Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda nabídne soukromníkům operativní leasing. Rapid bude za pět tisíc

Automobilka Škoda chce soukromým zákazníkům nabídnout pronájem aut na bázi operativního leasingu. S nabídkou plánuje přijít v polovině roku, nejspíše v červnu. Partnerem pro financování bude ŠkoFin. Podobnou službu pro soukromé osoby dosud v Česku nikdo nenabídl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M61i39l28o80s29l50a61v 72F70e75r19t 5453774230297

Zni to zajimave, ale kdyz jsem kupoval ojetou octavu tak jsem samozrejme koukal i na ojetiny primo u dealera skodovek. A tam ty auta vychazi v podstate draz nez treba na inzerat. Nakonec jsem koupil s operativniho leasingu radne ukonceneho nemocnici motol. Diky tomu leasingu jsem mohl verit servisni knizce. Mimo par kravin jsem nedelal skoro nic nejel jsem 60tis. Takze spokojenost. To to chce samozrejme presne propocty a ty budou jiste primo u skofinu.

0/0
17.5.2014 14:20

V54l27a44d46i43m90í50r 68V88o62n31d63r92á74k 5673852914835

Na operativní leasing by to šlo, jelikož je velká šance, že se to brzy pokazí, tak aspoň to nebude muset platit chudák zákazník...

0/0
16.5.2014 22:48

M97a35r70e63k 22H71r20u58b70y 6447652841458

Hmm, zalezi na cene. Aby to nebylo tak vyhodne jako pro firmy, kdy Octavii pronajatou za 13 000 mesicne bylo mozne po trech letech odkoupit za lidovych 400 tisic ;-)

+3/0
15.5.2014 13:05

B90e90n 89P82a54v38k68a 1587133207691

Záleží na cenách. Jinak mě to zaujalo. Akorát nechci Škodovku:-)

0/0
15.5.2014 11:44

J39a27n 97D86l67o96u13h88ý 7274609790879

Ja vsechny auta prestavuji na alternativni pohon, takze to jaksi asi u operativniho leasingu neprojde;-D. Ale povetsinou, kdyz si clovek kupuje mensi auta, tak v podstate vzdy jsem to dokozal dat do kupy do top stavu max za 50 tisic. A pak to auto slouzilo x let jak nove. Podminkou je samozrejme karoserie a podvozek bez koroze!! Na celkovych nakladech okolo 80 az 150 tisic vcetne oprav se da postavit spolehlive mensi ojete auto, ktere bude slouzit jeste hodne dlouho bez vetsich investic. Jo a bude jezdim na LPGR^

0/0
15.5.2014 9:20

C58y89r15i71l 36P84a30v16e13l14k27a 4406712138905

Fabie z roku 2004 se pohybují od 50 do 80 tis. takže za 70 je reálný odhad.

0/0
15.5.2014 8:24

C23y57r32i34l 94P25a10v34e94l72k32a 4896722418755

Příklad se soukromníkem je pěkně blbě vymyšlený. Mám auto střední třídy 5 let, kupovaný jako starší. Najedu 10-12 tis. Pokles ceny je 50 000,- Opravy za 5 let cca 25 000 Kč. Spotřebu neřeším, když s tím jezdíte ostřeji je vždycky 7-8 litrů. Mám 1.8 benzín, 130 koní. Vyjma benzínu mě stojí max 15-20 tis. ročně vč. poklesu ceny. A nemám malou plechovku s 1.2 motůrkem.

0/−4
14.5.2014 22:38

V67a83c21l13a40v 92M49e65d41e73k 5821142665355

tady je ale řeč o nových autech

+1/0
14.5.2014 23:06

C98y67r25i64l 16P89a41v93e35l84k71a 4586652198985

Ten příklad je také uvedený s novým autem? Asi těžko. Píše o ojetém.

0/−1
15.5.2014 8:19

K14a93r56e74l 37F45a42i29t 1678713978722

Vidíte, kdyby jste si koupil TDI, tak jezdíte palbu za max.6 litru.

