Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový Volkswagen Passat se představil. Prodeje startují za týden

Passat je fenomén své kategorie, hvězda firemních flotil a často i sen rodin. Jeden ze svých nejdůležitějších modelů představuje Volkswagen již v osmé generaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z86d42e38n76ě15k 92O67r78š73u88l67í57k 1835660127452

A dávaj pořád k němu tepláky Adidas?

0/0
16.7.2014 10:44

M53a63r50t47i39n 69S34o68v23á28k 3557515954143

Tady se opět sešlo odborníků;-D Připadám si jako na onadnes, protože jediné, co se u řeší, je vzhled. Co třeba technika? Mě vadí na dnešních autech, že jsou vpodstatě už celé jedno velké kurvítko. Prostě po třech, maximálně čtyřech letech se všechno začíná sypat. A joudové tu řeší prolisy.;-D;-D

0/0
10.7.2014 8:02

J55i47ř52í 51K79r86a48m42p19l 4186444376446

je hezky, konzervativni i moderni zaroven. Jen ten bily interier neni vubec prakticky

+1/0
8.7.2014 14:17


P15a16v79e15l 70H74r50u96s45k93a 9892269175680

Vypada skvele! Ale i ten soucasny je paradni, takze mi prijde, ze nova generace prichazi nejak brzo ...

+1/0
7.7.2014 22:26
Foto

M53i41r12o11s35l32a62v 16S47t49e80i30n62e58r 1115585608623

Když jsem se rozhodoval před rokem, byl Passat i můj kandidát. Po r. 2009 už měl CR- motor, nabízeno bylo hodně vozů z první ruky a s asi 200 tisíci km, stáří 4-5 roků. Ceny podle výbavy u kombíků mezi 11 a 15 tisíci EUR.

Passat má podvozek v podstatě shodný s Golfem, ale větší karoserie je také těžší. Takže trpí přední náprava, u nejnovějších Passátů je zjednodušená na McPherson, tedy jako u Fordů. Tím klesla i její životnost a spolehlivost. Motory se ovšem hodně polepšily, od 2010 mají být už bez problémů.

0/0
5.7.2014 22:21

M78i79c77h32a70l 29F54r73ý68d85e11k 3473280547

Pekna karaR^

+1/0
5.7.2014 9:22

T16o83m28á55š 80K33u46c27h42a30ř 3707821558601

Pamatuji si to. Je to asi hlavně problém ceny. Ale zvláštní to je. Kdyby měli chlapi chodit v růžové minisukni, nebo nějakém srandovním korejském oblečku jen proto, že je to o 20% levnější, než normální oblek, tak to asi nevezmou, ale korejskými kreaturami (nebo řekněme auty s neevropským vzhledem) někteří kupodivu jezdí..

0/−5
5.7.2014 0:25

J63o76s15e10f 31B36r51o33ž14k96a 6654702718937

Docela pěkné auto. Konečně už začíná mít také Korejské tvary.

+2/−8
4.7.2014 19:00

J33o42s18e43f 39B30r38o51ž47k74a 6164192828797

V dobách, kdy se tady diskutéři ošklíbali nad různě prolamovanými tvary boků karosérií korejských aut, jsem napsal, že za pár let to bude kopírovat i Evropa. A není to pravda? Je! Vysvětlení je docela technicky zdůvodnitelné. Ovšem pouze pro ty, co rozumí konstrukcím. Ti, co tomu nerozumí, dávají minusy.

+2/0
5.7.2014 6:59

B30e88n 19P61a52v52k21a 1457963967621

Můžete to nějak rozvést? Jako že prolisy zlepšují tuhost?

0/0
5.7.2014 18:11

M92i77c19h59a43l 36H28o90r36a79k 2634575377412

Pohadky o tom jak rozumite konstrukcim si prosim nechte pro nejakeho naivku co Vam to uveri.

0/0
9.7.2014 12:49

M72i44c79h45a96l 77H82o84r15a46k 2644565427642

Passat, ze ma ,,korejske,, tvary?:-))) mozna byste mel zajit na ocni.

