Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řídili jsme manifest neofuturismu: tříválcový hybridní supersport BMW

BMW i8 je přízračné a v dnešním provozu působí i mezi těmi nejmodernějšími auty jako stroj z budoucnosti. V Miláně, kde jsou na milionová auta zvyklí, na nás pokřikovali kluci na přechodu, chlapi vybíhali od ristretta z kavárny a ostatní na ten tříválcový supersport prostě valili oči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T88o21m93á28š 46J30u98r59e92č40k54a 3363852629523

Když už elektrika tam Mercedes SLS electric, obrovskej výkon 739koní porazí ve sprintu i jeho bráchu SLS AMG black. Ale výdrž baterií furt katastrofa. A upřímně dle mého vkusu je "SLS"ko mnohonásobně hezčí než tento........??? kdo ví co to je.

0/0
17.7.2014 7:12

T24o73m71á34š 20J56u48r41e27č41k53a 3163492109593

Auto které si na něco hraje, ale prostě na to nemá. Jediný supersport co kdy bmw postavilo bylo M1, 850csi by mohl být, ale nebyl. toto je auto do filmů, na natřásání si peříček, jaký já jsem ekolog. I ty nejslabší dnešní supersporty tomuto autu(které vlastně ani neví co je) ujedou i na tři válce.Tady nejde o auto, tady jde o byznis, jak si nějaký šejk toto koupí, aby se mu zlepšila imidž a trochu stoupl v očích ekoteroristů kteří jezdí do práce hummerem, aby mohli zachraňovat stromy.

+3/0
14.7.2014 6:35

P86e89t58r 80M20o43t15y86č54k72a 2452818230129

Homosexuál, co hraje taťku, bude určitě nadšený. Konečně bude mít proč slézt z bicyklu.

+1/−1
13.7.2014 7:46

J11a11n 16S47t39a85r60ý 8587300852305

Nadesignované to je fakt hezky a elegantně, až se nechce věřit že je to z Německa.

+1/0
12.7.2014 14:38

V50á79c76l85a92v 24P58o59t42k52a63n 8769143526187

Jsem nesmírně rád, že BMW vyrazilo ty senilní designéry kteří tam seděli tolik let a celou značku mrvili. x6 a i tento hybrid jsou prostě krásné.

+4/−1
12.7.2014 10:18

R19a85d26e61k 73V74i34n38š 2260403471

X6 je jedno z nejošklivějších aut na planetě...

+9/−1
12.7.2014 23:51

J67o20s23e98f 37K68l71a60t 3689637373101

To autíčko jsem včera viděl a slyšel,dalo by se zamilovat

+1/−1
11.7.2014 22:31

J60a58n 85S32t80a58r46ý 8337110942305

A když už se tak autor rozplývá, třeba nad "skvělým koeficientem Cx=0,26, který  maloval vítr v tunelu", tak třeba běžné korejské auto nižší střední Hyundai Elantra má tuším Cx 0,27 nebo 0,28 a nikdo nad tím neonanuje ;-)

+4/0
11.7.2014 22:13

J76a73n 42S68t21a55r26ý 8507600552555

Jako auto hezký z venku i zevnitř, ale ten článek to má být co? Placená reklama? Vyznání lásky? Milostný dopis? 8-o

+1/−1
11.7.2014 22:02

P55a48v45e42l 25S94o14b53o82t54k80a 5850644

No, když se k těm 170 kW výkonu připojí ještě 15 kW od té elektriky, no to teda musí být odpich.

A kdyby se té zbytečné elektrické zátěže zbavili, to by bylo teprv něco!!

+2/−3
11.7.2014 21:47

P13a86v52e53l 79T79r16ü45b72e88n46e35k94r 7101601152522

15 kW je na zadní nápravě + 96 kW na přední = 111 kW elektro. Čtěte pozorněji.;-)

+1/0
13.7.2014 12:56

T23o76m53á15š 12K47u85c47h43a51ř 3287561218751

Proč tam na férovku nanapíšou místo GT rovnou HTP.. :-P

Nebo je to určeno do Ruska a upadlo jim to P na konci..;-)

0/−1
11.7.2014 20:20

J94i86ř76í 65K33o13c72u69r79e48k 6205814595978

Hmm podivné řešení, tři motory v jednom autě, z toho ale jenom jeden má solidní parametry. Ten vepředu. Vzadu asi nebude Y tříválec, neboli rotax, když to potřebuje vyvažovací elektromotor. A vyvažovací elektromotor?

