Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Jedno z nejvzácnějších aut v Česku, slavné maserati

Maserati MC12 je unikát, kterých postavili jen padesát kusů. Bílomodré MC12 je perlou českých silnic, jeho majitel ho naštěstí vcelku často prožene venku. Italská automobilka Maserati se zrodila přesně před 100 lety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L72i13b53o38r 81M12o35h35o25u56t 3246627648812

Upozornění autorům článku a jeho čtenářům: Maserati se píše vždy s M-velkým,je to italské příjmení a je mužského rodu.Italština střední rod nezná.Odborníci vědí,laici můžou hledat na netu.

0/0
11.12.2014 18:35

J60i81ř14í 52L41i15b56e36r 6948460150682

Panu Chladovi přeji další krásná auta. Je mi úplně jedno, jak si na ně vydělal (ale určitě ne zmanipulovanými výběrovými řízeními). Má nadhled a chová se slušně - alespoň podle rozhovoru, co jsem s ním četl. Vydělal si vlastní prací, ať si o ní myslíte, co chcete. To, že bych neuměl podnikat, jako on, ještě neznamená, že si ho nebudu vážit. R^

+8/0
7.12.2014 18:25

Z29d69e90n75ě29k 50H26a80n71z77l 1511826172504

Toto auto vlastni pan Chlad,kral hazardu.Gembleri mu naj vydelali

0/0
7.12.2014 16:07

P83e89t36r 16M30a87l48i61š43k28a 6611675271303

Nemusejí hrát.

+3/0
7.12.2014 19:25

M70i52l62a36n 57K20l34o83u52č17e16k 3400725378747

Tak to je v pořádku, gratuluji mu.

+3/0
7.12.2014 20:22

J39i92ř65í 90K97o85c94u68r76e26k 6435264665428

Mít ho majitel pivovaru, vydělaj mu na to pivaři.

Mít ho majitel automobilky, vydělaj mu na to automobilisti.

Mít ho majitel "neziskovky", "vydělaj" mu na to daňoví poplatníci.

+3/0
8.12.2014 11:51

M43a65r93t66i73n 73D65o46č78e55k41a20l 5898331451181

Proč tolik tajností a upravená SPZ? Pokud si vzpomínám, majitel sám (Richard Chlad) při jeho pořízení dával rozhovory. To mi třeba v článku chybí - reálná zkušenost s MC12 ;-)

0/0
7.12.2014 15:48

V43l92a79d83i27s84l45a11v 84N85o15h57e94j62l 7838547868141

zajimavy ze to muze do provozu bez predni RZ. tim nechci rict ze mi to vadi, naopak bez ty RZ je to normalni a krasny a normalne bych to povolil.

0/0
7.12.2014 12:59

J94i49ř48í 91S66c95h98w84a16c79h 8118594668916

vidím, že máš skvělé systémové pojetí zákonů a že bys mezi naše zákonodárce skvěle zapadl....;-)

0/−1
7.12.2014 15:12

V39l38a67d70i79s59l21a17v 61N76o97h69e95j40l 7628747238891

to je tak skvely ze to az skvele nechapu ;-)

0/0
7.12.2014 16:08

J48i38ř38í 42S43c22h91w86a56c76h 8398144358936

narážel jsem na ten tvůj systémový návrh "povolení jízdy bez RZ" protože je to "normální a krásný" ;-)

0/0
7.12.2014 16:20

9501424840847

bez přední RZ. Jidne ve světě to jde, tak proč ne u nás. Přední není ani osvětlená, není na ní potvrzení o technické a emizích a beztak si jí nikdo nevšimne. Je to jen ptákovina. A na autech, která na to nemají uzpůsobenou plochu (Alfa Romeo, Maserati, Ferrari, Bugatti, Lambo....) prostě tam, kde design je přednější, než plechová bílá placka, bych jí opravdu nevyžadoval. Vždyť už na těch alfách je to hnus....a když vidím americkou verzi svého auta, tak také vypadá líp bez té číselné pihy

+3/0
7.12.2014 19:52

J83i90ř73í 43S98c81h58w10a62c37h 8638654728236

a jinde na světě přední RZ vyžadují a určitě to nebude proto aby to auto bylo škareďejší, bože.....co tak, když je potřeba identifikovat auta na příjezdu k hlídce? 

