Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda udělala z yetiho rallyového drsňáka pro čtyři

Motor 1,8 TSI, pohon všech kol, velké terénní pneumatiky, výškově stavitelný podvozek a brzdy z Octavie RS, čtyři sportovní sedadla, hasicí přístroj a z yetiho je drsňák. Škoda představí koncept se zářivou střechou příští týden na tuningovém srazu u jezera Wörthersee.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K50a36r39e43l 82F88a43i73t 1688803108362

Teda, to už si snad vážně dělají pr..d. Co tenhle paskvil má společného s rally? Když už tam jste měli napsat off roadového a né rallyového....Rozumíte tomu jako koza petrželi.

+1/0
25.5.2014 11:22

J44i68ř17í 23K36o47c89u25r63e33k 6715774825758

Sporťák? A pak se dozvíme, že maximálka je 192 km/h. Přemýšlím, kolik dovede 20 roků starý Favorit třídy N1400. Pětka při 80 km/h točí 2000 ot/min tj. 160 km/h při 4.000 ot/min. A ještě je tam 1500-1800 otáček, takže i se standardní převodovkou by to šlo.

https://www.youtube.com/watch?v=o75Y-K1RVfY

0/0
25.5.2014 0:53

J29a13n 65K11o97n58v21a92l59i89n90k52a 5340171831155

Nevím, ale mně se to nelíbí. Pitomé auto v pitomé úpravě. Motor slabý, gumy budou hučet jak včelí úl a navíc je to okřídlená slepice, takže za spoustu peněz si koupíte akorát závist stejně postiženého souseda.

0/−2
24.5.2014 14:03

J11i36ř71í 52K85o30c63u42r55e52k 6175554335278

Taky si říkám. Yetti 4x4 s 1,8 TSI 112 kW je nabízen za 624 tisk Kč.

Naproti tomu Subaru Forester 2,0i se 110 kW je nabízen za 699 tis. Kč (Ostřikovač světel, okna a zrcátka v elektrice, vyhřívané sedačky ... rezerva a hill holder v ceně.)

0/0
25.5.2014 1:34

J63a61n 59K17o68n39v18a66l81i51n24k51a 5190271311835

Ono to tak proste je. Skodovka je vzdy drazsi nez srovnatelne ci lepsi kousky od konkurence. Tim nemyslim Hjonde, ale treba Ford nebo v tomto pripade vami zminene Subaru.

0/0
25.5.2014 11:04

P23e82t41r 58M32i44k16e40s 9888982480328

to jako fakt tohle to?

0/0
24.5.2014 12:30
Foto

M54i54r50o65s69l41a36v 39S91t26e47i53n95e43r 6548304373445

Když vyndáte zadní řadu sedaček, ulehčíte tomu autu skoro metrák. Zadní boční dveře jsou stejně zbytečné,  Yeti by byl i jako dvoudveřový/ třídveřový  atraktivní malý teréňák, třeba jako Suzuki Jimny.

Mám 4x4 ale s 81 kW, to na odlehčeného Yetiho opravdu stačí- na křižovatkách vystartuje jako první.

+1/−1
24.5.2014 0:51

L21u46k21á70š 39M34r23k73v94i29č55k28a 9276694905842

Na křižovatce vystartuje jako první to auto, co má nejrychlejšího řidiče ;-).

+5/0
24.5.2014 8:21

J21a37n 10K58o81n76v89a91l90i95n44k86a 5610871891845

No, to jste asi trochu nadhodnotil vlastnosti Vašeho vozu ne? S 81 kW je to jen krabice, co se umí posouvat z A do B. Měl jsem Mondeo 1.8i s 85 kW a byla to vcelku líná herka (nicméně o dost lehčí než Yeti). Říkat o něm, že vystartuje jako první bych si v životě netroufl. 8-o

0/−2
24.5.2014 14:11

B13l54a86ž11e21j 83M25o26t51y94č46k16a 8837737985770

To je auto pro ženy, aby se nezabily?

0/−1
23.5.2014 22:25

M62i20l31o26š 30S78a61l44o55š28e78k 7434883351213

No,to bude asi lepší,než to moje RS-o R^R^R^;-D;-D;-D

0/0
23.5.2014 19:33

J16a38k69u25b 72N81o88v73á37k 8220823160852

Ty blatníky jsou od Benetu? http://auto.idnes.cz/skoda-yeti-jako-pick-up-etape-dg9-/auto_testy.aspx?c=A120619_223948_auto_testy_fdv

0/0
23.5.2014 18:13

V39á82c17l27a96v 66J34a50n66o72c64h 1336915521557

Tak to je opravdu drsňák. Ještě duhovou vlajku a může nárazníkem viset na kouli druhého yetiho.

