Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda udělala z yetiho rallyového drsňáka pro čtyři

Motor 1,8 TSI, pohon všech kol, velké terénní pneumatiky, výškově stavitelný podvozek a brzdy z Octavie RS, čtyři sportovní sedadla, hasicí přístroj a z yetiho je drsňák. Škoda představí koncept se zářivou střechou příští týden na tuningovém srazu u jezera Wörthersee.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K12a26r76e66l 74F67a90i14t 1508813878962

Teda, to už si snad vážně dělají pr..d. Co tenhle paskvil má společného s rally? Když už tam jste měli napsat off roadového a né rallyového....Rozumíte tomu jako koza petrželi.

+1/0
25.5.2014 11:22

J79i82ř49í 96K55o94c37u16r20e66k 6955174195538

Sporťák? A pak se dozvíme, že maximálka je 192 km/h. Přemýšlím, kolik dovede 20 roků starý Favorit třídy N1400. Pětka při 80 km/h točí 2000 ot/min tj. 160 km/h při 4.000 ot/min. A ještě je tam 1500-1800 otáček, takže i se standardní převodovkou by to šlo.

https://www.youtube.com/watch?v=o75Y-K1RVfY

0/0
25.5.2014 0:53

J27a75n 55K88o89n82v31a93l33i90n63k61a 5680711261665

Nevím, ale mně se to nelíbí. Pitomé auto v pitomé úpravě. Motor slabý, gumy budou hučet jak včelí úl a navíc je to okřídlená slepice, takže za spoustu peněz si koupíte akorát závist stejně postiženého souseda.

0/−2
24.5.2014 14:03

J64i60ř89í 97K45o11c44u17r34e32k 6405854895448

Taky si říkám. Yetti 4x4 s 1,8 TSI 112 kW je nabízen za 624 tisk Kč.

Naproti tomu Subaru Forester 2,0i se 110 kW je nabízen za 699 tis. Kč (Ostřikovač světel, okna a zrcátka v elektrice, vyhřívané sedačky ... rezerva a hill holder v ceně.)

0/0
25.5.2014 1:34

J29a69n 56K30o50n25v58a60l91i14n75k85a 5580581421935

Ono to tak proste je. Skodovka je vzdy drazsi nez srovnatelne ci lepsi kousky od konkurence. Tim nemyslim Hjonde, ale treba Ford nebo v tomto pripade vami zminene Subaru.

0/0
25.5.2014 11:04

P35e65t88r 53M12i45k27e20s 9188262410488

to jako fakt tohle to?

0/0
24.5.2014 12:30
Foto

M64i66r51o44s13l87a70v 93S14t47e31i11n17e13r 6678844313595

Když vyndáte zadní řadu sedaček, ulehčíte tomu autu skoro metrák. Zadní boční dveře jsou stejně zbytečné,  Yeti by byl i jako dvoudveřový/ třídveřový  atraktivní malý teréňák, třeba jako Suzuki Jimny.

Mám 4x4 ale s 81 kW, to na odlehčeného Yetiho opravdu stačí- na křižovatkách vystartuje jako první.

+1/−1
24.5.2014 0:51

L51u85k73á40š 95M74r95k46v42i83č52k46a 9226334835192

Na křižovatce vystartuje jako první to auto, co má nejrychlejšího řidiče ;-).

+5/0
24.5.2014 8:21

J94a35n 62K40o81n69v86a47l89i87n43k87a 5450971771415

No, to jste asi trochu nadhodnotil vlastnosti Vašeho vozu ne? S 81 kW je to jen krabice, co se umí posouvat z A do B. Měl jsem Mondeo 1.8i s 85 kW a byla to vcelku líná herka (nicméně o dost lehčí než Yeti). Říkat o něm, že vystartuje jako první bych si v životě netroufl. 8-o

0/−2
24.5.2014 14:11

B87l57a73ž54e73j 34M69o76t47y66č55k86a 8517677345960

To je auto pro ženy, aby se nezabily?

0/−1
23.5.2014 22:25

M27i97l17o42š 32S90a76l80o97š35e49k 7184403181103

No,to bude asi lepší,než to moje RS-o R^R^R^;-D;-D;-D

0/0
23.5.2014 19:33

J43a16k20u57b 63N58o38v44á70k 8650843920242

Ty blatníky jsou od Benetu? http://auto.idnes.cz/skoda-yeti-jako-pick-up-etape-dg9-/auto_testy.aspx?c=A120619_223948_auto_testy_fdv

0/0
23.5.2014 18:13

V24á10c95l32a62v 45J70a47n89o45c19h 1966795921567

Tak to je opravdu drsňák. Ještě duhovou vlajku a může nárazníkem viset na kouli druhého yetiho.

