Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řídili jsme manifest neofuturismu: tříválcový hybridní supersport BMW

BMW i8 je přízračné a v dnešním provozu působí i mezi těmi nejmodernějšími auty jako stroj z budoucnosti. V Miláně, kde jsou na milionová auta zvyklí, na nás pokřikovali kluci na přechodu, chlapi vybíhali od ristretta z kavárny a ostatní na ten tříválcový supersport prostě valili oči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T18o65m95á89š 54J59u95r70e27č26k85a 3353302189973

Když už elektrika tam Mercedes SLS electric, obrovskej výkon 739koní porazí ve sprintu i jeho bráchu SLS AMG black. Ale výdrž baterií furt katastrofa. A upřímně dle mého vkusu je "SLS"ko mnohonásobně hezčí než tento........??? kdo ví co to je.

0/0
17.7.2014 7:12

T85o30m91á50š 18J87u38r67e79č58k86a 3173822249423

Auto které si na něco hraje, ale prostě na to nemá. Jediný supersport co kdy bmw postavilo bylo M1, 850csi by mohl být, ale nebyl. toto je auto do filmů, na natřásání si peříček, jaký já jsem ekolog. I ty nejslabší dnešní supersporty tomuto autu(které vlastně ani neví co je) ujedou i na tři válce.Tady nejde o auto, tady jde o byznis, jak si nějaký šejk toto koupí, aby se mu zlepšila imidž a trochu stoupl v očích ekoteroristů kteří jezdí do práce hummerem, aby mohli zachraňovat stromy.

+3/0
14.7.2014 6:35

P66e63t97r 27M83o93t96y78č46k84a 2742558530609

Homosexuál, co hraje taťku, bude určitě nadšený. Konečně bude mít proč slézt z bicyklu.

+1/−1
13.7.2014 7:46


J33a43n 51S13t17a88r25ý 8587110902795

Nadesignované to je fakt hezky a elegantně, až se nechce věřit že je to z Německa.

+1/0
12.7.2014 14:38

V93á93c13l79a88v 20P26o43t28k70a85n 8539703786337

Jsem nesmírně rád, že BMW vyrazilo ty senilní designéry kteří tam seděli tolik let a celou značku mrvili. x6 a i tento hybrid jsou prostě krásné.

+4/−1
12.7.2014 10:18

R76a83d22e76k 62V91i92n76š 2290493851

X6 je jedno z nejošklivějších aut na planetě...

+9/−1
12.7.2014 23:51

J29o91s98e46f 76K48l49a26t 3919237133841

To autíčko jsem včera viděl a slyšel,dalo by se zamilovat

+1/−1
11.7.2014 22:31

J43a14n 85S44t36a26r14ý 8727640582455

A když už se tak autor rozplývá, třeba nad "skvělým koeficientem Cx=0,26, který  maloval vítr v tunelu", tak třeba běžné korejské auto nižší střední Hyundai Elantra má tuším Cx 0,27 nebo 0,28 a nikdo nad tím neonanuje ;-)

+4/0
11.7.2014 22:13

J20a90n 81S26t77a13r40ý 8127200132685

Jako auto hezký z venku i zevnitř, ale ten článek to má být co? Placená reklama? Vyznání lásky? Milostný dopis? 8-o

+1/−1
11.7.2014 22:02

P70a40v24e36l 71S49o75b32o38t17k83a 5700194

No, když se k těm 170 kW výkonu připojí ještě 15 kW od té elektriky, no to teda musí být odpich.

A kdyby se té zbytečné elektrické zátěže zbavili, to by bylo teprv něco!!

+2/−3
11.7.2014 21:47

P91a29v86e17l 41T91r33ü80b55e36n49e10k66r 7561671982232

15 kW je na zadní nápravě + 96 kW na přední = 111 kW elektro. Čtěte pozorněji.;-)

+1/0
13.7.2014 12:56

T20o71m81á33š 11K26u73c95h11a77ř 3117241818221

Proč tam na férovku nanapíšou místo GT rovnou HTP.. :-P

Nebo je to určeno do Ruska a upadlo jim to P na konci..;-)

0/−1
11.7.2014 20:20

J80i82ř96í 55K68o21c21u25r12e70k 6755464585688

Hmm podivné řešení, tři motory v jednom autě, z toho ale jenom jeden má solidní parametry. Ten vepředu. Vzadu asi nebude Y tříválec, neboli rotax, když to potřebuje vyvažovací elektromotor. A vyvažovací elektromotor?