+2/0
23.5.2014 17:17

P91e14t80r 37M25o82t40y77č23k57a 2352958730459

Právě jsem přemýšlel o tomtéž.

... "nasvalené blatníky, mohutné prahy a dvě velké koncovky výfuku" ... "řidič se drží sportovního volantu s integrovanými páčkami" ... "designéři do interiéru přidali karbonové prvky, alcantaru, hliník na pedálech a speciální prahové lišty" ... "na palubní desce je dále umístěn i držák iPadu" ...

Tak snad ještě prostor pro odkládání kabelčiček, místo, kam by šly vložit monočlánky, když už to není hybrid a tlačítko, které na požádání vystřelí bicykl. Výběr rtěnek je, předpokládám, ve standardní výbavě.

+1/−2
23.5.2014 19:33

P92e14t46r 71M75a14r72e21č61e45k 1313111699498

No to je vážně dravec :-D. Celých 112kW!

+3/−2
23.5.2014 16:15

K65a15r90e79l 39M43a81z33a40n54e90c 7137985153

Kdyby byl o půl metru delší, šel by na dračku. Ale na tom jaksi vw nemá zájem.

+5/−3
23.5.2014 16:01

P93e68t70r 70T60y15č72k68a 6275612269472

Má pro pepíka malý kufr co?

0/−1
23.5.2014 18:51

P81a80v52e45l 16V23a22n89ě22č18e66k 4544653401621

Snad pro Karla ne?

+1/0
23.5.2014 22:57

P69e73t91r 80T71y15č66k26a 6915732609502

Pro Pepíka. Platí to obecně.

0/0
25.5.2014 9:44

J64a76n 95J87e39ž63e90k 3601115807935

> šestistipňový automat

;-)

0/0
23.5.2014 15:37

K48a76m89i19l 92S85o12j26k14a 2309516130933

Bohužel to nejsou fotografie, ale počítačové vizualizace.

Nicméně ty koberečky se mi líbí.:-)

0/0
23.5.2014 14:25

P34e79t53r 42M25a63r60š71o55u72n 5565238256296

hmm, garážový tuning, natřeme to na černo, přidáme někam trochu žluté, vyhodíme sedačky a dáme tam sportovní, rezervu přivážeme v kufru.. ještě chybí pár rychlých pruhů, bez toho jim to moc nepojede.. :-P

+10/−4
23.5.2014 13:09

Š37t90ě74p78á61n 87K78o53p14ř81i95v72a 6406881575558

;-D zapomněl jste přidat plameny za kola

+1/0
23.5.2014 23:30

J30a23n72a 12N62o58v20á58k44o47v30á 6327929143424

Proč jen 112 kW?

0/0
23.5.2014 12:52

D94a77v65i73d 35R39y50c88h24e25t80s75k70ý 9466511330700

Motor bude přemapovaný aby lépe vyhovoval speciálnímu podvozku... Rozhýbat tohle je trochu něco jiného než Octu...

+1/0
23.5.2014 12:57

M23a98r51t43i49n 22T66e78p79l25a44n 9237660555603

Já tomu pořád nerozumím. Takže jakou výhodu má, když to bude mít 112 kW proti tomu, kdy by to mělo třeba 180 kW?

+3/0
23.5.2014 15:24

P10e48t10r 94M73a24r31e26č79e33k 1583851819818

Někdo má zřejmě na mysli , že na rozhýbání terénního vozu je lepší nižší výkon ale zato vyšší krouťák. Ovšem z 1,8 toho krouťáku moc nevydolují i kdyby ten motor degradovali na poloviční výkon. Nějaké ty koníky má smysl obětovat , lepšímu průběhu točivého momentu , u trochu objemnějších motorů. Kdy už tolik nezáleží na tom zda jich bude pod kapotou , kupř. , 250 nebo 270.

+1/0
23.5.2014 16:31

J48i22ř91í 24K59o18c92u61r98e54k 6645984945548

Krouťák se nezískává snížením výkonu. U Atmosféry se krouťák dá zvýšit zvýšením kompresního poměru anebo objemu. Tedy víc vzduchu ve válci, z toho plyne, že můžeme nadávkovat víc paliva a tedy bude provedena větší práce ve válci. Tím pádem ve stejných otáčkách získáme vyšší sílu na ojnici a tím také větší krouťák na hřídeli. U turba můžeme navíc zvýšit plnící tlak.

