- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
CityJet vypadá opravdu dobře a sluší mu to, ale ta ibiza? ne prostě ne to auto je na tento tvar oken prostě moc dlouhé a ta okna měla mít o něco vyšší, tohle prostě vypadá nic moc
Cenu prvního evropského výrobce Kei Cars vyhrává ...
No..., už by to chtělo jiné téma...(pokud možno s novým nápadem). Ale pro mladý..., dobrá zkušenost
Hlavní problém u kabrioletu je vždy vyztužení karoserie, aby se nekroutila. Zesílení podlahy je jedna metoda, ale nahoře bez je u auta dnes největší ohrožení posádky.
U takového mrňouse jako Citigo by logicky měly zůstat i boční dutiny střechy, stačilo by udělat svinovací střechu, jakou míval třeba Citroen DóŠevó nebo původní Fiat Cinquecento.
V moderní době by se ta gumová střecha mohla automaticky navinout někam do kufru a automaticky zatáhnout při dešti.
Příčné ztužení střechy karoserie by za předními sedadly na střeše mělo zůstat , třeba jako trubka. Chránilo by posádku předních sedaček při převrácení.
Taková kabriolimozína by byla možná zajímavá jako přibližovadlo pro fandy čerstvého vzduchu. A byla by použitelná i v zimě.
Jestli se rakušákům líbí fousatá bobochlap wuřt,tak tohle se jim bude líbit taky. Mi to osobně neštimuje
Seat se s tím nějak flákal, tohle už dávno předvedla Škodovka se svým vydařeným konceptem RS2000. Ačkoliv Cupster je přeci jen civilnější a reálnější
Citigu chybí pěkný předek. Stylizovat za každou cenu škodováckou masku na malý a hravý autíčko je hrůza.
Už sériové Citigo se mi zrovna moc nelíbí, ale tohle je prostě jednoduše ošklivý...