Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Toto je úplně nový passat. Zvládne i sám couvat s přívěsem

První passat se představil před 41 lety, teď je na spadnutí premiéra nové, už osmé generace auta, které je minimálně v Evropě jedním ze symbolů své kategorie. Oblíbený manažerský volkswagen dorazí v poslední čtvrtině letoška. Je plný moderních technologií a vychytávek, které pomohou řidiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V87l61a24d87i52m77í47r 62V14o18n59d62r68á92k 5233782194415

Motor až o 40 kilo, takže místo 3.6 dali 2.0 turbo a chlubí se úsporou 40 kilo... Zbytek úspory dosáhli ošizením množství použitého materiálu...

0/0
28.5.2014 11:01

Š90t55ě36p39á54n 92Z68e96m69á84n81e58k 3775431638558

Od auta čekám převoz z místa A do místa B, se slušnou spotřebou, aby to slušně jelo a hlavně aby to auto nebylo furt v servisu. Mám dnes už možná historický model první Fabie v RS provedení a vzhledem k tomu že motoru dávám nadstandartní péči a vím co mu vadí, tak jsem přesvědčen, že to auto bude ještě jezdit, až modely co sjíždějí dnes z lidek už budou dávno ve šrotu. V těch autech je takovejch ptákovin a to nejdůležitější co dělá auto autem (motor) se kvůli eurounijním tlakům dělá pořád horší a horší. Chápu že automobilky dávají spoustě lidí práci,ale jen proto aby se vyrábělo tolik aut je dělat aby vydržely sotva 200 tisíc km je výsměch. Zvlášť když se furt někdo ohání snižováním emisí, snižováním spotřeby el. energie atd. Na výrobu auta které bude jezdit 20 let, je potřeba 1/4 energie než na výrobu 4 aut které budou jezdit jen 5 let. Kde skončí všechny ty vyčerpané bateriové články z hybridů a elektromobilů. Auta prošpikovaná elektronikou, ale když ten utejranej motor 1,2 s třema turbama exne, auto stejně skončí na šrotišti se všema kamerama a asistentama a displejema Rv Já chci auto co vydrží, jede a žere do 8mi litrů, stačí mi v něm volant a pár kvaltů, na LCD tachometr a přípojku na tupej telefon Vám prdim :-P

+2/0
27.5.2014 16:22
Foto

P65e24t95r 89P23r16o97c54h60á34z64k52a 3982506932524

Technicky dokonalé,naprosto bezpečné,ale už to nebude ono.Ne pro mě.Bude li to možné rád zustanu věrný klasice.Výkonný motor,velký obsah,velký krouťák,manuální řazení.Požitek s jízdy.

+2/0
26.5.2014 19:23

M38a38r16t68i68n 57K16u30ř28í54t17k61a 6807556398265

Pěkný, ale není té techniky v autě až moc? Řídící sw může být naprogramován tak, aby se po najetí 223982 km řídící jednotka sama zničila apod. I když i sama elektronika se může zbláznit, např. v roce 2008 v Brně se díky poruše v elektronice splašila tramvaj a sama ujela z vozovny, naštěstí narazila do druhé tramvaje bez lidí hned za bránou. Vidím to tak, že se asi budu pídit po verzích vozidel pro exCCCP. Dalším problémem jsou mladí řidiči, kteří budou až moc spoléhat na inteligentní auto a zapomenou, že jsou zde také fyzikální zákony, které neoblafneme.

+2/0
26.5.2014 14:00

J98i23ř37í 98K81o29c28u83r56e80k 6785294385268

Jak se tak dívám na ty malůvky, tak ideálem je asi auto, kde okna tvoří sotva 1/4 výšky karoserie, tedy asi 40 cm. Z takového auta nebude vidět ven. Ale zase na drouhou stranu se s ním bude dát bezpečne bourat. (A já blbec si furt myslím, že by se s autem mělo především dobře jezdit)

0/0
26.5.2014 13:36

L96a29d89i38s30l49a37v 93K86v17a17s74n70i67č98k46a 1733157943485

Vy můžete jezdit, bourání za Vás udělá někdo jiný.

+2/0
26.5.2014 16:38

M53a84r23t94i69n 19K19o31v21á86ř 2782860913122

Ty serepetičky jsou velice krásné, bohužel ale neřeší všeobecný pokles kvality a spolehlivosti dnešních vozů. Všechno je přeplácané elektrotechnikou, ať už z vlastní inciativy či vlivem nějakého ekofašistického předpisu a mechanicky na tom byly nové vozy ještě před takovými 10 lety úplně někde jinde.

