Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Toto je úplně nový passat. Zvládne i sám couvat s přívěsem

První passat se představil před 41 lety, teď je na spadnutí premiéra nové, už osmé generace auta, které je minimálně v Evropě jedním ze symbolů své kategorie. Oblíbený manažerský volkswagen dorazí v poslední čtvrtině letoška. Je plný moderních technologií a vychytávek, které pomohou řidiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V33l55a54d20i54m24í24r 78V28o22n25d21r49á67k 5463842414935

Motor až o 40 kilo, takže místo 3.6 dali 2.0 turbo a chlubí se úsporou 40 kilo... Zbytek úspory dosáhli ošizením množství použitého materiálu...

0/0
28.5.2014 11:01

Š34t87ě82p55á69n 29Z78e93m20á94n18e68k 3355651588518

Od auta čekám převoz z místa A do místa B, se slušnou spotřebou, aby to slušně jelo a hlavně aby to auto nebylo furt v servisu. Mám dnes už možná historický model první Fabie v RS provedení a vzhledem k tomu že motoru dávám nadstandartní péči a vím co mu vadí, tak jsem přesvědčen, že to auto bude ještě jezdit, až modely co sjíždějí dnes z lidek už budou dávno ve šrotu. V těch autech je takovejch ptákovin a to nejdůležitější co dělá auto autem (motor) se kvůli eurounijním tlakům dělá pořád horší a horší. Chápu že automobilky dávají spoustě lidí práci,ale jen proto aby se vyrábělo tolik aut je dělat aby vydržely sotva 200 tisíc km je výsměch. Zvlášť když se furt někdo ohání snižováním emisí, snižováním spotřeby el. energie atd. Na výrobu auta které bude jezdit 20 let, je potřeba 1/4 energie než na výrobu 4 aut které budou jezdit jen 5 let. Kde skončí všechny ty vyčerpané bateriové články z hybridů a elektromobilů. Auta prošpikovaná elektronikou, ale když ten utejranej motor 1,2 s třema turbama exne, auto stejně skončí na šrotišti se všema kamerama a asistentama a displejema Rv Já chci auto co vydrží, jede a žere do 8mi litrů, stačí mi v něm volant a pár kvaltů, na LCD tachometr a přípojku na tupej telefon Vám prdim :-P

+2/0
27.5.2014 16:22
Foto

P69e25t45r 92P77r81o24c93h51á91z28k28a 3532956402114

Technicky dokonalé,naprosto bezpečné,ale už to nebude ono.Ne pro mě.Bude li to možné rád zustanu věrný klasice.Výkonný motor,velký obsah,velký krouťák,manuální řazení.Požitek s jízdy.

+2/0
26.5.2014 19:23


M76a47r40t88i72n 76K84u34ř40í60t13k28a 6697596858595

Pěkný, ale není té techniky v autě až moc? Řídící sw může být naprogramován tak, aby se po najetí 223982 km řídící jednotka sama zničila apod. I když i sama elektronika se může zbláznit, např. v roce 2008 v Brně se díky poruše v elektronice splašila tramvaj a sama ujela z vozovny, naštěstí narazila do druhé tramvaje bez lidí hned za bránou. Vidím to tak, že se asi budu pídit po verzích vozidel pro exCCCP. Dalším problémem jsou mladí řidiči, kteří budou až moc spoléhat na inteligentní auto a zapomenou, že jsou zde také fyzikální zákony, které neoblafneme.

+2/0
26.5.2014 14:00

J62i96ř97í 31K48o48c26u51r72e88k 6145764105608

Jak se tak dívám na ty malůvky, tak ideálem je asi auto, kde okna tvoří sotva 1/4 výšky karoserie, tedy asi 40 cm. Z takového auta nebude vidět ven. Ale zase na drouhou stranu se s ním bude dát bezpečne bourat. (A já blbec si furt myslím, že by se s autem mělo především dobře jezdit)

0/0
26.5.2014 13:36

L49a24d64i17s90l86a34v 69K78v91a39s21n61i27č77k94a 1333917163685

Vy můžete jezdit, bourání za Vás udělá někdo jiný.

+2/0
26.5.2014 16:38

M61a37r31t87i25n 82K72o17v33á79ř 2202880633622

Ty serepetičky jsou velice krásné, bohužel ale neřeší všeobecný pokles kvality a spolehlivosti dnešních vozů. Všechno je přeplácané elektrotechnikou, ať už z vlastní inciativy či vlivem nějakého ekofašistického předpisu a mechanicky na tom byly nové vozy ještě před takovými 10 lety úplně někde jinde.

