Diskuze

VIDEO: Nový český unikát. Speciál pro vozíčkáře se jmenuje Elbee

Zatím jich v bývalé loštické tvarůžkárně postavili pět, ale vše je připraveno na sériovou výrobu. Jednodveřový čtyřkolový speciál, který umožní vozíčkářům volnost pohybu na neomezenou vzdálenost, se po deseti letech vývoje představuje v plné parádě. Unikátem je přední nájezd do vozidla, to jinde nenajdete.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když se na silnici čelně střetnou takováto vozítka, tak mají podstatně větší šanci na přežití než když se čelně potkají dva kamiony.

Je to nejen o tuhosti karosérie ale i o hmotnosti.

0 0
možnosti

Pěkné.

Až na tu napálenou cenu. :-/ Inu na postižených se dělá těžký byznys. Počítá se s tím, že invalidi o výrobek hodně stojí, konkurence na trhu je relativně malá a že si na to postižení nakonec najdou nadace a sponzory a někdo tu nesmyslnou cenu jako charitu dá.

0 2
možnosti

Jedinej problem vidim v tom ze pri havarii se clovek v nejlepsim pripade zmrzaci.

0 0
možnosti

Což vozíčkáře asi tak úplně netrápí. :-)

0 0
možnosti

Má "TO" už homologaci?

0 1
možnosti

Technicky úžasné. Z hlediska běžného uživatele invalidy třetího stupně, tedy bobírajícího jen invalidní důchod, pro většinu invalidů vozíčkářů nedostupné. Je to jako s léčebným konopím, které sice bude jednou na předpis, ale cenově si jej žádný důchodce nebude moci koupit.

0 0
možnosti

Verim, ze se na to da sehnat nejaka ta dotace pres magistraty mest...

Ja sem na schodolez pro mamku vybehal dotaci pres 150k... a to se bavime o dobe pred 18ti lety. Tehda byla dotace na auto nejakych az 60k... ted dostanou pres 200k.

Mamka, ta uz to bohuzel nepotrebuje :-/

1 0
možnosti

respekt. Smysluplný vývoj, řekl bych.

2 0
možnosti
Foto

Dveře vpředu s volantem mívala už BMW- Isetta v šedesátých letech. Myšlenka, použít tento princip pro vozíčkáře je jistě revoluční. Proti Velorexu opravdu obrovský pokrok.

2 0
možnosti

Jistě. Například v tom, že Velorex nikdy nebyl určen pro vozíčkáře (krom toho konceptu nedávno).

0 1
možnosti

F27i21l22i56p 30B84.60.38.

16. 5. 2014 20:20

Paráda.. Jen by mě zajímalo, proč tedy řešili tak složitou konstrukci - otevírání předku (viz. rozdělení řízení) a neudělali to najíždění zadem? Odpadl by nejen tento problém, ale také určitě konstrukční řešení mechanické pevnosti pro crash testy..

1 0
možnosti

J97a26n 84J76e12l82í27n14e59k

16. 5. 2014 23:11

Pakliže si přečtete ten článek, tak se to dozvíte;)

1 1
možnosti

Výborně! Opravdu užitečná věc, kluci jsoy šikovní :-)

4 0
možnosti