Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříkolový skútr: bezpečné motorkaření i pro úplné poleno

Bojíte se na dvou kolech? Zkuste to na třech, je to mnohem stabilnější. Ale připlatíte si, nové Piaggio MP3 přijde nejméně na 190 tisíc korun. Ojeté seženete za 50 tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J22i13ř83í 34Š37e51j45n45o91h51a 4172673604673

Docela  by mě  zajímaly  statistiky  nehodovosti. Trojkolka  versus  jednostopá motorka. Myslím ale, že  stabilnější bude  jenom při  stání na  křižovatce a při parkování. Tam to opravdu může  "úplné poleno" položit :-)

0/0
15.6.2014 21:27

J66i14ř29í 43K85o40c28u15r68e21k 6935594475968

Nebo se zapomene - celý život jezdí se sajdkárou a ..

0/0
14.7.2014 21:32
Foto

L51u72k87á41š 27N91o43v40o69t78n80ý 6806307728828

A v čem je ta vyšší výhoda oproti třeba takové Hondě PCX za třetinu ceny? Ve větší stabilitě? No nevím, jestli to obhájí tu cenu...

0/0
24.5.2014 20:20

J71a89k40u43b 11C33i62g95l23e11r 9935517615648

Tak jezdi MHD, kdyz šílíš z toho věčnýho postávání v městských kolonách ;-)

0/0
23.5.2014 23:29

J86i81ř64í 62K14o28c98u18r76e97k 6815864855838

Tak ona tam MHD dost často stojí v té samé koloně. Někdy je třeba výhodnější vystoupit na zastávce a dojít pěšky na tu následující a tam chytit předchozí spoj.

0/0
14.7.2014 21:34

M55a60r24t49i87n 71P66r87o40k63o34p 7952572308358

V Paříži snad není ulice, kdy by minimálně 1-2 empétrojky neparkovaly! Až jsem koukal, jak to tam je oblíbené. A co si budeme povídat, Piaggio je TOP firma z oboru skútry. Nebýt to tak drahé, hned do toho jdu!

+3/0
23.5.2014 16:26

J75a39k19u77b 76R65o59u80s 3713520734112

Úplné poleno nemá v silničním provozu co dělat a už vůbec ne na jednostopém stroji.

+4/0
23.5.2014 13:44

J83i13r56i 86R49u18s23n18o51k 4435162217973

Castecne souhlasim. Nicmene tohle neni jednostopy stroj.

0/0
23.5.2014 17:44

J40i90ř34í 44D36o37u88t88n39á10č 2420317167245

Panejo .. motor o 500 litrech .. to neměla ani německá ponorka ..

+7/0
23.5.2014 12:33

J40i81ř59í 40K45o41n84d26r78á27t 4555811618

asi sem hnidopich, ale není to spíš třístopí vozidlo?:-)

+2/0
23.5.2014 11:39

J51o18s36e44f 48V84a43l49a 9370703903413

tedy krome toho, ze to na krizovatce stoji samo a ze (mozna) budou mit p2 predni kola vetsi adhezi nez 1 predni Kolo, tak bych docela rad nekde cetl o vyhodach, ktere tohle reseni prinasi. Zatim jsem na zadne neprisel. Je ale fakt, ze na italske Vespe s plochou a sirokou podlahou se asi na krizovatce blbe drzi balanc.........

0/0
23.5.2014 10:05

V41l78a76d88i26m15í89r 77F76i75b66i26g36e93r 5524581381824

To že to stojí samo je tím že při zastavení se kola zamknou tak to stojí na 3 bodech. 3 kola vedle sebe znamenají že moto lépe sedí, ale nevýhoda je že se vymete skoro každá díra. Nápad je to zajímavý a rád bych to vyzkoušel ale asi až časem a min 400ccm obsah chce to něco dilnějšího.

0/0
23.5.2014 10:53

M35o10j91m50í14r 95P59o14p59p 8249827866490

Překvapilo mne, že když se v některých modifikacích inspirovali modelem X10, nepodařilo se aplikovat také motor 350 (330 ccm), byl by pro poměrně těžký skútr rozhodně lepší než původní 300-ka.

0/0
23.5.2014 9:00

V80l62a56d25i78m36í10r 50L78o25u45d24a 8247837856192

Je to už moc velké. Homologaci to má jako auto - takže na rozdíl od skůtrů nesmíte parkovat na chodníku. A za cenu nového auta nižší třídy? No nevím...

0/0
23.5.2014 8:22

M11o18j49m44í30r 85P45o92p37p 8289617166380

Na chodníku může legálně parkovat pouze stroj do 50 ccm, nikoliv každý skútr... a počet padesátek na silnicích se po novele postupně snižuje.

+1/0
23.5.2014 8:58

V64l19a25d29i60m86í88r 36F53i73b42i91g68e20r 5264161401134

To jsem tedy nevěděl že to je omezené ale jestli ano tak je to pěkná blbost 50ccm skůtr může být velký jako 125 nebo 200. Já tedy se svou 200 parkuji na chodníku zase je blbost blokovat parkovací místo když je to o něco větší než kolo samozřejmě že to dávám tak aby to co nejméně vadilo.

0/−1
23.5.2014 10:55

Z86d19e68n39ě38k 46W93e21r61n10h50a85r23t 6277835302278

Nevím... Z mého pohledu to postrádá největší výhodu městských jednostopých přibližovadel, tedy schopnost se všude protáhnout. Je to moc široké... Jel jsem na tom jednou, možná deset kilometrů a jako vyježděnému motorkáři s desítkami tisíc najetých kilometrů to přijde - hmm - divné. Ale někomu to klidně může vyhovovat...

0/0
23.5.2014 7:01

J37a56k87u70b 19Š52a26f42a96n33d38a 7885827571821

Nejvíce omezující při proplétání mezi auty jsou zrcátka a pak řidítka. Tohle na tom nebude hůře než klasický skůtr obdobné velikosti.

0/0
23.5.2014 8:34

M67o88j33m68í44r 53P56o25p77p 8749727716510

Je to skutečně hlavně o psychice, fyzická šířka stroje není výrazně větší, jen si musí jezdec zvyknout na tu širší masu dole před sebou... ;-)

0/0
23.5.2014 9:02

J32a55n 15B45e79n49d16a 7622244708889

Půlkubíkový motor? Ale jděte ;-D

+4/0
23.5.2014 6:31

J85a39n 49J54e88ž21e52k 3721755817505

Taky na to koukám. Třeba u zdravotníků, nitrožilních narkomanů a motoristů je kubík cm3, jinde (stavby, voda apod.) je kubík m3. Říkat půllitru půlkubík jsem ještě neslyšel.

+6/0
23.5.2014 10:26

D69a69v67i52d 52P64š83t46r48o63s47s 9799619570274

Je to blbost ,ale i dobrý lákadlo jsem ten článek četl hlavně proto ,abych se dozvěděl co v tom je vlastně za motor ;-D Jinak na můj vkus je to moc těžký 250kg mi příjde vážně dost na něco co se má proplétat kolonama.

0/0
23.5.2014 13:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.