- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problém nabíjení elektropřibližovadel není jeho pomalost. To jen tak vypadá, protože chtějí nabíjet jen jednotlivci. Pokud by se měli nabíjet auta masově, tak zkolabuje energetická síť. Elektrická síť není schopna dodat a nahradit energii, kterou dodává chemické palivo. Tedy pokud by všichni měli dobíjet dojde ke kolapsu. Jsou zde jediné dvě spolu související cesty.
1. klasická výměna akumulátorů - přijedu vyměním odjíždím spojená s problémy, kdo to bude platit
2. Podstatné zvýšení kapacity akumulátorů - aku na chemické bázi melou v současné době z posledního, pokud přijde na trh nová technologie, která zvýší kapacitu třeba o řád, nastávají nám problémy jak s dobíjením(doba, kapacita el. sítě), tak s bezpečností protože to už je nějaké energie uložené v aku, co to bude dělat v případě havárií bude zajímavé(vzhledem k tomu, že čím "agresivnější" sloučenina tím větší nergetický potenciál)
Tedy budoucnost elektromobilů záleží na tom, čím se nám podaří nahradit akumulátory, protože akumulátor, tak jak ho známe, je k masovému dlouhodobému pohonu velmi nevhodný.
Četl jsem o elektromobilu , kde nabíjení trvalo taky krátkou dobu . Podmínka : zásuvka (jistič) 63 A .
Bože kam ten svět spěje.Nic už není jak bývalo.Ani HD.
Jak to? HD je pořád HD, přeci ani doteď nevyráběl pořád jednu a tu samou první motorku.
Nádhera, dojezd je použitelnej a rychlost nabíjení taky není úplně tragická jen se bojím váhy.
na motorkářích píšou odhadovanej dojezd 80km..........
Na co čekají? Být to teď v prodeji už jdu pro to