0/0
9.7.2014 12:47

Z17d84e86n45ě21k 79O46r51š28u90l13í48k 1865280557982

Ty prolisy na dveřích jsou co?;-Dstejný jako na sonatě..zajdi si k očnímu.

0/0
16.7.2014 11:01

9171724710937

Nikdy jsem nepochopil, co je emotivního, stylového, futuristického, kreativního a dušeplného na autě, co vypadá jak kus ocucaného bonbonu. Mám tím na mysli všechny francouze, korejce, v poslední době i japonce. Tohle je prostě passat, auto, které není nic víc a nic míň, než auto. A je to jednině dobře. Ne fakt, co se vám na těch rozplizlých kreaturách, co mají každý roh jinak ohnutý, jak kdyby se pomalu roztékaly na sluníčku, líbí? Za mě tohle je určitě R^ (A ne, nemám Passat, nemám ani VW a nejdsem jejich fanoušek. Mám BMW)

+9/−4
4.7.2014 17:16

J86o92s63e83f 50B92r28o46ž57k93a 6304252878427

A můžete nám napsat, kterou řadu BMW vlastně vlastníte?

+1/0
4.7.2014 19:02

9581894630387

No, to klidně můžu, mám BMW 320d. Pravda starší, ale o to elegantnější e46

0/0
5.7.2014 0:35

9161794320747

mimochodem, proč je to pro Vás tak důležité?

0/0
5.7.2014 0:44

J54o33s44e14f 15B47r94o33ž35k59a 6904522668507

Důležité je to proto, že právě určité řady BMW byly z hlediska nepovedenosti tvarů karosérie silně kritizovány samotnými příznivci značky. To byste měl vědět. Řada e46 se považovala za vzhledově nejpovedenější. Potíže nastaly, když BMW v r. 2004 přešlo na tvarování kompaktní přední části (maska spojená s nárazníkem) a nezvyklý tvar zádi.

0/−1
5.7.2014 7:08

9381254770667

To máte úplnou pravdu, ovšem i nejčastěji kritizované Bangelovské bavoráky byly dle mého oproti současným, například Korejcům, konzervativní a elegantní vozy. To, co předvádí Hyundai mi tedy opravdu nepřijde jako emotivní design. Spíše jako kolotočářská cetka

+1/0
5.7.2014 14:01

9261134660297

Byl bych rád, kdyby mi milí mínusovači místo mínusů napsali, vážně, co se jim na těch rozteklých a rozplizlých kastlích mnohých výrobců líbí. Mě to totiž přijde, jako nevkusná kýčovitá cetka.

+1/−1
5.7.2014 0:37

9331104420377

A pan Razým asi neumí psát

0/0
5.7.2014 14:02
Foto

J64a50n 75N70o18v32á61k 4508469704955

A v soutěži, kdo zvládne vyrobit hnusnější auto než je nová oktávka, vyhrává ... ;-)

+1/−7
4.7.2014 15:18

K53a66r58e43l 71J93o54a75c95h83i86m90s73t13á39l 8146652227396

nová Octavia je pěkná vidim to každej den ale je to jediné co se mi nehnusí při každém pohledu jako Rapid a Toledo jinak todle je fakt děs + ta zas... el.ručka zlatá stará B5

0/−2
4.7.2014 16:26

A54l16e90š 40P78r97o83c21h26á77z59k12a 9677773289941

Lidový vůz pro němce, u nás typicky auto který si nikdo ze svýho platu nemůže koupit :D Z klasickýho platu tu našetříme sotva na oktávku, která stojí půlku... a to už musíte mít lepší plat R^

+3/0
4.7.2014 15:07

V24a84c14l82a98v 35M71a56t47u66s53k51a 2512437597774

proc mate normalni plat? co to je? kolik to je? proc si to nikdo nemuze koupit? vy nemakate?;-D

0/−4
4.7.2014 15:57

J12i52ř21í 18D76v79o66ř60á59k 5618933888500

????????

