Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Paříž zpomaluje, ve velké části města se bude jezdit třicítkou

Pokud to není známý obchvat nebo hlavní tahy městem, stejně se po Paříži moc kvapně jezdit nedá. Buď stojíte v koloně, nebo jedete úzkou uličkou, nebo obojí. Pařížská radnice ale i tak systematicky snižuje povolené rychlosti, kterými je možné po dvouačtvrtmilionovém městě pod Eiffelovkou jezdit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proste vyspelé krajiny to chápu, len u nás a v Česku by každý chcel jazdiť vo vlastnom pruhu v meste 130, vonku čo to dá.... ešte sa musíme veľa veľa učiť...

0 2
možnosti

Vliv na ovzdusi je vcelku jasny. Auta na to nejsou (zaplatbuh jeste) stavena a tak jsou emise vyssi a znecistovani vetsi.

Ale oni daji prikaz francouzskym znackam a ty zacnou delat prevodovky pro Pariz, prvni 4 prevody budou 0-30km/h a petka bude zbytek...

1 0
možnosti
MH

M54a83r98e47k 63H56r60u93b91y

29. 5. 2014 13:41

Koukam, ze postupuji stejne jako v Praze. Namisto snahy o vyssi plynulost dopravy - serizeni semaforu, pripojovaci pruhy, siroke silnice - jenom omezuji a "zklidnuji". Jejich zajmem je stejne jako v Praze problem resit, ale nikoli vyresit :-/

3 2
možnosti
MB

Jasně, široké silnice. Nejlépe z Václaváku udělat další magistrálu a rozšířit uličky Starého města, aby i tam mohly stát kolony. Chodcům zakázat vstup do ulic. Turistům rozdat roušky a špunty do uší - i když do mrtvého automobilového města už jich stejně moc nebude jezdit.

0 4
možnosti
DR

Vlhký sen mrtvé strany zelených.. To bych se poblil. U nás to zavedl Karlín a milion dalších omezení se chystá, aby z toho byla škvára a práce pro měšťáky. Hudečkovi auto neodtáhnou.

3 1
možnosti
ED

E80d64a 81D86r36á16b14e52k

28. 5. 2014 12:22

Je fakt že tam motoristé na lidi ohled vůbec nebrali, přechod bylo spíš doporučení kde přejít abyste došli k úrazu s menší pravděpodobností.

0 0
možnosti
JK

Inu - pokrok nezastavíš ! ;-)

0 0
možnosti
MN

M94i93l63o43š 41N36e68r94a14d

28. 5. 2014 10:58

Nikdy jsem o Francouzích neměl vysoké mínění, ale v poslední době svými excesy atakují v trapnosti hranici možného. Co kdyby si rovnou vzali za vzor následující starý zákon pocházející z Anglie?

1865 The Locomotives Act (28 & 29 Vic., c. 83)(druhý Zákon o samohybech), nazývaný též „Praporkový zákon“ - obsluhu vozidla musí tvořit tři lidé, z nichž jeden musel jít před vozidlem ve vzdálenosti do 60 yardů (cca 55 metrů) a nést červený praporek. Rychlost omezena na 4 míle (6,4 km) za hodinu, v obcích 2 míle (3,2 km) za hodinu.

3 1
možnosti
DP

Ve článku zmiňované snížení znečištění je nesmysl, auto jedoucí 30 na dvojku má mnohem vyšší spotřebu i emise.

11 0
možnosti
ŘV

To závisí na tom, jak je konstruované. A některé tam může mít jako ideál trojku. A nemalou část dopravy v Paříži, alespoň pokud je mi známo, tvoří jednostopá vozidla.

0 4
možnosti
MS

Hlavně jak jsem měl možnost vidět, jak se řídí v Paříži (a obecně ve Francii), tak oni nejsou schopni vymáhat ani současné předpisy. Tak se zavadou nové, které taky nebude nikdo kontrolovat a vymáhat ;-D R^

Na nehodovosti možná bude mít snížení rychlosti efekt pozitivní (ale to jenom možná, protože za prvé by to muselo být kontrolováno, což se ve FR neděje, a za druhé většina nehod má zcela jinou příčinu než rychlost, možná leda snížení následků nehod).

Ovšem na znečištění bude mít snížení povolené rychlosti (pokud by to bylo skutečně dodržováno) efekt zcela jistě negativní, jako obecně každé omezování plynulosti provozu, nesmyslné kruhové objezdy (na to jsou francouzi taky specialisti) apod.

4 0
možnosti
MB

To je rozumné řešení, kéž by takhle osvícení byli i v Praze. V Paříži si každý může místo auta půjčit na každém rohu elektrokolo, což je lepší než si vozit tloustnoucí pupky v autech.

2 7
možnosti
JD

J40a26n 38D44l46o86u89h94ý

28. 5. 2014 10:47

Můžete zavést tutu službu ... ;-D

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování

18. dubna 2024

Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...

Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku

18. dubna 2024

Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...

Rodiny bez životního pojištění přicházejí o peníze
Rodiny bez životního pojištění přicházejí o peníze

Řada maminek řeší u dětí odřená kolena, škrábance, neštovice nebo třeba záněty středního ucha. Z těchto příhod se děti většinou velmi rychle...