Nevím, na otázku "Proč?" sám době nějak nedokážu odpovědět "Protože to jde". Což u BMW i3 nenastalo ... teda krom jeho vnějšího vzhledu.

0/0
11.7.2014 20:08

J98a31k49u19b 75F70e17i70f60a46r 7199959846899

Tohle není žádný supersport;-€ Tohle je ekobastard, vhodný tak pro zelené mozky typu Bursíka nebo nějakou poušukanou Hollywoodskou hvězdu.

+4/−3
11.7.2014 15:09

J95a31n 13L54a21k67o87m84ý 7721705535534

Kterej to ovšem natře jak nic i Octavii RS ;-D

+2/0
11.7.2014 18:08

T97o60m66á30š 40Z49e36m46a42n 3775798744725

Ale jen tý v kombíku!;)

0/0
11.7.2014 19:58

J46a20k75u36b 94F32e12i24f39a22r 7139789246559

vy považujete oktávku za supersport? srovnáváte auto za 3 mega s autem za 700tis. A jinak jste ok?

0/−1
12.7.2014 9:32

S23v86a62t60o33p12l98u63k 26S61i84l51n75ý 4542496409598

Ne není. Ale vy jste prohlásil, že i8 není supersport, nicméně srovnejte to s RS a možná hodnocení změníte ;-)

0/−1
12.7.2014 14:56

J88a34k74u46b 94F50e74i96f44a58r 7319959466379

Supersport je podle mě něco co má 400k+, zrychlení 0-100 pod 5s a maximálku aspoň 300km/h.

0/0
13.7.2014 8:50
Foto

R17o36m70a22n 89H28o90r26n23í48k 2445202224191

Udělali by mnohem lépe, kdyby namísto tříhrnku jako pohonnou jednotku použili kupříkladu litrového dvourotorového Wankela. Je ostudou, že původně německý motor vyrábí jen japonská Mazda. Oproti tříhrnku takový motor jednak prakticky nevibruje a jednak je na svůj obsah a kompaktní rozměry velmi výkonný, zvláště pak, když jej plní turbodmychadlo. I zvuk má pěkný, netřeba loudit z repráků syntetický.

+2/0
11.7.2014 13:07

V35l52a84d47i10m75í27r 84C27e48c26h 8942296551735

Opravte me ale myslel jsem ze Wankely Mazda jiz zapichla...

0/0
11.7.2014 13:31

A20n54d60r53e19j 49O89l84e78k67s31a 3765581377911

Zapíchla. Nedaří se u nich snižovat spotřeba.

0/0
11.7.2014 13:46

V94l45a55d76i39m31í58r 15C33e77c76h 8572866961285

Diky za potvrzeni To by me asi u sportaku az tak nevadilo, ale tusim ze byl problem i s zivotnosti motoru...

0/0
11.7.2014 13:49

M30a56r15t32i41n 87Z63u34b47a18t25ý 5606173203883

Spotřeba by tolik nevadila, hlavním důvodem byly emise.

0/0
11.7.2014 14:43

V32l97a42d39i29m70í81r 46C85e69c29h 8292326241355

Tak pravdu jsme meli vsichni :-)

...

When NSU, which was owned by Audi, abandoned the roatary engine due to concerns over fuel efficiency and reliability – and huge warranty claims on the Ro80 saloon – Mazda continued to develop and use the high-revving design in its sports cars, after solving many of the reliability issues.

0/0
11.7.2014 14:53

A55l21e83x37a30n90d40r 81K18o63s56t91k51a 5919236439536

Přijde mi to docela jako škoda, vzhledem k tomu, že neustále vznikají nové materiály, nové technologie.. Npříklad kovsložený z nanotrubiček je mnohem lehčí ale přitom pevnější než celokovový odlitek atd. Je mi líto, že toho wankela zapíchli, protože jízdní vlastnosti má úžasné. A u sporŤáku potažmo supersportu se na spotřebu ani emise nekouká, jde opravdu jen o tu údržbu, potažmo výdrž. (respektive te kdo kupuje káru za 3.5 mega by jí asi koupil za 3.6 s tím, že za 100 tisíc by tam byly předplacené emisní povolenky a nazdar bazar.

0/0
11.7.2014 20:20

J25a66n 87L35a87k64o88m10ý 7851335855554

Já bych to ještě nehanil. Když jsem viděl poprvé i3, tak jsem si myslel, že zešíleli, a že to musí být katastrofa ve všech směrech. No po tom co jsem ho viděl na vlastní oči a pocítil na vlastní zadek, můj názor se otočil o 180 stupňů.

