- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A přesně z důvodů uvedených v prvním odstavci bude moje příští auto nějaký youngtimer, kterému hodnota naopak v čase stoupne, nebo minimálně zůstane stejná.
Tak pravidelnou výměnu oleje může ignorovat jen šílenec, ale např. na servis klimatizace se můžu vy***t a uto mi kvůli tomu jezdit nepřestane....Podobně asi jako když se mi porouchá autorádio...
Když si vezmu, že servis klimy mi "skoro soused" udělá za 300 (kontrolu tlaku a dolití) i s dokladem a ve značkovém skoro za 3.000, tak nevím, co v tom značkovém dělají navíc. Když netěsnila, odmítl dolít - našel jsem díru, jiný soused za 200 zavařil (hliník).
Je pravda, že se nebojím půl auta rozebrat sám, ale mám cca 10leté.
Na oleji se výměnou svépomocí mnoho neušetří, ale v autoškole nás to učili. Vracím do sběru nebezpečného odpadu.
Je to o nahode a poctivosti prodavajiciho.
Pred peti lety jsem koupil v bazaru land rover freelander 2.0d rv.1998 za 150,000
jezdim s nim denne do prace a jeste nikdy nemel zavadu....podotykam,ze menim olej dvakrat za rok.
Pro mne je tento clanek nesmysl
no vidis. to jsi dobrej. nasel jsi diru na trhu a slusne si ji zaplacl. je to o umu, stesti a chopeni se prilezitosti. je ti prano. smula je, ze na jednoho takto prorazivsiho jako ty, je tu treba 100 dalsich, kterym jejich zamer nevysel. ti pak chodi treba do tovaren nebo kamkoliv jinam do zamestnani, vydelavaji neco okolo ceskeho prumeru a na auto proste setrit musi. a trva to.
Když se auto vrací, v jakém musí být stavu? U běžného operativního leasingu jsou dost přísné podmínky. Netolerují se téměř žádné kosmetické vady na karoserii, odřeninky, Tesco lišej a pod. Takže toto je třeba připočítat k nákladům.
Kosmetické vady, včetně toho Tesco lišeje se dají před vrácením odstranit v autorizovaném servisu. Mnohdy ve větším to platí pojišťovna z havarijního pojištění. Problémem ale zůstává, když si to auto z toho operativního leasingu odkoupí další, byť soukromník a za čas po parkování venku kouká, jak mu to auto pomalu začíná měnit odstíny laku.
Mohl bych poprosit k tomuto PR clanku i info od zastupce Skodovky, co se stane, pokud s pronajatym autem prekrocim 20.000 km/rok?
Podle ceníku platíte za každý ujetý km navíc 1,50 kč a to se vyplatí, zvláště když si hradíte pochopitelně PHM.
pan pečlivý majitel by se musel trochu krotit neb:
Škoda ve spolupráci s leasingovou firmou ŠkoFIN nabídne dvouletý operativní leasing bez akontace s maximálním nájezdem 40 tisíc kilometrů.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/operativni-leasing-skoda-0h2-/automoto.aspx?c=A140603_135747_automoto_fdv
a on jezdí 25 tis/rok. Takže nabídka škodovky je mu k ničemu a pokud by se to přepočítalo na kilometry tak bude rozdíl větší ve prospěch vlastního auta. Měli v článku simulovat pečlivého majitele který tolik nejezdí.
Žeby ten článok bol reklama na požičovňu aut?
Počítal jsem to pro Citigo. Měsíční nájem bez servisu je 4500. Za dva roky zaplatím 108 tis. Za čtyři tedy 216 tis. Když si ho koupím tak v "holobytu" stojí pětidveřák 197 tis. a ty 4 roky bude jistě jezdit bez problémů.
No, ale když připočtete pojištění, opravy, servis a pneumatiky, tak jste o pár desítek tisíc výše.
No to je počítání, že by se jeden orosil. A co je to za auto, který při 150tkm potřebuje rozvody, tlumiče, brzdy?
Rozvody, tlumiče i brzdy jsou u aut doživotní. Není třeba je měnit.