Nevím, na otázku "Proč?" sám době nějak nedokážu odpovědět "Protože to jde". Což u BMW i3 nenastalo ... teda krom jeho vnějšího vzhledu.

0/0
11.7.2014 20:08

J17a29k93u53b 48F40e40i13f41a59r 7109499656159

Tohle není žádný supersport;-€ Tohle je ekobastard, vhodný tak pro zelené mozky typu Bursíka nebo nějakou poušukanou Hollywoodskou hvězdu.

+4/−3
11.7.2014 15:09

J46a38n 87L87a61k22o50m48ý 7271445365124

Kterej to ovšem natře jak nic i Octavii RS ;-D

+2/0
11.7.2014 18:08

T79o52m96á14š 94Z30e87m86a40n 3235568734185

Ale jen tý v kombíku!;)

0/0
11.7.2014 19:58

J79a44k91u54b 26F64e83i46f66a33r 7519609316299

vy považujete oktávku za supersport? srovnáváte auto za 3 mega s autem za 700tis. A jinak jste ok?

0/−1
12.7.2014 9:32

S46v57a68t11o59p27l46u59k 87S16i37l64n79ý 4602776749328

Ne není. Ale vy jste prohlásil, že i8 není supersport, nicméně srovnejte to s RS a možná hodnocení změníte ;-)

0/−1
12.7.2014 14:56

J80a23k79u80b 77F58e92i11f78a51r 7649229286549

Supersport je podle mě něco co má 400k+, zrychlení 0-100 pod 5s a maximálku aspoň 300km/h.

0/0
13.7.2014 8:50

R53o73m10a51n 39H71o21r96n56í70k 2295562844271

Udělali by mnohem lépe, kdyby namísto tříhrnku jako pohonnou jednotku použili kupříkladu litrového dvourotorového Wankela. Je ostudou, že původně německý motor vyrábí jen japonská Mazda. Oproti tříhrnku takový motor jednak prakticky nevibruje a jednak je na svůj obsah a kompaktní rozměry velmi výkonný, zvláště pak, když jej plní turbodmychadlo. I zvuk má pěkný, netřeba loudit z repráků syntetický.

+2/0
11.7.2014 13:07

V61l84a33d68i91m10í70r 46C50e48c68h 8972746101795

Opravte me ale myslel jsem ze Wankely Mazda jiz zapichla...

0/0
11.7.2014 13:31

A74n81d47r68e61j 82O90l78e19k47s12a 3215831667181

Zapíchla. Nedaří se u nich snižovat spotřeba.

0/0
11.7.2014 13:46

V60l30a72d74i48m92í28r 95C29e27c82h 8172326611825

Diky za potvrzeni To by me asi u sportaku az tak nevadilo, ale tusim ze byl problem i s zivotnosti motoru...

0/0
11.7.2014 13:49

M40a95r20t26i80n 88Z81u86b33a44t70ý 5166233303893

Spotřeba by tolik nevadila, hlavním důvodem byly emise.

0/0
11.7.2014 14:43

V88l86a78d41i86m47í35r 10C60e86c56h 8842276511775

Tak pravdu jsme meli vsichni :-)

...

When NSU, which was owned by Audi, abandoned the roatary engine due to concerns over fuel efficiency and reliability – and huge warranty claims on the Ro80 saloon – Mazda continued to develop and use the high-revving design in its sports cars, after solving many of the reliability issues.

0/0
11.7.2014 14:53

A75l67e27x36a17n15d10r 66K84o29s78t43k49a 5409776869146

Přijde mi to docela jako škoda, vzhledem k tomu, že neustále vznikají nové materiály, nové technologie.. Npříklad kovsložený z nanotrubiček je mnohem lehčí ale přitom pevnější než celokovový odlitek atd. Je mi líto, že toho wankela zapíchli, protože jízdní vlastnosti má úžasné. A u sporŤáku potažmo supersportu se na spotřebu ani emise nekouká, jde opravdu jen o tu údržbu, potažmo výdrž. (respektive te kdo kupuje káru za 3.5 mega by jí asi koupil za 3.6 s tím, že za 100 tisíc by tam byly předplacené emisní povolenky a nazdar bazar.

0/0
11.7.2014 20:20

J75a39n 38L95a37k89o74m44ý 7151955585394

Já bych to ještě nehanil. Když jsem viděl poprvé i3, tak jsem si myslel, že zešíleli, a že to musí být katastrofa ve všech směrech. No po tom co jsem ho viděl na vlastní oči a pocítil na vlastní zadek, můj názor se otočil o 180 stupňů.