+2/0
23.5.2014 17:17

P48e83t60r 45M38o66t21y80č41k19a 2692478870629

Právě jsem přemýšlel o tomtéž.

... "nasvalené blatníky, mohutné prahy a dvě velké koncovky výfuku" ... "řidič se drží sportovního volantu s integrovanými páčkami" ... "designéři do interiéru přidali karbonové prvky, alcantaru, hliník na pedálech a speciální prahové lišty" ... "na palubní desce je dále umístěn i držák iPadu" ...

Tak snad ještě prostor pro odkládání kabelčiček, místo, kam by šly vložit monočlánky, když už to není hybrid a tlačítko, které na požádání vystřelí bicykl. Výběr rtěnek je, předpokládám, ve standardní výbavě.

+1/−2
23.5.2014 19:33

P46e75t46r 96M61a66r96e39č27e54k 1933471619528

No to je vážně dravec :-D. Celých 112kW!

+3/−2
23.5.2014 16:15

K70a10r59e82l 65M80a95z85a14n49e63c 7577125293

Kdyby byl o půl metru delší, šel by na dračku. Ale na tom jaksi vw nemá zájem.

+5/−3
23.5.2014 16:01

P64e22t91r 97T81y84č52k68a 6725102289362

Má pro pepíka malý kufr co?

0/−1
23.5.2014 18:51

P59a19v65e16l 50V90a14n67ě19č41e59k 4854813161661

Snad pro Karla ne?

+1/0
23.5.2014 22:57

P60e71t96r 42T14y63č76k74a 6155612959652

Pro Pepíka. Platí to obecně.

0/0
25.5.2014 9:44

J76a98n 12J36e59ž64e39k 3311865297975

> šestistipňový automat

;-)

0/0
23.5.2014 15:37

K97a72m53i43l 19S32o62j15k25a 2749276910953

Bohužel to nejsou fotografie, ale počítačové vizualizace.

Nicméně ty koberečky se mi líbí.:-)

0/0
23.5.2014 14:25

P75e66t23r 72M81a44r60š53o53u34n 5365688176146

hmm, garážový tuning, natřeme to na černo, přidáme někam trochu žluté, vyhodíme sedačky a dáme tam sportovní, rezervu přivážeme v kufru.. ještě chybí pár rychlých pruhů, bez toho jim to moc nepojede.. :-P

+10/−4
23.5.2014 13:09

Š98t30ě51p84á79n 40K73o97p69ř59i29v67a 6516521555798

;-D zapomněl jste přidat plameny za kola

+1/0
23.5.2014 23:30

J58a17n15a 60N91o51v66á49k52o68v53á 6547479263744

Proč jen 112 kW?

0/0
23.5.2014 12:52

D11a28v62i84d 72R88y47c61h32e77t96s63k52ý 9246911170960

Motor bude přemapovaný aby lépe vyhovoval speciálnímu podvozku... Rozhýbat tohle je trochu něco jiného než Octu...

+1/0
23.5.2014 12:57

M72a44r76t60i12n 53T17e78p84l44a36n 9717290535313

Já tomu pořád nerozumím. Takže jakou výhodu má, když to bude mít 112 kW proti tomu, kdy by to mělo třeba 180 kW?

+3/0
23.5.2014 15:24

P43e53t65r 32M89a70r17e10č21e55k 1823811949868

Někdo má zřejmě na mysli , že na rozhýbání terénního vozu je lepší nižší výkon ale zato vyšší krouťák. Ovšem z 1,8 toho krouťáku moc nevydolují i kdyby ten motor degradovali na poloviční výkon. Nějaké ty koníky má smysl obětovat , lepšímu průběhu točivého momentu , u trochu objemnějších motorů. Kdy už tolik nezáleží na tom zda jich bude pod kapotou , kupř. , 250 nebo 270.

+1/0
23.5.2014 16:31

J23i35ř59í 60K55o80c13u48r23e98k 6735554155878

Krouťák se nezískává snížením výkonu. U Atmosféry se krouťák dá zvýšit zvýšením kompresního poměru anebo objemu. Tedy víc vzduchu ve válci, z toho plyne, že můžeme nadávkovat víc paliva a tedy bude provedena větší práce ve válci. Tím pádem ve stejných otáčkách získáme vyšší sílu na ojnici a tím také větší krouťák na hřídeli. U turba můžeme navíc zvýšit plnící tlak.

