Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda udělala z yetiho rallyového drsňáka pro čtyři

Motor 1,8 TSI, pohon všech kol, velké terénní pneumatiky, výškově stavitelný podvozek a brzdy z Octavie RS, čtyři sportovní sedadla, hasicí přístroj a z yetiho je drsňák. Škoda představí koncept se zářivou střechou příští týden na tuningovém srazu u jezera Wörthersee.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K16a15r57e76l 46F10a14i42t 1578693888752

Teda, to už si snad vážně dělají pr..d. Co tenhle paskvil má společného s rally? Když už tam jste měli napsat off roadového a né rallyového....Rozumíte tomu jako koza petrželi.

+1/0
25.5.2014 11:22

J24i19ř16í 56K95o95c97u34r70e49k 6925944215388

Sporťák? A pak se dozvíme, že maximálka je 192 km/h. Přemýšlím, kolik dovede 20 roků starý Favorit třídy N1400. Pětka při 80 km/h točí 2000 ot/min tj. 160 km/h při 4.000 ot/min. A ještě je tam 1500-1800 otáček, takže i se standardní převodovkou by to šlo.

https://www.youtube.com/watch?v=o75Y-K1RVfY

0/0
25.5.2014 0:53

J44a95n 29K59o48n27v93a59l23i44n93k56a 5540201461105

Nevím, ale mně se to nelíbí. Pitomé auto v pitomé úpravě. Motor slabý, gumy budou hučet jak včelí úl a navíc je to okřídlená slepice, takže za spoustu peněz si koupíte akorát závist stejně postiženého souseda.

0/−2
24.5.2014 14:03


J20i61ř54í 57K44o36c30u49r16e10k 6465704175658

Taky si říkám. Yetti 4x4 s 1,8 TSI 112 kW je nabízen za 624 tisk Kč.

Naproti tomu Subaru Forester 2,0i se 110 kW je nabízen za 699 tis. Kč (Ostřikovač světel, okna a zrcátka v elektrice, vyhřívané sedačky ... rezerva a hill holder v ceně.)

0/0
25.5.2014 1:34

J21a62n 65K18o64n17v23a97l31i71n80k63a 5940711621485

Ono to tak proste je. Skodovka je vzdy drazsi nez srovnatelne ci lepsi kousky od konkurence. Tim nemyslim Hjonde, ale treba Ford nebo v tomto pripade vami zminene Subaru.

0/0
25.5.2014 11:04

P51e87t86r 69M39i41k49e62s 9938182750788

to jako fakt tohle to?

0/0
24.5.2014 12:30
Foto

M52i47r79o33s51l56a32v 40S90t46e54i39n86e22r 1405825758803

Když vyndáte zadní řadu sedaček, ulehčíte tomu autu skoro metrák. Zadní boční dveře jsou stejně zbytečné,  Yeti by byl i jako dvoudveřový/ třídveřový  atraktivní malý teréňák, třeba jako Suzuki Jimny.

Mám 4x4 ale s 81 kW, to na odlehčeného Yetiho opravdu stačí- na křižovatkách vystartuje jako první.

+1/−1
24.5.2014 0:51

L40u57k86á67š 58M58r82k47v36i78č23k12a 9246554415432

Na křižovatce vystartuje jako první to auto, co má nejrychlejšího řidiče ;-).

+5/0
24.5.2014 8:21

J54a82n 90K56o21n47v48a31l56i14n42k57a 5820271111655

No, to jste asi trochu nadhodnotil vlastnosti Vašeho vozu ne? S 81 kW je to jen krabice, co se umí posouvat z A do B. Měl jsem Mondeo 1.8i s 85 kW a byla to vcelku líná herka (nicméně o dost lehčí než Yeti). Říkat o něm, že vystartuje jako první bych si v životě netroufl. 8-o

0/−2
24.5.2014 14:11

B86l22a77ž27e91j 84M87o31t50y14č30k53a 8277877325970

To je auto pro ženy, aby se nezabily?

0/−1
23.5.2014 22:25

M96i52l66o56š 90S29a68l91o18š64e20k 7544253341643

No,to bude asi lepší,než to moje RS-o R^R^R^;-D;-D;-D

0/0
23.5.2014 19:33

J18a77k56u25b 11N77o23v50á69k 8930693160162

Ty blatníky jsou od Benetu? http://auto.idnes.cz/skoda-yeti-jako-pick-up-etape-dg9-/auto_testy.aspx?c=A120619_223948_auto_testy_fdv

0/0
23.5.2014 18:13

V26á94c13l68a81v 44J59a39n60o53c73h 1666525841187

Tak to je opravdu drsňák. Ještě duhovou vlajku a může nárazníkem viset na kouli druhého yetiho.