+1/−1
26.5.2014 13:23

D64a45v53i94d 29R31y86c81h16e88t40s69k34ý 9176431720380

SCR, 2 turba, haldex, vypínání válců, start stop, všude vysokotlaké vstřiky, milion elektroniky, razantní redukce hmotnosti v pohonném ústrojí u vozu s velmi výrazným rozptylem mezi běžným a maximálním výkonem...

Tohle až si za 8 let slavnostně koupí Pepa s Vencou jako vylítanou ojetinu...;-D

+4/0
26.5.2014 13:04

P69a50v14e91l 84V46e94t86e63š97n32í63k 7325378295217

Přesně to mě napadlo. Ty popisované vlastnosti vypadají úžasně. Ale co servis a životnost? Uvidíme za 8 let :).

+2/0
26.5.2014 13:10

A42n31t15o76n67í84n 93S95e88b25e31r60a 7293738540339

Ojetého passata si koupí jen člověk, co má podobný příjem jako ten, co si koupil nového. Jinak je to blázen.

0/0
26.5.2014 19:12
Foto

J16a16k57u83b 46M40e39l11z32o73c81h 6935625625502

"Nový passat bude díky nové technice o 85 kilogramů lehčí než stávající provedení."

-9 kg pohon

-40 kg motor

-3 kg elektro

-33 kg interiér + klima

-21 kg karoserie to mi dává celkem 106 kg ... neudělali někde soudruzi chybu? Ať už ty z NDR nebo z Lupy?

+1/0
26.5.2014 12:47

M81i88l91o11u66š 42K53n28o83t55e17k 4134693252431

Asi něco nového taky přibylo, nebo ne?

0/0
27.5.2014 19:53

P66a89v53e97l 57K26r79a45u74s 8113900145541

hezký, já bych byl spokojený :)

0/0
26.5.2014 12:24

M92a13r98t43i35n 74V49o71k37o72u86n 9908613863726

tesim se na verzi TGI spalujici zemni plyn

0/0
26.5.2014 10:40

M69i85r87o16s90l50a64v 14Š33i12m52k27o 7985753382985

Podle toho náčrtu to vypadá jako sedan-coupé. Žádná konzervativnost. On tak nějak podobně vypadá na skicách i ten nový superb. Mně se taková auta moc líbí...

0/0
26.5.2014 10:32

M27a65r17t95i39n 16Š18t45ě72p31á27n65e85k 3217583783301

Takovej vzdusnej:-D

+1/0
26.5.2014 9:16

J19o72z21e61f 62K61o91s79t64e60l74a20n26s76k73ý 8835562189936

O pár rokov bude treba pri kúpe takéhoto auta absolvovať niekoľkodňový kurz ovládania... :-)

Už teraz veľa vodičov nevie, aké systémy majú na palube a ako a kedy fungujú. A hlavne kedy nefungujú. :-)

+3/0
26.5.2014 9:02

L36u53d20e42k 47P68u96z93m55a53n 8370521299541

Protože skoro každý "ví jak se ovládá auto", tak proč by otevřel manuál a přečetl si ho...

+1/0
26.5.2014 9:07

M54a54r42t76i24n 37K79o22v56á17ř 2492190473732

Manuály se přece zásadně nečtou. ;-D

+1/0
26.5.2014 13:26

M31a21r56t51i83n 37K46o66v51á29ř 2241320829696

Čtou, ale až když selžou všechny ostatní pokusy, jak to uvést do provozu.

0/0
26.5.2014 21:45

P14a30v81e72l 56V28e38t12e74š27n79í16k 7115238955137

Už před 15 lety byl návod na autorádio tlustší než "návod" na auto. :-)

+2/0
26.5.2014 13:08

J38i30ř33í 71Z43ý95k84a 9689913181870

když tak koukám na ty nárazníky, chybějící střešní výztuhu v oblasti B sloupku, tak se mi to vůbec nelíbí, přijde mi to takové ošizené. Ani ty přední podběhy nevypadají na to, že by ustály NHTSA crash test s malým přesahem. No, necháme se překvapit.

+1/0
26.5.2014 7:20

J13a23n 62J91e54ž19e17k 3351345767625

> Nový passat, který se jak tradice velí představí jako sedan a kombík, stojí na...

Bude tam trochu přečárkováno, ale chtělo by to tu vloženou větu oddělit.

+6/−2
26.5.2014 6:42

D28a45n29i45e39l 71K76r36o32n69e48r 7374844116597

je to tak

0/0
26.5.2014 9:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.