- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže dám o 900 více za servis. Povolený nájezd je 40000, takže ten servis mohu dělat maximálně dvakrát. 24 x 900 = 21600. Docela drahá servisní prohlídka. Teď jsem na ¨dvojkové¨ platil 4600, takže cena servisní prohlídky více než dvojnásobná. Stěrače neberu vůbec v úvahu, moje současné (v pořadí druhé) se mnou najeli už cca 80000 km a nic jim není. Na druhou stranu, lepší, než si auto vzít nové do vlastnictví třeba přes úvěr, kdy pak vyjde ještě dráž. A každé dva roky nové fáro, taky není špatný. Škoda, že tam není u Octavie nafta 2,0. S 1,6 mám už hodně naježděno, ale ty koně tam občas chybí. Není slabá, vydrží hodně, ale 77kw je pořád jen 77kw. Pokud člověk nejede na krev, tak se motor odmění spotřebou. Palubní počítač mi lže cca o +/- 0,2 l/100km (ověřeno klasickým testem ¨ujeď sto a dotankuj po hrdlo¨) a když se velmi krotím a jedu skoro předpisově, ale ne jako lemra (70, pravá kola v pangejtu) ukáže mi 4,7 a to potěší.
Tož to není špatný, jen tam nevidím pojištění krádeže. A příplatek Komplet je 900 měsíčně? UF.
tak jsem tam volal a zjistil spoustu věcí okolo, ale žádný háček tam opravdu není. Když překročíte ten limit 40.000 km za 2 roky tak za každý km platíte 2 kč což není zas tak velký problém. Zítra se jdu podívat na auto
Jak pro koho.. Ale lidi s velmi malym rocnim najezdem to nijak neomezi.
Ve vyberu bohuzel chybi auta s nejakym pouzitelnym motorem. Ale vzhledem k zabednenosti zakazniku je to celkem pochopitelne.
Definuj použitelný motor? 1,2 TSI 63 kw v rapidu je hbitější než 1,6 74kw I. Octavii. Pro mě dostačující.
Zní to dobře, docela mě to láká...hledám háčky
Tento systém by pro mě mohl být zajímavý, ale pouze v případě že Rapid nebude začínat na 5 tácech ale tak na 3500.
za 3500,- s pojistkou jak povinným tak havárkou je to samozřejmě nesmysl.
No, tak třeba v USA je běžné auto nevlastnit ... Projektu přeju úspěch, nicméně ta kupní síla tady a tam je trochu jinde a bude tomu trochu bránit, přesto věřím, že si své zákazníky najde.
Mě to přijde dobrá nabídka, kdybych já i manželka vydělával 25 -30 litrů čistého tak bych klidně do tý oktávie combi v naftě šel, nebo bych počkal jestli rozšíří nabídku o slušné benzíny či udělá něco podobného konkurence. Za 7-9 litrů měsíčně mít v podstatě nonstop nové auto bez starostí o pojištění servis, gumy atd. je celkem rozumná cena. Bohužel na to nemám příjmy.
Jak mám chápat to "bez starostí"? O co menší jsou starosti s pronajatým než se svým autem? Já mám třeba na autě spoustu škrábanců, tak půlka je moje chyba, půlka někoho, kdo mi auto prostě odřel. U svého auta to neřeším. Ale škodovka by mi toto po těch dvou letech asi pěkně spočítala. To se možná bude hodně lidí divit, jak je smlouva postavená a co to vlastně podepsali.
radím sdružovat se-přes slevomaty, jinak, ale vždy jít do škodovky pro auta ve větším počtu-při 20 a více se z 8400 stane třeba 7400.