Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autofotka týdne: Jedno z nejvzácnějších aut v Česku, slavné maserati

Maserati MC12 je unikát, kterých postavili jen padesát kusů. Bílomodré MC12 je perlou českých silnic, jeho majitel ho naštěstí vcelku často prožene venku. Italská automobilka Maserati se zrodila přesně před 100 lety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L78i37b57o39r 75M66o65h59o98u78t 3756177338922

Upozornění autorům článku a jeho čtenářům: Maserati se píše vždy s M-velkým,je to italské příjmení a je mužského rodu.Italština střední rod nezná.Odborníci vědí,laici můžou hledat na netu.

0/0
11.12.2014 18:35

J52i55ř41í 63L47i14b11e97r 6118460810132

Panu Chladovi přeji další krásná auta. Je mi úplně jedno, jak si na ně vydělal (ale určitě ne zmanipulovanými výběrovými řízeními). Má nadhled a chová se slušně - alespoň podle rozhovoru, co jsem s ním četl. Vydělal si vlastní prací, ať si o ní myslíte, co chcete. To, že bych neuměl podnikat, jako on, ještě neznamená, že si ho nebudu vážit. R^

+8/0
7.12.2014 18:25

Z78d36e36n28ě78k 42H44a54n47z39l 1371936562794

Toto auto vlastni pan Chlad,kral hazardu.Gembleri mu naj vydelali

0/0
7.12.2014 16:07


P42e13t37r 23M40a78l20i85š58k68a 6171895721283

Nemusejí hrát.

+3/0
7.12.2014 19:25

M26i80l36a21n 56K71l87o39u33č79e10k 3430725778557

Tak to je v pořádku, gratuluji mu.

+3/0
7.12.2014 20:22

J22i28ř46í 16K67o71c97u69r87e16k 6135924915778

Mít ho majitel pivovaru, vydělaj mu na to pivaři.

Mít ho majitel automobilky, vydělaj mu na to automobilisti.

Mít ho majitel "neziskovky", "vydělaj" mu na to daňoví poplatníci.

+3/0
8.12.2014 11:51

M66a21r87t69i25n 37D66o12č26e47k84a90l 5138781571221

Proč tolik tajností a upravená SPZ? Pokud si vzpomínám, majitel sám (Richard Chlad) při jeho pořízení dával rozhovory. To mi třeba v článku chybí - reálná zkušenost s MC12 ;-)

0/0
7.12.2014 15:48

V95l15a41d40i45s49l70a83v 15N56o28h20e48j15l 7528787958601

zajimavy ze to muze do provozu bez predni RZ. tim nechci rict ze mi to vadi, naopak bez ty RZ je to normalni a krasny a normalne bych to povolil.

0/0
7.12.2014 12:59

J65i68ř22í 73S57c49h87w19a12c98h 8318754688296

vidím, že máš skvělé systémové pojetí zákonů a že bys mezi naše zákonodárce skvěle zapadl....;-)

0/−1
7.12.2014 15:12

V22l75a19d96i60s60l42a27v 49N14o64h68e19j55l 7638207938151

to je tak skvely ze to az skvele nechapu ;-)

0/0
7.12.2014 16:08

J93i51ř22í 87S98c32h57w91a51c35h 8478704618386

narážel jsem na ten tvůj systémový návrh "povolení jízdy bez RZ" protože je to "normální a krásný" ;-)

0/0
7.12.2014 16:20

9871974960727

bez přední RZ. Jidne ve světě to jde, tak proč ne u nás. Přední není ani osvětlená, není na ní potvrzení o technické a emizích a beztak si jí nikdo nevšimne. Je to jen ptákovina. A na autech, která na to nemají uzpůsobenou plochu (Alfa Romeo, Maserati, Ferrari, Bugatti, Lambo....) prostě tam, kde design je přednější, než plechová bílá placka, bych jí opravdu nevyžadoval. Vždyť už na těch alfách je to hnus....a když vidím americkou verzi svého auta, tak také vypadá líp bez té číselné pihy

+3/0
7.12.2014 19:52

J95i55ř27í 45S28c48h28w18a19c87h 8408424558906

a jinde na světě přední RZ vyžadují a určitě to nebude proto aby to auto bylo škareďejší, bože.....co tak, když je potřeba identifikovat auta na příjezdu k hlídce? 

