Diskuze
S červeným klíčkem přes 600 koní, s černým na nákupy
Děkujeme za pochopení.
P62e42t38r 94J27a14n65o39u61š
Pony cars jsou podskupinou tzv. muscle cars. Pokud posuzujete technicke parametry, je potreba si uvedomit, ze v USA byly tyhle auta porizovany do rodiny spise jako hobby, druhe ci treti auto. Cili zadne auto na nakupy.
Mezi pony cars patri vice aut, ne jen zminene tri modely. Muj favorit je 1971 Pontiac Firebird:
P21e42t24r 98H14o61f74m63a96n10n
Podobne auto jsem mel, ale byl to 1970 Dodge Challenger. Ted uz je to Chrysler?
P24e42t52r 54H10o53f84m16a78n57n
Aha, tak je treba precist vice, nez dva radky. Sypu si popel na hlavu:(.
M54a87r10t98i64n 77Š83t18ě91p62á26n57e84k
Tohle je opravdu krasne auto.
Červený si nechám já a černej dám manželce a budu se modlit, aby s tím nemusela jet do zatáčky, protože to auto to prostě neumí
J29i39ř94í 93P30a90n67t62l55í68k
Je pravda, že japonské nebo německé atd. sportovní auta se v mnoha ohledech chovají mnohem "kultivovaněji" v určitých situacích. Tady je video srovnání Nissan GTR a Chevrolet Camaro Z/28, kde je zmíněno, že předchozí modely byly na tom docela špatně, ale nejnovější Camaro je v tomhle testu na tom HODNĚ dobře..... třeba se i Dodge vydá stejným směrem....https://www.youtube.com/watch?v=PqkyWhVBSKU
J31i55ř41í 20D87v38o51ř41á97k
Spousta koní , které nikdy nevyužijete.Jenom zaplatíte.A přirození taky větší nebude.
J85i80ř17í 33P41a25n44t35l76í65k
Plácáte nesmysly. Obzvlášť v USA si tohle auto lidi nekupují z těch důvodu, co zmiňujete.
A71l43e82š 66J57a32n24á15č59e64k
Američani umí nádherný káry za pár korun. Je mi smutno z toho co máme u nás v Evropě, jedno auto jako druhý, pod kapotou "úsporné" a ekologické litrové třívalce o kterých nám výrobci lžou že nahradí pořádný motor :-(
M24a21r94t97i28n 78H52a32v67l95í79k
Vždy se mi líbí uvádění přepočtu ceny auta v USA na Kč. Jak kdyby to mělo nějakou vypovídající hodnotu, když auta jsou tam cca o 1/3 levnější jak ve slavné EU.
K50a30r28e70l 13V22a16c62h77u84t
Downsizing mě sice štve... ale k čemu má vůz 300-400 kW síly, když pak většinou jezdí do 70 MPH ? Aby mohl rušit těmi svými dB?
J89a95n 83K34o47n88v83a86l72i32n90k76a
Slyšel jste někdy takové auto? Jaké rušení, proboha. Je to rajská hudba. A to tvrdím z pozice člověka, který má balkon směrem k silnici.
V82l74a85d18i14m62í71r 21V66o80n85d30r23á64k
S těmi dvěma klíčky je to dobrý nápad na to, jak ošálit testy ve spotřebě, k testu dodají jenom černý klíček s kterým má auto menší výkon a tudíž prokáže v testu i nižší normovanou spotřebu.
R94e53n20é 18Š52r80ů78t59e31k
Kdo si kupuje tohle, na spotřebu nekouká.
J98a24n 93M40a63z48ů80r33e56k
u mě z tech 3 vede Challanger, nicméně v 21. století 2 klíče je blbost, když by stačilo tlačítko
M58i52c44h95a27l 13M11o98u16c72h96a
Tlačítko by sice stačilo, ale "bezklíčový" vstup a "bezklíčové" startování neznamená, že k tomu autu nepotřebuješ klíče (nebo jiný identifikátor). Klíč máš pořád, jen ho nemusíš vyndavat z kapsy. Stačí vzít za kliku, nastoupit a zmáčknout ono tlačítko. Nicméně, ať už má tenhle Dodge dva klasické klíče či dva identifikátory pro "keyless" systém, to jejich rozdílné nastavení auta je spíš jen taková marketingová blbůstka. Jistě, auto si chce půjčit manželka na nákup nebo syn na víkend, tak jim dám ten "slabší" klíč, abych snížil pravděpodobnost, že mi to rozštípají... Ale racionálnější je dát jim klíče od jiného, běžného, auta a Challengera si nechat pro sebe
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč