Diskuze
Paříž zpomaluje, ve velké části města se bude jezdit třicítkou
Děkujeme za pochopení.
T57o14m59á21š 29M80i12h45a43l86i10k
Proste vyspelé krajiny to chápu, len u nás a v Česku by každý chcel jazdiť vo vlastnom pruhu v meste 130, vonku čo to dá.... ešte sa musíme veľa veľa učiť...
M95a98r36t39i26n 74Š98t86ě17p71á42n22e61k
Vliv na ovzdusi je vcelku jasny. Auta na to nejsou (zaplatbuh jeste) stavena a tak jsou emise vyssi a znecistovani vetsi.
Ale oni daji prikaz francouzskym znackam a ty zacnou delat prevodovky pro Pariz, prvni 4 prevody budou 0-30km/h a petka bude zbytek...
M54a83r98e47k 63H56r60u93b91y
Koukam, ze postupuji stejne jako v Praze. Namisto snahy o vyssi plynulost dopravy - serizeni semaforu, pripojovaci pruhy, siroke silnice - jenom omezuji a "zklidnuji". Jejich zajmem je stejne jako v Praze problem resit, ale nikoli vyresit
M55a24r70k69e85t17a 32B91a16n11k15o66v60a
Jasně, široké silnice. Nejlépe z Václaváku udělat další magistrálu a rozšířit uličky Starého města, aby i tam mohly stát kolony. Chodcům zakázat vstup do ulic. Turistům rozdat roušky a špunty do uší - i když do mrtvého automobilového města už jich stejně moc nebude jezdit.
D65a15v36i86d 64R89y15c56h24e91t96s65k44ý
Vlhký sen mrtvé strany zelených.. To bych se poblil. U nás to zavedl Karlín a milion dalších omezení se chystá, aby z toho byla škvára a práce pro měšťáky. Hudečkovi auto neodtáhnou.
E80d64a 81D86r36á16b14e52k
Je fakt že tam motoristé na lidi ohled vůbec nebrali, přechod bylo spíš doporučení kde přejít abyste došli k úrazu s menší pravděpodobností.
M94i93l63o43š 41N36e68r94a14d
Nikdy jsem o Francouzích neměl vysoké mínění, ale v poslední době svými excesy atakují v trapnosti hranici možného. Co kdyby si rovnou vzali za vzor následující starý zákon pocházející z Anglie?
1865 The Locomotives Act (28 & 29 Vic., c. 83)(druhý Zákon o samohybech), nazývaný též „Praporkový zákon“ - obsluhu vozidla musí tvořit tři lidé, z nichž jeden musel jít před vozidlem ve vzdálenosti do 60 yardů (cca 55 metrů) a nést červený praporek. Rychlost omezena na 4 míle (6,4 km) za hodinu, v obcích 2 míle (3,2 km) za hodinu.
D86u97š10a77n 71P30e71š51e36k
Ve článku zmiňované snížení znečištění je nesmysl, auto jedoucí 30 na dvojku má mnohem vyšší spotřebu i emise.
Ř34e24h77o60ř 56V76l53a45s79á97k
To závisí na tom, jak je konstruované. A některé tam může mít jako ideál trojku. A nemalou část dopravy v Paříži, alespoň pokud je mi známo, tvoří jednostopá vozidla.
M72a36r89t91i82n 84S11t70e79r46n
Hlavně jak jsem měl možnost vidět, jak se řídí v Paříži (a obecně ve Francii), tak oni nejsou schopni vymáhat ani současné předpisy. Tak se zavadou nové, které taky nebude nikdo kontrolovat a vymáhat
Na nehodovosti možná bude mít snížení rychlosti efekt pozitivní (ale to jenom možná, protože za prvé by to muselo být kontrolováno, což se ve FR neděje, a za druhé většina nehod má zcela jinou příčinu než rychlost, možná leda snížení následků nehod).
Ovšem na znečištění bude mít snížení povolené rychlosti (pokud by to bylo skutečně dodržováno) efekt zcela jistě negativní, jako obecně každé omezování plynulosti provozu, nesmyslné kruhové objezdy (na to jsou francouzi taky specialisti) apod.
M33a54r27k40e11t26a 54B21a90n83k67o29v21a
To je rozumné řešení, kéž by takhle osvícení byli i v Praze. V Paříži si každý může místo auta půjčit na každém rohu elektrokolo, což je lepší než si vozit tloustnoucí pupky v autech.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
Rodiny bez životního pojištění přicházejí o peníze
Řada maminek řeší u dětí odřená kolena, škrábance, neštovice nebo třeba záněty středního ucha. Z těchto příhod se děti většinou velmi rychle...