Když se honí "ujížděči" tak je to tady prý špatně a je to prý hrozně nebezpečný, že by se měli jako zastavit zátarasem, ale když by neměli zepředu RZ, tak by to bylo v podstatě nemožné, protože pokud by to byla stříbrná Octávka, tak by s velkou pravděpodobností zastavili úplně někoho jiného.

A kde je subjektivní design přednější a kde ne? Podle jakýho ještě subjektivnějšího pravidla bys to asi tak rozhodoval???

0/−2
7.12.2014 21:13

9141254810267

Podívejte, já nemůžu za to, že se cítíte být ublížen tím, že má někdo hezčí auto, než Vy. Mě se zkrátka přední RZ na autech nelíbí, nespatřuji v ní absolutně žádný přínos. Možná až si někdy vyděláte na auto, které opravdu přední RZ hyzdí, pak pochopíte, že to někdo zkrátka řeší. Dokonce si představte, že u Bugatti Veyron musí jít při rychlé jízdě dolů, protože to úplně hatí aerodynamiku a vůz se stává nestabilním. A než začnete argumentovat tím, že na silnicích nemá co jezdit rychle, tak si uvědomte, že spoust lidí, zvláště těch, co si vydělají na taková auta, jezdí do zahraničí a nebo na závodní okruh (tam samozřejmě RZ mít nemusí, ale on ten držák na ní je tam našroubován a opravdu není lehké ho sundat, je totiž jiný, než na Škodovkách)

+2/0
7.12.2014 21:22

R16o33b75e86r49t 68P18a17c78i78n51a 7354809205571

Pokud si chce zazávodit na okruhu, tak si RZ sundá. Vyžadovaná je kvůli automatickým kontrolním systémům jako jsou např. úsekové měřiče. Že to na některých autech vypadá jako pěst na oko je sice fakt, ale co naděláme.

0/0
7.12.2014 23:06

9901244480877

ohledně sundavání jsem napsal, že ne vždy je to možné. Argument, že je to kvůli úsekovým radarům je úplně stejná pitomost, jako byste chtěl, aby kvůli kamerovým systémům měl každý vyholenou hlavu a na ní vytetované rodné číslo. Spíš mi povězte, kam byste například na auto v článku tu RZ dal?

+2/0
7.12.2014 23:41

J58i33ř72í 69S90c23h68w60a19c78h 8568664458556

Pitomost je ten tvůj argument o holé hlavě s vytetovaným r.č.-

RZ je prostě potřeba k prosté identifikaci auta  kýmkoliv a je to stejně relevantní jako, že se v Evropě na veřejnosti běžně nikdo nepohybuje maskován  punčochou nebo čímkoliv jen s otvory na oči.

A umístění RZ na toto Maserati zřejmě vidíš jako takřka "neřešitelný problém" jehož vyřešení by cenu auta zvedlo minimálně o další milion ;-)

0/−2
8.12.2014 0:20

9701914720957

A vy byste to provrtal vrtačkou a přichytil na dva drátky, že jo? Ne fakt, tohle nemá cenu. Z toho, co tady píšete mi přijde, že jste snad policajt. Argumentujete pouze tím, že se musí auto identifikovat i zpředu. A z boku byste nechtěl? Proboha, buď milujete jakoukoliv s prominutím, buzeraci, kdy za chybějící přední RZ se odebírá řidičák a užíváte si, že můžete někomu něco zakázat, případně znesnadnit a nebo jste skutečně pouze závistivec, který si říká, že když on musí, tak ostatní taky. Jiné logické vysvětlení pro vaši argumentaci skutečně není.

