Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Volkswagen Passat se představil. Prodeje startují za týden

Passat je fenomén své kategorie, hvězda firemních flotil a často i sen rodin. Jeden ze svých nejdůležitějších modelů představuje Volkswagen již v osmé generaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z56d30e95n20ě41k 97O58r16š33u25l53í12k 1525540517662

A dávaj pořád k němu tepláky Adidas?

0/0
16.7.2014 10:44

M61a71r19t21i51n 93S84o79v35á26k 3217185264513

Tady se opět sešlo odborníků;-D Připadám si jako na onadnes, protože jediné, co se u řeší, je vzhled. Co třeba technika? Mě vadí na dnešních autech, že jsou vpodstatě už celé jedno velké kurvítko. Prostě po třech, maximálně čtyřech letech se všechno začíná sypat. A joudové tu řeší prolisy.;-D;-D

0/0
10.7.2014 8:02

J47i15ř76í 75K90r12a71m40p74l 4186464146786

je hezky, konzervativni i moderni zaroven. Jen ten bily interier neni vubec prakticky

+1/0
8.7.2014 14:17

P71a21v19e48l 76H10r17u40s22k83a 9162239625440

Vypada skvele! Ale i ten soucasny je paradni, takze mi prijde, ze nova generace prichazi nejak brzo ...

+1/0
7.7.2014 22:26
Foto

M26i83r25o86s49l88a81v 76S48t34e76i62n49e94r 6308964103735

Když jsem se rozhodoval před rokem, byl Passat i můj kandidát. Po r. 2009 už měl CR- motor, nabízeno bylo hodně vozů z první ruky a s asi 200 tisíci km, stáří 4-5 roků. Ceny podle výbavy u kombíků mezi 11 a 15 tisíci EUR.

Passat má podvozek v podstatě shodný s Golfem, ale větší karoserie je také těžší. Takže trpí přední náprava, u nejnovějších Passátů je zjednodušená na McPherson, tedy jako u Fordů. Tím klesla i její životnost a spolehlivost. Motory se ovšem hodně polepšily, od 2010 mají být už bez problémů.

0/0
5.7.2014 22:21

M47i24c22h68a26l 76F44r18ý18d20e35k 3303700617

Pekna karaR^

+1/0
5.7.2014 9:22

T37o66m55á56š 59K31u95c24h95a93ř 3717831718231

Pamatuji si to. Je to asi hlavně problém ceny. Ale zvláštní to je. Kdyby měli chlapi chodit v růžové minisukni, nebo nějakém srandovním korejském oblečku jen proto, že je to o 20% levnější, než normální oblek, tak to asi nevezmou, ale korejskými kreaturami (nebo řekněme auty s neevropským vzhledem) někteří kupodivu jezdí..

0/−5
5.7.2014 0:25

J60o22s20e25f 83B41r75o48ž32k56a 6674472518417

Docela pěkné auto. Konečně už začíná mít také Korejské tvary.

+2/−8
4.7.2014 19:00

J79o71s51e28f 63B24r35o81ž49k73a 6464772778327

V dobách, kdy se tady diskutéři ošklíbali nad různě prolamovanými tvary boků karosérií korejských aut, jsem napsal, že za pár let to bude kopírovat i Evropa. A není to pravda? Je! Vysvětlení je docela technicky zdůvodnitelné. Ovšem pouze pro ty, co rozumí konstrukcím. Ti, co tomu nerozumí, dávají minusy.

+2/0
5.7.2014 6:59

B27e27n 95P41a14v31k57a 1957983197461

Můžete to nějak rozvést? Jako že prolisy zlepšují tuhost?

0/0
5.7.2014 18:11

M39i85c88h44a97l 87H21o78r63a43k 2344525537302

Pohadky o tom jak rozumite konstrukcim si prosim nechte pro nejakeho naivku co Vam to uveri.

0/0
9.7.2014 12:49

M57i87c77h72a46l 78H15o62r52a31k 2144605367432

Passat, ze ma ,,korejske,, tvary?:-))) mozna byste mel zajit na ocni.

