- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímalo by mě, jestli s tím autem vůbec autor článku jel.
Fotky jsou staré, protože od dubna 2014 má nový M volant a jiný nelze objednat.
Podivuji se, že ho netrkla spotřeba... Samozřejmě, že auto nemá kombinovanou spotřebu 5,8. I papírově má 7,8l/100 km a upřímně mohu potvrdit, že toho téměř nelze dosáhnout. Navíc auto váží 1595 kg dle směrnic EU a ne 1520 kg.
Na dálnici OK, ve městě se super parkuje, ale nejlepší je auto na okreskách.
Má neskutečnou trakci, téměř nejde utrhnout ze silnice.
Xdrive je fantastický a zadokolku bych nechtěl. Pokud bych měl jezdit bokem do zatáček, tak jsem asi jinej, ale já opravdu nechci sejmout v zatáčce zadkem auto, které jede s dětmi v neděli zpátky od dědečka. A na okruh si raději půjčím auto, které je vyloženě na okruh stavěné a má k tomu přizpůsobené brzdy např. Mimochodem - od konce roku 2013 má auto i launch control.
Mám zkušenost s jedničkou s 2.0 l motorem (120d) - je to zábavná "motokára" i s 335i s Xdrivem a troufám si říct, že spojením muselo vzniknout fakt povedené auto na blbnutí. Teď už jen mít zbytečný 1,5 milionu...
1.5 mega za nákupní tašku ? Sice rychlou, ale furt jenom nákupní. Mám pocit, že tady v ČR, ale i v Evropě nemá smysl auta kupovat. Stojí 2x tolik, co jinde. Navíc tu přestávají být silnice, po kterých by se dalo jezdit(přecpané,rozbité,a plno řidičů problémáků). Tady to chce auto s podvozkem tanku, a pneumatickým odpružením.
Nejsem sice fanda BMW, avšak za ty peníze si myslím, že je to hodně slušné auto a majitel s ním užije spoustu zábavy.
Tak to musí být zážitek. A ta cena vzhledem k výkonu je adekvátní, jsou relativně dražší auta. Já osobně bych ale chtěl tuhle techniku v řadě 4....
"Ještě oslnivější je rozpětí, ve kterém jsou k dispozici špičkové hodnoty. Maximum výkonu je k mání od 5 800 do 6 000 otáček"
Buď to je oslnivě malé rozpětí 200 ot/m nebo fatální překlep
O překlep asi nepůjde. Tím širokým rozsahem měl autor evidentně na mysli hlavně následně uváděný rozsah maxima krouťáku (1300-4500). Jelikož výkon je součinem krouťáku a úhlové rychlosti, tedy lineárně roste s otáčkami, tak jeho křivka má vždy poměrně úzkou špičku. Autor se vyjádřil jen nešikovně, měl v článku pořadí rozsahu výkonu a krouťáku prohodit.