Diskuze

Jako první z Česka jsme vyzkoušeli čínské auto nové značky Qoros

Jako jediní z Česka jsme se svezli s autem úplně nové automobilové značky. Čínský qoros nás mile překvapil. Na rozdíl od jiných čínských výrobců se značka rozhodla nekopírovat a pro vývoj nového vozu si najala nejlepší evropské specialisty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Je to sice cinsky kram, ale to nic nemeni na faktu ze je to pekne.

0 0
možnosti
KH

Tak dokud jsem si nepřečetl cenovku, tak jsem smysl ještě jakžtakž a tu PR omeletu kolem chápal.. Ta cena je absolutně smrtící, a vůbec nevyváží možná rizika. V podstatě měla být poloviční a i to je na hraně, když Octavie, která na tom bude líp, se nechá v akci sehnat za 250-300 tisíc bez DPH. Sice většinou s 63, 77kw tsi, ale s klima v základu a vším běžným, tak proč bych se proboha odlišoval tímhle, když jsem se chtěl odlišit z Číny hlavně cenou? Naprosto postavené na hlavu. No a s tím samostatným designem bych hoodně ubral... Ze předu je to Subaru, z vrchu Mondeo a ze zadu kopie Passatu bez diskuze.

0 1
možnosti
AV

Je treba srovnavat srovnatelne, takze stejne vybavenou Octavii, vybavou i motorem. A to si myslim, ze budete i s cenou vyse. . .

0 0
možnosti
VV

Nic novýho pod sluncem, tohle auto z bambustánu jsem viděl už v úterý 17.6. v Semicích na Nymbursku a podle toho Q na víku kufru je bez problémů rozeznatelný.

0 0
možnosti
LU

40 čínskych áut predaných na Slovensku nič neznamená.

Na Slovensku sa vlani vyrobilo 980 000 áut, každé deviate bolo vyvezené do Číny, čiže takmer 90 000 áut.

0 0
možnosti
LU

ups, to mala byť reakcia na príspevok

0 0
možnosti
TN

Tohle se v ČR neuchytí. Ale takové Slovensko, Ukrajina, Rusko, balkán, to může být jiná.

0 1
možnosti
PM

P77e73t66r 75M38i85c57h70a63l

22. 6. 2014 22:08

Ono i to Slovensko je jinde. Vzhledem k tomu, že tam zatím prodali 40 kusů ...

0 0
možnosti
RH

Naše ekonomika nepotřebuje auta komplet vyráběné v Číně. U nás se vyrábí nejen celá auta, ale hlavně různé díly pro auta značek téměř celého světa. Takovou výrobu je třeba jejich nákupem podporovat. Naší ekonomice ani průmyslu nepomůže, že  si bude někdo kupovat vozidlo kompletně Made in China, nehledě pak na dostupnost (a kvalitu) dílů.

Jinak tady bylo psáno, že Evropa je zadlužená. Pravda, ale přes enormní dluhy sama Čína neví, kolik komu dluží. Má astronomické dluhy.

0 1
možnosti
JM

v procentech HDP dluzi o dost min nez my a to na tom my jeste nejsme vubec spatne oproti jinym evropskym statum. vlastne je dost tezke najit nejaky stat eU, ktery by v procentech HDP dluzil min nez cina. navic cina drzi docela dost penez ve skoupenych dluhopisech jinych statu...

0 0
možnosti
VR

Nejhorší na celé věci je to,že se krásně ukazuje průmyslová výroba jako zisk a zdroj peněz. Původ evropského i amerického bohatství. A přesto se našly hlavy,co vše přestěhovay do Číny. Ted má Čína kapitál na vlastní vývoj viz QOROS a Evropa obří dluhy,nebot se zoufalé snaží udržet životní úroveň, na kterou díky odstěhování průmyslu už prostě nemá.

2 1
možnosti
PA

P47e77t44r 15A75g30u43l61á68r

21. 6. 2014 21:54

Řekl bych, že kdyby v té firmě neměli 50% podíl Izraelci, nikdo by se s nimi nebavil. Před nějakou dobou se Charouz snažil dovážet nějaké čínské klony. A kdo o tom dnes ví? Tohle má šanci na úspěch, protože to Izraelci podpoří. Ne proto, že by to bylo nějak technicky vyjímečné.

0 0
možnosti
CP

Nevypadá nejhůř a myslím, že za pár let bude slušnou konkurencí. Bude odpovídající kvality, bude síť servisů. Taky bych si Kiu před 15 lety asi nekoupil a dneska dělají celkem solidní auta.

2 0
možnosti
Foto

V Evropě jsou sedany nebo kupé už spíš nezvyklé, typické je kombi. Také snad je jasné, že kvalita začíná od půl miliónu výše.

0 6
možnosti
JN

J88o30s91e84f 49N25o36v75á88k

20. 6. 2014 22:48

Ale tak vypadá to líp než nová Fabia.

0 1
možnosti
VK

Jenže nová Fabia začne tak na 230tKč, za tohle chtějí v jediné nabízené výbavě 580tKč. Tročku rozdíl, mj. i jedné třídy ...

3 0
možnosti