0/0
15.5.2014 6:27

J90i89n60d21ř21i42c97h 94Š15k17o34p66e51k 4435721580365

no pokud by s TDI jezdil dalky, tak jo. Na krátkých cestách by spotřeba byla samozřejmě vyšší

+1/0
15.5.2014 6:34

P40e81t36r 39M66i37c78h35a38l 2380884651482

2.0 TDi, jezdím občas štreku, občas kolem komína. Dlouhodobě kombinovaná spotřeba kolem 5,2 litru.

+1/0
15.5.2014 23:52

P56a92v17e26l 50S13l74á72d60e25k 2663246922955

Alternativa která funguje v Rakousku již nějaký čas, auto můžete po zkončení doby zápůjčky koupit nebo vrátit, nicméně to funguje na stejném principu jako leasing, tzn. složíte min. 25% v hotovosti, nastavíte si počet splátek a dealer Vám vypočítá zůstatkovou hodnotu, za tento zůstatek buď auto odkoupíte nebo vrátíte bez jakékoli náhrady. zůstatek je většinou stanoven na 40% z nového vozu. K tomu platíte servis a plné pojištění. Plus úroky;-D v konečném důsledku úvěr a nakonec vlastnictví vozu po zkončení je vždy zajímavější.

+2/0
14.5.2014 19:58

P68e89t33r 93K72o83v92a37ř88í70č43e34k 8629800859817

Není pravda, že to v ČR soukromníkům nikdo nenabízí. Stejnou službu nabízí v Ostravě už cca 10 let RT Torax.... Tohle spíše Škodovka "okoukala"

+1/0
14.5.2014 19:50

J13a19n 38F66r60i41s58c34h 9913686820

Ročně najezdím do 10tisíc kilometrů, mám starou ojetinu, z koupě jiného starého mám oba obavy a do nového se mi nechce investovat - při mém ježdění, takže toto je pro mě zajímavá alternativa.

0/0
14.5.2014 19:42

V62í79ť65a 69K25r72u40t19i45š 1150444265817

Alternativa je to v pripade, ze chcete mit "prubezne" nove auto. Pokud Vam ale z nejakeho duvodu staci starsi auto, ktere lze i par let stare koupit za zlomek ceny, tak takova varianta je vyrazne levnejsi i pres riziko vyssich servisnich nakladu.

+3/0
14.5.2014 21:19

M54a29r13t45i82n 26H50o92r86ň77á21k 7561841352

No a vo tom to je, to si chytráci češi myslí jak je chce zase někdo vokrást a tak hned z fleku takovoudle nabídku shodí ze stolu a dál cpou prachy do těch svejch plechovejch miláčků. Pro ekonomiku je to asi fajn, protože servis je v každý vsi, AutoKelly si mne ruce a lidi dál jezděj střepama. A nedělám si iluze kolik práce garážmistři opravdu daní. Jinak, samozřejmě, když auto, tak za hotové. Ale jsou okamžiky, kdy se i na první pohled drahý operativní leasing vyplatí.

+2/0
14.5.2014 19:11

R45a37d40o97s11l13a10v 39K56l33a11u27d60a 5314708494762

Zase někdo....;-D  Tady je řeč o ŠkoFinu. Škoda Auto láká na skvělé ceny aut, ovšem jen na úvěr právě od této firmy. A RPSN je nějakých 20%. Jak mám věřit tomu, že tohle bude jiné?

0/0
14.5.2014 19:33

M68i92c56h21a40l 38P22a51v75l28á89t 9753113534229

RPSN je v tomto kontextu nesmyslne cislo kvuli pojisteni.

+1/0
15.5.2014 9:30

A39n47t94o81n15í16n 43S22e80b25e71r79a 7443648650299

Já jsem si koupil 5 letou Fabii combi v plné výbavě na splátky 3000 kč na 3 roky (40 jsem složil). To auto je v perfetkním stavu a za 2 roky jsem s tím nemusel vcelku nic dělat (jen brzdy a rozvody) a celkové náklady za dva roky jsou 20 tísíc (bez benzínu).

Auto jako 10 leté v plné výbavě to pořád prodám za 70 tisíc. Jestě dalších 30 do toho asi vrazím.

Takže když to auto budu mít celkem 6 let, tak mně celkové náklady po odečtění prodejní ceny výjdou na cca 1800 kč měsíčně.  ;-)

0/−1
14.5.2014 18:15

V32o46j11t52ě63c37h 24R14e98m27e56š 1345843206628

No ono pětiletá/desetiletá fabie je něco dost jiného než funglovka Rapid/Octavia. Pokud vám stačí, byl byste blázen platit leasing nového, na druhou stranu nejde srovnávat měsíční náklady, když hodnota těch aut je úplně jiná.

