- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když si objednávám taxík vždy se zajímám jaký má pohon.
nevim co k tomu dodat ....... stav kdy cng doplnite do 50 procent pro nizky tlak na pumpe nebo neni vubec zadny plynna na cng pumpe a jezdite od pumpy k pumpe sem zazil mockrat ...... az se toto zlepsi pak si o tom muzem povidat
neboli nabídka začíná nestíhat poptávce ....
Vyzkoušel jsem....a už nikdy víc nechci zlatej benzín. Holt ne každýmu nestačí to, že to jezdí levně
Raději LPG, než CNG. Naprostá spokojenost s LPG.
Po přečtení článku, já zatím zůstanu se svým přibližovadlem u Naturalu 95.
Ford Fusion 1.4 Duratec LPG => kombinovana na LPG => 6l/100km Nejaky CNG mi muze.... nebo nafta
Jezdím s naftou z korunu osmdesát a nemusím přmýšlet kde natankuju.
Však až stát zjistí, že by se to mohli více zdanit, bude po levném provozu.
To přijde později, až se to trochu rozšíří. Přece se erár nenechá "okrást" o peníze.
nevím ale dnes sem koukal na cenu u makra a CNG tam stojí 26Kč, nevím jestli za kg nebo litr, ale to musí mít bu´d menší spotřebu a nebo benzin stojí 50kč/l, jinak mi ta levnost nevychází.
Stačí se vrátit do školy a vzpomenout si na měrnou hmotnost benzínu 0,7-0,75 kg na litr
Běžná doba provozu tlakové nádoby je 8 let? Máme v rodině několik aut na plyn a u LPG je daná nutnost výměny v deseti letech,Fiat má 20 let životnost nádrže na CNG