0/0
9.7.2014 12:47

Z30d83e83n72ě42k 80O34r37š45u46l50í84k 1345970237882

Ty prolisy na dveřích jsou co?;-Dstejný jako na sonatě..zajdi si k očnímu.

0/0
16.7.2014 11:01

9921744510217

Nikdy jsem nepochopil, co je emotivního, stylového, futuristického, kreativního a dušeplného na autě, co vypadá jak kus ocucaného bonbonu. Mám tím na mysli všechny francouze, korejce, v poslední době i japonce. Tohle je prostě passat, auto, které není nic víc a nic míň, než auto. A je to jednině dobře. Ne fakt, co se vám na těch rozplizlých kreaturách, co mají každý roh jinak ohnutý, jak kdyby se pomalu roztékaly na sluníčku, líbí? Za mě tohle je určitě R^ (A ne, nemám Passat, nemám ani VW a nejdsem jejich fanoušek. Mám BMW)

+9/−4
4.7.2014 17:16

J55o42s78e32f 61B40r40o75ž43k67a 6404462618777

A můžete nám napsat, kterou řadu BMW vlastně vlastníte?

+1/0
4.7.2014 19:02

9581794590607

No, to klidně můžu, mám BMW 320d. Pravda starší, ale o to elegantnější e46

0/0
5.7.2014 0:35

9191714940307

mimochodem, proč je to pro Vás tak důležité?

0/0
5.7.2014 0:44

J51o41s31e61f 53B16r49o63ž37k38a 6194242868867

Důležité je to proto, že právě určité řady BMW byly z hlediska nepovedenosti tvarů karosérie silně kritizovány samotnými příznivci značky. To byste měl vědět. Řada e46 se považovala za vzhledově nejpovedenější. Potíže nastaly, když BMW v r. 2004 přešlo na tvarování kompaktní přední části (maska spojená s nárazníkem) a nezvyklý tvar zádi.

0/−1
5.7.2014 7:08

9141604200127

To máte úplnou pravdu, ovšem i nejčastěji kritizované Bangelovské bavoráky byly dle mého oproti současným, například Korejcům, konzervativní a elegantní vozy. To, co předvádí Hyundai mi tedy opravdu nepřijde jako emotivní design. Spíše jako kolotočářská cetka

+1/0
5.7.2014 14:01

9501584920777

Byl bych rád, kdyby mi milí mínusovači místo mínusů napsali, vážně, co se jim na těch rozteklých a rozplizlých kastlích mnohých výrobců líbí. Mě to totiž přijde, jako nevkusná kýčovitá cetka.

+1/−1
5.7.2014 0:37

9161144330567

A pan Razým asi neumí psát

0/0
5.7.2014 14:02
Foto

J49a42n 38N41o65v78á25k 4348909474115

A v soutěži, kdo zvládne vyrobit hnusnější auto než je nová oktávka, vyhrává ... ;-)

+1/−7
4.7.2014 15:18

K10a85r33e36l 79J39o12a37c46h89i70m75s97t50á17l 8316462377726

nová Octavia je pěkná vidim to každej den ale je to jediné co se mi nehnusí při každém pohledu jako Rapid a Toledo jinak todle je fakt děs + ta zas... el.ručka zlatá stará B5

0/−2
4.7.2014 16:26

A35l27e38š 95P66r16o34c95h72á39z98k62a 9957663599201

Lidový vůz pro němce, u nás typicky auto který si nikdo ze svýho platu nemůže koupit :D Z klasickýho platu tu našetříme sotva na oktávku, která stojí půlku... a to už musíte mít lepší plat R^

+3/0
4.7.2014 15:07

V25a26c31l22a48v 14M75a85t66u78s66k40a 2902577577784

proc mate normalni plat? co to je? kolik to je? proc si to nikdo nemuze koupit? vy nemakate?;-D

0/−4
4.7.2014 15:57

J96i27ř22í 82D70v89o66ř30á55k 5428383968470

????????