Když se honí "ujížděči" tak je to tady prý špatně a je to prý hrozně nebezpečný, že by se měli jako zastavit zátarasem, ale když by neměli zepředu RZ, tak by to bylo v podstatě nemožné, protože pokud by to byla stříbrná Octávka, tak by s velkou pravděpodobností zastavili úplně někoho jiného.

A kde je subjektivní design přednější a kde ne? Podle jakýho ještě subjektivnějšího pravidla bys to asi tak rozhodoval???

0/−2
7.12.2014 21:13

9911544810377

Podívejte, já nemůžu za to, že se cítíte být ublížen tím, že má někdo hezčí auto, než Vy. Mě se zkrátka přední RZ na autech nelíbí, nespatřuji v ní absolutně žádný přínos. Možná až si někdy vyděláte na auto, které opravdu přední RZ hyzdí, pak pochopíte, že to někdo zkrátka řeší. Dokonce si představte, že u Bugatti Veyron musí jít při rychlé jízdě dolů, protože to úplně hatí aerodynamiku a vůz se stává nestabilním. A než začnete argumentovat tím, že na silnicích nemá co jezdit rychle, tak si uvědomte, že spoust lidí, zvláště těch, co si vydělají na taková auta, jezdí do zahraničí a nebo na závodní okruh (tam samozřejmě RZ mít nemusí, ale on ten držák na ní je tam našroubován a opravdu není lehké ho sundat, je totiž jiný, než na Škodovkách)

+2/0
7.12.2014 21:22

R86o14b44e26r38t 93P74a36c26i87n43a 7984869465401

Pokud si chce zazávodit na okruhu, tak si RZ sundá. Vyžadovaná je kvůli automatickým kontrolním systémům jako jsou např. úsekové měřiče. Že to na některých autech vypadá jako pěst na oko je sice fakt, ale co naděláme.

0/0
7.12.2014 23:06

9101474590347

ohledně sundavání jsem napsal, že ne vždy je to možné. Argument, že je to kvůli úsekovým radarům je úplně stejná pitomost, jako byste chtěl, aby kvůli kamerovým systémům měl každý vyholenou hlavu a na ní vytetované rodné číslo. Spíš mi povězte, kam byste například na auto v článku tu RZ dal?

+2/0
7.12.2014 23:41

J74i24ř45í 87S60c83h15w82a22c60h 8118194608666

Pitomost je ten tvůj argument o holé hlavě s vytetovaným r.č.-

RZ je prostě potřeba k prosté identifikaci auta  kýmkoliv a je to stejně relevantní jako, že se v Evropě na veřejnosti běžně nikdo nepohybuje maskován  punčochou nebo čímkoliv jen s otvory na oči.

A umístění RZ na toto Maserati zřejmě vidíš jako takřka "neřešitelný problém" jehož vyřešení by cenu auta zvedlo minimálně o další milion ;-)

0/−2
8.12.2014 0:20

9341544510857

A vy byste to provrtal vrtačkou a přichytil na dva drátky, že jo? Ne fakt, tohle nemá cenu. Z toho, co tady píšete mi přijde, že jste snad policajt. Argumentujete pouze tím, že se musí auto identifikovat i zpředu. A z boku byste nechtěl? Proboha, buď milujete jakoukoliv s prominutím, buzeraci, kdy za chybějící přední RZ se odebírá řidičák a užíváte si, že můžete někomu něco zakázat, případně znesnadnit a nebo jste skutečně pouze závistivec, který si říká, že když on musí, tak ostatní taky. Jiné logické vysvětlení pro vaši argumentaci skutečně není.

