Diskuze

V neznačkovém servisu o záruku nepřijdete, musí ale dodržet pravidla

Více než dvě pětiny tuzemských řidičů se domnívají, že když opravu svého automobilu svěří jinému než autorizovanému servisu, přijdou o záruku. Takzvaná bloková výjimka, která lidem umožňuje navštívit i neznačkový servis, přitom platí již téměř tři roky. Vyplývá to z průzkumu agentury Stem/Mark.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

3 roky u MB značkového servisu a jen dobry den s Nashledanou :-) Takže co bude další auto ? Je snadné rozhodování.

0 0
možnosti

Je možné někde zjistit, zda určitý neznačkový servis splňuje podmínky pro blokovou vyjímku?

0 0
možnosti

O tom by měl vědět příslušný servis. Nemyslím si, že o tom lidi neví. Servisy spíš špatně informují. Vertikální dohody jsou mezi servisy, prodejci náhradních dílů a výrobci automobilů.

Postupoval bych spíše tak, že bych kontaktoval výrobce (prodejce) náhradních dílů a zeptal se ho, kde mně ho oficiálně namontují.

0 0
možnosti

Mám pocit , že bloková výjimka zkončila dříve . Četl jsem před asi deseti lety článek , který pojednával o případu z Německa , kde soud rozhodl , že nemusíte jezdit na garanční opravy do značkového servisu , ale musíte dodržet servisní lhůty.Nemusíte použít ani originální díly , ale použité díly musí odpovídat specifikaci výrobce.Jinak , automobilka nevyrábí olejové filtry , vyrábí je jiná firma , která část produkce dodáva značce a část dodává na trh pod vlastním označením.

0 0
možnosti

Jak je to se zárukou smluvní, tj. zárukou nad zákonné dva roky..? Můžou si diktovat podmínky tam?

0 0
možnosti

Když už zvládnete rozkliknout diskuzi, zkuste si i přečíst nějaké příspěvky. Nemusíte moc, stačí aspoň jeden...

2 3
možnosti

To je zas kvalitní novinařina. Článek dělá z lidí blbce, kteří neznají blokou výjimku a přitom je přinejmenším zavádějící. 

Tohle se týká jenom zákonné záruky 2 roky. Pokud chcete využít cokoliv nadstandardního, musíte dodržet podmínky výrobce. Jde například o prodlouženou záruku, záruku mobility atd. Nebo např. pokud prodáváte auto ještě v záruce, tak nový majitel už nárok na zákonou záruku nemá, takže tady taky přijdou ke slovu podmínky výrobce. 

Takže si rozmyslete, než uvěříte tomuto článku :-)

4 0
možnosti

"automobilky sice plní zákonnou povinnost a za poplatek zpřístupňují veškerou servisní literaturu, ale nezávislé opravny ji nenakupují. Co to znamená pro zákazníka, vysvětluje na jednoduchém příkladu Martin Hejral z Opelu: „Vaši pětiletou astru pravidelně prohlíží vesnický opravář a píše o tom záznamy do servisní knížky. Ale pokud se před tím nikdy nepřihlásil do našeho portálu Infotech, pak je jasné, že neměl k dispozici postupy předepsané výrobcem. Ať by byla jeho práce sebepoctivější, my ji uznat nemůžeme. A to se týká i protikorozních prohlídek.“

http://www.auto.cz/koroze-neni-vymycena-vime-jak-na-ni-81559

1 0
možnosti
Foto

Úroveň mechaniků ve "značkových "servisech většinou silně pokulhává za malými dílnami,kde pracuje majitel + několik automechaniků ! Ochota,odbornost ,kvalita  a cena je většinou někde jinde než u "značkových " měničů :-P

8 2
možnosti

Záleží na konkrétním servise, ne na velikosti. Znám kvalitní značkové a naopak i příšerné neznačkové...

4 0
možnosti

Nějak mi nesedí ta čísla: 

Průměrná útrata v autoservisu je 2 750 korun. Průměrná cena v neznačkovém servisu je 2 372 korun, což je o 1 010 korun méně než v autorizované provozovně.

0 0
možnosti

co vám na tom nesedí? Průměrná útrata ve všech autoservisech je částka 1. Průměrná útrata v neznačkových částka 2. Průměrná útrata ve značkových v článku uvedena není.

6 1
možnosti

U servisu je vždycky nejdůležitěší ten konkrétní mechanik, který tu práci dělá. Značkové servisy fungují v podstatě jen jako měniči dílů, kdy to někdy vyjde, někdy ne a závada se projeví znova, tak vymění zas něco jiného. Obzvláště u závad v elektornických systémech.

11 0
možnosti

3x sem byl ve značkovým servisu Škoda na Smíchově s banální závadou - problikávají mě světla. Až napotřetí když jsem se vrátil a donutil mechanika udělat zkušební jízdu zjistil, že je povolený kabel na uzemnění. Předtím jsem zaplatíl 2x asi 2000 za bůhvíco, pak přišlo dohadování, proč to bůhvíco měnili a že chci 4000 zpět. Nakonec dali 50% slevu napříště. Od té doby jezdím do malého garážového servisu.

1 0
možnosti

A to by mě zajímalo u kterých značek, tam není rozdíl

0 0
možnosti

J85a63n 10L94a23k51o82m17ý

9. 6. 2014 11:32

Ovšem dnes už mezi tím značkovým a neznačkovým není u spousty značek až tak velký rozdíl. Oproti letům předchozím osobně vidím velký pokrok vpřed.

1 0
možnosti