- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když se na silnici čelně střetnou takováto vozítka, tak mají podstatně větší šanci na přežití než když se čelně potkají dva kamiony.
Je to nejen o tuhosti karosérie ale i o hmotnosti.
Pěkné.
Až na tu napálenou cenu. Inu na postižených se dělá těžký byznys. Počítá se s tím, že invalidi o výrobek hodně stojí, konkurence na trhu je relativně malá a že si na to postižení nakonec najdou nadace a sponzory a někdo tu nesmyslnou cenu jako charitu dá.
Jedinej problem vidim v tom ze pri havarii se clovek v nejlepsim pripade zmrzaci.
Což vozíčkáře asi tak úplně netrápí.
Technicky úžasné. Z hlediska běžného uživatele invalidy třetího stupně, tedy bobírajícího jen invalidní důchod, pro většinu invalidů vozíčkářů nedostupné. Je to jako s léčebným konopím, které sice bude jednou na předpis, ale cenově si jej žádný důchodce nebude moci koupit.
Verim, ze se na to da sehnat nejaka ta dotace pres magistraty mest...
Ja sem na schodolez pro mamku vybehal dotaci pres 150k... a to se bavime o dobe pred 18ti lety. Tehda byla dotace na auto nejakych az 60k... ted dostanou pres 200k.
Mamka, ta uz to bohuzel nepotrebuje
Dveře vpředu s volantem mívala už BMW- Isetta v šedesátých letech. Myšlenka, použít tento princip pro vozíčkáře je jistě revoluční. Proti Velorexu opravdu obrovský pokrok.
Jistě. Například v tom, že Velorex nikdy nebyl určen pro vozíčkáře (krom toho konceptu nedávno).
Paráda.. Jen by mě zajímalo, proč tedy řešili tak složitou konstrukci - otevírání předku (viz. rozdělení řízení) a neudělali to najíždění zadem? Odpadl by nejen tento problém, ale také určitě konstrukční řešení mechanické pevnosti pro crash testy..
Pakliže si přečtete ten článek, tak se to dozvíte;)
Výborně! Opravdu užitečná věc, kluci jsoy šikovní :-)