- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pony cars jsou podskupinou tzv. muscle cars. Pokud posuzujete technicke parametry, je potreba si uvedomit, ze v USA byly tyhle auta porizovany do rodiny spise jako hobby, druhe ci treti auto. Cili zadne auto na nakupy.
Mezi pony cars patri vice aut, ne jen zminene tri modely. Muj favorit je 1971 Pontiac Firebird:
Podobne auto jsem mel, ale byl to 1970 Dodge Challenger. Ted uz je to Chrysler?
Aha, tak je treba precist vice, nez dva radky. Sypu si popel na hlavu:(.
Tohle je opravdu krasne auto.
Červený si nechám já a černej dám manželce a budu se modlit, aby s tím nemusela jet do zatáčky, protože to auto to prostě neumí
Je pravda, že japonské nebo německé atd. sportovní auta se v mnoha ohledech chovají mnohem "kultivovaněji" v určitých situacích. Tady je video srovnání Nissan GTR a Chevrolet Camaro Z/28, kde je zmíněno, že předchozí modely byly na tom docela špatně, ale nejnovější Camaro je v tomhle testu na tom HODNĚ dobře..... třeba se i Dodge vydá stejným směrem....https://www.youtube.com/watch?v=PqkyWhVBSKU
Spousta koní , které nikdy nevyužijete.Jenom zaplatíte.A přirození taky větší nebude.
Plácáte nesmysly. Obzvlášť v USA si tohle auto lidi nekupují z těch důvodu, co zmiňujete.
Američani umí nádherný káry za pár korun. Je mi smutno z toho co máme u nás v Evropě, jedno auto jako druhý, pod kapotou "úsporné" a ekologické litrové třívalce o kterých nám výrobci lžou že nahradí pořádný motor :-(
Vždy se mi líbí uvádění přepočtu ceny auta v USA na Kč. Jak kdyby to mělo nějakou vypovídající hodnotu, když auta jsou tam cca o 1/3 levnější jak ve slavné EU.
Downsizing mě sice štve... ale k čemu má vůz 300-400 kW síly, když pak většinou jezdí do 70 MPH ? Aby mohl rušit těmi svými dB?
Slyšel jste někdy takové auto? Jaké rušení, proboha. Je to rajská hudba. A to tvrdím z pozice člověka, který má balkon směrem k silnici.
S těmi dvěma klíčky je to dobrý nápad na to, jak ošálit testy ve spotřebě, k testu dodají jenom černý klíček s kterým má auto menší výkon a tudíž prokáže v testu i nižší normovanou spotřebu.
Kdo si kupuje tohle, na spotřebu nekouká.
u mě z tech 3 vede Challanger, nicméně v 21. století 2 klíče je blbost, když by stačilo tlačítko
Tlačítko by sice stačilo, ale "bezklíčový" vstup a "bezklíčové" startování neznamená, že k tomu autu nepotřebuješ klíče (nebo jiný identifikátor). Klíč máš pořád, jen ho nemusíš vyndavat z kapsy. Stačí vzít za kliku, nastoupit a zmáčknout ono tlačítko. Nicméně, ať už má tenhle Dodge dva klasické klíče či dva identifikátory pro "keyless" systém, to jejich rozdílné nastavení auta je spíš jen taková marketingová blbůstka. Jistě, auto si chce půjčit manželka na nákup nebo syn na víkend, tak jim dám ten "slabší" klíč, abych snížil pravděpodobnost, že mi to rozštípají... Ale racionálnější je dát jim klíče od jiného, běžného, auta a Challengera si nechat pro sebe