Diskuze

Škoda udělala z yetiho rallyového drsňáka pro čtyři

Motor 1,8 TSI, pohon všech kol, velké terénní pneumatiky, výškově stavitelný podvozek a brzdy z Octavie RS, čtyři sportovní sedadla, hasicí přístroj a z yetiho je drsňák. Škoda představí koncept se zářivou střechou příští týden na tuningovém srazu u jezera Wörthersee.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KF

K31a82r69e17l 31F81a34i27t

25. 5. 2014 11:22

Teda, to už si snad vážně dělají pr..d. Co tenhle paskvil má společného s rally? Když už tam jste měli napsat off roadového a né rallyového....Rozumíte tomu jako koza petrželi.

1 0
možnosti
JK

Sporťák? A pak se dozvíme, že maximálka je 192 km/h. Přemýšlím, kolik dovede 20 roků starý Favorit třídy N1400. Pětka při 80 km/h točí 2000 ot/min tj. 160 km/h při 4.000 ot/min. A ještě je tam 1500-1800 otáček, takže i se standardní převodovkou by to šlo.

https://www.youtube.com/watch?v=o75Y-K1RVfY

0 0
možnosti
JK

Nevím, ale mně se to nelíbí. Pitomé auto v pitomé úpravě. Motor slabý, gumy budou hučet jak včelí úl a navíc je to okřídlená slepice, takže za spoustu peněz si koupíte akorát závist stejně postiženého souseda.

0 2
možnosti
JK

Taky si říkám. Yetti 4x4 s 1,8 TSI 112 kW je nabízen za 624 tisk Kč.

Naproti tomu Subaru Forester 2,0i se 110 kW je nabízen za 699 tis. Kč (Ostřikovač světel, okna a zrcátka v elektrice, vyhřívané sedačky ... rezerva a hill holder v ceně.)

0 0
možnosti
PM

P11e94t11r 35M66i51k53e12s

24. 5. 2014 12:30

to jako fakt tohle to?

0 0
možnosti
Foto

Když vyndáte zadní řadu sedaček, ulehčíte tomu autu skoro metrák. Zadní boční dveře jsou stejně zbytečné,  Yeti by byl i jako dvoudveřový/ třídveřový  atraktivní malý teréňák, třeba jako Suzuki Jimny.

Mám 4x4 ale s 81 kW, to na odlehčeného Yetiho opravdu stačí- na křižovatkách vystartuje jako první.

1 1
možnosti
LM

Na křižovatce vystartuje jako první to auto, co má nejrychlejšího řidiče ;-).

5 0
možnosti
BM

To je auto pro ženy, aby se nezabily?

0 1
možnosti
MS

No,to bude asi lepší,než to moje RS-o R^R^R^;-D;-D;-D

0 0
možnosti
VJ

Tak to je opravdu drsňák. Ještě duhovou vlajku a může nárazníkem viset na kouli druhého yetiho.

2 0
možnosti
PM

Právě jsem přemýšlel o tomtéž.

... "nasvalené blatníky, mohutné prahy a dvě velké koncovky výfuku" ... "řidič se drží sportovního volantu s integrovanými páčkami" ... "designéři do interiéru přidali karbonové prvky, alcantaru, hliník na pedálech a speciální prahové lišty" ... "na palubní desce je dále umístěn i držák iPadu" ...

Tak snad ještě prostor pro odkládání kabelčiček, místo, kam by šly vložit monočlánky, když už to není hybrid a tlačítko, které na požádání vystřelí bicykl. Výběr rtěnek je, předpokládám, ve standardní výbavě.

1 2
možnosti
PM

No to je vážně dravec :-D. Celých 112kW!

3 2
možnosti