Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Modelka, atletka, cestovatelka. Honda VFR je právem legendou

Délkou je to parník, zepředu zase štíhlá kráska a hmotností čtvrt tuny vyžaduje urostlého a zkušeného motorkáře. Na pohled je Honda VFR 800F sportovec, určením štrekař a nakonec je to GT mezi motorkami. Rychlé, silné, skvěle vybavené a pohodlné. A když vezmete za plyn, je to dravec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S89t84a80n51i58s12l17a87v 81P72a57v29l26u 5618675918326

Legenda je RC36,tohle s původním duchem VFR nemá nic společného.

+1/−1
14.7.2014 18:20

P84a65v16e11l 80M77i97k50u68l56a 6168293206237

Ale má - motor V4, letmou kyvku atd. Navíc je to cestovně-sportovní motocykl.

PS: Měl jsem RC24 ´87, dnes má najeto 110.000 km a jezdí jako za mlada...R^

+1/0
15.7.2014 12:07

S21t50a68n85i45s96l31a89v 73P54a20v54l86u 5168355968226

Sorry,ale trvám na svím;).Svez se s v-tecem a dáš mi za pravdu.

0/0
21.7.2014 21:59


D80a44n36i38e43l 68M21a19c17á81k 2109894556101

Moc pěkná motorka R^

+1/−1
14.7.2014 7:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.