Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Volkswagen Passat se představil. Prodeje startují za týden

Passat je fenomén své kategorie, hvězda firemních flotil a často i sen rodin. Jeden ze svých nejdůležitějších modelů představuje Volkswagen již v osmé generaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z70d27e92n90ě98k 90O36r92š31u70l76í90k 1705980867522

A dávaj pořád k němu tepláky Adidas?

0/0
16.7.2014 10:44

M45a97r16t83i10n 98S94o69v61á61k 3467935144653

Tady se opět sešlo odborníků;-D Připadám si jako na onadnes, protože jediné, co se u řeší, je vzhled. Co třeba technika? Mě vadí na dnešních autech, že jsou vpodstatě už celé jedno velké kurvítko. Prostě po třech, maximálně čtyřech letech se všechno začíná sypat. A joudové tu řeší prolisy.;-D;-D

0/0
10.7.2014 8:02

J18i46ř87í 74K98r60a86m86p40l 4596794476306

je hezky, konzervativni i moderni zaroven. Jen ten bily interier neni vubec prakticky

+1/0
8.7.2014 14:17

P22a19v72e92l 62H15r19u18s84k97a 9252499715320

Vypada skvele! Ale i ten soucasny je paradni, takze mi prijde, ze nova generace prichazi nejak brzo ...

+1/0
7.7.2014 22:26
Foto

M33i39r47o53s42l87a64v 61S39t13e95i98n35e65r 6578674553145

Když jsem se rozhodoval před rokem, byl Passat i můj kandidát. Po r. 2009 už měl CR- motor, nabízeno bylo hodně vozů z první ruky a s asi 200 tisíci km, stáří 4-5 roků. Ceny podle výbavy u kombíků mezi 11 a 15 tisíci EUR.

Passat má podvozek v podstatě shodný s Golfem, ale větší karoserie je také těžší. Takže trpí přední náprava, u nejnovějších Passátů je zjednodušená na McPherson, tedy jako u Fordů. Tím klesla i její životnost a spolehlivost. Motory se ovšem hodně polepšily, od 2010 mají být už bez problémů.

0/0
5.7.2014 22:21

M62i77c81h59a87l 67F83r87ý93d57e33k 3483720357

Pekna karaR^

+1/0
5.7.2014 9:22

T37o38m63á57š 91K15u46c58h65a59ř 3787681968621

Pamatuji si to. Je to asi hlavně problém ceny. Ale zvláštní to je. Kdyby měli chlapi chodit v růžové minisukni, nebo nějakém srandovním korejském oblečku jen proto, že je to o 20% levnější, než normální oblek, tak to asi nevezmou, ale korejskými kreaturami (nebo řekněme auty s neevropským vzhledem) někteří kupodivu jezdí..

0/−5
5.7.2014 0:25

J78o53s59e26f 51B20r86o92ž49k72a 6504782698537

Docela pěkné auto. Konečně už začíná mít také Korejské tvary.

+2/−8
4.7.2014 19:00

J93o17s38e90f 40B70r70o96ž11k10a 6754502668137

V dobách, kdy se tady diskutéři ošklíbali nad různě prolamovanými tvary boků karosérií korejských aut, jsem napsal, že za pár let to bude kopírovat i Evropa. A není to pravda? Je! Vysvětlení je docela technicky zdůvodnitelné. Ovšem pouze pro ty, co rozumí konstrukcím. Ti, co tomu nerozumí, dávají minusy.

+2/0
5.7.2014 6:59

B22e32n 79P28a70v30k19a 1497963167961

Můžete to nějak rozvést? Jako že prolisy zlepšují tuhost?

0/0
5.7.2014 18:11

M61i47c43h87a89l 16H22o45r92a63k 2584315877382

Pohadky o tom jak rozumite konstrukcim si prosim nechte pro nejakeho naivku co Vam to uveri.

0/0
9.7.2014 12:49

M36i90c81h52a59l 50H10o52r82a80k 2274925317182

Passat, ze ma ,,korejske,, tvary?:-))) mozna byste mel zajit na ocni.

