Diskuze

Auto je drahý špás. Bezproblémová Octavie TDI stojí osm tisíc měsíčně

Nákup auta je vždycky prodělek. Hned po koupi ztratí klidně třetinu hodnoty. A za peníze, které jste zaplatili, ho už nikdy neprodáte. Když přidáte náklady na údržbu, pneumatiky a další položky, zjistíte, že vás komfort mít svoje auto vyjde pěkně draho. Dlouhodobý pronájem o moc víc nestojí. Spočítali jsme to.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A přesně z důvodů uvedených v prvním odstavci bude moje příští auto nějaký youngtimer, kterému hodnota naopak v čase stoupne, nebo minimálně zůstane stejná. :-)

0 0
možnosti

V94i51t 41C34h92a12l40u26p98a

17. 6. 2014 10:45

Tak pravidelnou výměnu oleje může ignorovat jen šílenec, ale např. na servis klimatizace se můžu vy***t a uto mi kvůli tomu jezdit nepřestane....Podobně asi jako když se mi porouchá autorádio...

0 1
možnosti

P49e85t79r 93B48u22r91d27a

17. 6. 2014 12:17

Když si vezmu, že servis klimy mi "skoro soused" udělá za 300 (kontrolu tlaku a dolití) i s dokladem a ve značkovém skoro za 3.000, tak nevím, co v tom značkovém dělají navíc. Když netěsnila, odmítl dolít - našel jsem díru, jiný soused za 200 zavařil (hliník).

Je pravda, že se nebojím půl auta rozebrat sám, ale mám cca 10leté.

Na oleji se výměnou svépomocí mnoho neušetří, ale v autoškole nás to učili. Vracím do sběru nebezpečného odpadu.

1 0
možnosti

Je to o nahode a poctivosti prodavajiciho.

Pred peti lety jsem koupil v bazaru land rover freelander 2.0d  rv.1998 za 150,000

jezdim s nim denne do prace a jeste nikdy nemel zavadu....podotykam,ze menim olej dvakrat za rok.

Pro mne je tento clanek nesmysl

2 0
možnosti

P54e61t98r 58K85u48n95e47š

15. 6. 2014 22:06

no vidis. to jsi dobrej. nasel jsi diru na trhu a slusne si ji zaplacl. je to o umu, stesti a chopeni se prilezitosti. je ti prano. smula je, ze na jednoho takto prorazivsiho jako ty, je tu treba 100 dalsich, kterym jejich zamer nevysel. ti pak chodi treba do tovaren nebo kamkoliv jinam do zamestnani, vydelavaji neco okolo ceskeho prumeru a na auto proste setrit musi. a trva to.

0 0
možnosti

Když se auto vrací, v jakém musí být stavu? U běžného operativního leasingu jsou dost přísné podmínky. Netolerují se téměř žádné kosmetické vady na karoserii, odřeninky, Tesco lišej a pod. Takže toto je třeba připočítat k nákladům.

3 0
možnosti

Kosmetické vady, včetně toho Tesco lišeje se dají před vrácením odstranit v autorizovaném servisu. Mnohdy ve větším to platí pojišťovna z havarijního pojištění. Problémem ale zůstává, když si to auto z toho operativního leasingu odkoupí další, byť soukromník a za čas po parkování venku kouká, jak mu to auto pomalu začíná měnit odstíny laku.

0 0
možnosti

P62e37t93r 25Š84t64ě98p

13. 6. 2014 15:43

Mohl bych poprosit k tomuto PR clanku i info od zastupce Skodovky, co se stane, pokud s pronajatym autem prekrocim 20.000 km/rok?

7 0
možnosti

J90a10n 41F96r10o72l38í28k

15. 6. 2014 12:00

Podle ceníku platíte za každý ujetý km navíc 1,50 kč a to se vyplatí, zvláště když si hradíte pochopitelně PHM.;-D

0 0
možnosti

pan pečlivý majitel by se musel trochu krotit neb:

Škoda ve spolupráci s leasingovou firmou ŠkoFIN nabídne dvouletý operativní leasing bez akontace s maximálním nájezdem 40 tisíc kilometrů.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/operativni-leasing-skoda-0h2-/automoto.aspx?c=A140603_135747_automoto_fdv

a on jezdí 25 tis/rok. Takže nabídka škodovky je mu k ničemu a pokud by se to přepočítalo na kilometry tak bude rozdíl větší ve prospěch vlastního auta. Měli v článku simulovat pečlivého majitele který tolik nejezdí.

3 0
možnosti

J10. 79L34o82v63í85š10e69k

12. 6. 2014 23:00

Žeby ten článok bol reklama na požičovňu aut? :-)

1 0
možnosti

P20e69t54r 69M78i39c34h40a33l

13. 6. 2014 12:06

Ne, na operativní leasing Škodovky. :-)

8 0
možnosti

J33a66n 81F32r77o82l74í51k

12. 6. 2014 14:05

Počítal jsem to pro Citigo. Měsíční nájem bez servisu je 4500. Za dva roky zaplatím 108 tis. Za čtyři tedy 216 tis. Když si ho koupím tak v "holobytu" stojí pětidveřák 197 tis. a ty 4 roky bude jistě jezdit bez  problémů.

3 0
možnosti

No, ale když připočtete pojištění, opravy, servis a pneumatiky, tak jste o pár desítek tisíc výše.

2 1
možnosti

No to je počítání, že by se jeden orosil. A co je to za auto, který při 150tkm potřebuje rozvody, tlumiče, brzdy?8-o

2 7
možnosti

Rozvody, tlumiče i brzdy jsou u aut doživotní. Není třeba je měnit.

4 1
možnosti