+4/0
14.5.2014 18:25

M55a78r87t86i22n 36H87o44r70ň35á79k 7741941682

to se máte teda čím chlubit

+1/0
14.5.2014 19:12

K58a76r85e20l 97F66a39i10t 1108573128332

Fabie v plne vybave??? ;-D;-D;-D Tak to tam máte jiste i zadní sterac, gumove rohozky a ze by dokonce i klima??? Wauu

+2/0
15.5.2014 6:16

K89a82r86e58l 18N37o69v62o25t10n55y 6769521919435

V Nemecku to funguje bezne, jmenuje se to jednoduse leasing, ale vyplati se to jen pri rocnim najezdu ca 10 - 15000 km. Pak uz jsou ty mesicni ceny astronomicke a vyplati se se koupit auto na splatky.

0/0
14.5.2014 18:10

J12i39n27d82ř61i28c45h 50Š49k69o24p85e52k 4335551770405

je jasný, že tohle se vyplatí nepodnikateli jen v případě malého nájezdu.

0/0
14.5.2014 18:21
Foto

I84v88a45n 15K57o21p26t52a 5147422521577

10-15 tis km za rok je prumerny najezd soukr. auta, pro dost lidi by to mohlo byt zajimave. Pokud neplanuji to auto vlastnit 20 let.

+1/0
14.5.2014 19:13

J31i19n66d16ř33i36c69h 82Š74k49o14p54e42k 4465871920505

no při takovým nájezdu se auto už vyplatí vlastnit.

Prodat auto po pár letech provozu se vyplatí buď podnikatelům (který ho mají na firmu) nebo lidem, co peníze neřeší, případně auto ufinancují přes cestovní náhrady. Dle mě to není ani jedna z kategorií, kterou má nová služba oslovit

+1/0
14.5.2014 20:04

J27i38n69d31ř25i90c62h 55Š37k54o27p10e40k 4575841910915

100 000 Kč za pět let provozu auta na servisu ? Jakou plečku má, že ho stojí takovýhle balík ?;-D

+4/−1
14.5.2014 17:50

V28l60a57d79i29m95í85r 94F65i45b83i90g71e20r 5334331121864

10 let staré auto s více jak 200000 najetými km. Pokud ho nekupoval nové tak může mít i 2x tolik a to už se nějaké poruchy projeví. I obyčejná váměna oleje může stát 8000. 500 za litr oleje, práce, filtry, pár dalších drobností a je to jako nic:-)

0/−1
14.5.2014 18:00

J14i82n36d15ř27i13c59h 94Š81k51o81p43e91k 4295611500275

sám mám ojetinu 12 let starou najeto něco kolem 180 000 km a 20 000 Kč ročně na servisu nenechám ani náhodou

0/0
14.5.2014 18:07

J36i44n70d97ř42i83c35h 59Š55k77o64p65e43k 4935761370695

nehledě na to, že kdo má starší ojetinu, zpravidla nechce (či nemůže) rozhazovat a nebude jezdit na roční servis do autorizovaných  servisů.

Prostě 100 000 Kč za 5 let je silně nadsazený a to z důvodu, aby se lidi "přesvědčili", jak operativní leasing bude výhodný

+1/−1
14.5.2014 18:12

V80o19j64t22ě43c53h 29R33e23m43e23š 1315533646398

Je i není. U benzíňáků toho není tolik co se pokazit, přesto třeba 30 tisíc dát za servis po nákupu a pak 10000 ročně je zcela reálné a jde spíš o pozitivní variantu, kdy se vám nic "nevysere". Osobně u ojetiny platit 1000 Kč za servis měsíčně je velmi dobré (myšleno ojetiny co jezdí dál než 30 km do krajského města). Spíš že srovnávat vlastní starou ojetinu a funglovku moc nejde, hodnota auta je zcela jinde. Spíš tedy to chce srovnávat koupi 2-3 roky starého a pronájem funglovky.

0/−1
14.5.2014 18:33

J31i92n95d87ř40i88c71h 97Š10k55o70p35e94k 4395481560145

srovnávam servis funglovky a ojetiny jen velmi omezeně. Nové auto bude mít prakticky jen roční servis, ojetina nikdy nebude mít servis 10000 ročně, pokud to nebude šrot stav, kdy každou chvíli něco odejde/upadne.

