Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chcete Mazdu 6, Mazdu 6 nebo Mazdu 6? V Číně prodávají všechny generace

Nová Mazda 6 se povedla a na nezájem zákazníků si nemůže stěžovat. Ti čínští si ale mohou vybírat i mezi předchozí a dokonce první generací modelů, které se v Evropě a jinde po světě už dávno nevyrábějí. A pokud by si nevybrali, tak si mohou pořídit lokální deriváty vycházející z první generace šestky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25i70ř13í 70P74o65s93p35í10š38i35l 8572920256798

Není to úplně k článku, ale nová Mazda 6 se opravdu povedla. Zvažoval jsem koupi předchozí generace šestky. Nakonec jsem si koupil něco jiného, když ale vidím novou M6 říkám si opravdu pěkné auto R^

0/0
21.5.2014 14:32

V94a71c80l86a35v 76M71e18d93e82k 5641482265195

"Nová šestka nese v Číně pomocné jméno Atenza, aby ji bylo možné snadno odlišit od starších modelů" - nikoliv, Atenza je označení šestky pro mnoho asijských regionů (včetně samotného Japonska) již od první verze.

+3/0
21.5.2014 8:25
Foto

M61a66r29t69i67n 57K62o71k57e61š 3858314391730

Všechny nové Mazdy6 a Mazdy CX-5 od modernizace MY2013 v lepší než úplně základní výbavě mají jednu zásadní chybu - absolutně nemožný a chybně navržený Bluetooth modul pro hlasové ovládání přehrávání z USB médií jako je iPod (flashové i HDD), iPhone nebo běžné USB flashdisky/harddisky.

Ten modul má takové "přednosti", že si např. nepamatuje, kde přestal přehrávat (pokud vypnete zapalování na víc jak 10 sekund) což ve spojení s tím, že plné médium načítá třeba pět - deset - patnáct - dvacet minut (podle zaplnění média) je velmi výživná záležitost - když se zastavíte natankovat a vypnete motor, pokaždé čekáte deset minut, než vám rádio zase začne hrát. To ani nemluvím o tom, že listování obsahem je zdlouhavé a posun o jednu stránku v seznamu je v řádu několika sekund a jiný vychytávky. Více viz petice zákazníků na http://www.change.org/petitions/mazda-north-america-mazda-uk-mazda-spain-espa%C3%B1a-update-head-unit-software-for-the-2014-mazda6

Mazda auta s tímto chybným modulem produkuje dál a novým zákazníkům je dál prodává. Lokální zastoupení značky pak stávající zákazníky vodí za nos, nejprve jim říkají, že jde o standardní charakteristiku, nebo že systém pracuje tak jak byl navržen, ty neodbytné už 1 rok chlácholí, že inženýři v Hirošimě pracují na vyřešení problému. Např. na Facebooku na stránce německé Mazdy jsou tamější přispěvatelé už pěkně naštvaní: https://www.facebook.com/MazdaDeutschland ;-€

Takže radím (jako majitel čtyř různých mazd z posledních let), pokud vám záleží na přehrávání z USB médií - Mazdu 6 ani CX-5 nekupujte, dokud to nebude vyřešeno. Akorát budete naštvaní. R^

+2/−6
21.5.2014 8:24
Foto

M36a47r64t13i52n 63K45o33k35e18š 3278524611180

http://usat.ly/13ltAVv video z testu redaktora USA Today, viz druhá minuta...

0/0
21.5.2014 8:34

P87e19t26r 77B26ř48é71ť16a 86N35o67v27á33k 8230283116130

a auto se kupuje hlavně kvůli tomu, aby se přehrávali mptrojky z usbR^

+5/−2
21.5.2014 8:35
Foto

M97a35r67t44i98n 45K72o54k26e42š 3938614491140

Auto se kupuje, aby fungovalo jako celek. Včetně přehrávání AAC z iPodu nebo telefonování přes Bluetooth. Obzvlášť pak, když je zákazníkovi při objednání předveden starý model CX-5 s vizuálně stejným, ale bezproblémovým rádiem. Pokud obsluha špatně fungujícího zařízení odvádí pozornost od řízení, je to chyba.