+1/0
11.7.2014 15:51

S27v43a15t25o93p88l94u60k 98S15i94l77n50ý 4972466619288

Tohle je klasické remcání čechů z hospody od piva. Nic pořádně neznají, v ničem pořádně neseděli, ale všechno ví nejlíp ;-)

+1/−1
11.7.2014 17:26

P88e92t27r 37H16a87j70i19č 1970679858948

No jo, když čtu tříválec, tak si vzpomínám na Wartburga. :-) Hybridy, to bude vždycky krávopes. Hodí se to pro určité účely, třeba tiráků, ale dělat z toho sportovní auto, to bude náročné. Ale na druhou stranu musím uznat, že se pár závodních hybridů celkem slušně prosazuje, jenomže tam nebude tříválec. Lepší by bylo, kdyby z toho udělali elektriku s extenderem, tedy trochu odlišný poměr výkonu na elektriku/benzín.

0/0
19.7.2014 19:16

T72o40m89a53s 58F31o17j39t57i46k 3759293544579

Stejně je to Lexus

0/0
11.7.2014 12:02

D64a67n82i40e20l 23K89r62o33n14e96r 7614984166977

Tipnu si, ze pro drtivou vetsinu z tech, kdo si to auto koupi, bude nejdulezitejsi ta frajerina.  Auto s nizkou spotrebou to neni, prakticke taky ne, pravou sportovni jizdu s nim taky nezazijete. Takze zustava extravagantni vzhled a exkluzivita...

+5/−1
11.7.2014 10:29

S36v32a78t96o92p23l19u31k 46S60i53l87n40ý 4202596459808

Ano, dobrý pocit z něčeho výjimečného ;-)

+1/−2
11.7.2014 11:35

A60n86d43r22e54j 40O84l54e83k58s50a 3375301547331

Samozřejmě. Auto se kupuje srdcem (za podmínky plný peněženky) a tohle je parádní kousek špičkový techniky a dyzajnu.

+3/−1
11.7.2014 11:55

R54a39d50e47k 48V95i74n60š 2700543721

Tohle je krásný příklad auta, které se kupuje čímkoliv, jen ne srdcem...technika špičková rozhodně není, design je pouťovka.

0/−4
11.7.2014 12:05

A18n73d62r45e74j 91O92l47e25k28s55a 3215921197331

No tak tomu říkám subjektivní názor jak noha. Mám přesně opačný :-)

+2/−1
11.7.2014 13:40

V66l18a67d35i71m95í33r 33C43e16c65h 8292946421215

Muze byt.  Ale fakt tam nevidim nic proc ho koupit krome touhy se odlisovat a ukazat zena to mam..(nic proti tomu i to muze byt pro nekoho legitimni duvod)

0/0
11.7.2014 13:56

K90a67r61e82l 85V21a46c19h95u14t 9613372609853

Zpředu líbí;-), zboku líbí;-), zevnitř líbí;-) - ale zezadu NELÍBÍ !!! ...... :-/!!

A to tak, že dost zásadně!  - Njn... nic asi nemůže být DOKONALÉ.

0/0
11.7.2014 9:58

S38v21a94t35o55p85l50u92k 62S85i47l45n77ý 4382226419858

Viídš, a mně se zrovna zezadu líbí nejvíc ;-)

0/0
11.7.2014 11:34

T37o27m30á84š 43Z30e34m57a49n 3795958304255

Bych koupil raději Subaru/Toyotu BRZ a měl bych nižší spotřebu a vyšší zábavu při daleko vyšší spolehlivosti.

A mohl bych si koupit 2 do zásoby...

+4/0
11.7.2014 9:30

V75l90a70d94i81m29í36r 18C98e16c65h 8142266671305

Asi tak.  I kdyz bych zvazil zda nepriplatit par set tisic  za STI..hlavne s ohledem na stav nasich silnic...asi 2x jsem v tom jel....skoda ze nakonec nebude convertible verze BRZ/GT 86 :-((( to me kluci japonsky zklamali..(i kdyz chapu proste to nefungovalo)

0/0
11.7.2014 9:55
Foto

M98i73c10h41a66l 91B30r51e32š67k18o35v61e15c 4301388114236

A já se ptám proč, opruz s tankováním benzínu a ještě elektrika a trable s předraženou baterkou. K tomu aby to nějak fungovalo pospolu tam navíc bude asi milion kurvítek. Toto je prostě slepá vývojová větev. To na co skutečně čekám a posune automobilismus vpřed, jsou auta na vodík s palivovými články, tedy systém jaký má třeba Honda FCX Clarity (http://autosalon.iprima.cz/honda-fcx-clarity), na ostatní "krámy" zapomeňte.

