetou octavu tak jsem samozrejme koukal i na ojetiny primo u dealera skodovek. A tam ty auta vychazi v podstate draz nez treba na inzerat. Nakonec jsem koupil s operativniho leasingu radne ukonceneho nemocnici motol. Diky tomu leasingu jsem mohl verit servisni knizce. Mimo par kravin jsem nedelal skoro nic nejel jsem 60tis. Takze spokojenost. To to chce samozrejme presne propocty a ty budou jiste primo u skofinu.

0/0
17.5.2014 14:20

V81l84a64d29i36m49í40r 65V87o28n79d22r85á62k 5563342394395

Na operativní leasing by to šlo, jelikož je velká šance, že se to brzy pokazí, tak aspoň to nebude muset platit chudák zákazník...

0/0
16.5.2014 22:48

M98a88r33e90k 84H91r61u26b65y 6497242981718

Hmm, zalezi na cene. Aby to nebylo tak vyhodne jako pro firmy, kdy Octavii pronajatou za 13 000 mesicne bylo mozne po trech letech odkoupit za lidovych 400 tisic ;-)

+3/0
15.5.2014 13:05

B17e28n 56P44a67v57k24a 1727913247231

Záleží na cenách. Jinak mě to zaujalo. Akorát nechci Škodovku:-)

0/0
15.5.2014 11:44

J44a76n 28D48l47o60u33h32ý 7344409570489

Ja vsechny auta prestavuji na alternativni pohon, takze to jaksi asi u operativniho leasingu neprojde;-D. Ale povetsinou, kdyz si clovek kupuje mensi auta, tak v podstate vzdy jsem to dokozal dat do kupy do top stavu max za 50 tisic. A pak to auto slouzilo x let jak nove. Podminkou je samozrejme karoserie a podvozek bez koroze!! Na celkovych nakladech okolo 80 az 150 tisic vcetne oprav se da postavit spolehlive mensi ojete auto, ktere bude slouzit jeste hodne dlouho bez vetsich investic. Jo a bude jezdim na LPGR^

0/0
15.5.2014 9:20

C40y89r10i71l 66P20a82v89e51l87k55a 4726932398275

Fabie z roku 2004 se pohybují od 50 do 80 tis. takže za 70 je reálný odhad.

0/0
15.5.2014 8:24

C87y75r24i66l 17P73a19v55e17l72k22a 4776142268915

Příklad se soukromníkem je pěkně blbě vymyšlený. Mám auto střední třídy 5 let, kupovaný jako starší. Najedu 10-12 tis. Pokles ceny je 50 000,- Opravy za 5 let cca 25 000 Kč. Spotřebu neřeším, když s tím jezdíte ostřeji je vždycky 7-8 litrů. Mám 1.8 benzín, 130 koní. Vyjma benzínu mě stojí max 15-20 tis. ročně vč. poklesu ceny. A nemám malou plechovku s 1.2 motůrkem.

0/−4
14.5.2014 22:38

V73a41c59l78a25v 53M67e84d56e61k 5181342715565

tady je ale řeč o nových autech

+1/0
14.5.2014 23:06

C30y55r53i18l 43P44a55v19e72l49k74a 4306432918975

Ten příklad je také uvedený s novým autem? Asi těžko. Píše o ojetém.

0/−1
15.5.2014 8:19

K54a41r78e72l 58F23a24i22t 1258233728302

Vidíte, kdyby jste si koupil TDI, tak jezdíte palbu za max.6 litru.

0/0
15.5.2014 6:27

J90i67n14d97ř49i47c98h 86Š27k67o69p69e81k 4455641670195

no pokud by s TDI jezdil dalky, tak jo. Na krátkých cestách by spotřeba byla samozřejmě vyšší

+1/0
15.5.2014 6:34

P14e94t20r 75M85i12c30h39a61l 2220424161422

2.0 TDi, jezdím občas štreku, občas kolem komína. Dlouhodobě kombinovaná spotřeba kolem 5,2 litru.

+1/0
15.5.2014 23:52

P38a94v70e24l 64S51l68á50d34e81k 2443146802855

Alternativa která funguje v Rakousku již nějaký čas, auto můžete po zkončení doby zápůjčky koupit nebo vrátit, nicméně to funguje na stejném principu jako leasing, tzn. složíte min. 25% v hotovosti, nastavíte si počet splátek a dealer Vám vypočítá zůstatkovou hodnotu, za tento zůstatek buď auto odkoupíte nebo vrátíte bez jakékoli náhrady. zůstatek je většinou stanoven na 40% z nového vozu. K tomu platíte servis a plné pojištění. Plus úroky;-D v konečném důsledku úvěr a nakonec vlastnictví vozu po zkončení je vždy zajímavější.