0/0
9.7.2014 12:47

Z48d44e54n19ě31k 93O77r32š37u18l21í92k 1625140737492

Ty prolisy na dveřích jsou co?;-Dstejný jako na sonatě..zajdi si k očnímu.

0/0
16.7.2014 11:01

9631104910897

Nikdy jsem nepochopil, co je emotivního, stylového, futuristického, kreativního a dušeplného na autě, co vypadá jak kus ocucaného bonbonu. Mám tím na mysli všechny francouze, korejce, v poslední době i japonce. Tohle je prostě passat, auto, které není nic víc a nic míň, než auto. A je to jednině dobře. Ne fakt, co se vám na těch rozplizlých kreaturách, co mají každý roh jinak ohnutý, jak kdyby se pomalu roztékaly na sluníčku, líbí? Za mě tohle je určitě R^ (A ne, nemám Passat, nemám ani VW a nejdsem jejich fanoušek. Mám BMW)

+9/−4
4.7.2014 17:16

J44o38s36e96f 46B65r95o18ž63k62a 6704962848147

A můžete nám napsat, kterou řadu BMW vlastně vlastníte?

+1/0
4.7.2014 19:02

9951584190487

No, to klidně můžu, mám BMW 320d. Pravda starší, ale o to elegantnější e46

0/0
5.7.2014 0:35

9981924590137

mimochodem, proč je to pro Vás tak důležité?

0/0
5.7.2014 0:44

J63o72s41e66f 87B95r78o43ž27k26a 6104412728207

Důležité je to proto, že právě určité řady BMW byly z hlediska nepovedenosti tvarů karosérie silně kritizovány samotnými příznivci značky. To byste měl vědět. Řada e46 se považovala za vzhledově nejpovedenější. Potíže nastaly, když BMW v r. 2004 přešlo na tvarování kompaktní přední části (maska spojená s nárazníkem) a nezvyklý tvar zádi.

0/−1
5.7.2014 7:08

9171574710657

To máte úplnou pravdu, ovšem i nejčastěji kritizované Bangelovské bavoráky byly dle mého oproti současným, například Korejcům, konzervativní a elegantní vozy. To, co předvádí Hyundai mi tedy opravdu nepřijde jako emotivní design. Spíše jako kolotočářská cetka

+1/0
5.7.2014 14:01

9971684670737

Byl bych rád, kdyby mi milí mínusovači místo mínusů napsali, vážně, co se jim na těch rozteklých a rozplizlých kastlích mnohých výrobců líbí. Mě to totiž přijde, jako nevkusná kýčovitá cetka.

+1/−1
5.7.2014 0:37

9471234170577

A pan Razým asi neumí psát

0/0
5.7.2014 14:02
Foto

J17a24n 40N24o11v97á39k 4418739634645

A v soutěži, kdo zvládne vyrobit hnusnější auto než je nová oktávka, vyhrává ... ;-)

+1/−7
4.7.2014 15:18

K79a76r10e39l 30J45o53a96c53h40i85m50s61t75á42l 8946892457886

nová Octavia je pěkná vidim to každej den ale je to jediné co se mi nehnusí při každém pohledu jako Rapid a Toledo jinak todle je fakt děs + ta zas... el.ručka zlatá stará B5

0/−2
4.7.2014 16:26

A35l27e58š 39P87r63o13c12h25á11z11k41a 9457533919911

Lidový vůz pro němce, u nás typicky auto který si nikdo ze svýho platu nemůže koupit :D Z klasickýho platu tu našetříme sotva na oktávku, která stojí půlku... a to už musíte mít lepší plat R^

+3/0
4.7.2014 15:07

V87a97c39l46a38v 92M26a63t26u31s73k77a 2472677137494

proc mate normalni plat? co to je? kolik to je? proc si to nikdo nemuze koupit? vy nemakate?;-D

0/−4
4.7.2014 15:57

J94i83ř37í 47D31v47o21ř74á27k 5428373948510

????????

