Diskuze

Jako první z Česka jsme vyzkoušeli čínské auto nové značky Qoros

Jako jediní z Česka jsme se svezli s autem úplně nové automobilové značky. Čínský qoros nás mile překvapil. Na rozdíl od jiných čínských výrobců se značka rozhodla nekopírovat a pro vývoj nového vozu si najala nejlepší evropské specialisty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to sice cinsky kram, ale to nic nemeni na faktu ze je to pekne.

0 0
možnosti

Tak dokud jsem si nepřečetl cenovku, tak jsem smysl ještě jakžtakž a tu PR omeletu kolem chápal.. Ta cena je absolutně smrtící, a vůbec nevyváží možná rizika. V podstatě měla být poloviční a i to je na hraně, když Octavie, která na tom bude líp, se nechá v akci sehnat za 250-300 tisíc bez DPH. Sice většinou s 63, 77kw tsi, ale s klima v základu a vším běžným, tak proč bych se proboha odlišoval tímhle, když jsem se chtěl odlišit z Číny hlavně cenou? Naprosto postavené na hlavu. No a s tím samostatným designem bych hoodně ubral... Ze předu je to Subaru, z vrchu Mondeo a ze zadu kopie Passatu bez diskuze.

0 1
možnosti

Je treba srovnavat srovnatelne, takze stejne vybavenou Octavii, vybavou i motorem. A to si myslim, ze budete i s cenou vyse. . .

0 0
možnosti

Nic novýho pod sluncem, tohle auto z bambustánu jsem viděl už v úterý 17.6. v Semicích na Nymbursku a podle toho Q na víku kufru je bez problémů rozeznatelný.

0 0
možnosti

40 čínskych áut predaných na Slovensku nič neznamená.

Na Slovensku sa vlani vyrobilo 980 000 áut, každé deviate bolo vyvezené do Číny, čiže takmer 90 000 áut.

0 0
možnosti

ups, to mala byť reakcia na príspevok

0 0
možnosti

Tohle se v ČR neuchytí. Ale takové Slovensko, Ukrajina, Rusko, balkán, to může být jiná.

0 1
možnosti

P48e36t61r 29M45i59c91h68a57l

22. 6. 2014 22:08

Ono i to Slovensko je jinde. Vzhledem k tomu, že tam zatím prodali 40 kusů ...

0 0
možnosti

Naše ekonomika nepotřebuje auta komplet vyráběné v Číně. U nás se vyrábí nejen celá auta, ale hlavně různé díly pro auta značek téměř celého světa. Takovou výrobu je třeba jejich nákupem podporovat. Naší ekonomice ani průmyslu nepomůže, že  si bude někdo kupovat vozidlo kompletně Made in China, nehledě pak na dostupnost (a kvalitu) dílů.

Jinak tady bylo psáno, že Evropa je zadlužená. Pravda, ale přes enormní dluhy sama Čína neví, kolik komu dluží. Má astronomické dluhy.

0 1
možnosti

v procentech HDP dluzi o dost min nez my a to na tom my jeste nejsme vubec spatne oproti jinym evropskym statum. vlastne je dost tezke najit nejaky stat eU, ktery by v procentech HDP dluzil min nez cina. navic cina drzi docela dost penez ve skoupenych dluhopisech jinych statu...

0 0
možnosti

Nejhorší na celé věci je to,že se krásně ukazuje průmyslová výroba jako zisk a zdroj peněz. Původ evropského i amerického bohatství. A přesto se našly hlavy,co vše přestěhovay do Číny. Ted má Čína kapitál na vlastní vývoj viz QOROS a Evropa obří dluhy,nebot se zoufalé snaží udržet životní úroveň, na kterou díky odstěhování průmyslu už prostě nemá.

2 1
možnosti

P51e70t81r 34A80g18u16l26á28r

21. 6. 2014 21:54

Řekl bych, že kdyby v té firmě neměli 50% podíl Izraelci, nikdo by se s nimi nebavil. Před nějakou dobou se Charouz snažil dovážet nějaké čínské klony. A kdo o tom dnes ví? Tohle má šanci na úspěch, protože to Izraelci podpoří. Ne proto, že by to bylo nějak technicky vyjímečné.

0 0
možnosti

Nevypadá nejhůř a myslím, že za pár let bude slušnou konkurencí. Bude odpovídající kvality, bude síť servisů. Taky bych si Kiu před 15 lety asi nekoupil a dneska dělají celkem solidní auta.

2 0
možnosti
Foto

V Evropě jsou sedany nebo kupé už spíš nezvyklé, typické je kombi. Také snad je jasné, že kvalita začíná od půl miliónu výše.

0 6
možnosti

J59o71s98e66f 40N74o54v60á47k

20. 6. 2014 22:48

Ale tak vypadá to líp než nová Fabia.

0 1
možnosti

Jenže nová Fabia začne tak na 230tKč, za tohle chtějí v jediné nabízené výbavě 580tKč. Tročku rozdíl, mj. i jedné třídy ...

3 0
možnosti