+1/0
11.7.2014 15:51

S34v13a64t45o54p67l12u88k 86S22i83l87n29ý 4932226179148

Tohle je klasické remcání čechů z hospody od piva. Nic pořádně neznají, v ničem pořádně neseděli, ale všechno ví nejlíp ;-)

+1/−1
11.7.2014 17:26

P84e69t82r 10H51a19r86i22p80r48a76s51a90d 11H19a51j37i60č 8253240964937

No jo, když čtu tříválec, tak si vzpomínám na Wartburga. :-) Hybridy, to bude vždycky krávopes. Hodí se to pro určité účely, třeba tiráků, ale dělat z toho sportovní auto, to bude náročné. Ale na druhou stranu musím uznat, že se pár závodních hybridů celkem slušně prosazuje, jenomže tam nebude tříválec. Lepší by bylo, kdyby z toho udělali elektriku s extenderem, tedy trochu odlišný poměr výkonu na elektriku/benzín.

0/0
19.7.2014 19:16

T71o75m96a27s 62F55o49j75t43i77k 3669403294369

Stejně je to Lexus

0/0
11.7.2014 12:02

D75a38n81i93e76l 32K73r29o34n46e95r 7204734466917

Tipnu si, ze pro drtivou vetsinu z tech, kdo si to auto koupi, bude nejdulezitejsi ta frajerina.  Auto s nizkou spotrebou to neni, prakticke taky ne, pravou sportovni jizdu s nim taky nezazijete. Takze zustava extravagantni vzhled a exkluzivita...

+5/−1
11.7.2014 10:29

S42v96a92t16o90p96l16u12k 34S56i41l72n14ý 4152986849598

Ano, dobrý pocit z něčeho výjimečného ;-)

+1/−2
11.7.2014 11:35

A81n82d74r97e77j 31O46l73e30k51s51a 3605301517801

Samozřejmě. Auto se kupuje srdcem (za podmínky plný peněženky) a tohle je parádní kousek špičkový techniky a dyzajnu.

+3/−1
11.7.2014 11:55

R13a83d10e80k 72V33i38n38š 2690363571

Tohle je krásný příklad auta, které se kupuje čímkoliv, jen ne srdcem...technika špičková rozhodně není, design je pouťovka.

0/−4
11.7.2014 12:05

A47n45d59r68e24j 35O61l46e38k90s70a 3925631757561

No tak tomu říkám subjektivní názor jak noha. Mám přesně opačný :-)

+2/−1
11.7.2014 13:40

V41l69a54d64i50m14í14r 59C68e30c14h 8272216351525

Muze byt.  Ale fakt tam nevidim nic proc ho koupit krome touhy se odlisovat a ukazat zena to mam..(nic proti tomu i to muze byt pro nekoho legitimni duvod)

0/0
11.7.2014 13:56

K53a15r70e30l 82V10a24c61h37u25t 9983832239893

Zpředu líbí;-), zboku líbí;-), zevnitř líbí;-) - ale zezadu NELÍBÍ !!! ...... :-/!!

A to tak, že dost zásadně!  - Njn... nic asi nemůže být DOKONALÉ.

0/0
11.7.2014 9:58

S41v89a45t15o26p91l67u82k 14S84i53l42n85ý 4902486209178

Viídš, a mně se zrovna zezadu líbí nejvíc ;-)

0/0
11.7.2014 11:34

T50o20m84á46š 65Z32e43m91a55n 3275188274485

Bych koupil raději Subaru/Toyotu BRZ a měl bych nižší spotřebu a vyšší zábavu při daleko vyšší spolehlivosti.

A mohl bych si koupit 2 do zásoby...

+4/0
11.7.2014 9:30

V51l29a90d69i36m39í67r 21C93e43c83h 8702106841765

Asi tak.  I kdyz bych zvazil zda nepriplatit par set tisic  za STI..hlavne s ohledem na stav nasich silnic...asi 2x jsem v tom jel....skoda ze nakonec nebude convertible verze BRZ/GT 86 :-((( to me kluci japonsky zklamali..(i kdyz chapu proste to nefungovalo)

0/0
11.7.2014 9:55
Foto

M50i24c33h23a27l 17B57r72e37š52k75o67v12e23c 4701738594646

A já se ptám proč, opruz s tankováním benzínu a ještě elektrika a trable s předraženou baterkou. K tomu aby to nějak fungovalo pospolu tam navíc bude asi milion kurvítek. Toto je prostě slepá vývojová větev. To na co skutečně čekám a posune automobilismus vpřed, jsou auta na vodík s palivovými články, tedy systém jaký má třeba Honda FCX Clarity (http://autosalon.iprima.cz/honda-fcx-clarity), na ostatní "krámy" zapomeňte.

