Diskuze

První svezení s novým autem z Česka. Toyota Aygo je městský chameleon

Začátkem července přichází na český trh kolínská trojčata a přestože už v první generaci byly jejich tvary dost odlišné, druhá jejich cesty rozděluje ještě zřetelněji. Toyota Aygo pak z této trojice bude bezkonkurenčně nejvýraznějším, ale určitě také dost kontroverzním modelem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

to je jako paštika majka na kolech, můj ty svátku proč? to je ideální za 120 000,. ale za tyhle peníze?

0 0
možnosti

Jak typické, dejte mi ty hodinky s vodotryskem za 5,- Kč (Kčs)....

0 0
možnosti

A78d10a41m 10W37e51i51s70s

27. 6. 2014 17:10

To je prdítko ošklivoučké...

0 0
možnosti

Pánové, tohle je přece "holčičí" autíčko na popojíždění v městkém provozu (do práce, na nákup, s dětmi na kroužky atd.)! Nepotřebujeme "opravdové auto" - potřebujeme něco, s čím se snadno parkuje (parkovací kamera je plus), co moc nežere a co se nám navíc líbí (ano, Aigo může být pro někoho moc).

3 1
možnosti

To jako nutně musím mít 2:0 dieslovou 2 tunovou mrchu na 7km do práce a zpět ? :)

0 0
možnosti

J42a86n 30F19r70o11l68í93k

27. 6. 2014 13:50

Původní modely se rozlišovaly "výrazně" jen nápisem:-P Cena Citigo není posazena o 20 tis níže u srovnatelného motoru. Základ v Kolíně je 50 kW na Slovensku (naše Skoda;-D) má 44 kW. Pro rozumných 55 kW si připlatíte 10 tis.

1 0
možnosti

V prvním porovnávacím testu, na který se zajisté řada magazínů těší jasně vyhraje Citigo na trojčaty s TPCA.

1 0
možnosti

Je to sice jen prcek na krátký přesun z A do B, tak není třeba vzhledu věnovat kdovíjakou pozornost, ale přesto se ptám : proč je to auto tak příšerně ošklivé zevnitř i zvenčí ?

1 1
možnosti

Pro někoho ošklivé, pro někoho hezké...

2 0
možnosti

Za 250 s tou výbavou,no nevím nevím. Proč dát o 40k více než za stejně vybavené Kia Picanto ? :)

0 1
možnosti

J18i55ř45í 13Z52ý86k89a

27. 6. 2014 11:22

pokud to chtějí koncipovat jako malé zábavné autíčko, chtělo by to ten motůrek aspoň oturbit.

Je trochu škoda, že na rozdíl od "konzervativnějšího" Citroënu a Peugeotu nelze do Ayga objednat silnější motor 1.2. Těch 9kW a 20Nm navíc by s tím mohlo celkem slušně cvičit.

0 0
možnosti

To nema byt zabavne auticko. Ale necim prece museji v PR clancich operovat..

0 0
možnosti

Mne se libi jak vzhledove, tak spotrebou:)

Na ty moje 5km  popojizdky do prace a jednou mesicne 40+40km na nejaky vylet idealni.

Nove kupovat urcite nebudu, ale ojete se da sehnat kolem 100k.

Jelikoz mam ted Corollu z roku 95, do dvou let si zrejme budu porizovat novejsi auto. Rez uz postupuje dal, nez mi vyhovuje:D

Presto Toyote jako znacce docela verim. Protoze za tech 7 let, co ji mam, jsem zadny zavazny technicky problem nemel. Jedno lozisko, vymena kotoucu na brzdach a zadni dil vyfuku povazuju za pomerne vysokou spolehlivost. Poskozeny chladic po bouracce predchoziho majitele nepocitam.

Na druhou stranu se obavam, ze to jiz nemusi byt takova kvalita zpracovani (loziska v prevodovkach atd). No uvidime.

2 0
možnosti

Maly soutezak? :o))))

Nejkde se setrilo sakra moc, jinde se utraci za frikulinske blbiny. Automat zhorsujici akceleraci je v dnesni dobe take pozoruhodny. Je to divne auto s nejasnou cilovou skupinou.

0 1
možnosti

P11e29t94r 97P52r33u98s

27. 6. 2014 8:38

No nevim. Za 240k uz se da koupit opravdove auto. A parkovaci kamera u tohodle trpaslika zni jako vtip, kdyz zadek ma ridic prakticky hned pres ramenamo.

3 1
možnosti