Výkon motoru je pak dán točivým momentem, krát dvě pí, krát otáčky za sekundu. (obdobně: "výkon = síla krát dráha děleno čas" pro přímočarý pohyb)

Pokud potřebujeme do terénu zvýšit krouťák, tak se dá ještě změnit převodový poměr stálého převodu v diferenciálu, když už nehceme sahat do převodovky. A pokud je auto schopno zahrabat všemi čtyřmi na asfaltu, tak má dostatek krouťáku na jakýkoliv terén, neb tam bude adheze nižší. Tedy "urval" by to i slabší motor, pokud by dřív neuvařil spojku. Želva je v teréňáku právě proto, aby se dalo jet krokem se zařazenou rychlostí a nepodtáčet motor.

0/0
25.5.2014 1:19

M53a20r88t12i34n 74K29o97v58á69ř 2271350659436

Do terénu je jednoznačně lepší diesel, protože (jak správně uvádíte) má vyšší krouťák. Navíc udrží ještě překousnutelnou spotřebu, benzínové motory žerou jak o závod.

0/0
26.5.2014 22:13

P65e15t28r 70M21a90r71e19č76e20k 1723711289938

Proto že to je metrosexuální dravec.

+1/0
23.5.2014 16:33

P39e65t58r 44D65o28k55t10o65r 6806571308679

Do těch sportovních sedaček se bude úžaseně upevňovat dětská autosedačka:-/ 

A už tak malý kufr zmenšit náhradním kolem,  no to siply never

+2/−12
23.5.2014 12:47

J24a76n88a 42N30o24v69á82k18o79v12á 6437239253444

To jste si asi popletl kategorii. Toto není prezentováno jako rodinné auto přece.

+16/0
23.5.2014 12:51

P42e78t38r 61D56o35k68t91o21r 6826691468869

to jako, že podle škoda aas mám mít jedno auto do práce, druhé pro rodinu a třetí.....Mimochodem jsem myslivec, takže pokud bych si měl kupovat auto podobné kategorie, tak potřebuju mimo jiné velký kufr a to jetík nemá:-/  a předpokládám, že kvůli tomu kolu na zadních sedačkách se budou zadní sedačky hůř sklápě, jestli to vůbec půjde :-/

+1/−7
23.5.2014 13:45

L64u49k47á23š 89Š33l56e42h86o76f52e57r 1573209315859

Pořád nepochopil... ;-D

+9/0
23.5.2014 13:59

J55i10ř52í 13N21e66u86m52e95i73s41t55e83r 2772595593771

Inu jste myslivec, to se pozná. ;-D

+11/0
23.5.2014 14:00

A82l27o67i41s 88M53a88ň68a11s 2542116849149

tak myslivec neznamena myslitel, ale nimrod, ze by od slova nimrat se ;-D

+3/0
23.5.2014 15:37

V97a24c46l16a64v 82M26a43t74u96s62k94a 2262267917114

Doktore Doktore vy jste vul ;-D;-D;-D pardon, ale to snad nemyslite vazne

+6/0
23.5.2014 14:27

S57t18e27p92a79n 74T92o63t53h 8658569635448

Tobe staci Aro, Uaz, Niva... vic nepotrebujes... a pokud ne, tak nejsi myslivec, ale rejpal.

Mmch soused je nimrod, ma Dustera. Kufr je na tom podobne a ze by si stezoval, to neslysim. Chali si prichodnost normalnim lesnim terenem a v zime v klidu i ve snehu.

Kdyz chces SUV s kufrem, jdi do Jeepa...

0/0
23.5.2014 15:10

P20e21t84r 66T91i74c27h18ý 4770221765434

Na toho spousta nimrodu nema. I stare wranglery si drzi cenu a cena nahr. dilu je docela vysoko.

0/0
23.5.2014 15:31

P43a17v30e15l 46Š72í36p96e66k 2527464820910

On by chtěl větší kufr kdyby náhodou střelil slona!

0/0
24.5.2014 16:16
Foto

M34a33r31e82k 62T98o35n 8622988648849

Jezisi.....Na dovolenou do Chorvatska logicky nepojedes traktorem a opacne nepojedes traktorem na nakupy ježiši. Kup si co chceš.

0/0
23.5.2014 19:42

M76i37l34a50n 73L91a79š95ť50o58v45k66a 8722584163918

Pro rodiny s dětmi je určen model Fabia Social-Edition, volant se dodává za příplatek! ;-D

+3/−1
23.5.2014 16:17

D29a66v76i66d 74R12y74c67h51e95t35s25k23ý 9506791440520

Ty pneumatiky 8-o

0/0
23.5.2014 12:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.