+3/−3
21.5.2014 8:43

F10r62a69n52t68i52š23e34k 21L30u60f39t 5457359404326

Mám Mazdu 6 z r. 2009 (orig z Hirošimy, ojetina z Belgie) a tento problém nenastává; zřejmě to není ta "nová" o které píšeš. Rádio a CD reagují stejně rychle jako domácí přehrávač. Slot pro paměťovku chybí, bluetooth jsem ještě nevymyslel jak zprovoznit. Je tam vstup pro jack 3,5mm tak můžu přehrávat hudbu z mobilu. Hudba z mobilu je zkreslená, pokud ho připojím současně na napájení ze zdroje pro zapalovač. Nevím jestli je to tím zdrojem, nebo tím levným transformátorem

0/0
21.5.2014 9:36
Foto

M14a34r14t80i54n 36K50o52k20e80š 3148704321380

Měl jsem tu tvoji 6 GH 2009 185k, doplněnou o originální iPod adaptér. Bluetooth měla vestavěný originální s hlasovým ovládáním už z výroby. Obojí poplatno své době, ale fungovalo to hned po nastartování a písničky si to pamatovalo. Místo modulu pro iPod jde na changer vstup připojit třeba http://www.stualarm.cz/produkt/55usbmz002-adapter-pro-ovladani-usb-zarizeni-oem-radiem-mazda-2009-/aux-vstup/ , http://www.ahifi.cz/digitalni-hudebni-adapter-yt-m06-maz1.html a podobné moduly. 

Teď mám novou 6 GJ 2014 175k A/T a USB funkcionalita, ač již zabudovaná z výroby, je tristní, jak popisuji výše.

0/0
21.5.2014 9:46

F21r34a85n62t26i69š52e75k 41L59u33f73t 5247469834686

Dík za tipy. Mně by teď nejdřív stačil nějaký kvalitní zdroj pro mobil ze zapalovače do mikro USB

0/0
21.5.2014 9:53
Foto

M98a46r24t93i38n 68K57o68k59e72š 3218274411860

http://www.sunnysoft.cz/kategorie/6-nabijecky?nabijeckaTyp%5B2%5D=1&konektorTyp%5B1%5D=1 stačí zvolit podle kompatibility s mobilem, některé mobily nabíjejí rychleji přes datové piny.

0/0
21.5.2014 9:58

P48a52t12r81i18k 35S53v82o18b69o78d37a 3919531566805

jasně, koupím Dacii s poctivým a kvalitním USB vstupem

0/−2
21.5.2014 10:38
Foto

M22a14r67t50i81n 67K56o38k98e52š 3768264121530

Proč by ne, pokud poslouží účelu... ;-)

+2/0
21.5.2014 11:35

T58o35m44á54š 21V79a70l41d38e58r 7253260389

Doufám, že tento výrazný nedostatek, také výrazně sníží cenu ojetiny. Už se těším až mi bude stát před domem.:-)

+1/0
21.5.2014 14:06
Foto

M53a24r10t76i14n 21K78o60k17e58š 3898154791950

No to nevím, vzhledem k tomu, za jaké ceny se prodávají ojeté šestky minulé generace, která ani tento výrazný nedostatek mít nemohla... Řekl bych, že ojeté zpomalené a polofunkční rádio už tolik nebolí, to vyvstávají jiné věci k řešení. ;-D

0/−1
21.5.2014 15:25

T73o82m65á57š 36V79a64l21d52e92r 7473410769

To byla nadsázka

0/0
28.5.2014 3:56

P19e80t75r 18S35t64r38a12k23a 9977747725153

S vozy VW Santana je to jednoduche... Jsou to asi nejcastejsi auta Taxisluzeb. Jako normalnich aut jich tu moc nepotkate a pokud ano, jsou to vyrazene taxi vozy. VW samozrejme vyrabi to, co se prodava. Santana je jednoduche auto, bez nejakych masivnich elektronickych ficurek, a tak to pro Taxi vyhovuje.

+1/0
21.5.2014 1:40

A33l91e50x75a53n48d40r 83K96o58s71t10k88a 5469726419716

Předpokládám, že vzhledem k velikosti a počtu obvyatel, číňané ten jeden model "jen na taxiky" v pohodě uživí.. Že jen na výměny vozů co dosloužily jede fabrika na 3 směny..

0/0
21.5.2014 6:31

P17e39t71r 43S69t79r41a50k64a 9507517925593

To zcela urcite. V Cinskych velkomestech jsou taxi stejne oblibene jako autobus a vetsina lidi ani nevlastni auto. Proto je tu techto vozidel opravdu hodne. Pri zivotnosti ca 3 roky je to pomerne slusny trh. Ikdyz je Santana pomalu nahrazovan treba Jettou, nebo nejakymi Kia vozy, stale ma prvenstvi. Mnoho cisnkych mest taktez uzakonilo, ze do 5 let musi byt vsechny taxiky na elektropohon. Vzhledem k tomu, ze jedine rozumne auto je BYD e6, jsou postupne zavadeny i tyto vozy.

0/0
21.5.2014 7:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.