0/0
4.7.2014 19:02

P37e74t18r 48Š39i91l15h24a24n 7348302507513

Třeba už nebydlí u rodičů a živí děti.

0/0
4.7.2014 21:12

V38a86c48l93a15v 24M81a29t64u77s54k75a 2482347587114

No to ja taky, ale nejak jsem nepochopil proc by si normalni clovek u nas nemohl koupit novyho pasika

0/−2
4.7.2014 23:03

P66e15t74r 78Š48i39l13h57a90n 7608652527643

Ale tak jako jo, nechá se to, buď léta škudlit nebo si na něj půjčit. Nebo poraženýho (nejlépe i naporcovanýho), soukromí zemědělci je prodávají do 50 Kč/kg. Ale normální (opakuji NORMÁLNÍ) člověk s normálním příjmem si takový auto jen tak nekoupí (vycházím z definice že normální = většina).

+1/0
5.7.2014 0:37

P81e92t90r 42D29v61o78ř80á61k 9374237252270

Lidový vůz je Golf. Ve statistice soukromých prodejů je Passat hluboko dole.

+1/0
4.7.2014 21:46

P71a96v63e71l 89F66ü55r22s57t 4285556719132

Děkuji bohu, že designer nespáchal žádný úlet a Passat nechal nádherným, seriózním, čistým autem ze kterého nebolí hlava R^ Stejně jako ten poslední, se kterým mám tu radost jezdit :-)

+6/−1
4.7.2014 14:37

M97i83l89a12n 53Š58v39a64g81r83o63v43s29k72ý 9792309155778

Ty si žiješ.

0/0
4.7.2014 14:43
Foto

M60i62r30o67s16l93a29v 70S97t95e51i34n73e44r 6708254623945

Passat je typické firemní auto pro zýstupce a agenty. Pro šéfy se nakupují BMW 530 s lepší výbavou. Passat 2,0TDI i BMW 530 ixD se prodávají téměř vždy v balíčcích po tuctu s pěknou slevou, po nejpozději 4 letech a s více, než 200 tisíci km obohatí trh dobrých ojetin, když byla firmami plně odepsány. Stejně oblíbené jsou i Mercedesy C- třídy.

Posledních 5 roků ale přineslo revoluci- limuziny jsou téměř neprodejné, leda tak v Číně, kombíkům tvrdě konkurují SUV. U VW je to Tiguan, u BMW X3 a u Mercedesa GLK klasse. Takže krásný Passát kombi s exkluzivní výbavou kolem 4 roků stáří a přes 200 tisíc km je v současnosti levně k mání, ještě levněji jedna z těch mála prodaných limuzín. Móda je překonala.

0/0
4.7.2014 20:20

P89a58v82e64l 85N61o89v22á10k 7381706939753

Celkem by me zajímalo kolik % z diskutujicich co tu plivou na Passata bysi ho vůbec mohli dovolit ;-D

+6/0
4.7.2014 14:10

J90i52ř50í 94S18c81h40w76a95c82h 8828604428226

U mě nejvíce emocí vyvolají ty zdejší kecy o "emocích" a "duších" automobilových....;-D

+4/0
4.7.2014 13:57

A56l20e28x 72Š13t19a83j40n55e93r 7951764685763

Ale jo. Klasika.

0/0
4.7.2014 13:33
Foto

R93i93c89h98a14r30d 60S81n33a49h61a 4431327286928

Pěkný. Povedl se. R^

+5/−1
4.7.2014 13:27

L75u10d14ě53k 48N42o12v80ý 2651669833901

Vypadá mnohem líp, než předchozí generace. A že to někomu přijde nudné? Já říkám zaplať Bůh! Různých "nenudných" kreací a výstřelků je dnes plný trh a klasické auto aby člověk, kterému se různé experimenty prostě nelíbí, má paradoxně složitý výběr..

