Diskuze

Novou Škodu Fabii načapali při testech na slavném okruhu

Představení nové Škody Fabie je otázkou několika měsíců. V mladoboleslavském vývojovém centru, známé Česaně, už dokončují finální odladění vozu. Fabii kvůli tomu vyvezli i na světoznámý přetěžký okruh Nürburgring. Tam ji nafotil špionážní fotograf.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IV

I81v49a13n 83V21l59a36c44h

27. 5. 2014 22:17

Koupil jsem novou a ikdyž design II nic moc nedám na nidopustit. Jsem rád že stále ještě máme „naši“ automobilku, které se daří. Jsemjen zvědav, jak se při současném šetření na kdejakém šroubku poprali s interiérem.V rapidu jsem byl z provedení celkem zklamaný na první pohled to   vypadalo dobřena druhý to však bylo horší jak ve fobii.

0 0
možnosti
IV

I74v21a91n 28V97l84a39c56h

27. 5. 2014 21:59

jsem zvědavý na interiér už oproti jedničce to ochudili tak teď už je asi s čalouněním ve dveřích, schránkami pod sedadly  a třetí opěrkou bez příplatku ámen...

0 0
možnosti
JF

J71a28n 19F53i39a83l43a

26. 5. 2014 21:24

Už by konečně mohli vyrábět pořádné auto. A ne zřejmě nepovedený zmetek, když už to zase musejí inovovat. Nebo má inovované vozidlo nějakou výraznou technologickou novinku? :-/

0 1
možnosti
AS

Citigou to je na plahočení se po městě.

Nové Fabie nechci kvůli blbým motorům co do toho budou dávat.

Rapid má malý kufr a  podvozek nic moc.

Oktavie se moc kradou.

Yeti nebo Roomster je zase jen pro někoho, takové auto nechci.

Takže si není momentálně co vybrat. ;-D

0 0
možnosti
JD

J70i80ř22í 91D94u50f20e16k

27. 5. 2014 9:38

ještě vám tam chybí Superb ? ;-)

0 0
možnosti
PO

Stejně prostorná? To je jako plus, nebo minus? Jinak gratulace týmu, udělat z nejhnusnějšího auta koncernu nejkrásnější, to jistě dalo spoustu práce.

3 0
možnosti
JD

J52a64n 69D80r25t41i75n67a

23. 5. 2014 16:02

Připadá mi že slovo Škoda je pro spoustu místních něco jako červený hadr na bejka. Stravil jsem nějakou dobu v USA, v západní Evropě a v Japonsku a vozil si tam zadek v autech o jakých se mi dřív ani nesnilo. Ale doma mám na dlouhé trasy Octavii II (před faceliftem) 1,9TDI a podle mne je to hodně dobré auto, průměrná potřeba 4,95l, po 135000km stále bez sebemenší závady. A na krátké trasy mám novou  1,2HTP fabku. Není to žádný designérský skvost, ale na trajdání po okrese a na nákup je to ideální auto, většinou v něm sedím sám, ale uveze i 5 lidí (a to měřím skoro 2 metry). Pro obě auto bezproblémový a všude v Česku dostupný servis. Kdybych si znovu volil co koupit, tak bych to udělal stejně - klidně bych si mohl dovolit i podstatně dražší auta, ale nějak nevím proč bych to dělal. Po autu potřebuju aby mě z bodu A dopravilo pohodlně a levně do bodu B a to tyhle strojky dělají bez problému. Tak proč to opovržení ze Škodovek, tomu fakt nerozumím

6 1
možnosti
MN

Tak to zase až tak snové káry nebyly, když se po návratu spokojíte s 1,2 HTP a 1,9 TDI ;-D Já třeba neznám nikoho, kdo by vyzkoušel "lepší" a ke Škodovce by se navrátil. Spíše naopak i zatrpklí vlastenci zjistili, že jsou prostě i lepší auta než Škoda a za stejnou cenu...

1 0
možnosti
JA

J28a76n 14A69m14b97r43o17ž

23. 5. 2014 11:52

Pořádnou zbraní nové generace by bylo oprášení 1203, nějaký levnější multivan. ;)

0 0
možnosti
TH

Škoda jen, že to zabijou motory TSi... ale třeba tam vrazí i nějakou klasickou atmosféru, aby mohli rozumnější lidi jezdit v klidu a bez obav, že se auto někde rozsype.

4 1
možnosti
PS

Bude se to vyrábět ve čtyřkolce?;-D

0 0
možnosti
IP

škodovácká klasika - opět hnus

oni ty škodofky taky testují? proč se teda furt serou?

3válec- nestálo by za to zakoupit licenci z NDR na motor z Trabanta 601?

s kufrem - sedan - nejen pro čínský nebo indický trh, hlavně pro konzervativní klienty, kteří si pak budou myslet, jak jsou IN. "Sportovní" koncovka výfuku, plato vajec pod zadní sklo, případně ještě spojler na víko kufru, jak někdy zírám na sedany I. Fabie - to bude "krása" ...

cena bude jistě přemrštěná - spousta "vlastenců" se opět chytí ...

3 1
možnosti
JK

Trabant měl válce dva. Wartburg byl tříválec. A na rozdíl od HTP jel docela svižně. Jinak s Vámi naprosto souhlasím. R^

1 0
možnosti