Diskuze
Čtení pro otrlé: nákup ojetiny od českého bazarnického handlíře
Děkujeme za pochopení.
J77o24s14e78f 41M14a84š59e23k
Běžná praxe: dáte auto do místního autobazaru. Během několika dní vám volají z bazaru, že mají vážného zájemce o koupi, pokud slevíte. Slevíte a následně vidíte "své" auto na stránkách AAA za cenu min. o 30tKč vyšší. (a to nebylo jen jednou)
T27o47m18á93š 13K81u97č51e31r38a
Jo copak AAA. To se o nich říká vtip: Dobrý den, jsem tady správně na vrakovišti? Ne, pane, tohle je autobazar.
L20u75k29a92s 73B90u83c25h71t27a
Měl jsem od nich už dvě auta a vrakovištěm bych nazval spíš ty ostatní autobazary...pravdou jest že nekoupím ojetou zafiru za 30 tisíc jako někdo když to tak čtu :-)
K25a92r29e97l 76B85a81c49h
Autor jde koupit auto za 60 000.- a čeká zázrak... ten nepřichází.
E97v25z22e96n 22S41o18u58k31u40p
No jo, je to tak... Málo obchodníků a mnoho podvodníků....
K86a56r88e22l 42N31o52v45á12k
V clanku neni nic zajimaveho. To jste nikdy nekupovali ojete auto? Co jste cekali?
Z59d34e67n16ě45k 89Z76a51b16a91v51a
Zaplať pánbůh - ojeté ne
Ale za to jsem auto pak mockrát prodával - a to byli taky hustí šíbři Něco jak ta scénka se Svěrákem - Co je vám doktore tuším se ten film jmenoval...
M68a73r11e78k 76J88a73n33e80č10k43a
V AAA může koupit auto jenom naprostej šílenec Mám známého, na kterém vydělali na jednom autě dokonce hned 2x Poprvé, jak mu ho za předraženou cenu prodávali a podruhé, jak ho po několika letech prodával na inzerát a AAA hned zareagovalo a nabídlo podhonocenou cenu. Potřeboval rychle peníze, tak jim ho prodal, jeho věc. Za pár dní bylo za skoro dvounásobek na jejich stránkách a dlouho tam nevydrželo, protože bylo v dosti dobrém stavu. Ale jinak samej vrak. Kupuji už pouze dovozené auta z Německa, kde si ověřuji původ a napíchnutím ŘJ i stav km. V ČR, natož nějakého autobazaru bych nekoupil nic, nevěřím původu automobilu v tomhle Kocourkově, natož pak stavu km.
M94a67r13t17i65n 55K42o45u47b11e82k
Já měl velký štěstí, ale sehnal jsem za 35 tisíc plus STK, emise, papíry auto vyšší střední třídy z roku 2002, plná výbava (navigace, xenony, tempomat), šestikvalt V6 2.5l benzín, prověřených 124000km nájezd, po prvním majiteli s interiérem, který vypadal tak na nájezd 50000km, neošoupaná kůže, všechno jako nový, zvenku bohužel pár škrábanců na nárazníku a zadní blatník potřeboval investici zhruba 5 tisíc, protože majitel byl italskej důchodce a asi už moc neviděl. Při mým ročním nájezdu do 10tkm je spotřeba 10.5l akceptovatelná. Auto je to úžasný, na každou jízdu se těšim, má nejlepší sedačky, v jakých jsem seděl (šilo je MOMO), krásnej zvuk a 188 koní je tak akorát.
Čekám tak 30 mínusů, protože je to Alfa Romeo 166.
J90i54ř89í 75H50e40r16r25m47a45n36n
Gratuluji, Alfa 166 je nádherná! Užívejte si zvuku V6!
J30a48n 40V51e75l55i37z
Dokud budou lidi shánět bavoráka či octavii TDI za 60000 - 100000 Kč, tak se bude v bazarech podvádět. Kdybych sháněl dobré auto za 60000, tak budu shánět fabii po dědovi nebo dacii logan. Jenže to by asi amíkovi nevonělo - nízká míra společenské prestiže.
J37i90ř59í 90H71e48r41r82m21a95n72n
Máte pravdu v tom,že za tuto cenu těžko můžu hledat auto s původní cenou kolem cca 750 tisíc v dobrém stavu. Navíc nikdo nebude prodávat ojeté auto,které bude mít všechny opotřebené díly vyměněné-to by byl blázen. Je třeba mít rezervu a počítat s výměnou běžných opotřebovaných součástí - brzdy,čepy,výfuk atd. Stavu km nemá cenu věnovat pozornost,spíš celkovému stavu. Některé auto s 300 tisíci km může být ve skutečnosti v lepším stavu než "krasavec" se 100 tisíci...Tady vznikají ty historky o autech po důchodci, doktorovi na maloměstě v Německu
R55a14d28o85v35a19n 34D86l23u33g92o74s84z
Diskuse ukazuje, proč jsme na to v čr tak, jak jsme. Vychcanost některých spoluobčanů jak se bezpracně obohatit na úkor druhých bují o sto šet.
Auto je spotřebák, vypočítat cenu z pořízovací tedy mohou opět pouze jen oni vychcanci, kteří z vraku dělají noblesní zboží. Cena je mnohdy neskutečně nadsazena vůči celkovému stavu. Horší je, že o tom prodejci ví a také ví, že si někdo to auto stejně koupi z jakéhokoliv důvodu.
Chtěl bych vidět ty samé zmetky, kdyby dostali např. ve špitále jetou endoprotézu s tím, že je v pořádku a za 1/2 roku by odešla a další by měl cálovat ze svého.
Prostě podvod je podvod, vědomý či nevědomý.
Paragrafy k trestání existuji, pouze se nevyužívají, není zapotřebí další zaplevelení legislativy - trestný čin podvodu je již dnes.
J94i59ř40í 82H67e34r14r66m89a20n72n
Paragrafy možná existují,ale třeba u stáčení km stačí prodejci říct, že v daném stavu to už přivezl,a pokud ho nechytíte přímo s vrtačkou nebo notebookem v ruce,těžko budete prokazovat vinu...Bohužel. Stačí používat selský rozum-auto staré 14 let bude mít těžko najeto 50 tis. km...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...