Diskuze

Autofotka týdne: Výkladní skříně hrdých motoristů

V dnešních autech bývá prostor u zadního okna nudně prázdný. Kromě několika málo tuningových aut, které se chlubí mohutnými reproduktory, tam zůstává většinou prázdno. V romantických dobách našeho mládí a cest Škodou 100 za vůně benzinu a připálené gumy to bylo oblíbené odkladiště, ale také výkladní skříň pyšného automobilisty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

třeba si lidé také konečně uvědomili, že věci pod zadním sklem se při nehodě katapultují přímo do posádky. Ale dodnes se najdou kandidáti na Darwinovu cenu, co vozí v interiéru auta i lyže či snowboard.

0 0
možnosti

jj vejce za oknem a pak už jen řidič v klobouku

0 0
možnosti

u nas parkovávalo auto, uz tehdy vrak a ten mel ten napis V ZABEHU rozstrihany a prilepeny jako V ZAHUBE

0 0
možnosti

Já měl v rapidu na zadním platě takovej kobereček s velkým červeným nápisem škoda. Docela by mě zajímalo, kam přišel. Asi se vyhodil.

0 0
možnosti

Ta samolepka je paradni. :-)

0 0
možnosti

P67e40t31r91a 12M44a92l58á

23. 6. 2014 7:06

Nedávno jsem potkala auto, kde měl majitel za čelním skle tak do jedné třetiny výšky naskládané plyšáky...borec;-D

0 0
možnosti

nebyl to náklaďák či aspoň dodávka ?

0 0
možnosti

Autoatlas jsem za oknem ve stodvacítce vozil taky, takový ten s kroužkovou vazbou. Jinak se tam odkládaly bundy apod., vajíčka ani klobou jsem tam nikdy neměl. :-)

0 0
možnosti
Foto

Chybí mi ještě mávající ručička na pérku :-)

0 0
možnosti

Taky jsem si ji v Maďarsku koupil.

0 0
možnosti

M46i34l75a33n 36N53o22v50á80k

22. 6. 2014 15:23

Snímek 9: Hlava psa nebyla na pružince, ale zavěšena háčkem na očku a měla malé protizávaží.

14 0
možnosti
Foto

Tuhle módu dělat si z auta vetešnictví příliš nechápu apřevážení věcí za zadním platem mi nejde do hlavy tuplem. Jednak je to tamproblém uchytit tak, aby to ani při prudkém brzdění neskončilo na podlaze,event. na spolujezdci, jednak je z čehokoliv na prudkém sluníčku škvarek. Kdysipopulární umísťování repráků na plato to samé - čtyři vývody měla tehdy jen tanejlepší tuzexová autorádia či dokonce equalizery v ceně dvou až třechprůměrných platů - dnešní ekvivalent možná multimediální centrum Alpine se zesíkem.Normální autorádio mělo dva vývody, Tesla ještě koncem 80 let vyrábělakuriozity s jedním. No a každý myslící člověk umístí v takovém případěreproduktor či reproduktory co nejblíže k řidiči. Nevím o autě, kde to nejde -možná Maluch, ale tam je to jedno... Ale kdo si hraje, nezlobí;-D

0 1
možnosti

Tehdy se taky nejezdilo tak divoce jako dnes, kdy každý má největší pilno. Stará auta mají slabou akceleraci, ale taky hůře brzdí, takže se jezdilo opatrněji. Bylo méně aut, menší provoz, menší možnost nějaké kolize.

4 0
možnosti