- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Motor až o 40 kilo, takže místo 3.6 dali 2.0 turbo a chlubí se úsporou 40 kilo... Zbytek úspory dosáhli ošizením množství použitého materiálu...
Od auta čekám převoz z místa A do místa B, se slušnou spotřebou, aby to slušně jelo a hlavně aby to auto nebylo furt v servisu. Mám dnes už možná historický model první Fabie v RS provedení a vzhledem k tomu že motoru dávám nadstandartní péči a vím co mu vadí, tak jsem přesvědčen, že to auto bude ještě jezdit, až modely co sjíždějí dnes z lidek už budou dávno ve šrotu. V těch autech je takovejch ptákovin a to nejdůležitější co dělá auto autem (motor) se kvůli eurounijním tlakům dělá pořád horší a horší. Chápu že automobilky dávají spoustě lidí práci,ale jen proto aby se vyrábělo tolik aut je dělat aby vydržely sotva 200 tisíc km je výsměch. Zvlášť když se furt někdo ohání snižováním emisí, snižováním spotřeby el. energie atd. Na výrobu auta které bude jezdit 20 let, je potřeba 1/4 energie než na výrobu 4 aut které budou jezdit jen 5 let. Kde skončí všechny ty vyčerpané bateriové články z hybridů a elektromobilů. Auta prošpikovaná elektronikou, ale když ten utejranej motor 1,2 s třema turbama exne, auto stejně skončí na šrotišti se všema kamerama a asistentama a displejema Já chci auto co vydrží, jede a žere do 8mi litrů, stačí mi v něm volant a pár kvaltů, na LCD tachometr a přípojku na tupej telefon Vám prdim
Technicky dokonalé,naprosto bezpečné,ale už to nebude ono.Ne pro mě.Bude li to možné rád zustanu věrný klasice.Výkonný motor,velký obsah,velký krouťák,manuální řazení.Požitek s jízdy.
Pěkný, ale není té techniky v autě až moc? Řídící sw může být naprogramován tak, aby se po najetí 223982 km řídící jednotka sama zničila apod. I když i sama elektronika se může zbláznit, např. v roce 2008 v Brně se díky poruše v elektronice splašila tramvaj a sama ujela z vozovny, naštěstí narazila do druhé tramvaje bez lidí hned za bránou. Vidím to tak, že se asi budu pídit po verzích vozidel pro exCCCP. Dalším problémem jsou mladí řidiči, kteří budou až moc spoléhat na inteligentní auto a zapomenou, že jsou zde také fyzikální zákony, které neoblafneme.
Jak se tak dívám na ty malůvky, tak ideálem je asi auto, kde okna tvoří sotva 1/4 výšky karoserie, tedy asi 40 cm. Z takového auta nebude vidět ven. Ale zase na drouhou stranu se s ním bude dát bezpečne bourat. (A já blbec si furt myslím, že by se s autem mělo především dobře jezdit)
Vy můžete jezdit, bourání za Vás udělá někdo jiný.
Ty serepetičky jsou velice krásné, bohužel ale neřeší všeobecný pokles kvality a spolehlivosti dnešních vozů. Všechno je přeplácané elektrotechnikou, ať už z vlastní inciativy či vlivem nějakého ekofašistického předpisu a mechanicky na tom byly nové vozy ještě před takovými 10 lety úplně někde jinde.
SCR, 2 turba, haldex, vypínání válců, start stop, všude vysokotlaké vstřiky, milion elektroniky, razantní redukce hmotnosti v pohonném ústrojí u vozu s velmi výrazným rozptylem mezi běžným a maximálním výkonem...
Tohle až si za 8 let slavnostně koupí Pepa s Vencou jako vylítanou ojetinu...
Přesně to mě napadlo. Ty popisované vlastnosti vypadají úžasně. Ale co servis a životnost? Uvidíme za 8 let :).
"Nový passat bude díky nové technice o 85 kilogramů lehčí než stávající provedení."
-9 kg pohon
-40 kg motor
-3 kg elektro
-33 kg interiér + klima
-21 kg karoserie to mi dává celkem 106 kg ... neudělali někde soudruzi chybu? Ať už ty z NDR nebo z Lupy?
Asi něco nového taky přibylo, nebo ne?
tesim se na verzi TGI spalujici zemni plyn