Výkon motoru je pak dán točivým momentem, krát dvě pí, krát otáčky za sekundu. (obdobně: "výkon = síla krát dráha děleno čas" pro přímočarý pohyb)

Pokud potřebujeme do terénu zvýšit krouťák, tak se dá ještě změnit převodový poměr stálého převodu v diferenciálu, když už nehceme sahat do převodovky. A pokud je auto schopno zahrabat všemi čtyřmi na asfaltu, tak má dostatek krouťáku na jakýkoliv terén, neb tam bude adheze nižší. Tedy "urval" by to i slabší motor, pokud by dřív neuvařil spojku. Želva je v teréňáku právě proto, aby se dalo jet krokem se zařazenou rychlostí a nepodtáčet motor.

0/0
25.5.2014 1:19

M23a16r74t56i68n 30K75o32v45á56ř 2581550909826

Do terénu je jednoznačně lepší diesel, protože (jak správně uvádíte) má vyšší krouťák. Navíc udrží ještě překousnutelnou spotřebu, benzínové motory žerou jak o závod.

0/0
26.5.2014 22:13

P71e19t90r 36M84a95r41e13č51e98k 1173461669478

Proto že to je metrosexuální dravec.

+1/0
23.5.2014 16:33

P49e54t39r 74D28o76k12t73o57r 6116271608169

Do těch sportovních sedaček se bude úžaseně upevňovat dětská autosedačka:-/ 

A už tak malý kufr zmenšit náhradním kolem,  no to siply never

+2/−12
23.5.2014 12:47

J26a75n45a 64N13o27v20á88k89o63v38á 6247989223204

To jste si asi popletl kategorii. Toto není prezentováno jako rodinné auto přece.

+16/0
23.5.2014 12:51

P63e75t49r 31D63o37k82t89o26r 6826361248809

to jako, že podle škoda aas mám mít jedno auto do práce, druhé pro rodinu a třetí.....Mimochodem jsem myslivec, takže pokud bych si měl kupovat auto podobné kategorie, tak potřebuju mimo jiné velký kufr a to jetík nemá:-/  a předpokládám, že kvůli tomu kolu na zadních sedačkách se budou zadní sedačky hůř sklápě, jestli to vůbec půjde :-/

+1/−7
23.5.2014 13:45

L97u60k89á18š 33Š88l25e36h15o43f14e29r 1563579585909

Pořád nepochopil... ;-D

+9/0
23.5.2014 13:59

J11i60ř29í 63N90e19u81m61e94i96s77t42e85r 2282815753121

Inu jste myslivec, to se pozná. ;-D

+11/0
23.5.2014 14:00

A38l90o38i72s 29M89a19ň96a83s 2572416459119

tak myslivec neznamena myslitel, ale nimrod, ze by od slova nimrat se ;-D

+3/0
23.5.2014 15:37

V16a78c33l97a25v 32M17a59t89u87s77k38a 2232367217814

Doktore Doktore vy jste vul ;-D;-D;-D pardon, ale to snad nemyslite vazne

+6/0
23.5.2014 14:27

S50t85e61p37a26n 27T66o29t28h 8818699195658

Tobe staci Aro, Uaz, Niva... vic nepotrebujes... a pokud ne, tak nejsi myslivec, ale rejpal.

Mmch soused je nimrod, ma Dustera. Kufr je na tom podobne a ze by si stezoval, to neslysim. Chali si prichodnost normalnim lesnim terenem a v zime v klidu i ve snehu.

Kdyz chces SUV s kufrem, jdi do Jeepa...

0/0
23.5.2014 15:10

P17e60t49r 26T92i89c97h19ý 4860131585684

Na toho spousta nimrodu nema. I stare wranglery si drzi cenu a cena nahr. dilu je docela vysoko.

0/0
23.5.2014 15:31

P52a48v13e59l 44Š16í63p97e25k 2427714790170

On by chtěl větší kufr kdyby náhodou střelil slona!

0/0
24.5.2014 16:16
Foto

M83a88r22e13k 79T42o61n 8972928818369

Jezisi.....Na dovolenou do Chorvatska logicky nepojedes traktorem a opacne nepojedes traktorem na nakupy ježiši. Kup si co chceš.

0/0
23.5.2014 19:42

M37i21l29a46n 22L71a63š82ť12o68v73k77a 8622684823758

Pro rodiny s dětmi je určen model Fabia Social-Edition, volant se dodává za příplatek! ;-D

+3/−1
23.5.2014 16:17

D16a20v50i73d 88R69y18c18h10e85t15s16k69ý 9966691580650

Ty pneumatiky 8-o

0/0
23.5.2014 12:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.