- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Upozornění autorům článku a jeho čtenářům: Maserati se píše vždy s M-velkým,je to italské příjmení a je mužského rodu.Italština střední rod nezná.Odborníci vědí,laici můžou hledat na netu.
Panu Chladovi přeji další krásná auta. Je mi úplně jedno, jak si na ně vydělal (ale určitě ne zmanipulovanými výběrovými řízeními). Má nadhled a chová se slušně - alespoň podle rozhovoru, co jsem s ním četl. Vydělal si vlastní prací, ať si o ní myslíte, co chcete. To, že bych neuměl podnikat, jako on, ještě neznamená, že si ho nebudu vážit.
Toto auto vlastni pan Chlad,kral hazardu.Gembleri mu naj vydelali
Nemusejí hrát.
Proč tolik tajností a upravená SPZ? Pokud si vzpomínám, majitel sám (Richard Chlad) při jeho pořízení dával rozhovory. To mi třeba v článku chybí - reálná zkušenost s MC12
zajimavy ze to muze do provozu bez predni RZ. tim nechci rict ze mi to vadi, naopak bez ty RZ je to normalni a krasny a normalne bych to povolil.
vidím, že máš skvělé systémové pojetí zákonů a že bys mezi naše zákonodárce skvěle zapadl....
Niektoré autá sú dobrá investícia (Maserati za 9 rokov z 23 na 30 mil. - nárast o cca 30%).
Niektoré ešte lepšia (Trabant 601 som kúpil pred siedmimi rokmi za 85 E, dnes mám ponuky na 500 E - nárast na cca 600%)
no vidíš, měl jsi těch trabošků nakoupit za cca 23 milionů a dnes jsi mohl mít toto Maserati a k tomu několik Ferrari včetně Veyrona....
no teda - okoli letny jako stvoreny pro takove auto
Krasa, ale k tomu provozu, nezda se mi, ze by s tim bylo mozne jezdit vsude bez nasledku.
Po dlážděných ulicích kolem technického muzea se s tím zjevně jezdit dá. Ty bys s tím chtěl jet Dakar?