0/0
4.7.2014 19:02

P65e45t57r 88Š43i87l97h20a58n 7718872317653

Třeba už nebydlí u rodičů a živí děti.

0/0
4.7.2014 21:12

V77a23c26l33a93v 13M32a73t22u98s87k98a 2452777937544

No to ja taky, ale nejak jsem nepochopil proc by si normalni clovek u nas nemohl koupit novyho pasika

0/−2
4.7.2014 23:03

P56e62t73r 19Š83i92l34h76a83n 7988912267413

Ale tak jako jo, nechá se to, buď léta škudlit nebo si na něj půjčit. Nebo poraženýho (nejlépe i naporcovanýho), soukromí zemědělci je prodávají do 50 Kč/kg. Ale normální (opakuji NORMÁLNÍ) člověk s normálním příjmem si takový auto jen tak nekoupí (vycházím z definice že normální = většina).

+1/0
5.7.2014 0:37

P31e98t70r 82D19v83o75ř70á10k 9634687922940

Lidový vůz je Golf. Ve statistice soukromých prodejů je Passat hluboko dole.

+1/0
4.7.2014 21:46

P64a31v65e49l 71F38ü44r93s62t 4125116259862

Děkuji bohu, že designer nespáchal žádný úlet a Passat nechal nádherným, seriózním, čistým autem ze kterého nebolí hlava R^ Stejně jako ten poslední, se kterým mám tu radost jezdit :-)

+6/−1
4.7.2014 14:37

M39i61l33a44n 77Š20v13a36g97r53o86v43s34k92ý 9982839175698

Ty si žiješ.

0/0
4.7.2014 14:43
Foto

M66i45r32o70s30l66a76v 77S15t46e44i44n19e54r 1415675288443

Passat je typické firemní auto pro zýstupce a agenty. Pro šéfy se nakupují BMW 530 s lepší výbavou. Passat 2,0TDI i BMW 530 ixD se prodávají téměř vždy v balíčcích po tuctu s pěknou slevou, po nejpozději 4 letech a s více, než 200 tisíci km obohatí trh dobrých ojetin, když byla firmami plně odepsány. Stejně oblíbené jsou i Mercedesy C- třídy.

Posledních 5 roků ale přineslo revoluci- limuziny jsou téměř neprodejné, leda tak v Číně, kombíkům tvrdě konkurují SUV. U VW je to Tiguan, u BMW X3 a u Mercedesa GLK klasse. Takže krásný Passát kombi s exkluzivní výbavou kolem 4 roků stáří a přes 200 tisíc km je v současnosti levně k mání, ještě levněji jedna z těch mála prodaných limuzín. Móda je překonala.

0/0
4.7.2014 20:20

P52a23v49e79l 93N40o72v75á10k 7431916249423

Celkem by me zajímalo kolik % z diskutujicich co tu plivou na Passata bysi ho vůbec mohli dovolit ;-D

+6/0
4.7.2014 14:10

J70i54ř31í 48S15c68h44w76a76c61h 8978624368416

U mě nejvíce emocí vyvolají ty zdejší kecy o "emocích" a "duších" automobilových....;-D

+4/0
4.7.2014 13:57

A41l10e42x 94Š20t55a90j88n56e89r 7981374825943

Ale jo. Klasika.

0/0
4.7.2014 13:33
Foto

R96i84c13h84a59r37d 12S82n94a17h14a 4421737706618

Pěkný. Povedl se. R^

+5/−1
4.7.2014 13:27

L31u60d63ě14k 66N23o12v53ý 2281479963481

Vypadá mnohem líp, než předchozí generace. A že to někomu přijde nudné? Já říkám zaplať Bůh! Různých "nenudných" kreací a výstřelků je dnes plný trh a klasické auto aby člověk, kterému se různé experimenty prostě nelíbí, má paradoxně složitý výběr..