+2/0
14.5.2014 19:58

P71e18t90r 22K58o55v13a21ř27í62č53e14k 8649820689867

Není pravda, že to v ČR soukromníkům nikdo nenabízí. Stejnou službu nabízí v Ostravě už cca 10 let RT Torax.... Tohle spíše Škodovka "okoukala"

+1/0
14.5.2014 19:50

J34a65n 79F83r39i73s98c66h 9803226980

Ročně najezdím do 10tisíc kilometrů, mám starou ojetinu, z koupě jiného starého mám oba obavy a do nového se mi nechce investovat - při mém ježdění, takže toto je pro mě zajímavá alternativa.

0/0
14.5.2014 19:42

V67í78ť22a 74K70r14u26t58i30š 1700104835597

Alternativa je to v pripade, ze chcete mit "prubezne" nove auto. Pokud Vam ale z nejakeho duvodu staci starsi auto, ktere lze i par let stare koupit za zlomek ceny, tak takova varianta je vyrazne levnejsi i pres riziko vyssich servisnich nakladu.

+3/0
14.5.2014 21:19

M39a26r76t18i69n 59H86o84r81ň46á56k 7771331962

No a vo tom to je, to si chytráci češi myslí jak je chce zase někdo vokrást a tak hned z fleku takovoudle nabídku shodí ze stolu a dál cpou prachy do těch svejch plechovejch miláčků. Pro ekonomiku je to asi fajn, protože servis je v každý vsi, AutoKelly si mne ruce a lidi dál jezděj střepama. A nedělám si iluze kolik práce garážmistři opravdu daní. Jinak, samozřejmě, když auto, tak za hotové. Ale jsou okamžiky, kdy se i na první pohled drahý operativní leasing vyplatí.

+2/0
14.5.2014 19:11

R55a96d19o33s41l45a56v 44K42l15a86u81d98a 5474348474262

Zase někdo....;-D  Tady je řeč o ŠkoFinu. Škoda Auto láká na skvělé ceny aut, ovšem jen na úvěr právě od této firmy. A RPSN je nějakých 20%. Jak mám věřit tomu, že tohle bude jiné?

0/0
14.5.2014 19:33

M34i81c30h53a22l 96P90a95v30l35á23t 9853413644969

RPSN je v tomto kontextu nesmyslne cislo kvuli pojisteni.

+1/0
15.5.2014 9:30

A46n17t70o60n21í46n 67S48e13b94e83r71a 7303878600489

Já jsem si koupil 5 letou Fabii combi v plné výbavě na splátky 3000 kč na 3 roky (40 jsem složil). To auto je v perfetkním stavu a za 2 roky jsem s tím nemusel vcelku nic dělat (jen brzdy a rozvody) a celkové náklady za dva roky jsou 20 tísíc (bez benzínu).

Auto jako 10 leté v plné výbavě to pořád prodám za 70 tisíc. Jestě dalších 30 do toho asi vrazím.

Takže když to auto budu mít celkem 6 let, tak mně celkové náklady po odečtění prodejní ceny výjdou na cca 1800 kč měsíčně.  ;-)

0/−1
14.5.2014 18:15

V59o43j30t32ě95c13h 52R42e10m27e36š 1205193426588

No ono pětiletá/desetiletá fabie je něco dost jiného než funglovka Rapid/Octavia. Pokud vám stačí, byl byste blázen platit leasing nového, na druhou stranu nejde srovnávat měsíční náklady, když hodnota těch aut je úplně jiná.

