Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Toto je úplně nový passat. Zvládne i sám couvat s přívěsem

První passat se představil před 41 lety, teď je na spadnutí premiéra nové, už osmé generace auta, které je minimálně v Evropě jedním ze symbolů své kategorie. Oblíbený manažerský volkswagen dorazí v poslední čtvrtině letoška. Je plný moderních technologií a vychytávek, které pomohou řidiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V59l41a83d89i22m65í86r 66V58o41n56d90r24á78k 5973532114465

Motor až o 40 kilo, takže místo 3.6 dali 2.0 turbo a chlubí se úsporou 40 kilo... Zbytek úspory dosáhli ošizením množství použitého materiálu...

0/0
28.5.2014 11:01

Š55t48ě45p57á29n 68Z22e15m10á98n82e84k 3815691618758

Od auta čekám převoz z místa A do místa B, se slušnou spotřebou, aby to slušně jelo a hlavně aby to auto nebylo furt v servisu. Mám dnes už možná historický model první Fabie v RS provedení a vzhledem k tomu že motoru dávám nadstandartní péči a vím co mu vadí, tak jsem přesvědčen, že to auto bude ještě jezdit, až modely co sjíždějí dnes z lidek už budou dávno ve šrotu. V těch autech je takovejch ptákovin a to nejdůležitější co dělá auto autem (motor) se kvůli eurounijním tlakům dělá pořád horší a horší. Chápu že automobilky dávají spoustě lidí práci,ale jen proto aby se vyrábělo tolik aut je dělat aby vydržely sotva 200 tisíc km je výsměch. Zvlášť když se furt někdo ohání snižováním emisí, snižováním spotřeby el. energie atd. Na výrobu auta které bude jezdit 20 let, je potřeba 1/4 energie než na výrobu 4 aut které budou jezdit jen 5 let. Kde skončí všechny ty vyčerpané bateriové články z hybridů a elektromobilů. Auta prošpikovaná elektronikou, ale když ten utejranej motor 1,2 s třema turbama exne, auto stejně skončí na šrotišti se všema kamerama a asistentama a displejema Rv Já chci auto co vydrží, jede a žere do 8mi litrů, stačí mi v něm volant a pár kvaltů, na LCD tachometr a přípojku na tupej telefon Vám prdim :-P

+2/0
27.5.2014 16:22
Foto

P65e76t75r 14P80r64o28c46h46á22z27k48a 3932886342844

Technicky dokonalé,naprosto bezpečné,ale už to nebude ono.Ne pro mě.Bude li to možné rád zustanu věrný klasice.Výkonný motor,velký obsah,velký krouťák,manuální řazení.Požitek s jízdy.

+2/0
26.5.2014 19:23

M58a65r93t69i63n 12K22u24ř77í16t65k86a 6837726598865

Pěkný, ale není té techniky v autě až moc? Řídící sw může být naprogramován tak, aby se po najetí 223982 km řídící jednotka sama zničila apod. I když i sama elektronika se může zbláznit, např. v roce 2008 v Brně se díky poruše v elektronice splašila tramvaj a sama ujela z vozovny, naštěstí narazila do druhé tramvaje bez lidí hned za bránou. Vidím to tak, že se asi budu pídit po verzích vozidel pro exCCCP. Dalším problémem jsou mladí řidiči, kteří budou až moc spoléhat na inteligentní auto a zapomenou, že jsou zde také fyzikální zákony, které neoblafneme.

+2/0
26.5.2014 14:00

J38i47ř23í 30K77o96c64u89r30e97k 6215164515728

Jak se tak dívám na ty malůvky, tak ideálem je asi auto, kde okna tvoří sotva 1/4 výšky karoserie, tedy asi 40 cm. Z takového auta nebude vidět ven. Ale zase na drouhou stranu se s ním bude dát bezpečne bourat. (A já blbec si furt myslím, že by se s autem mělo především dobře jezdit)

0/0
26.5.2014 13:36

L21a21d74i96s36l25a74v 91K22v63a64s60n35i74č98k40a 1623737623405

Vy můžete jezdit, bourání za Vás udělá někdo jiný.

+2/0
26.5.2014 16:38

M19a55r74t13i16n 61K11o14v48á64ř 2892150723142

Ty serepetičky jsou velice krásné, bohužel ale neřeší všeobecný pokles kvality a spolehlivosti dnešních vozů. Všechno je přeplácané elektrotechnikou, ať už z vlastní inciativy či vlivem nějakého ekofašistického předpisu a mechanicky na tom byly nové vozy ještě před takovými 10 lety úplně někde jinde.