+3/0
8.12.2014 0:45

V18l16a58d36i21s69l49a65v 82N17o30h83e63j75l 7658377338921

souhlas, hezky jste vedl diskusi, lepe bych to neumel, take obdivuji vasi trpelivost. R^;-)

+1/0
8.12.2014 1:52

J43i63ř84í 72S79c17h97w37a32c22h 8158794198286

Pro své "uspokojení z buzerace" bych provrtal tu tvou "chytrou" hlavu, plnou demagogických argumentů a připevnil bych na ni tu tvou "cedulku s rodným číslem", a pak bych se na ni "závistivě" díval....;-D

0/0
8.12.2014 23:25

J83i94ř15í 42S38c31h22w13a30c34h 8408604408346

a předtím bych se ještě nechal naverbovat k pomahačům a chráničům :-P

0/0
8.12.2014 23:27

J25i79ř10í 18S32c76h57w19a21c45h 8358504378826

ty argumenty o závisti a ublíženosti mě vždycky dojmou.....téměř k slzám....;-(

0/−2
8.12.2014 0:32

9471374590137

to si asi popláčete celkem často, že?

+2/0
8.12.2014 0:45

J97i11ř98í 68S70c33h98w11a80c39h 8428594428286

to záleží na četnosti takto hloupých argumentů.....

0/0
8.12.2014 23:17

V76l73a21d51i21s96l56a41v 69N74o82h69e16j86l 7928387658921

tak si to zkus jeste jednou precist, pisu o predni RZ

+1/0
8.12.2014 1:50

J73i37ř62í 39S35c56h18w76a19c31h 8958274758606

a já snad ne?

0/0
8.12.2014 23:18

M12a17r73t63i71n 94L25a62c55o 7653416348

Niektoré autá sú dobrá investícia (Maserati za 9 rokov z 23 na 30 mil. - nárast o cca 30%).

Niektoré ešte lepšia (Trabant 601 som kúpil pred siedmimi rokmi za 85 E, dnes mám ponuky na 500 E - nárast na cca 600%);-D

+3/0
7.12.2014 12:03

J84i11ř26í 21S17c51h73w49a85c15h 8648464478646

no vidíš, měl jsi těch trabošků nakoupit za cca 23 milionů a dnes jsi mohl mít toto Maserati a k tomu několik Ferrari včetně Veyrona....;-)

+3/0
7.12.2014 15:00

M43a44r87t35i45n 51L98a31c66o 7983236398

;-D;-DR^

+1/0
7.12.2014 16:38

F66r69a76n21t80i96š97e11k 70J17o59s97e23f 8535525356747

no teda - okoli letny jako stvoreny pro takove auto

+1/0
7.12.2014 9:54

J96a51k36u26b 16N61o80v73á30k 8300883340622

Krasa, ale k tomu provozu, nezda se mi, ze by s tim bylo mozne jezdit vsude bez nasledku.

0/−2
7.12.2014 8:59

J43a27n 96J77e84ž14e71k 3731345677485

Po dlážděných ulicích kolem technického muzea se s tím zjevně jezdit dá. Ty bys s tím chtěl jet Dakar?

+2/0
7.12.2014 9:25

A46u92g35u84s89t 22F90o98r72m56á68n56e85k 6235599180956

Ono by stačilo, aby se to auto projelo po oraništi, které česká vláda drze nazývá dálnicí jen proto, aby mohla beztrestně okrádat řidiče o dálniční poplatky.

+3/0
7.12.2014 15:06

V46l59a75d18i75s18l72a41v 10N44o67h48e62j11l 7728827868781

mel sem Firebirda a vsude sem skrtal prevodovkou po Praze az me to prestalo bavit a zbavil sem se toho :-/ s timhle to bude urcite jeste horsi. svezeni asi pecka, ale porad hlidat kde se da projet je dost o nervy.

+2/0
7.12.2014 12:57

J23a35k94u83b 18N38o89v61á16k 8730693210642

Asi tak a to i presto, ze jste tez nemel v umyslu jezdit Dakar, ze?

0/0
8.12.2014 11:05

J35i94ř75í 36K73o90c40u69r84e61k 6525894765328

Faktem je, že současné zpomalovací opatření často vedou i k poškozování obyčejných vozidel. Favority, Felicie, Fabie a Octavie nevyjímaje. Dost často i k nemožnosti projetí např. autobusem při objížďce.

Takže na české silnice je vhodným vozidlem ruská produkce případně vozidla do australského buše nebo Afriky.

0/−1
8.12.2014 11:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.