- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koupil jsem novou a ikdyž design II nic moc nedám na nidopustit. Jsem rád že stále ještě máme „naši“ automobilku, které se daří. Jsemjen zvědav, jak se při současném šetření na kdejakém šroubku poprali s interiérem.V rapidu jsem byl z provedení celkem zklamaný na první pohled to vypadalo dobřena druhý to však bylo horší jak ve fobii.
jsem zvědavý na interiér už oproti jedničce to ochudili tak teď už je asi s čalouněním ve dveřích, schránkami pod sedadly a třetí opěrkou bez příplatku ámen...
Už by konečně mohli vyrábět pořádné auto. A ne zřejmě nepovedený zmetek, když už to zase musejí inovovat. Nebo má inovované vozidlo nějakou výraznou technologickou novinku?
Citigou to je na plahočení se po městě.
Nové Fabie nechci kvůli blbým motorům co do toho budou dávat.
Rapid má malý kufr a podvozek nic moc.
Oktavie se moc kradou.
Yeti nebo Roomster je zase jen pro někoho, takové auto nechci.
Takže si není momentálně co vybrat.
Stejně prostorná? To je jako plus, nebo minus? Jinak gratulace týmu, udělat z nejhnusnějšího auta koncernu nejkrásnější, to jistě dalo spoustu práce.
Připadá mi že slovo Škoda je pro spoustu místních něco jako červený hadr na bejka. Stravil jsem nějakou dobu v USA, v západní Evropě a v Japonsku a vozil si tam zadek v autech o jakých se mi dřív ani nesnilo. Ale doma mám na dlouhé trasy Octavii II (před faceliftem) 1,9TDI a podle mne je to hodně dobré auto, průměrná potřeba 4,95l, po 135000km stále bez sebemenší závady. A na krátké trasy mám novou 1,2HTP fabku. Není to žádný designérský skvost, ale na trajdání po okrese a na nákup je to ideální auto, většinou v něm sedím sám, ale uveze i 5 lidí (a to měřím skoro 2 metry). Pro obě auto bezproblémový a všude v Česku dostupný servis. Kdybych si znovu volil co koupit, tak bych to udělal stejně - klidně bych si mohl dovolit i podstatně dražší auta, ale nějak nevím proč bych to dělal. Po autu potřebuju aby mě z bodu A dopravilo pohodlně a levně do bodu B a to tyhle strojky dělají bez problému. Tak proč to opovržení ze Škodovek, tomu fakt nerozumím
Tak to zase až tak snové káry nebyly, když se po návratu spokojíte s 1,2 HTP a 1,9 TDI Já třeba neznám nikoho, kdo by vyzkoušel "lepší" a ke Škodovce by se navrátil. Spíše naopak i zatrpklí vlastenci zjistili, že jsou prostě i lepší auta než Škoda a za stejnou cenu...
Pořádnou zbraní nové generace by bylo oprášení 1203, nějaký levnější multivan. ;)
Škoda jen, že to zabijou motory TSi... ale třeba tam vrazí i nějakou klasickou atmosféru, aby mohli rozumnější lidi jezdit v klidu a bez obav, že se auto někde rozsype.
škodovácká klasika - opět hnus
oni ty škodofky taky testují? proč se teda furt serou?
3válec- nestálo by za to zakoupit licenci z NDR na motor z Trabanta 601?
s kufrem - sedan - nejen pro čínský nebo indický trh, hlavně pro konzervativní klienty, kteří si pak budou myslet, jak jsou IN. "Sportovní" koncovka výfuku, plato vajec pod zadní sklo, případně ještě spojler na víko kufru, jak někdy zírám na sedany I. Fabie - to bude "krása" ...
cena bude jistě přemrštěná - spousta "vlastenců" se opět chytí ...
Trabant měl válce dva. Wartburg byl tříválec. A na rozdíl od HTP jel docela svižně. Jinak s Vámi naprosto souhlasím.