+2/0
23.5.2014 17:17

P37e73t43r 15M26o49t22y74č70k71a 2302298830129

Právě jsem přemýšlel o tomtéž.

... "nasvalené blatníky, mohutné prahy a dvě velké koncovky výfuku" ... "řidič se drží sportovního volantu s integrovanými páčkami" ... "designéři do interiéru přidali karbonové prvky, alcantaru, hliník na pedálech a speciální prahové lišty" ... "na palubní desce je dále umístěn i držák iPadu" ...

Tak snad ještě prostor pro odkládání kabelčiček, místo, kam by šly vložit monočlánky, když už to není hybrid a tlačítko, které na požádání vystřelí bicykl. Výběr rtěnek je, předpokládám, ve standardní výbavě.

+1/−2
23.5.2014 19:33

P96e62t31r 23M62a75r23e61č51e72k 1803731359568

No to je vážně dravec :-D. Celých 112kW!

+3/−2
23.5.2014 16:15

K92a14r23e94l 59M63a88z66a13n29e42c 7957605243

Kdyby byl o půl metru delší, šel by na dračku. Ale na tom jaksi vw nemá zájem.

+5/−3
23.5.2014 16:01

P36e62t90r 52T53y89č19k94a 6745322709332

Má pro pepíka malý kufr co?

0/−1
23.5.2014 18:51

P52a23v64e50l 87V23a72n36ě78č87e11k 4124663331941

Snad pro Karla ne?

+1/0
23.5.2014 22:57

P71e92t29r 54T21y66č96k97a 6925422399132

Pro Pepíka. Platí to obecně.

0/0
25.5.2014 9:44

J66a83n 19J47e71ž88e39k 3461525477785

> šestistipňový automat

;-)

0/0
23.5.2014 15:37

K53a81m86i86l 96S48o60j87k84a 2309946460113

Bohužel to nejsou fotografie, ale počítačové vizualizace.

Nicméně ty koberečky se mi líbí.:-)

0/0
23.5.2014 14:25

P55e77t58r 66M54a25r71š17o57u20n 5155528686496

hmm, garážový tuning, natřeme to na černo, přidáme někam trochu žluté, vyhodíme sedačky a dáme tam sportovní, rezervu přivážeme v kufru.. ještě chybí pár rychlých pruhů, bez toho jim to moc nepojede.. :-P

+10/−4
23.5.2014 13:09

Š39t23ě36p86á51n 33K24o74p71ř34i78v98a 6596411545548

;-D zapomněl jste přidat plameny za kola

+1/0
23.5.2014 23:30

J82a71n46a 18N91o93v39á72k90o37v75á 6707959713804

Proč jen 112 kW?

0/0
23.5.2014 12:52

D44a38v97i31d 74R57y43c53h23e86t80s15k34ý 9866541640390

Motor bude přemapovaný aby lépe vyhovoval speciálnímu podvozku... Rozhýbat tohle je trochu něco jiného než Octu...

+1/0
23.5.2014 12:57

M62a13r36t43i15n 60T57e44p83l63a94n 9237560525783

Já tomu pořád nerozumím. Takže jakou výhodu má, když to bude mít 112 kW proti tomu, kdy by to mělo třeba 180 kW?

+3/0
23.5.2014 15:24

P10e52t44r 70M60a20r79e95č48e28k 1323301219878

Někdo má zřejmě na mysli , že na rozhýbání terénního vozu je lepší nižší výkon ale zato vyšší krouťák. Ovšem z 1,8 toho krouťáku moc nevydolují i kdyby ten motor degradovali na poloviční výkon. Nějaké ty koníky má smysl obětovat , lepšímu průběhu točivého momentu , u trochu objemnějších motorů. Kdy už tolik nezáleží na tom zda jich bude pod kapotou , kupř. , 250 nebo 270.

+1/0
23.5.2014 16:31

J14i85ř45í 71K46o17c92u44r47e38k 6765504855898

Krouťák se nezískává snížením výkonu. U Atmosféry se krouťák dá zvýšit zvýšením kompresního poměru anebo objemu. Tedy víc vzduchu ve válci, z toho plyne, že můžeme nadávkovat víc paliva a tedy bude provedena větší práce ve válci. Tím pádem ve stejných otáčkách získáme vyšší sílu na ojnici a tím také větší krouťák na hřídeli. U turba můžeme navíc zvýšit plnící tlak.