+3/0
8.12.2014 0:45

V53l43a43d61i32s34l34a47v 91N75o14h87e18j19l 7428317368771

souhlas, hezky jste vedl diskusi, lepe bych to neumel, take obdivuji vasi trpelivost. R^;-)

+1/0
8.12.2014 1:52

J53i76ř90í 82S52c88h39w71a53c10h 8468644218156

Pro své "uspokojení z buzerace" bych provrtal tu tvou "chytrou" hlavu, plnou demagogických argumentů a připevnil bych na ni tu tvou "cedulku s rodným číslem", a pak bych se na ni "závistivě" díval....;-D

0/0
8.12.2014 23:25

J61i54ř82í 29S85c16h36w54a39c57h 8378394448686

a předtím bych se ještě nechal naverbovat k pomahačům a chráničům :-P

0/0
8.12.2014 23:27

J27i65ř70í 37S61c10h51w48a41c41h 8378804168486

ty argumenty o závisti a ublíženosti mě vždycky dojmou.....téměř k slzám....;-(

0/−2
8.12.2014 0:32

9151474410657

to si asi popláčete celkem často, že?

+2/0
8.12.2014 0:45

J30i74ř40í 80S78c96h61w18a21c81h 8488384818116

to záleží na četnosti takto hloupých argumentů.....

0/0
8.12.2014 23:17

V49l96a40d25i28s39l26a16v 67N29o88h62e54j55l 7348567578771

tak si to zkus jeste jednou precist, pisu o predni RZ

+1/0
8.12.2014 1:50

J48i25ř57í 94S39c44h64w31a39c31h 8848334198246

a já snad ne?

0/0
8.12.2014 23:18

M35a69r61t27i84n 60L91a17c18o 7713966918

Niektoré autá sú dobrá investícia (Maserati za 9 rokov z 23 na 30 mil. - nárast o cca 30%).

Niektoré ešte lepšia (Trabant 601 som kúpil pred siedmimi rokmi za 85 E, dnes mám ponuky na 500 E - nárast na cca 600%);-D

+3/0
7.12.2014 12:03

J64i31ř11í 31S72c55h59w19a17c96h 8778404828156

no vidíš, měl jsi těch trabošků nakoupit za cca 23 milionů a dnes jsi mohl mít toto Maserati a k tomu několik Ferrari včetně Veyrona....;-)

+3/0
7.12.2014 15:00

M54a65r21t41i54n 75L22a79c89o 7573636688

;-D;-DR^

+1/0
7.12.2014 16:38

F34r55a55n74t69i96š85e32k 47J85o90s56e26f 8395665966827

no teda - okoli letny jako stvoreny pro takove auto

+1/0
7.12.2014 9:54

J79a93k48u47b 93N13o37v47á83k 8260503260942

Krasa, ale k tomu provozu, nezda se mi, ze by s tim bylo mozne jezdit vsude bez nasledku.

0/−2
7.12.2014 8:59

J34a25n 98J35e68ž68e62k 3891665217435

Po dlážděných ulicích kolem technického muzea se s tím zjevně jezdit dá. Ty bys s tím chtěl jet Dakar?

+2/0
7.12.2014 9:25

A98u34g60u26s73t 46F51o47r73m94á73n16e46k 6735109390556

Ono by stačilo, aby se to auto projelo po oraništi, které česká vláda drze nazývá dálnicí jen proto, aby mohla beztrestně okrádat řidiče o dálniční poplatky.

+3/0
7.12.2014 15:06

V48l10a37d33i41s79l74a57v 56N91o77h49e32j46l 7388557748511

mel sem Firebirda a vsude sem skrtal prevodovkou po Praze az me to prestalo bavit a zbavil sem se toho :-/ s timhle to bude urcite jeste horsi. svezeni asi pecka, ale porad hlidat kde se da projet je dost o nervy.

+2/0
7.12.2014 12:57

J30a96k90u73b 83N85o94v76á94k 8950913660542

Asi tak a to i presto, ze jste tez nemel v umyslu jezdit Dakar, ze?

0/0
8.12.2014 11:05

J93i21ř15í 97K87o70c20u62r95e14k 6515324265538

Faktem je, že současné zpomalovací opatření často vedou i k poškozování obyčejných vozidel. Favority, Felicie, Fabie a Octavie nevyjímaje. Dost často i k nemožnosti projetí např. autobusem při objížďce.

Takže na české silnice je vhodným vozidlem ruská produkce případně vozidla do australského buše nebo Afriky.

0/−1
8.12.2014 11:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.