Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříkolový skútr: bezpečné motorkaření i pro úplné poleno

Bojíte se na dvou kolech? Zkuste to na třech, je to mnohem stabilnější. Ale připlatíte si, nové Piaggio MP3 přijde nejméně na 190 tisíc korun. Ojeté seženete za 50 tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J14i28ř68í 47Š97e64j42n48o69h46a 4262953684543

Docela  by mě  zajímaly  statistiky  nehodovosti. Trojkolka  versus  jednostopá motorka. Myslím ale, že  stabilnější bude  jenom při  stání na  křižovatce a při parkování. Tam to opravdu může  "úplné poleno" položit :-)

0/0
15.6.2014 21:27

J26i44ř90í 48K41o17c33u85r42e60k 6475694505318

Nebo se zapomene - celý život jezdí se sajdkárou a ..

0/0
14.7.2014 21:32
Foto

L37u71k30á78š 83N73o97v94o79t26n43ý 6696307288878

A v čem je ta vyšší výhoda oproti třeba takové Hondě PCX za třetinu ceny? Ve větší stabilitě? No nevím, jestli to obhájí tu cenu...

0/0
24.5.2014 20:20

J61a27k48u11b 57C21i11g92l25e65r 9915707585118

Tak jezdi MHD, kdyz šílíš z toho věčnýho postávání v městských kolonách ;-)

0/0
23.5.2014 23:29

J34i55ř58í 32K34o24c83u13r65e57k 6975134945178

Tak ona tam MHD dost často stojí v té samé koloně. Někdy je třeba výhodnější vystoupit na zastávce a dojít pěšky na tu následující a tam chytit předchozí spoj.

0/0
14.7.2014 21:34

M29a28r61t33i59n 86P46r79o31k35o80p 7112182828688

V Paříži snad není ulice, kdy by minimálně 1-2 empétrojky neparkovaly! Až jsem koukal, jak to tam je oblíbené. A co si budeme povídat, Piaggio je TOP firma z oboru skútry. Nebýt to tak drahé, hned do toho jdu!

+3/0
23.5.2014 16:26

J61a44k71u49b 83R78o32u27s 3133380564392

Úplné poleno nemá v silničním provozu co dělat a už vůbec ne na jednostopém stroji.

+4/0
23.5.2014 13:44

J59i92r91i 51R35u85s85n19o22k 4105432717553

Castecne souhlasim. Nicmene tohle neni jednostopy stroj.

0/0
23.5.2014 17:44

J16i26ř36í 40D69o11u64t95n65á84č 2360727327925

Panejo .. motor o 500 litrech .. to neměla ani německá ponorka ..

+7/0
23.5.2014 12:33

J97i46ř59í 10K88o86n47d62r11á97t 4175761728

asi sem hnidopich, ale není to spíš třístopí vozidlo?:-)

+2/0
23.5.2014 11:39

J60o53s18e68f 52V30a24l96a 9910233153133

tedy krome toho, ze to na krizovatce stoji samo a ze (mozna) budou mit p2 predni kola vetsi adhezi nez 1 predni Kolo, tak bych docela rad nekde cetl o vyhodach, ktere tohle reseni prinasi. Zatim jsem na zadne neprisel. Je ale fakt, ze na italske Vespe s plochou a sirokou podlahou se asi na krizovatce blbe drzi balanc.........

0/0
23.5.2014 10:05

V93l84a82d52i75m65í21r 64F84i31b22i55g24e16r 5984321221274

To že to stojí samo je tím že při zastavení se kola zamknou tak to stojí na 3 bodech. 3 kola vedle sebe znamenají že moto lépe sedí, ale nevýhoda je že se vymete skoro každá díra. Nápad je to zajímavý a rád bych to vyzkoušel ale asi až časem a min 400ccm obsah chce to něco dilnějšího.

0/0
23.5.2014 10:53

M88o80j68m22í76r 58P13o83p37p 8649547306470

Překvapilo mne, že když se v některých modifikacích inspirovali modelem X10, nepodařilo se aplikovat také motor 350 (330 ccm), byl by pro poměrně těžký skútr rozhodně lepší než původní 300-ka.

0/0
23.5.2014 9:00

V92l50a41d45i66m32í64r 18L84o12u73d77a 8757697646912

Je to už moc velké. Homologaci to má jako auto - takže na rozdíl od skůtrů nesmíte parkovat na chodníku. A za cenu nového auta nižší třídy? No nevím...

0/0
23.5.2014 8:22

M85o18j58m22í69r 11P59o87p87p 8849607406570

Na chodníku může legálně parkovat pouze stroj do 50 ccm, nikoliv každý skútr... a počet padesátek na silnicích se po novele postupně snižuje.

+1/0
23.5.2014 8:58

V75l40a94d72i53m62í52r 39F77i44b76i90g79e95r 5394371751204

To jsem tedy nevěděl že to je omezené ale jestli ano tak je to pěkná blbost 50ccm skůtr může být velký jako 125 nebo 200. Já tedy se svou 200 parkuji na chodníku zase je blbost blokovat parkovací místo když je to o něco větší než kolo samozřejmě že to dávám tak aby to co nejméně vadilo.

0/−1
23.5.2014 10:55

Z35d47e74n52ě62k 80W52e70r32n85h48a59r58t 6737525482838

Nevím... Z mého pohledu to postrádá největší výhodu městských jednostopých přibližovadel, tedy schopnost se všude protáhnout. Je to moc široké... Jel jsem na tom jednou, možná deset kilometrů a jako vyježděnému motorkáři s desítkami tisíc najetých kilometrů to přijde - hmm - divné. Ale někomu to klidně může vyhovovat...

0/0
23.5.2014 7:01

J85a88k89u19b 34Š44a20f76a62n49d25a 7475167571191

Nejvíce omezující při proplétání mezi auty jsou zrcátka a pak řidítka. Tohle na tom nebude hůře než klasický skůtr obdobné velikosti.

0/0
23.5.2014 8:34

M50o82j48m76í78r 11P67o95p43p 8369147646350

Je to skutečně hlavně o psychice, fyzická šířka stroje není výrazně větší, jen si musí jezdec zvyknout na tu širší masu dole před sebou... ;-)

0/0
23.5.2014 9:02

J81a95n 48B18e72n53d87a 7262614618949

Půlkubíkový motor? Ale jděte ;-D

+4/0
23.5.2014 6:31

J36a67n 19J94e62ž79e23k 3601135487805

Taky na to koukám. Třeba u zdravotníků, nitrožilních narkomanů a motoristů je kubík cm3, jinde (stavby, voda apod.) je kubík m3. Říkat půllitru půlkubík jsem ještě neslyšel.

+6/0
23.5.2014 10:26

D20a12v32i46d 45P37š79t49r35o85s67s 9409759940524

Je to blbost ,ale i dobrý lákadlo jsem ten článek četl hlavně proto ,abych se dozvěděl co v tom je vlastně za motor ;-D Jinak na můj vkus je to moc těžký 250kg mi příjde vážně dost na něco co se má proplétat kolonama.

0/0
23.5.2014 13:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.