Prostě 12 let stará ojetina nemůže mít servis 10 000/ročně. Víc nesrovnávám

+1/−1
14.5.2014 18:48

V16o31j48t52ě84c14h 92R90e50m73e28š 1495223386118

No, asi jsem z drahého kraje. Schválně jsem prošel faktury za Focus jen o málo mladší a za 32 měsíců od koupě celkem servis za 47000 Kč. Dělány na tom jsou vlastně pouze komplet zadní brzdy + odešel katalyzátor. Jenže k tomu jsou drobnůstky jako stahovačka okna, mechanismus stěračů, tyčka stabilizátoru+čep, další čep, zavaření výfuku, lambda, lepení čelního skla, plus pravidelné výměny oleje a filtrů. Takže servis 1500 Kč měsíčně, skoro 18 tisíc ročně... Ta částka i mě celkem překvapuje. :-)

0/0
14.5.2014 19:04

J23i34n43d50ř97i87c95h 79Š19k20o63p66e72k 4285341920745

jasný, já bral pravidelné věci a předvídatelné. Tzn. roční servis, jednou za 80 000 km dvě sady pneu, brzdy atd

Samozřejmě že věci, které se mohou rozbít, ale nemusí (stahovačka, katalyzátor) v tom nejsou, protože těžko odhadovat, zda vydrží či nikoli

0/0
14.5.2014 19:14
Foto

I86v18a25n 32K25o85p46t87a 5137962891247

Moje Felicie tak vychazela z donu sla jako jedenactlileta jen olej je rocne ca. 2500 a u 12 let stareho 7500 rok neni myslim problem tu cep, dil vyfuku, atd. Nic zavazneho same spotrebky ale ve vysledku.

0/0
14.5.2014 19:17

J52a58r87o27s69l21a69v 95K97a58d26l19e50c 2393413301475

Nechápu. Výměna oleje v autorizovaném servisu Škoda u Fabky stojí necelých 1500Kč i s výměnou filtru. K tomu pravidelná servisné prohlídka pro záruku mobility necelých 500Kč.:-)

0/0
14.5.2014 21:18
Foto

I30v72a26n 79K52o61p13t23a 5787962481957

Najezdil jsem s ní tak 17.000 km/rok (cesty do práce 24 tam - 24km  zpět někdy víc, takže olej 2x do roka. :-) Interval u starších aut 15.000.

7.500 Kč (včetně přezutí 2x500 Kč)  na servis bylo tak akorát.

+1/0
14.5.2014 22:46

E62r94i90k 16D65r65a60g75o49m12i16r63e96c75k38ý 2911153807859

mám 10 let starou ojetinu (Fiat Stilo) a kolem 10tis ročně to tak bude. A to se na tom nic nekazí, měním jenom spotřební věci. To budu na novém autě taky

0/0
14.5.2014 20:38

K54a26r49e82l 34F73a44i98t 1958843148892

já koupil ojetinu když měla 120 000 najeto. to auto mám 7 let, najeto 237 000 a v servisu jsem nikdy nebyl. Jen tam leju naftu a po 15tisících vyměním olej. (není to škodovka). Nový auto bych si nikdy nekoupil. Pořád se mě vyplatí ojetina za pár korun.

0/0
15.5.2014 6:23

M24a31r98e45k 62V34e12s84e72l79ý 1547978270654

Vy budete s 10 let starou herkou jezdit do autorizaku, abyste platil 500Kc za litr oleje?

0/0
14.5.2014 18:13

M61a82r76c33e21l 17P97a20v92l78í22k 7221664428309

ani náhodou! kúpil som p405grd, 7 ročný, 220 tis km. ďalších desať rokov trvalo, kým mu nezačali hrdzavieť podbehy, zodral som dvoje letné a jedny zimné pneu, dvakrát menil rozvody, raz kotúčové brzdy, inak jediná väčšia údržba blola na zadnej náprave. keď som ho daroval, stále mal spotrebu max 6.5 litra nafty, rastlinného oleja.

to žiadna škodovka nedokáže!

