- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zni to zajimave, ale kdyz jsem kupoval ojetou octavu tak jsem samozrejme koukal i na ojetiny primo u dealera skodovek. A tam ty auta vychazi v podstate draz nez treba na inzerat. Nakonec jsem koupil s operativniho leasingu radne ukonceneho nemocnici motol. Diky tomu leasingu jsem mohl verit servisni knizce. Mimo par kravin jsem nedelal skoro nic nejel jsem 60tis. Takze spokojenost. To to chce samozrejme presne propocty a ty budou jiste primo u skofinu.
Na operativní leasing by to šlo, jelikož je velká šance, že se to brzy pokazí, tak aspoň to nebude muset platit chudák zákazník...
Hmm, zalezi na cene. Aby to nebylo tak vyhodne jako pro firmy, kdy Octavii pronajatou za 13 000 mesicne bylo mozne po trech letech odkoupit za lidovych 400 tisic
Záleží na cenách. Jinak mě to zaujalo. Akorát nechci Škodovku
Ja vsechny auta prestavuji na alternativni pohon, takze to jaksi asi u operativniho leasingu neprojde. Ale povetsinou, kdyz si clovek kupuje mensi auta, tak v podstate vzdy jsem to dokozal dat do kupy do top stavu max za 50 tisic. A pak to auto slouzilo x let jak nove. Podminkou je samozrejme karoserie a podvozek bez koroze Na celkovych nakladech okolo 80 az 150 tisic vcetne oprav se da postavit spolehlive mensi ojete auto, ktere bude slouzit jeste hodne dlouho bez vetsich investic. Jo a bude jezdim na LPG
Fabie z roku 2004 se pohybují od 50 do 80 tis. takže za 70 je reálný odhad.
Příklad se soukromníkem je pěkně blbě vymyšlený. Mám auto střední třídy 5 let, kupovaný jako starší. Najedu 10-12 tis. Pokles ceny je 50 000,- Opravy za 5 let cca 25 000 Kč. Spotřebu neřeším, když s tím jezdíte ostřeji je vždycky 7-8 litrů. Mám 1.8 benzín, 130 koní. Vyjma benzínu mě stojí max 15-20 tis. ročně vč. poklesu ceny. A nemám malou plechovku s 1.2 motůrkem.
Alternativa která funguje v Rakousku již nějaký čas, auto můžete po zkončení doby zápůjčky koupit nebo vrátit, nicméně to funguje na stejném principu jako leasing, tzn. složíte min. 25% v hotovosti, nastavíte si počet splátek a dealer Vám vypočítá zůstatkovou hodnotu, za tento zůstatek buď auto odkoupíte nebo vrátíte bez jakékoli náhrady. zůstatek je většinou stanoven na 40% z nového vozu. K tomu platíte servis a plné pojištění. Plus úroky v konečném důsledku úvěr a nakonec vlastnictví vozu po zkončení je vždy zajímavější.
Není pravda, že to v ČR soukromníkům nikdo nenabízí. Stejnou službu nabízí v Ostravě už cca 10 let RT Torax.... Tohle spíše Škodovka "okoukala"
Ročně najezdím do 10tisíc kilometrů, mám starou ojetinu, z koupě jiného starého mám oba obavy a do nového se mi nechce investovat - při mém ježdění, takže toto je pro mě zajímavá alternativa.
Alternativa je to v pripade, ze chcete mit "prubezne" nove auto. Pokud Vam ale z nejakeho duvodu staci starsi auto, ktere lze i par let stare koupit za zlomek ceny, tak takova varianta je vyrazne levnejsi i pres riziko vyssich servisnich nakladu.