Diskuze

S červeným klíčkem přes 600 koní, s černým na nákupy

Chrysler již pod křídly Fiatu představil dosud nejsilnější osmiválec své historie. Dostane se pod kapotu faceliftovaného kupé Challenger. Nový model nese označení SRT Hellcat a majitel k němu dostane dva klíčky. Ale jen ten červený otevře výkon naplno.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P44e31t27r 79J85a73n46o92u80š

17. 6. 2014 14:15

Pony cars jsou podskupinou tzv. muscle cars. Pokud posuzujete technicke parametry, je potreba si uvedomit, ze v USA byly tyhle auta porizovany do rodiny spise jako hobby, druhe ci treti auto. Cili zadne auto na nakupy.

Mezi pony cars patri vice aut, ne jen zminene tri modely. Muj favorit je 1971 Pontiac Firebird:

http://www.phil.muni.cz/~pitasova/PontiacFirebird1971.jpg

0 0
možnosti

Podobne auto jsem mel, ale byl to 1970 Dodge Challenger. Ted uz je to Chrysler8-o?

0 0
možnosti

Aha, tak je treba precist vice, nez dva radky. Sypu si popel na hlavu:(.

0 0
možnosti

Tohle je opravdu krasne auto.

0 0
možnosti

16. 6. 2014 21:33

Červený si nechám já a černej dám manželce ;-D a budu se modlit, aby s tím nemusela jet do zatáčky, protože to auto to prostě neumí

1 0
možnosti

Je pravda, že japonské nebo německé atd. sportovní auta se v mnoha ohledech chovají mnohem "kultivovaněji" v určitých situacích. Tady je video srovnání Nissan GTR a Chevrolet Camaro Z/28, kde je zmíněno, že předchozí modely byly na tom docela špatně, ale  nejnovější Camaro je v tomhle testu na tom HODNĚ dobře..... třeba se i Dodge vydá stejným směrem....https://www.youtube.com/watch?v=PqkyWhVBSKU

0 1
možnosti

Spousta koní , které nikdy nevyužijete.Jenom zaplatíte.A přirození taky větší nebude.

2 3
možnosti

Plácáte nesmysly. Obzvlášť v USA si tohle auto lidi nekupují z těch důvodu, co zmiňujete.

2 2
možnosti

Američani umí nádherný káry za pár korun. Je mi smutno z toho co máme u nás v Evropě, jedno auto jako druhý, pod kapotou "úsporné" a ekologické litrové třívalce o kterých nám výrobci lžou že nahradí pořádný motor :-(

4 0
možnosti

Vždy se mi líbí uvádění přepočtu ceny auta v USA na Kč. Jak kdyby to mělo nějakou vypovídající hodnotu, když auta jsou tam cca o 1/3 levnější jak ve slavné EU.

0 0
možnosti

Downsizing mě sice štve...  ale k čemu má vůz 300-400 kW síly, když pak většinou jezdí do 70 MPH ? 8-o 8-o 8-o  Aby mohl rušit těmi svými dB?

1 7
možnosti

Slyšel jste někdy takové auto? Jaké rušení, proboha. Je to rajská hudba. A to tvrdím z pozice člověka, který má balkon směrem k silnici.

4 0
možnosti

S těmi dvěma klíčky je to dobrý nápad na to, jak ošálit testy ve spotřebě, k testu dodají jenom černý klíček s kterým má auto menší výkon a tudíž prokáže v testu i nižší normovanou spotřebu.

0 0
možnosti
Foto

Kdo si kupuje tohle, na spotřebu nekouká. ;-)

2 0
možnosti

J79a10n 95M48a50z18ů85r38e76k

16. 6. 2014 11:59

u mě z tech 3 vede Challanger, nicméně v 21. století 2 klíče je blbost, když by stačilo tlačítko

0 1
možnosti

Tlačítko by sice stačilo, ale "bezklíčový" vstup a "bezklíčové" startování neznamená, že k tomu autu nepotřebuješ klíče (nebo jiný identifikátor). Klíč máš pořád, jen ho nemusíš vyndavat z kapsy. Stačí vzít za kliku, nastoupit a zmáčknout ono tlačítko. Nicméně, ať už má tenhle Dodge dva klasické klíče či dva identifikátory pro "keyless" systém, to jejich rozdílné nastavení auta je spíš jen taková marketingová blbůstka. Jistě, auto si chce půjčit manželka na nákup nebo syn na víkend, tak jim dám ten "slabší" klíč, abych snížil pravděpodobnost, že mi to rozštípají... Ale racionálnější je dát jim klíče od jiného, běžného, auta a Challengera si nechat pro sebe ;-D

4 0
možnosti