+4/0
14.5.2014 18:25

M10a49r89t44i90n 76H72o35r79ň66á43k 7261581372

to se máte teda čím chlubit

+1/0
14.5.2014 19:12

K34a69r18e69l 86F62a51i21t 1428103428642

Fabie v plne vybave??? ;-D;-D;-D Tak to tam máte jiste i zadní sterac, gumove rohozky a ze by dokonce i klima??? Wauu

+2/0
15.5.2014 6:16

K37a60r92e20l 57N38o70v45o83t32n40y 6529681709865

V Nemecku to funguje bezne, jmenuje se to jednoduse leasing, ale vyplati se to jen pri rocnim najezdu ca 10 - 15000 km. Pak uz jsou ty mesicni ceny astronomicke a vyplati se se koupit auto na splatky.

0/0
14.5.2014 18:10

J18i49n64d62ř86i92c15h 74Š57k27o49p32e78k 4175881160885

je jasný, že tohle se vyplatí nepodnikateli jen v případě malého nájezdu.

0/0
14.5.2014 18:21
Foto

I11v36a49n 21K42o68p18t14a 5557232531127

10-15 tis km za rok je prumerny najezd soukr. auta, pro dost lidi by to mohlo byt zajimave. Pokud neplanuji to auto vlastnit 20 let.

+1/0
14.5.2014 19:13

J39i64n11d25ř75i43c70h 76Š47k55o71p31e85k 4455911170155

no při takovým nájezdu se auto už vyplatí vlastnit.

Prodat auto po pár letech provozu se vyplatí buď podnikatelům (který ho mají na firmu) nebo lidem, co peníze neřeší, případně auto ufinancují přes cestovní náhrady. Dle mě to není ani jedna z kategorií, kterou má nová služba oslovit

+1/0
14.5.2014 20:04

J90i38n93d25ř50i50c41h 31Š74k74o80p56e57k 4405791600715

100 000 Kč za pět let provozu auta na servisu ? Jakou plečku má, že ho stojí takovýhle balík ?;-D

+4/−1
14.5.2014 17:50

V28l61a48d17i13m73í28r 38F51i55b64i27g35e95r 5764111971644

10 let staré auto s více jak 200000 najetými km. Pokud ho nekupoval nové tak může mít i 2x tolik a to už se nějaké poruchy projeví. I obyčejná váměna oleje může stát 8000. 500 za litr oleje, práce, filtry, pár dalších drobností a je to jako nic:-)

0/−1
14.5.2014 18:00

J83i59n86d88ř24i68c93h 10Š67k88o30p88e25k 4905701230275

sám mám ojetinu 12 let starou najeto něco kolem 180 000 km a 20 000 Kč ročně na servisu nenechám ani náhodou

0/0
14.5.2014 18:07

J39i68n97d87ř64i74c85h 97Š94k76o13p49e78k 4145541580755

nehledě na to, že kdo má starší ojetinu, zpravidla nechce (či nemůže) rozhazovat a nebude jezdit na roční servis do autorizovaných  servisů.

Prostě 100 000 Kč za 5 let je silně nadsazený a to z důvodu, aby se lidi "přesvědčili", jak operativní leasing bude výhodný

+1/−1
14.5.2014 18:12

V94o10j84t38ě47c78h 22R12e15m38e18š 1615403726568

Je i není. U benzíňáků toho není tolik co se pokazit, přesto třeba 30 tisíc dát za servis po nákupu a pak 10000 ročně je zcela reálné a jde spíš o pozitivní variantu, kdy se vám nic "nevysere". Osobně u ojetiny platit 1000 Kč za servis měsíčně je velmi dobré (myšleno ojetiny co jezdí dál než 30 km do krajského města). Spíš že srovnávat vlastní starou ojetinu a funglovku moc nejde, hodnota auta je zcela jinde. Spíš tedy to chce srovnávat koupi 2-3 roky starého a pronájem funglovky.

0/−1
14.5.2014 18:33

J21i78n46d42ř10i76c29h 83Š11k89o28p91e90k 4605881840755

srovnávam servis funglovky a ojetiny jen velmi omezeně. Nové auto bude mít prakticky jen roční servis, ojetina nikdy nebude mít servis 10000 ročně, pokud to nebude šrot stav, kdy každou chvíli něco odejde/upadne.

Prostě 12 let stará ojetina nemůže mít servis 10 000/ročně. Víc nesrovnávám

+1/−1
14.5.2014 18:48

V40o48j95t69ě38c87h 91R88e84m84e58š 1455773456648

No, asi jsem z drahého kraje. Schválně jsem prošel faktury za Focus jen o málo mladší a za 32 měsíců od koupě celkem servis za 47000 Kč. Dělány na tom jsou vlastně pouze komplet zadní brzdy + odešel katalyzátor. Jenže k tomu jsou drobnůstky jako stahovačka okna, mechanismus stěračů, tyčka stabilizátoru+čep, další čep, zavaření výfuku, lambda, lepení čelního skla, plus pravidelné výměny oleje a filtrů. Takže servis 1500 Kč měsíčně, skoro 18 tisíc ročně... Ta částka i mě celkem překvapuje. :-)

0/0
14.5.2014 19:04

J14i56n37d98ř66i22c58h 98Š74k26o83p48e29k 4855311500265

jasný, já bral pravidelné věci a předvídatelné. Tzn. roční servis, jednou za 80 000 km dvě sady pneu, brzdy atd

Samozřejmě že věci, které se mohou rozbít, ale nemusí (stahovačka, katalyzátor) v tom nejsou, protože těžko odhadovat, zda vydrží či nikoli

0/0
14.5.2014 19:14
Foto

I53v42a31n 90K75o85p81t90a 5547522241907

Moje Felicie tak vychazela z donu sla jako jedenactlileta jen olej je rocne ca. 2500 a u 12 let stareho 7500 rok neni myslim problem tu cep, dil vyfuku, atd. Nic zavazneho same spotrebky ale ve vysledku.

0/0
14.5.2014 19:17

J70a47r32o53s63l87a43v 33K88a27d62l80e49c 2313533541495

Nechápu. Výměna oleje v autorizovaném servisu Škoda u Fabky stojí necelých 1500Kč i s výměnou filtru. K tomu pravidelná servisné prohlídka pro záruku mobility necelých 500Kč.:-)

0/0
14.5.2014 21:18
Foto

I71v13a63n 43K41o91p45t24a 5737372691547

Najezdil jsem s ní tak 17.000 km/rok (cesty do práce 24 tam - 24km  zpět někdy víc, takže olej 2x do roka. :-) Interval u starších aut 15.000.

7.500 Kč (včetně přezutí 2x500 Kč)  na servis bylo tak akorát.

+1/0
14.5.2014 22:46

E18r22i69k 43D17r13a77g60o93m65i97r86e27c37k35ý 2781493517549

mám 10 let starou ojetinu (Fiat Stilo) a kolem 10tis ročně to tak bude. A to se na tom nic nekazí, měním jenom spotřební věci. To budu na novém autě taky

0/0
14.5.2014 20:38

K41a37r51e81l 48F60a56i39t 1548863398892

já koupil ojetinu když měla 120 000 najeto. to auto mám 7 let, najeto 237 000 a v servisu jsem nikdy nebyl. Jen tam leju naftu a po 15tisících vyměním olej. (není to škodovka). Nový auto bych si nikdy nekoupil. Pořád se mě vyplatí ojetina za pár korun.

0/0
15.5.2014 6:23

M59a73r77e80k 14V92e47s41e27l75ý 1937548160144

Vy budete s 10 let starou herkou jezdit do autorizaku, abyste platil 500Kc za litr oleje?

0/0
14.5.2014 18:13

M75a26r13c66e65l 73P31a82v37l27í66k 7401304828609

ani náhodou! kúpil som p405grd, 7 ročný, 220 tis km. ďalších desať rokov trvalo, kým mu nezačali hrdzavieť podbehy, zodral som dvoje letné a jedny zimné pneu, dvakrát menil rozvody, raz kotúčové brzdy, inak jediná väčšia údržba blola na zadnej náprave. keď som ho daroval, stále mal spotrebu max 6.5 litra nafty, rastlinného oleja.

to žiadna škodovka nedokáže!