+5/0
11.7.2014 8:34

S66v64a31t69o85p67l26u58k 65S11i19l30n77ý 4762256189888

Aby ses vůbec někdy dočkal ;-)

+1/0
11.7.2014 9:04

V29l80a32d29i83m18í98r 49C52e58c61h 8272816471115

Asi tak.  Pokud uz clovek za tyhle penize kupuje hracku (nic jineho to neni priznejme si to) tak ne auto s miliony kurvitek.  Krasne je treba nove WRX STI 2015 (mam v planu ke konci roku si jedno dovezt domu :-)), je tam to co clovek potrebuje a na hrani super a taky to zvlada nase silnice vcetne D1 :-)

0/0
11.7.2014 9:10

J45a75n 25M54o63h43y51l40a 6542989749701

To vaše nové WRX Sti bez milionů kurvítek je velmi rychlé, nicméně ten "banzai efekt" se z něj podle většiny recenzí nějak vytratil.

0/0
11.7.2014 9:40

V85l31a58d86i56m83í88r 22C48e80c41h 8432446471605

Doporucuji vyzkouset :-).  Hlavne fakt na nase vozovky nema cenu kupovat supersporty nebo ameriky...pokud Vam tedy nejde o to mit krasne auto v garazi

0/0
11.7.2014 10:00

R85a28d72e10k 14H82o37d82a76ň 9406497911433

Spalovací motor není dost cool, protože je potřeba vytěžit ropu, upravit ropu, rozvést benzín na benzínky a spálit benzín a to je "neekologické".

Elektromotor není dost cool, protože je potřeba vytěžit uhlí, spálit uhlí, rozvést elektřinu dráty, a nabít auto. Ale protože už se nekouří z auta ale z elektrárny, už je to vlastně eko.

Ale vodík, ten je panečku cool. Vytěžíte uhlí, spálíte uhlí, získáte rozvedete elektřinu dráty, pak někde uděláte elektrolýzu, získáte vodík, ten pak rozvezete po "benzinkách" a bude se tankovat. To je panečku eko a cool! :D

0/0
11.7.2014 12:34
Foto

M65i46c79h88a39l 19B34r77e66š36k13o40v35e62c 4221338374446

Tak uhlí máme o "něco" více než ropy - tedy minimálně v ČR, ale hlavně máme jádro a brzy snad i množivé reaktory, které se právě nasazují v Rusku, takže bych to tak zase nehrotil, furt lepší, než chodit pěšky a tlačit trakař.

+1/0
11.7.2014 12:41

J22i29ř97í 14K78o67c80u11r70e81k 6475304145798

Vodík se za

a) zatím vyrábí ze zemního plynu - to fakt raději tankovat CNG

b) účninnost elektrolýzy je prachmizerná, ekologičnost přinejmenším sporná, cena vysoká.

c) skladování vodku je problém: Molekula H2 je tak malá, že praticky neexistuje materiál, kterým by neprošla.

Takže k vyřešení je toho víc než dost ... dost na to, aby čistě bateriová Tesla byla několik let napřed. (i3 se mi teda nelíbí)

Plus fakta: d) na denní dojíždění do 20 km tam a zpět je dnešní bateriový elektromobil naprosto OK, pokud máte vlastní garáž a milion na auto. (TCO ale pořád mluví pro klasiku) e) manipulace s elektro zástrčkou je mnohem bezpečnější než s tlakovou hadicí s vodíkem.

+1/0
11.7.2014 19:59
Foto

M53i48c29h14a25l 94B63r55e18š51k61o49v16e72c 4101528114296

Tak ono to s tím skladováním vodíku asi nebude takový problém - viz video, které jsem zmínil v původním příspěvku. Hlavní problém je zatím vysoká cena palivových článků - to je ovšem jen otázka času a ano máš pravdu, velkovýroba vodíku zatím není to pravé ořechové, ale jak se říká Per aspera ad astra, to se prostě vyřeší.

0/0
11.7.2014 20:18

V64á52c95l37a16v 40F94i97e80d94l29e83r 7243458368716

K tomu skladování vodíku , na elektrárnách kde se vodíkem chladí generátory , se vodík skladuje v bateriovych vozech a v lahvích. A nikam nám neutíká ;-D Jinak s ostatními body souhlasím.

0/0
13.7.2014 0:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.