Výkon motoru je pak dán točivým momentem, krát dvě pí, krát otáčky za sekundu. (obdobně: "výkon = síla krát dráha děleno čas" pro přímočarý pohyb)

Pokud potřebujeme do terénu zvýšit krouťák, tak se dá ještě změnit převodový poměr stálého převodu v diferenciálu, když už nehceme sahat do převodovky. A pokud je auto schopno zahrabat všemi čtyřmi na asfaltu, tak má dostatek krouťáku na jakýkoliv terén, neb tam bude adheze nižší. Tedy "urval" by to i slabší motor, pokud by dřív neuvařil spojku. Želva je v teréňáku právě proto, aby se dalo jet krokem se zařazenou rychlostí a nepodtáčet motor.

0/0
25.5.2014 1:19

M93a48r39t66i43n 11K15o81v51á83ř 2141290829166

Do terénu je jednoznačně lepší diesel, protože (jak správně uvádíte) má vyšší krouťák. Navíc udrží ještě překousnutelnou spotřebu, benzínové motory žerou jak o závod.

0/0
26.5.2014 22:13

P87e25t82r 39M45a56r79e76č58e50k 1193451859648

Proto že to je metrosexuální dravec.

+1/0
23.5.2014 16:33

P15e16t92r 20D33o88k12t10o87r 6656861198829

Do těch sportovních sedaček se bude úžaseně upevňovat dětská autosedačka:-/ 

A už tak malý kufr zmenšit náhradním kolem,  no to siply never

+2/−12
23.5.2014 12:47

J31a43n61a 67N27o33v85á56k31o55v46á 6147399203264

To jste si asi popletl kategorii. Toto není prezentováno jako rodinné auto přece.

+16/0
23.5.2014 12:51

P88e87t56r 97D25o49k76t45o89r 6926951938149

to jako, že podle škoda aas mám mít jedno auto do práce, druhé pro rodinu a třetí.....Mimochodem jsem myslivec, takže pokud bych si měl kupovat auto podobné kategorie, tak potřebuju mimo jiné velký kufr a to jetík nemá:-/  a předpokládám, že kvůli tomu kolu na zadních sedačkách se budou zadní sedačky hůř sklápě, jestli to vůbec půjde :-/

+1/−7
23.5.2014 13:45

L86u37k26á52š 36Š72l57e43h95o82f91e21r 1983189825599

Pořád nepochopil... ;-D

+9/0
23.5.2014 13:59

J55i16ř92í 77N84e21u10m18e88i92s42t54e96r 2712735313391

Inu jste myslivec, to se pozná. ;-D

+11/0
23.5.2014 14:00

A80l69o93i38s 93M76a66ň62a82s 2912146649859

tak myslivec neznamena myslitel, ale nimrod, ze by od slova nimrat se ;-D

+3/0
23.5.2014 15:37

V26a41c92l85a43v 86M12a25t29u75s36k17a 2632437407134

Doktore Doktore vy jste vul ;-D;-D;-D pardon, ale to snad nemyslite vazne

+6/0
23.5.2014 14:27

S46t34e18p69a81n 27T48o88t31h 8618389365258

Tobe staci Aro, Uaz, Niva... vic nepotrebujes... a pokud ne, tak nejsi myslivec, ale rejpal.

Mmch soused je nimrod, ma Dustera. Kufr je na tom podobne a ze by si stezoval, to neslysim. Chali si prichodnost normalnim lesnim terenem a v zime v klidu i ve snehu.

Kdyz chces SUV s kufrem, jdi do Jeepa...

0/0
23.5.2014 15:10

P12e28t94r 53T12i76c11h60ý 4210381865284

Na toho spousta nimrodu nema. I stare wranglery si drzi cenu a cena nahr. dilu je docela vysoko.

0/0
23.5.2014 15:31

P23a61v93e66l 30Š39í43p36e59k 2457674950930

On by chtěl větší kufr kdyby náhodou střelil slona!

0/0
24.5.2014 16:16
Foto

M13a97r92e13k 63T80o58n 8752988268569

Jezisi.....Na dovolenou do Chorvatska logicky nepojedes traktorem a opacne nepojedes traktorem na nakupy ježiši. Kup si co chceš.

0/0
23.5.2014 19:42

M41i63l60a65n 39L51a35š94ť31o51v67k64a 8532324103328

Pro rodiny s dětmi je určen model Fabia Social-Edition, volant se dodává za příplatek! ;-D

+3/−1
23.5.2014 16:17

D93a98v65i65d 59R98y58c97h77e17t56s56k56ý 9376511240440

Ty pneumatiky 8-o

0/0
23.5.2014 12:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.