- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud vím, to Porsche 356 Speedster patří panu Červenkovi - šéfredaktor Speedu a Top Gearu. Bylo o něm krátké video na Streamu. Podle toho co říkal, je to originál...
pěkné, občas člověk potká zajímavé kousky. například u arkád na pankráci už jsem potkal bentley, RR, různá prosche - vlastně nuda, ale zatím největší unikát co jsem tam viděl, je mercedes fab design ultimate sl 65, to jsem viděl poprvé a asi i naposled v životě
To vzácné auto je na stání 115 nedo 116?
Nie všetci majitelia týchto krásnych tátošov sú taký alergickí na prejavy obdivu. Pred pár rokmi som zastal pred vchodom z hypermarketu, lebo mi padla sánka z obdivu nad prejazdom autíčka Bentley Continental 6.0 V12 Speed. Zostal som tam chvíľku zasnívaný, keď mi zrazu niekto poklepal po pleci a vraví: ,,Videl som, že sa Vám páči moje auto. Chcete si ho pozrieť zblízka?" Vypleštil som na neho oči a vykoktal, že veľmi rád. Ukázal mi zo všetkých strán, zvnútra, zvonku, otvoril kufor, motor, naštartoval... Motoristický orgazmus.
Dorazil ma vetou: ,, Teraz nemám veľa času, ale dajte mi na Vás telefón. Keď nabudúce pôjdem okolo, zavolám Vám a povozíme sa." Nevsadil by som jediný cent, že ho ešte uvidím...
O mesiac prišiel, ospravedlnil sa, že mu tak dlho trvalo. A povozil ma v absolútne prepychovom aute, dokonca ma pustil za volant. Znie to neuveriteľne, ale stalo sa to... Mám fotky, ak neveríte...
no skoda ze se mi nepodarilo letos ve Weeze v Nemecku cvaknout ty dva Koenigseggy co jely za sebou. to bych byl v zebricku spotteru vysoko ne? :-) https://www.youtube.com/watch?v=Jk5oOsNbwV4
Když už dorazil do Paříže, doporučuju pokračovat do Lucemburku. Tam může fotit hodně dobré (nebo drahé) stroje od rána do večera.
nebo Monaco..nebo Svycarsko..
Ja take fotim to najzajimavejsi na nasich silniicich pro holandskou spoterskou komunitu..problemem je, ze na venkove toho zajimaveho moc nejezdi..i kdyz uz se mi par paradnich kousku podarilo cvaknout..
Zase na druhou stranu, pokud by to fotil profesionálním náčiním, mohl by zvolit i jinou cestu a to takovou, žeby nabídl majiteli nafocení "booku" jeho auta.
Já osobně mít to Porsche 365 nebo toho Jaguara XK120, tak bych si takový "book" nechal klidně nafotit.
Ale to by asi ztratilo ten půvab "honu za auty"
nektere fotky jsou hezke, jine nic moc. Ale nechapu ten udiv, ze pana fotografa nechteji poustet do podzemnich garazi, vzdyt "si jenom chce fotit"..... Za prve asi ani v garazi by se nemelo fotit bez souhlasu majitele (=hotel, autoopravna, majitel auta) a za druhe pripada mi to trochu jako prace paparazziu. Na konec jedna oprava k popisce Citroenu DS 23 - s Fantomasem se DS 23 nemohla sejit v jednom filmu, protoze posledni Fantomas byl natoceny 2 roky pred prvnim predstavenim "23" na autosalonu. Fantomas mel DS 19 nebo 21
Taky úplně blbě blbě! Epizody Fantomas 1, 2 a 3 byly natočeny v letech 1964, 1965 a 1966 (v tom posledním se dokonce Citroen vyskytuje už jen jako ukázka odletu z druhého dílu). Číslování 19, 20, 21 a 23 navíc vůbec nesouvisí se vzhledem, na který upozorňuješ, ale s motorizací. Ve filmu Fantomas je DS série 1 vyráběná v letech 1955-1962 (nejspíš 19), v epizodě Fantomas se zlobí jednoznačně hraje DS série 2 vyráběná v letech 1963-1967 (teoreticky 19, 20 nebo 21). Na idnesu je pak DS série 3 vyráběná v letech 1968-1975, na fotce konkrétně model od roku 1972 (21 nebo 23).