0/0
14.5.2014 18:42

M73a32r72t64i75n 47P23e49t56r 6303852128199

Celkově moc nechápu celou tu logiku... Dobře, ušetří za 5 let 100 000 Kč na servisu, dejme tomu, že ušetří i těch 50 000 Kč na benzinu. Ale kolik zaplatí za těch 5 let za leasing? Minimálně 300 000 Kč, pokud se mu podaří vychytat tu nejlevnější cenu, ale pravděpodobně to bude víc... Ano, bude jezdit novým autem, což je super, ale úspora je dost iluzorní :-)

0/0
14.5.2014 18:12

J36i65n43d95ř74i44c83h 40Š35k87o30p64e67k 4765451600245

no uvádět benzin, resp. jeho úsporu, je taky přihnuté. Když budu srovnávat benz. motor v MPV a klasickém sedanu, sedan bude mít při obdobném výkonu vždy nižší spotřebu (aerodynamika) a je úplně jedno, jestli bude půjčený nebo vlastní

0/0
14.5.2014 18:15

K73a71r64e79l 52N52o30v88o40t66n61y 6759561459795

Zalezi na tom, kde servisuje on a kde vy. Neznam ceske ceny, ale v Nemecku jezdim zasadne do znackoveho servisu a to pak jde rychle. Za beznou inspekci okolo 1000 EUR, vymena kol 2x rocne je celkem 70 EUR a to nedej boze, kdyby se neco mimoradneho zjevilo ...

0/0
14.5.2014 18:15

J71i22n55d71ř83i69c65h 85Š97k30o48p43e52k 4985171690775

tak samozřejmě v rámci objektivity uváděli servis ve značkovým servisu (což většina majitelů starších ojetin nedělá)

V Německu budou ceny jinde, takže 1000 € možná normální cena za roční servis, ale v ČR několikanásobně vyšší oproti tomu, co se platí běžně v neznačkovým

0/0
14.5.2014 18:18

K88a41r56e23l 47N39o83v22o22t17n43y 6769321639775

Kazdy to ma jinak. Ja jsem jezdil s 8 let starym autem v Cechach do znackoveho a auto slapalo. Pak uz mi to fakt prislo drahe, zacal jsem jezdit do neznackoveho a po jednom roce jsem auto prodaval na nahradni dily. Od te doby se drzim dvou zasad: nikdy nemit auto starsi 6ti let a nikdy nejet do neznackoveho servisu. I kdyz jde jen o blbou vymenu kol.

0/0
14.5.2014 18:20

J51i50n92d55ř31i72c75h 54Š18k85o66p59e14k 4185771890335

ve značkovým i neznačkovým je třeba si pohlídat kvalitu, protože odfláknutý to může být v obou

A jezdit na výměnu kol do znač. servisu je vyložené vyhazování peněz - převážit kola a utáhnout momenťákem umí v každým malým servisu

+1/0
14.5.2014 18:23

M95a83r86t24i88n 65J34e81z70e58r70s62k31ý 9184757662692

celý ten lízink je mocinky "výhodný"  především pro poskytovatele - ten do splátek namastí co "nejdražší" pojištění a o zisk se "šábne" s pojišťovnou - zapomeňte na to, že rozpočítané pojistné hav a pov v nájemném bude v té výši, jak byste ve firmě vy nebo Váš makléř přitlačili pojišťovnu na dno na svoje auta..

.

dál ve fixním řádku údržby budete mít rozpočítány v jedné z variant dvě sady gum zimní a letní - samozřejmě ty nejdražší + nejdražší díly - zase holport propojených subjektů - snad si nemyslíte, že leasingovka rejžuje jenom na nájemným .......

.

textace ve smlouvě ohledně případného odkupu rozhodně nebudou výhodné pro lízinkového nájemce to si buďte jisti - s ohledem na kalkulovanou zůst. účetní cenu a tzv. bazarovou cenu v okamžiku ukončení lízinku

0/−1
14.5.2014 17:22

K91a12r16e61l 48F14a22i86t 1478373808792

Kdyby to pro poskytovatele nebylo výhodné, tak to nebude poskytovat. Už jste viděli např. aby banka poskytovala takové úvěry, na kterých by prodělala? ;-D;-D;-D Těžko. Ať je to jakoliv výhodné, pro toho druhého to bude vždy výhodnější.

0/0
15.5.2014 6:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.