+5/0
11.7.2014 8:34

S64v43a33t51o25p63l18u51k 95S55i75l10n75ý 4642466669508

Aby ses vůbec někdy dočkal ;-)

+1/0
11.7.2014 9:04

V40l93a94d10i41m92í55r 63C26e59c71h 8652976331685

Asi tak.  Pokud uz clovek za tyhle penize kupuje hracku (nic jineho to neni priznejme si to) tak ne auto s miliony kurvitek.  Krasne je treba nove WRX STI 2015 (mam v planu ke konci roku si jedno dovezt domu :-)), je tam to co clovek potrebuje a na hrani super a taky to zvlada nase silnice vcetne D1 :-)

0/0
11.7.2014 9:10

J34a15n 44M51o52h98y97l68a 6142749219121

To vaše nové WRX Sti bez milionů kurvítek je velmi rychlé, nicméně ten "banzai efekt" se z něj podle většiny recenzí nějak vytratil.

0/0
11.7.2014 9:40

V95l36a76d20i31m45í71r 39C79e63c64h 8332496761875

Doporucuji vyzkouset :-).  Hlavne fakt na nase vozovky nema cenu kupovat supersporty nebo ameriky...pokud Vam tedy nejde o to mit krasne auto v garazi

0/0
11.7.2014 10:00

R98a13d46e85k 96H31o17d75a69ň 9306947231513

Spalovací motor není dost cool, protože je potřeba vytěžit ropu, upravit ropu, rozvést benzín na benzínky a spálit benzín a to je "neekologické".

Elektromotor není dost cool, protože je potřeba vytěžit uhlí, spálit uhlí, rozvést elektřinu dráty, a nabít auto. Ale protože už se nekouří z auta ale z elektrárny, už je to vlastně eko.

Ale vodík, ten je panečku cool. Vytěžíte uhlí, spálíte uhlí, získáte rozvedete elektřinu dráty, pak někde uděláte elektrolýzu, získáte vodík, ten pak rozvezete po "benzinkách" a bude se tankovat. To je panečku eko a cool! :D

0/0
11.7.2014 12:34
Foto

M42i35c89h35a29l 90B58r36e48š49k50o30v35e93c 4881708504206

Tak uhlí máme o "něco" více než ropy - tedy minimálně v ČR, ale hlavně máme jádro a brzy snad i množivé reaktory, které se právě nasazují v Rusku, takže bych to tak zase nehrotil, furt lepší, než chodit pěšky a tlačit trakař.

+1/0
11.7.2014 12:41

J11i74ř20í 98K64o67c88u24r79e88k 6605164895358

Vodík se za

a) zatím vyrábí ze zemního plynu - to fakt raději tankovat CNG

b) účninnost elektrolýzy je prachmizerná, ekologičnost přinejmenším sporná, cena vysoká.

c) skladování vodku je problém: Molekula H2 je tak malá, že praticky neexistuje materiál, kterým by neprošla.

Takže k vyřešení je toho víc než dost ... dost na to, aby čistě bateriová Tesla byla několik let napřed. (i3 se mi teda nelíbí)

Plus fakta: d) na denní dojíždění do 20 km tam a zpět je dnešní bateriový elektromobil naprosto OK, pokud máte vlastní garáž a milion na auto. (TCO ale pořád mluví pro klasiku) e) manipulace s elektro zástrčkou je mnohem bezpečnější než s tlakovou hadicí s vodíkem.

+1/0
11.7.2014 19:59
Foto

M31i29c95h54a72l 39B14r58e27š60k59o63v95e65c 4701378274156

Tak ono to s tím skladováním vodíku asi nebude takový problém - viz video, které jsem zmínil v původním příspěvku. Hlavní problém je zatím vysoká cena palivových článků - to je ovšem jen otázka času a ano máš pravdu, velkovýroba vodíku zatím není to pravé ořechové, ale jak se říká Per aspera ad astra, to se prostě vyřeší.

0/0
11.7.2014 20:18

V29á19c92l47a40v 43F69i32e45d15l20e69r 7753428598246

K tomu skladování vodíku , na elektrárnách kde se vodíkem chladí generátory , se vodík skladuje v bateriovych vozech a v lahvích. A nikam nám neutíká ;-D Jinak s ostatními body souhlasím.

0/0
13.7.2014 0:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.