Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Test BMW M135i xDrive: dokonale ovládnutá síla

Nejmenší bavorák s přeplňovaným třílitrem, osmistupňovým automatem, pohonem všech kol a ikonickým emkovým logem na zádi je precizní stroj s obří silou přeplňovaného šestiválce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M55a89r33t11i81n 33V66á55c94h70a 5341177641252

Zajímalo by mě, jestli s tím autem vůbec autor článku jel.

Fotky jsou staré, protože od dubna 2014 má nový M volant a jiný nelze objednat.

Podivuji se, že ho netrkla spotřeba... Samozřejmě, že auto nemá kombinovanou spotřebu 5,8. I papírově má 7,8l/100 km a upřímně mohu potvrdit, že toho téměř nelze dosáhnout. Navíc auto váží 1595 kg dle směrnic EU a ne 1520 kg.

Na dálnici OK, ve městě se super parkuje, ale nejlepší je auto na okreskách.

Má neskutečnou trakci, téměř nejde utrhnout ze silnice.

Xdrive je fantastický a zadokolku bych nechtěl. Pokud bych měl jezdit bokem do zatáček, tak jsem asi jinej, ale já opravdu nechci sejmout v zatáčce zadkem auto, které jede s dětmi v neděli zpátky od dědečka. A na okruh si raději půjčím auto, které je vyloženě na okruh stavěné a má k tomu přizpůsobené brzdy např. Mimochodem - od konce roku 2013 má auto i launch control.

+4/0
2.7.2014 10:04

M63i35c49h55a38l 26P59r38o97c59h37á38z21k28a 8885566738

Mám zkušenost s jedničkou s 2.0 l motorem (120d) - je to zábavná "motokára" i s 335i s Xdrivem a troufám si říct, že spojením muselo vzniknout fakt povedené auto na blbnutí. Teď už jen mít zbytečný 1,5 milionu...

+1/0
1.7.2014 22:06

L76a47d45i24s86l42a72v 20K26a46l37o38u97s 7415696231320

1.5 mega za nákupní tašku ? Sice rychlou, ale furt jenom nákupní. Mám pocit, že tady v ČR, ale i v Evropě nemá smysl auta kupovat. Stojí 2x tolik, co jinde. Navíc tu přestávají být silnice, po kterých by se dalo jezdit(přecpané,rozbité,a plno řidičů problémáků). Tady to chce auto s podvozkem tanku, a pneumatickým odpružením.

+1/0
3.7.2014 14:59


J68a55k40u18b 40F45e93i26f90a72r 7739539216489

Nejsem sice fanda BMW, avšak za ty peníze si myslím, že je to hodně slušné auto a majitel s ním užije spoustu zábavy.

+1/0
1.7.2014 15:11

M65i48r96o57s69l29a10v 76Š92i75m44k21o 7785313102985

Tak to musí být zážitek. A ta cena vzhledem k výkonu je adekvátní, jsou relativně dražší auta. Já osobně bych ale chtěl tuhle techniku v řadě 4....

+1/−1
1.7.2014 11:27
Foto

R28o67m24a87n 58V42i25e64t45z12e 9511972949680

"Ještě oslnivější je rozpětí, ve kterém jsou k dispozici špičkové hodnoty. Maximum výkonu je k mání od 5 800 do 6 000 otáček"

Buď to je oslnivě malé rozpětí 200 ot/m nebo fatální překlep

0/−1
1.7.2014 10:35

J98i66ř15í 97S70c89h11w82a10c92h 8318904628646

O překlep asi nepůjde. Tím širokým rozsahem měl autor evidentně na mysli hlavně následně uváděný rozsah maxima krouťáku (1300-4500). Jelikož výkon je součinem krouťáku a úhlové rychlosti, tedy lineárně roste s otáčkami, tak jeho křivka má vždy poměrně úzkou špičku. Autor se vyjádřil jen nešikovně, měl v článku pořadí rozsahu výkonu a krouťáku prohodit.

+3/0
1.7.2014 11:56
Foto

R72o28m66a71n 25V91i54e15t38z32e 9881332329410

Nejspíš ano, nebo měl použít maximum výkonu je dostupné od 5800 ot/m

Bohužel rozsah nepíše ani BMW, jen maximum u 5800 ot/m

0/0
1.7.2014 14:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.