Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tříkolový skútr: bezpečné motorkaření i pro úplné poleno

Bojíte se na dvou kolech? Zkuste to na třech, je to mnohem stabilnější. Ale připlatíte si, nové Piaggio MP3 přijde nejméně na 190 tisíc korun. Ojeté seženete za 50 tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63i19ř91í 37Š74e44j25n73o58h96a 4452443644823

Docela  by mě  zajímaly  statistiky  nehodovosti. Trojkolka  versus  jednostopá motorka. Myslím ale, že  stabilnější bude  jenom při  stání na  křižovatce a při parkování. Tam to opravdu může  "úplné poleno" položit :-)

0/0
15.6.2014 21:27

J44i34ř89í 45K23o51c17u58r22e41k 6565274985248

Nebo se zapomene - celý život jezdí se sajdkárou a ..

0/0
14.7.2014 21:32
Foto

L30u30k40á53š 54N45o80v65o60t53n79ý 6746627478878

A v čem je ta vyšší výhoda oproti třeba takové Hondě PCX za třetinu ceny? Ve větší stabilitě? No nevím, jestli to obhájí tu cenu...

0/0
24.5.2014 20:20


J74a72k22u26b 49C14i87g10l94e53r 9365887145968

Tak jezdi MHD, kdyz šílíš z toho věčnýho postávání v městských kolonách ;-)

0/0
23.5.2014 23:29

J59i80ř57í 44K11o53c37u66r90e88k 6295114785728

Tak ona tam MHD dost často stojí v té samé koloně. Někdy je třeba výhodnější vystoupit na zastávce a dojít pěšky na tu následující a tam chytit předchozí spoj.

0/0
14.7.2014 21:34

M45a65r47t87i68n 70P47r68o43k10o58p 7192412298448

V Paříži snad není ulice, kdy by minimálně 1-2 empétrojky neparkovaly! Až jsem koukal, jak to tam je oblíbené. A co si budeme povídat, Piaggio je TOP firma z oboru skútry. Nebýt to tak drahé, hned do toho jdu!

+3/0
23.5.2014 16:26

J10a28k56u76b 68R11o72u31s 3393610934602

Úplné poleno nemá v silničním provozu co dělat a už vůbec ne na jednostopém stroji.

+4/0
23.5.2014 13:44

J18i80r32i 96R48u34s24n64o39k 4155472297433

Castecne souhlasim. Nicmene tohle neni jednostopy stroj.

0/0
23.5.2014 17:44

J58i89ř46í 57D85o90u21t18n31á90č 2700727347205

Panejo .. motor o 500 litrech .. to neměla ani německá ponorka ..

+7/0
23.5.2014 12:33

J71i72ř43í 17K36o74n20d39r87á21t 4125191848

asi sem hnidopich, ale není to spíš třístopí vozidlo?:-)

+2/0
23.5.2014 11:39

J27o64s15e93f 80V36a42l19a 9200353733533

tedy krome toho, ze to na krizovatce stoji samo a ze (mozna) budou mit p2 predni kola vetsi adhezi nez 1 predni Kolo, tak bych docela rad nekde cetl o vyhodach, ktere tohle reseni prinasi. Zatim jsem na zadne neprisel. Je ale fakt, ze na italske Vespe s plochou a sirokou podlahou se asi na krizovatce blbe drzi balanc.........

0/0
23.5.2014 10:05

V69l82a51d85i88m61í34r 23F24i51b90i95g97e20r 5544331291124

To že to stojí samo je tím že při zastavení se kola zamknou tak to stojí na 3 bodech. 3 kola vedle sebe znamenají že moto lépe sedí, ale nevýhoda je že se vymete skoro každá díra. Nápad je to zajímavý a rád bych to vyzkoušel ale asi až časem a min 400ccm obsah chce to něco dilnějšího.

0/0
23.5.2014 10:53

M35o54j75m16í92r 53P26o95p88p 8459907116610

Překvapilo mne, že když se v některých modifikacích inspirovali modelem X10, nepodařilo se aplikovat také motor 350 (330 ccm), byl by pro poměrně těžký skútr rozhodně lepší než původní 300-ka.

0/0
23.5.2014 9:00

V46l69a63d66i91m67í52r 97L58o77u95d69a 8747727186952

Je to už moc velké. Homologaci to má jako auto - takže na rozdíl od skůtrů nesmíte parkovat na chodníku. A za cenu nového auta nižší třídy? No nevím...

0/0
23.5.2014 8:22

M70o81j19m88í17r 10P29o76p63p 8889977686920

Na chodníku může legálně parkovat pouze stroj do 50 ccm, nikoliv každý skútr... a počet padesátek na silnicích se po novele postupně snižuje.

+1/0
23.5.2014 8:58

V72l87a32d23i89m53í35r 43F52i61b65i75g14e75r 5754791451284

To jsem tedy nevěděl že to je omezené ale jestli ano tak je to pěkná blbost 50ccm skůtr může být velký jako 125 nebo 200. Já tedy se svou 200 parkuji na chodníku zase je blbost blokovat parkovací místo když je to o něco větší než kolo samozřejmě že to dávám tak aby to co nejméně vadilo.

0/−1
23.5.2014 10:55

Z79d17e10n27ě63k 81W21e53r46n50h85a13r12t 6687825142848

Nevím... Z mého pohledu to postrádá největší výhodu městských jednostopých přibližovadel, tedy schopnost se všude protáhnout. Je to moc široké... Jel jsem na tom jednou, možná deset kilometrů a jako vyježděnému motorkáři s desítkami tisíc najetých kilometrů to přijde - hmm - divné. Ale někomu to klidně může vyhovovat...

0/0
23.5.2014 7:01

J88a72k56u83b 28Š82a61f27a29n52d22a 7125337521961

Nejvíce omezující při proplétání mezi auty jsou zrcátka a pak řidítka. Tohle na tom nebude hůře než klasický skůtr obdobné velikosti.

0/0
23.5.2014 8:34

M27o70j27m61í92r 55P34o49p11p 8469177846560

Je to skutečně hlavně o psychice, fyzická šířka stroje není výrazně větší, jen si musí jezdec zvyknout na tu širší masu dole před sebou... ;-)

0/0
23.5.2014 9:02

J49a59n 95B92e10n89d86a 7162884438619

Půlkubíkový motor? Ale jděte ;-D

+4/0
23.5.2014 6:31

J34a47n 98J43e39ž97e51k 3221965887845

Taky na to koukám. Třeba u zdravotníků, nitrožilních narkomanů a motoristů je kubík cm3, jinde (stavby, voda apod.) je kubík m3. Říkat půllitru půlkubík jsem ještě neslyšel.

+6/0
23.5.2014 10:26

D41a50v31i21d 39P63š33t54r47o21s96s 9159779690554

Je to blbost ,ale i dobrý lákadlo jsem ten článek četl hlavně proto ,abych se dozvěděl co v tom je vlastně za motor ;-D Jinak na můj vkus je to moc těžký 250kg mi příjde vážně dost na něco co se má proplétat kolonama.

0/0
23.5.2014 13:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.