+14/−1
4.7.2014 13:27

M60i96c55h98a41l 23H62o82r12a91k 2824565217612

Souhlas, kdyz vidim nektere ty korejske a japonske kreace, tak me to spis odrazuje, presto, ze to jinak muzou byt docela kvalitni auta.

+1/0
4.7.2014 14:15

M74a85r78e20k 69H86r65u46b78y 6937912321298

Korejska auta dnes vypadaji evropsteji, nez mnoha evropska. A obracene :-/

+1/0
4.7.2014 15:50
Foto

J44i90ř22í 33F42e29i39x 2109843760506

Rozdíl +- 100,- € mezi standardní a kombi verzi ?  Proč se tedy tyto u nás verze liší o +- 30 a více tisíc(nemaám na mysli škodovky, ale všeobecně) ?;-O

0/0
4.7.2014 12:59

F29i30l68i44p 90D83o26s56t42á85l 4663255124540

Díky bohu za passata "bez fantazie, bez emocí, nudné auto bez individuality". To je totiž to jediné, co se proti němu dá říct (protože nejde kritizovat jízdní vlastnosti, spolehlivost, prostornost, ovládací prvky, spotřebu ani bezpečnost). Proč by jej soudruzi z NSR výrazně měnili, když funguje?

Věřte nebo ne, ale existují lidi, kteří od auta chtějí, aby jezdilo a nic jiného. Aby je dovezlo sto, dvě stě, tři sta po kterých můžete neunavení vystoupit a jít na výlet. Aby dojelo 1000 km za den na dovolenou bez "auto emocion", přesezeného vyskákaného zadku nebo svítících kontrolek. Manželka vloni v B7 odřídila za den cestu do Sarajeva a večer jsme šli na kopec a koupat se. Dokáže tohle vaše auto s fantazií a zážitky z řízení?

+9/−5
4.7.2014 11:58

T96o95m34á23š 27F60i16r19b92a28c90h89e67r 9500360804610

Budeš se divit ale to dokáže 90% aut. S fantazií i bez fantazie. ;-)

+10/−1
4.7.2014 12:02

M89a19r37e90k 48H28r30u55b94y 6777442891428

No, treba u Francouzu ci Italu je casto potreba docela dost fantazie;-)

0/0
4.7.2014 15:51

J76o75s19e78f 44K32o14p85e66c25k43y 9204362505

Nikdo nikomu nebere, ze jsou lide, kterym staci, kdyz auto jezdi presne tak jak ma a nic jineho od nej nechteji. To je naprosto v poradku. Stejne tak je ale naprosto v poradku, ze jsou jini lide, kteri od sveho auto ocekavaji alespon nejake emoce... ;-)

+2/0
4.7.2014 12:02

M52a10r25t74i30n 60K34ř76í15ž 9733632570777

Pokud potřebujete od auta nějaké emoce, doporučuj starou 1203 neboli dvanáctsettrosku. Tak Vás chladným rozhodně nenechá

+16/0
4.7.2014 12:04

J13o66s32e82f 71K28o60p50e25c79k88y 9164132765

Diky za doporuceni, ale ja si myslim, ze na trhu je spousta jinych a novejsich vozu, ktere emoce probouzi narozdil treba od zminovaneho Passata ;-)

0/0
4.7.2014 12:07

M74a33r92t93i79n 22K77ř77í54ž 9793122240387

to určitě, jde jen o to, o jaké emoce máte zájem - pokud jde o pocity napětí střídající se s pocity bezmoci, je 1203 jasnou volbou. Uložení motoru mezi řidičem a spolujezdcem navíc přináší nebývalý akustický komfort v kabině doprovázený charakteristickou vůní benzinu, kterou praví motoristé doslova milují :-).

+11/0
4.7.2014 12:14

J18o10s69e44f 24K85o54p10e29c43k42y 9714902755

nastesti asi nejsem pravy motorista ;-)

0/−1
4.7.2014 12:16

J98a37n 30T35o68n 9266832586533

Za pěknou charakteristiku a připomenutí let dávno minulých jsem musel přidat bodík R^:-)

+1/0
4.7.2014 12:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.