0/0
14.5.2014 18:42

M65a63r89t44i21n 90P42e96t40r 6743662128949

Celkově moc nechápu celou tu logiku... Dobře, ušetří za 5 let 100 000 Kč na servisu, dejme tomu, že ušetří i těch 50 000 Kč na benzinu. Ale kolik zaplatí za těch 5 let za leasing? Minimálně 300 000 Kč, pokud se mu podaří vychytat tu nejlevnější cenu, ale pravděpodobně to bude víc... Ano, bude jezdit novým autem, což je super, ale úspora je dost iluzorní :-)

0/0
14.5.2014 18:12

J23i73n71d50ř64i67c21h 61Š32k71o72p95e91k 4135371300325

no uvádět benzin, resp. jeho úsporu, je taky přihnuté. Když budu srovnávat benz. motor v MPV a klasickém sedanu, sedan bude mít při obdobném výkonu vždy nižší spotřebu (aerodynamika) a je úplně jedno, jestli bude půjčený nebo vlastní

0/0
14.5.2014 18:15

K50a67r69e63l 17N25o63v62o15t74n29y 6849451589545

Zalezi na tom, kde servisuje on a kde vy. Neznam ceske ceny, ale v Nemecku jezdim zasadne do znackoveho servisu a to pak jde rychle. Za beznou inspekci okolo 1000 EUR, vymena kol 2x rocne je celkem 70 EUR a to nedej boze, kdyby se neco mimoradneho zjevilo ...

0/0
14.5.2014 18:15

J14i12n96d29ř17i70c56h 97Š30k68o42p90e27k 4485291860145

tak samozřejmě v rámci objektivity uváděli servis ve značkovým servisu (což většina majitelů starších ojetin nedělá)

V Německu budou ceny jinde, takže 1000 € možná normální cena za roční servis, ale v ČR několikanásobně vyšší oproti tomu, co se platí běžně v neznačkovým

0/0
14.5.2014 18:18

K76a18r33e97l 42N40o15v57o18t87n59y 6929901759865

Kazdy to ma jinak. Ja jsem jezdil s 8 let starym autem v Cechach do znackoveho a auto slapalo. Pak uz mi to fakt prislo drahe, zacal jsem jezdit do neznackoveho a po jednom roce jsem auto prodaval na nahradni dily. Od te doby se drzim dvou zasad: nikdy nemit auto starsi 6ti let a nikdy nejet do neznackoveho servisu. I kdyz jde jen o blbou vymenu kol.

0/0
14.5.2014 18:20

J23i28n91d88ř16i18c22h 60Š93k69o49p93e73k 4335451240855

ve značkovým i neznačkovým je třeba si pohlídat kvalitu, protože odfláknutý to může být v obou

A jezdit na výměnu kol do znač. servisu je vyložené vyhazování peněz - převážit kola a utáhnout momenťákem umí v každým malým servisu

+1/0
14.5.2014 18:23

M86a25r17t37i35n 55J71e71z90e70r98s82k96ý 9154387922552

celý ten lízink je mocinky "výhodný"  především pro poskytovatele - ten do splátek namastí co "nejdražší" pojištění a o zisk se "šábne" s pojišťovnou - zapomeňte na to, že rozpočítané pojistné hav a pov v nájemném bude v té výši, jak byste ve firmě vy nebo Váš makléř přitlačili pojišťovnu na dno na svoje auta..

.

dál ve fixním řádku údržby budete mít rozpočítány v jedné z variant dvě sady gum zimní a letní - samozřejmě ty nejdražší + nejdražší díly - zase holport propojených subjektů - snad si nemyslíte, že leasingovka rejžuje jenom na nájemným .......

.

textace ve smlouvě ohledně případného odkupu rozhodně nebudou výhodné pro lízinkového nájemce to si buďte jisti - s ohledem na kalkulovanou zůst. účetní cenu a tzv. bazarovou cenu v okamžiku ukončení lízinku

0/−1
14.5.2014 17:22

K77a98r55e39l 80F94a64i56t 1398383918452

Kdyby to pro poskytovatele nebylo výhodné, tak to nebude poskytovat. Už jste viděli např. aby banka poskytovala takové úvěry, na kterých by prodělala? ;-D;-D;-D Těžko. Ať je to jakoliv výhodné, pro toho druhého to bude vždy výhodnější.

0/0
15.5.2014 6:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.