+1/−1
26.5.2014 13:23

D56a87v70i51d 34R89y88c14h36e30t90s16k57ý 9606831190170

SCR, 2 turba, haldex, vypínání válců, start stop, všude vysokotlaké vstřiky, milion elektroniky, razantní redukce hmotnosti v pohonném ústrojí u vozu s velmi výrazným rozptylem mezi běžným a maximálním výkonem...

Tohle až si za 8 let slavnostně koupí Pepa s Vencou jako vylítanou ojetinu...;-D

+4/0
26.5.2014 13:04

P72a34v88e71l 22V16e94t67e21š39n15í82k 7985378305827

Přesně to mě napadlo. Ty popisované vlastnosti vypadají úžasně. Ale co servis a životnost? Uvidíme za 8 let :).

+2/0
26.5.2014 13:10

A68n20t21o75n31í79n 15S59e48b58e91r13a 7633608580469

Ojetého passata si koupí jen člověk, co má podobný příjem jako ten, co si koupil nového. Jinak je to blázen.

0/0
26.5.2014 19:12
Foto

J11a78k15u61b 13M40e44l81z75o82c23h 6595825315362

"Nový passat bude díky nové technice o 85 kilogramů lehčí než stávající provedení."

-9 kg pohon

-40 kg motor

-3 kg elektro

-33 kg interiér + klima

-21 kg karoserie to mi dává celkem 106 kg ... neudělali někde soudruzi chybu? Ať už ty z NDR nebo z Lupy?

+1/0
26.5.2014 12:47

M91i70l33o88u49š 72K43n85o92t29e39k 4324623232901

Asi něco nového taky přibylo, nebo ne?

0/0
27.5.2014 19:53

P14a59v79e67l 80K29r31a67u78s 8383740395101

hezký, já bych byl spokojený :)

0/0
26.5.2014 12:24

M47a65r54t75i27n 31V10o42k39o71u19n 9738673923226

tesim se na verzi TGI spalujici zemni plyn

0/0
26.5.2014 10:40

M42i72r17o81s67l83a78v 62Š79i25m49k17o 7705123532605

Podle toho náčrtu to vypadá jako sedan-coupé. Žádná konzervativnost. On tak nějak podobně vypadá na skicách i ten nový superb. Mně se taková auta moc líbí...

0/0
26.5.2014 10:32

M43a43r47t36i73n 62Š15t40ě23p58á74n87e69k 3937233353191

Takovej vzdusnej:-D

+1/0
26.5.2014 9:16

J35o16z31e92f 70K25o68s13t73e60l77a24n38s39k84ý 8215452399336

O pár rokov bude treba pri kúpe takéhoto auta absolvovať niekoľkodňový kurz ovládania... :-)

Už teraz veľa vodičov nevie, aké systémy majú na palube a ako a kedy fungujú. A hlavne kedy nefungujú. :-)

+3/0
26.5.2014 9:02

L55u84d67e20k 11P50u54z34m14a74n 8190301369801

Protože skoro každý "ví jak se ovládá auto", tak proč by otevřel manuál a přečetl si ho...

+1/0
26.5.2014 9:07

M60a76r47t39i80n 72K27o77v33á98ř 2112370263832

Manuály se přece zásadně nečtou. ;-D

+1/0
26.5.2014 13:26

M28a88r75t34i64n 88K79o33v66á94ř 2291510259896

Čtou, ale až když selžou všechny ostatní pokusy, jak to uvést do provozu.

0/0
26.5.2014 21:45

P64a37v64e40l 50V43e76t61e46š81n63í65k 7155778615677

Už před 15 lety byl návod na autorádio tlustší než "návod" na auto. :-)

+2/0
26.5.2014 13:08

J18i73ř34í 70Z16ý24k97a 9839653461100

když tak koukám na ty nárazníky, chybějící střešní výztuhu v oblasti B sloupku, tak se mi to vůbec nelíbí, přijde mi to takové ošizené. Ani ty přední podběhy nevypadají na to, že by ustály NHTSA crash test s malým přesahem. No, necháme se překvapit.

+1/0
26.5.2014 7:20

J37a20n 52J19e38ž56e36k 3231945447705

> Nový passat, který se jak tradice velí představí jako sedan a kombík, stojí na...

Bude tam trochu přečárkováno, ale chtělo by to tu vloženou větu oddělit.

+6/−2
26.5.2014 6:42

D85a81n16i66e51l 93K70r97o82n12e71r 7974854546277

je to tak

0/0
26.5.2014 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.