Diskuze
Novou Škodu Fabii načapali při testech na slavném okruhu
Děkujeme za pochopení.
I49v20a82n 61V50l79a92c85h
Koupil jsem novou a ikdyž design II nic moc nedám na nidopustit. Jsem rád že stále ještě máme „naši“ automobilku, které se daří. Jsemjen zvědav, jak se při současném šetření na kdejakém šroubku poprali s interiérem.V rapidu jsem byl z provedení celkem zklamaný na první pohled to vypadalo dobřena druhý to však bylo horší jak ve fobii.
I47v88a60n 62V46l14a76c48h
jsem zvědavý na interiér už oproti jedničce to ochudili tak teď už je asi s čalouněním ve dveřích, schránkami pod sedadly a třetí opěrkou bez příplatku ámen...
J63a45n 22F17i57a47l96a
Už by konečně mohli vyrábět pořádné auto. A ne zřejmě nepovedený zmetek, když už to zase musejí inovovat. Nebo má inovované vozidlo nějakou výraznou technologickou novinku?
A86n41t64o49n38í60n 34S40e69b69e60r10a
Citigou to je na plahočení se po městě.
Nové Fabie nechci kvůli blbým motorům co do toho budou dávat.
Rapid má malý kufr a podvozek nic moc.
Oktavie se moc kradou.
Yeti nebo Roomster je zase jen pro někoho, takové auto nechci.
Takže si není momentálně co vybrat.
P42a43v22e55l 40O39d22r25a18z90i95l
Stejně prostorná? To je jako plus, nebo minus? Jinak gratulace týmu, udělat z nejhnusnějšího auta koncernu nejkrásnější, to jistě dalo spoustu práce.
J11a22n 94D30r85t39i63n34a
Připadá mi že slovo Škoda je pro spoustu místních něco jako červený hadr na bejka. Stravil jsem nějakou dobu v USA, v západní Evropě a v Japonsku a vozil si tam zadek v autech o jakých se mi dřív ani nesnilo. Ale doma mám na dlouhé trasy Octavii II (před faceliftem) 1,9TDI a podle mne je to hodně dobré auto, průměrná potřeba 4,95l, po 135000km stále bez sebemenší závady. A na krátké trasy mám novou 1,2HTP fabku. Není to žádný designérský skvost, ale na trajdání po okrese a na nákup je to ideální auto, většinou v něm sedím sám, ale uveze i 5 lidí (a to měřím skoro 2 metry). Pro obě auto bezproblémový a všude v Česku dostupný servis. Kdybych si znovu volil co koupit, tak bych to udělal stejně - klidně bych si mohl dovolit i podstatně dražší auta, ale nějak nevím proč bych to dělal. Po autu potřebuju aby mě z bodu A dopravilo pohodlně a levně do bodu B a to tyhle strojky dělají bez problému. Tak proč to opovržení ze Škodovek, tomu fakt nerozumím
M57a90r92t85i13n 35N77o36v55á59č85e15k
Tak to zase až tak snové káry nebyly, když se po návratu spokojíte s 1,2 HTP a 1,9 TDI Já třeba neznám nikoho, kdo by vyzkoušel "lepší" a ke Škodovce by se navrátil. Spíše naopak i zatrpklí vlastenci zjistili, že jsou prostě i lepší auta než Škoda a za stejnou cenu...
J70a63n 53A29m18b19r97o48ž
Pořádnou zbraní nové generace by bylo oprášení 1203, nějaký levnější multivan. ;)
T18o32m78á72š 46H98a38l74u17z13a
Škoda jen, že to zabijou motory TSi... ale třeba tam vrazí i nějakou klasickou atmosféru, aby mohli rozumnější lidi jezdit v klidu a bez obav, že se auto někde rozsype.
I43v87a61n 40P19o17k39o58r51n11ý
škodovácká klasika - opět hnus
oni ty škodofky taky testují? proč se teda furt serou?
3válec- nestálo by za to zakoupit licenci z NDR na motor z Trabanta 601?
s kufrem - sedan - nejen pro čínský nebo indický trh, hlavně pro konzervativní klienty, kteří si pak budou myslet, jak jsou IN. "Sportovní" koncovka výfuku, plato vajec pod zadní sklo, případně ještě spojler na víko kufru, jak někdy zírám na sedany I. Fabie - to bude "krása" ...
cena bude jistě přemrštěná - spousta "vlastenců" se opět chytí ...
J76a30n 64K85o14n34v22a29l48i14n95k12a
Trabant měl válce dva. Wartburg byl tříválec. A na rozdíl od HTP jel docela svižně. Jinak s Vámi naprosto souhlasím.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Klamovka Park - Byt 1+kk
Plzeňská, Praha
4 749 000 Kč