0/0
4.7.2014 19:02

P98e50t96r 68Š83i53l96h60a97n 7608412117933

Třeba už nebydlí u rodičů a živí děti.

0/0
4.7.2014 21:12

V22a65c89l34a64v 57M97a61t45u60s25k54a 2692507857634

No to ja taky, ale nejak jsem nepochopil proc by si normalni clovek u nas nemohl koupit novyho pasika

0/−2
4.7.2014 23:03

P29e95t64r 30Š21i27l80h75a18n 7638232157873

Ale tak jako jo, nechá se to, buď léta škudlit nebo si na něj půjčit. Nebo poraženýho (nejlépe i naporcovanýho), soukromí zemědělci je prodávají do 50 Kč/kg. Ale normální (opakuji NORMÁLNÍ) člověk s normálním příjmem si takový auto jen tak nekoupí (vycházím z definice že normální = většina).

+1/0
5.7.2014 0:37

P96e33t95r 45D36v34o54ř84á91k 9774797962890

Lidový vůz je Golf. Ve statistice soukromých prodejů je Passat hluboko dole.

+1/0
4.7.2014 21:46

P62a88v80e24l 24F13ü21r95s77t 4635756799812

Děkuji bohu, že designer nespáchal žádný úlet a Passat nechal nádherným, seriózním, čistým autem ze kterého nebolí hlava R^ Stejně jako ten poslední, se kterým mám tu radost jezdit :-)

+6/−1
4.7.2014 14:37

M93i84l23a25n 11Š43v92a72g48r36o29v18s42k25ý 9402789375288

Ty si žiješ.

0/0
4.7.2014 14:43
Foto

M83i33r31o64s90l94a93v 48S20t93e91i28n68e29r 6648534403685

Passat je typické firemní auto pro zýstupce a agenty. Pro šéfy se nakupují BMW 530 s lepší výbavou. Passat 2,0TDI i BMW 530 ixD se prodávají téměř vždy v balíčcích po tuctu s pěknou slevou, po nejpozději 4 letech a s více, než 200 tisíci km obohatí trh dobrých ojetin, když byla firmami plně odepsány. Stejně oblíbené jsou i Mercedesy C- třídy.

Posledních 5 roků ale přineslo revoluci- limuziny jsou téměř neprodejné, leda tak v Číně, kombíkům tvrdě konkurují SUV. U VW je to Tiguan, u BMW X3 a u Mercedesa GLK klasse. Takže krásný Passát kombi s exkluzivní výbavou kolem 4 roků stáří a přes 200 tisíc km je v současnosti levně k mání, ještě levněji jedna z těch mála prodaných limuzín. Móda je překonala.

0/0
4.7.2014 20:20

P70a75v76e46l 14N27o24v61á60k 7161806869793

Celkem by me zajímalo kolik % z diskutujicich co tu plivou na Passata bysi ho vůbec mohli dovolit ;-D

+6/0
4.7.2014 14:10

J27i50ř45í 90S56c60h39w93a28c31h 8618324978806

U mě nejvíce emocí vyvolají ty zdejší kecy o "emocích" a "duších" automobilových....;-D

+4/0
4.7.2014 13:57

A29l67e10x 52Š88t84a70j17n60e50r 7471294135503

Ale jo. Klasika.

0/0
4.7.2014 13:33

R38i43c86h67a33r23d 73S77n32a37h18a 4911107746528

Pěkný. Povedl se. R^

+5/−1
4.7.2014 13:27

L54u25d24ě15k 45N93o93v60ý 2621919113181

Vypadá mnohem líp, než předchozí generace. A že to někomu přijde nudné? Já říkám zaplať Bůh! Různých "nenudných" kreací a výstřelků je dnes plný trh a klasické auto aby člověk, kterému se různé experimenty prostě nelíbí, má paradoxně složitý výběr..

