- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je jako paštika majka na kolech, můj ty svátku proč? to je ideální za 120 000,. ale za tyhle peníze?
Jak typické, dejte mi ty hodinky s vodotryskem za 5,- Kč (Kčs)....
Pánové, tohle je přece "holčičí" autíčko na popojíždění v městkém provozu (do práce, na nákup, s dětmi na kroužky atd.)! Nepotřebujeme "opravdové auto" - potřebujeme něco, s čím se snadno parkuje (parkovací kamera je plus), co moc nežere a co se nám navíc líbí (ano, Aigo může být pro někoho moc).
To jako nutně musím mít 2:0 dieslovou 2 tunovou mrchu na 7km do práce a zpět ? :)
Původní modely se rozlišovaly "výrazně" jen nápisem Cena Citigo není posazena o 20 tis níže u srovnatelného motoru. Základ v Kolíně je 50 kW na Slovensku (naše Skoda) má 44 kW. Pro rozumných 55 kW si připlatíte 10 tis.
V prvním porovnávacím testu, na který se zajisté řada magazínů těší jasně vyhraje Citigo na trojčaty s TPCA.
Je to sice jen prcek na krátký přesun z A do B, tak není třeba vzhledu věnovat kdovíjakou pozornost, ale přesto se ptám : proč je to auto tak příšerně ošklivé zevnitř i zvenčí ?
Pro někoho ošklivé, pro někoho hezké...
Za 250 s tou výbavou,no nevím nevím. Proč dát o 40k více než za stejně vybavené Kia Picanto ? :)
pokud to chtějí koncipovat jako malé zábavné autíčko, chtělo by to ten motůrek aspoň oturbit.
Je trochu škoda, že na rozdíl od "konzervativnějšího" Citroënu a Peugeotu nelze do Ayga objednat silnější motor 1.2. Těch 9kW a 20Nm navíc by s tím mohlo celkem slušně cvičit.
To nema byt zabavne auticko. Ale necim prece museji v PR clancich operovat..
Mne se libi jak vzhledove, tak spotrebou:)
Na ty moje 5km popojizdky do prace a jednou mesicne 40+40km na nejaky vylet idealni.
Nove kupovat urcite nebudu, ale ojete se da sehnat kolem 100k.
Jelikoz mam ted Corollu z roku 95, do dvou let si zrejme budu porizovat novejsi auto. Rez uz postupuje dal, nez mi vyhovuje:D
Presto Toyote jako znacce docela verim. Protoze za tech 7 let, co ji mam, jsem zadny zavazny technicky problem nemel. Jedno lozisko, vymena kotoucu na brzdach a zadni dil vyfuku povazuju za pomerne vysokou spolehlivost. Poskozeny chladic po bouracce predchoziho majitele nepocitam.
Na druhou stranu se obavam, ze to jiz nemusi byt takova kvalita zpracovani (loziska v prevodovkach atd). No uvidime.
Maly soutezak? :o))))
Nejkde se setrilo sakra moc, jinde se utraci za frikulinske blbiny. Automat zhorsujici akceleraci je v dnesni dobe take pozoruhodny. Je to divne auto s nejasnou cilovou skupinou.
No nevim. Za 240k uz se da koupit opravdove auto. A parkovaci kamera u tohodle trpaslika zni jako vtip, kdyz zadek ma ridic prakticky hned pres ramenamo.