+14/−1
4.7.2014 13:27

M17i59c44h71a49l 10H16o87r21a79k 2204965677822

Souhlas, kdyz vidim nektere ty korejske a japonske kreace, tak me to spis odrazuje, presto, ze to jinak muzou byt docela kvalitni auta.

+1/0
4.7.2014 14:15

M32a35r58e69k 14H37r47u38b16y 6627712221968

Korejska auta dnes vypadaji evropsteji, nez mnoha evropska. A obracene :-/

+1/0
4.7.2014 15:50
Foto

J10i36ř13í 35F92e31i63x 2289913140526

Rozdíl +- 100,- € mezi standardní a kombi verzi ?  Proč se tedy tyto u nás verze liší o +- 30 a více tisíc(nemaám na mysli škodovky, ale všeobecně) ?;-O

0/0
4.7.2014 12:59

F84i31l96i49p 27D36o43s79t47á39l 4403705274300

Díky bohu za passata "bez fantazie, bez emocí, nudné auto bez individuality". To je totiž to jediné, co se proti němu dá říct (protože nejde kritizovat jízdní vlastnosti, spolehlivost, prostornost, ovládací prvky, spotřebu ani bezpečnost). Proč by jej soudruzi z NSR výrazně měnili, když funguje?

Věřte nebo ne, ale existují lidi, kteří od auta chtějí, aby jezdilo a nic jiného. Aby je dovezlo sto, dvě stě, tři sta po kterých můžete neunavení vystoupit a jít na výlet. Aby dojelo 1000 km za den na dovolenou bez "auto emocion", přesezeného vyskákaného zadku nebo svítících kontrolek. Manželka vloni v B7 odřídila za den cestu do Sarajeva a večer jsme šli na kopec a koupat se. Dokáže tohle vaše auto s fantazií a zážitky z řízení?

+9/−5
4.7.2014 11:58

T20o71m88á84š 92F45i61r93b31a61c92h82e73r 9200370144140

Budeš se divit ale to dokáže 90% aut. S fantazií i bez fantazie. ;-)

+10/−1
4.7.2014 12:02

M48a46r37e73k 61H29r85u87b83y 6837972151518

No, treba u Francouzu ci Italu je casto potreba docela dost fantazie;-)

0/0
4.7.2014 15:51

J68o65s84e14f 81K58o73p43e98c67k89y 9904982455

Nikdo nikomu nebere, ze jsou lide, kterym staci, kdyz auto jezdi presne tak jak ma a nic jineho od nej nechteji. To je naprosto v poradku. Stejne tak je ale naprosto v poradku, ze jsou jini lide, kteri od sveho auto ocekavaji alespon nejake emoce... ;-)

+2/0
4.7.2014 12:02

M55a44r61t32i51n 43K34ř90í34ž 9893552580527

Pokud potřebujete od auta nějaké emoce, doporučuj starou 1203 neboli dvanáctsettrosku. Tak Vás chladným rozhodně nenechá

+16/0
4.7.2014 12:04

J12o96s18e61f 63K88o79p91e37c96k69y 9374772395

Diky za doporuceni, ale ja si myslim, ze na trhu je spousta jinych a novejsich vozu, ktere emoce probouzi narozdil treba od zminovaneho Passata ;-)

0/0
4.7.2014 12:07

M70a49r77t46i82n 61K83ř39í53ž 9323602550707

to určitě, jde jen o to, o jaké emoce máte zájem - pokud jde o pocity napětí střídající se s pocity bezmoci, je 1203 jasnou volbou. Uložení motoru mezi řidičem a spolujezdcem navíc přináší nebývalý akustický komfort v kabině doprovázený charakteristickou vůní benzinu, kterou praví motoristé doslova milují :-).

+11/0
4.7.2014 12:14

J27o77s41e94f 57K33o16p70e46c89k16y 9364112295

nastesti asi nejsem pravy motorista ;-)

0/−1
4.7.2014 12:16

J53a28n 46T91o94n 9736132636513

Za pěknou charakteristiku a připomenutí let dávno minulých jsem musel přidat bodík R^:-)

+1/0
4.7.2014 12:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.