+14/−1
4.7.2014 13:27

M20i89c94h53a36l 56H88o65r83a43k 2924985847172

Souhlas, kdyz vidim nektere ty korejske a japonske kreace, tak me to spis odrazuje, presto, ze to jinak muzou byt docela kvalitni auta.

+1/0
4.7.2014 14:15

M51a44r72e43k 95H83r95u63b15y 6357332241678

Korejska auta dnes vypadaji evropsteji, nez mnoha evropska. A obracene :-/

+1/0
4.7.2014 15:50
Foto

J55i43ř82í 33F75e31i14x 2629873370826

Rozdíl +- 100,- € mezi standardní a kombi verzi ?  Proč se tedy tyto u nás verze liší o +- 30 a více tisíc(nemaám na mysli škodovky, ale všeobecně) ?;-O

0/0
4.7.2014 12:59

F80i44l21i18p 67D20o32s24t29á38l 4523595874290

Díky bohu za passata "bez fantazie, bez emocí, nudné auto bez individuality". To je totiž to jediné, co se proti němu dá říct (protože nejde kritizovat jízdní vlastnosti, spolehlivost, prostornost, ovládací prvky, spotřebu ani bezpečnost). Proč by jej soudruzi z NSR výrazně měnili, když funguje?

Věřte nebo ne, ale existují lidi, kteří od auta chtějí, aby jezdilo a nic jiného. Aby je dovezlo sto, dvě stě, tři sta po kterých můžete neunavení vystoupit a jít na výlet. Aby dojelo 1000 km za den na dovolenou bez "auto emocion", přesezeného vyskákaného zadku nebo svítících kontrolek. Manželka vloni v B7 odřídila za den cestu do Sarajeva a večer jsme šli na kopec a koupat se. Dokáže tohle vaše auto s fantazií a zážitky z řízení?

+9/−5
4.7.2014 11:58

T94o27m22á55š 83F68i30r22b88a42c32h11e20r 9260770794530

Budeš se divit ale to dokáže 90% aut. S fantazií i bez fantazie. ;-)

+10/−1
4.7.2014 12:02

M63a16r88e62k 60H72r87u95b94y 6137182931398

No, treba u Francouzu ci Italu je casto potreba docela dost fantazie;-)

0/0
4.7.2014 15:51

J13o83s94e14f 79K14o91p17e13c68k61y 9684552775

Nikdo nikomu nebere, ze jsou lide, kterym staci, kdyz auto jezdi presne tak jak ma a nic jineho od nej nechteji. To je naprosto v poradku. Stejne tak je ale naprosto v poradku, ze jsou jini lide, kteri od sveho auto ocekavaji alespon nejake emoce... ;-)

+2/0
4.7.2014 12:02

M85a65r10t15i46n 49K84ř87í52ž 9973652440537

Pokud potřebujete od auta nějaké emoce, doporučuj starou 1203 neboli dvanáctsettrosku. Tak Vás chladným rozhodně nenechá

+16/0
4.7.2014 12:04

J33o59s87e65f 22K28o59p39e48c16k15y 9454732865

Diky za doporuceni, ale ja si myslim, ze na trhu je spousta jinych a novejsich vozu, ktere emoce probouzi narozdil treba od zminovaneho Passata ;-)

0/0
4.7.2014 12:07

M45a59r47t36i93n 14K94ř11í39ž 9943962700537

to určitě, jde jen o to, o jaké emoce máte zájem - pokud jde o pocity napětí střídající se s pocity bezmoci, je 1203 jasnou volbou. Uložení motoru mezi řidičem a spolujezdcem navíc přináší nebývalý akustický komfort v kabině doprovázený charakteristickou vůní benzinu, kterou praví motoristé doslova milují :-).

+11/0
4.7.2014 12:14

J53o24s40e95f 47K45o59p67e56c24k12y 9494492945

nastesti asi nejsem pravy motorista ;-)

0/−1
4.7.2014 12:16

J48a47n 59T93o68n 9726612486383

Za pěknou charakteristiku a připomenutí let dávno minulých jsem musel přidat bodík R^:-)

+1/0
4.7.2014 12:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.