+1/−1
26.5.2014 13:23

D94a54v22i85d 46R43y21c46h35e59t65s26k70ý 9886891880440

SCR, 2 turba, haldex, vypínání válců, start stop, všude vysokotlaké vstřiky, milion elektroniky, razantní redukce hmotnosti v pohonném ústrojí u vozu s velmi výrazným rozptylem mezi běžným a maximálním výkonem...

Tohle až si za 8 let slavnostně koupí Pepa s Vencou jako vylítanou ojetinu...;-D

+4/0
26.5.2014 13:04

P46a53v20e63l 64V45e70t90e73š24n69í52k 7565728585877

Přesně to mě napadlo. Ty popisované vlastnosti vypadají úžasně. Ale co servis a životnost? Uvidíme za 8 let :).

+2/0
26.5.2014 13:10

A30n78t54o28n76í37n 28S28e72b30e25r47a 7883908210249

Ojetého passata si koupí jen člověk, co má podobný příjem jako ten, co si koupil nového. Jinak je to blázen.

0/0
26.5.2014 19:12
Foto

J58a30k53u61b 61M50e40l18z50o93c71h 6295505925782

"Nový passat bude díky nové technice o 85 kilogramů lehčí než stávající provedení."

-9 kg pohon

-40 kg motor

-3 kg elektro

-33 kg interiér + klima

-21 kg karoserie to mi dává celkem 106 kg ... neudělali někde soudruzi chybu? Ať už ty z NDR nebo z Lupy?

+1/0
26.5.2014 12:47

M16i37l49o19u45š 70K67n19o35t91e90k 4444303322111

Asi něco nového taky přibylo, nebo ne?

0/0
27.5.2014 19:53

P82a12v55e92l 36K29r96a36u79s 8483450765811

hezký, já bych byl spokojený :)

0/0
26.5.2014 12:24

M97a76r79t50i38n 40V60o50k11o77u87n 9618433353696

tesim se na verzi TGI spalujici zemni plyn

0/0
26.5.2014 10:40

M94i87r28o92s88l27a94v 98Š52i66m19k11o 7685703982935

Podle toho náčrtu to vypadá jako sedan-coupé. Žádná konzervativnost. On tak nějak podobně vypadá na skicách i ten nový superb. Mně se taková auta moc líbí...

0/0
26.5.2014 10:32

M84a53r36t24i21n 92Š91t91ě49p41á10n76e15k 3737843703661

Takovej vzdusnej:-D

+1/0
26.5.2014 9:16

J30o53z57e58f 88K75o80s81t79e97l70a31n59s81k40ý 8785932759886

O pár rokov bude treba pri kúpe takéhoto auta absolvovať niekoľkodňový kurz ovládania... :-)

Už teraz veľa vodičov nevie, aké systémy majú na palube a ako a kedy fungujú. A hlavne kedy nefungujú. :-)

+3/0
26.5.2014 9:02

L98u54d47e11k 95P36u52z56m26a27n 8920771819481

Protože skoro každý "ví jak se ovládá auto", tak proč by otevřel manuál a přečetl si ho...

+1/0
26.5.2014 9:07

M44a48r27t50i44n 95K77o55v42á40ř 2942300693892

Manuály se přece zásadně nečtou. ;-D

+1/0
26.5.2014 13:26

M59a69r97t20i96n 95K71o21v81á51ř 2611320459286

Čtou, ale až když selžou všechny ostatní pokusy, jak to uvést do provozu.

0/0
26.5.2014 21:45

P63a64v86e29l 88V82e24t42e23š38n58í79k 7215528225177

Už před 15 lety byl návod na autorádio tlustší než "návod" na auto. :-)

+2/0
26.5.2014 13:08

J16i74ř65í 62Z96ý56k28a 9819793841750

když tak koukám na ty nárazníky, chybějící střešní výztuhu v oblasti B sloupku, tak se mi to vůbec nelíbí, přijde mi to takové ošizené. Ani ty přední podběhy nevypadají na to, že by ustály NHTSA crash test s malým přesahem. No, necháme se překvapit.

+1/0
26.5.2014 7:20

J32a65n 75J88e22ž60e58k 3911775527745

> Nový passat, který se jak tradice velí představí jako sedan a kombík, stojí na...

Bude tam trochu přečárkováno, ale chtělo by to tu vloženou větu oddělit.

+6/−2
26.5.2014 6:42

D41a86n74i26e56l 69K61r27o84n29e98r 7734444866657

je to tak

0/0
26.5.2014 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.