Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řídili jsme manifest neofuturismu: tříválcový hybridní supersport BMW

BMW i8 je přízračné a v dnešním provozu působí i mezi těmi nejmodernějšími auty jako stroj z budoucnosti. V Miláně, kde jsou na milionová auta zvyklí, na nás pokřikovali kluci na přechodu, chlapi vybíhali od ristretta z kavárny a ostatní na ten tříválcový supersport prostě valili oči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T59o87m34á46š 19J51u25r77e70č97k30a 3773912799443

Když už elektrika tam Mercedes SLS electric, obrovskej výkon 739koní porazí ve sprintu i jeho bráchu SLS AMG black. Ale výdrž baterií furt katastrofa. A upřímně dle mého vkusu je "SLS"ko mnohonásobně hezčí než tento........??? kdo ví co to je.

0/0
17.7.2014 7:12

T38o35m69á25š 73J85u71r88e54č59k63a 3133382849773

Auto které si na něco hraje, ale prostě na to nemá. Jediný supersport co kdy bmw postavilo bylo M1, 850csi by mohl být, ale nebyl. toto je auto do filmů, na natřásání si peříček, jaký já jsem ekolog. I ty nejslabší dnešní supersporty tomuto autu(které vlastně ani neví co je) ujedou i na tři válce.Tady nejde o auto, tady jde o byznis, jak si nějaký šejk toto koupí, aby se mu zlepšila imidž a trochu stoupl v očích ekoteroristů kteří jezdí do práce hummerem, aby mohli zachraňovat stromy.

+3/0
14.7.2014 6:35

P90e67t17r 13M35o36t50y51č17k21a 2832418780199

Homosexuál, co hraje taťku, bude určitě nadšený. Konečně bude mít proč slézt z bicyklu.

+1/−1
13.7.2014 7:46

J93a27n 61S46t58a65r47ý 8407230332405

Nadesignované to je fakt hezky a elegantně, až se nechce věřit že je to z Německa.

+1/0
12.7.2014 14:38

V73á20c42l77a12v 48P88o51t29k56a22n 8659183476647

Jsem nesmírně rád, že BMW vyrazilo ty senilní designéry kteří tam seděli tolik let a celou značku mrvili. x6 a i tento hybrid jsou prostě krásné.

+4/−1
12.7.2014 10:18

R29a40d51e63k 36V37i15n50š 2240463391

X6 je jedno z nejošklivějších aut na planetě...

+9/−1
12.7.2014 23:51

J72o63s74e44f 22K65l68a23t 3839167923381

To autíčko jsem včera viděl a slyšel,dalo by se zamilovat

+1/−1
11.7.2014 22:31

J51a13n 46S76t59a77r51ý 8627340192525

A když už se tak autor rozplývá, třeba nad "skvělým koeficientem Cx=0,26, který  maloval vítr v tunelu", tak třeba běžné korejské auto nižší střední Hyundai Elantra má tuším Cx 0,27 nebo 0,28 a nikdo nad tím neonanuje ;-)

+4/0
11.7.2014 22:13

J24a33n 92S82t59a76r98ý 8747290212425

Jako auto hezký z venku i zevnitř, ale ten článek to má být co? Placená reklama? Vyznání lásky? Milostný dopis? 8-o

+1/−1
11.7.2014 22:02

P34a15v44e35l 28S70o61b70o69t14k50a 5870884

No, když se k těm 170 kW výkonu připojí ještě 15 kW od té elektriky, no to teda musí být odpich.

A kdyby se té zbytečné elektrické zátěže zbavili, to by bylo teprv něco!!

+2/−3
11.7.2014 21:47

P38a27v83e90l 27T31r63ü78b95e63n98e24k11r 7321431182482

15 kW je na zadní nápravě + 96 kW na přední = 111 kW elektro. Čtěte pozorněji.;-)

+1/0
13.7.2014 12:56

T79o74m66á88š 42K75u71c19h88a62ř 3347171348611

Proč tam na férovku nanapíšou místo GT rovnou HTP.. :-P

Nebo je to určeno do Ruska a upadlo jim to P na konci..;-)

0/−1
11.7.2014 20:20

J96i11ř39í 13K63o22c98u59r28e87k 6975254655638

Hmm podivné řešení, tři motory v jednom autě, z toho ale jenom jeden má solidní parametry. Ten vepředu. Vzadu asi nebude Y tříválec, neboli rotax, když to potřebuje vyvažovací elektromotor. A vyvažovací elektromotor?

Nevím, na otázku "Proč?" sám době nějak nedokážu odpovědět "Protože to jde". Což u BMW i3 nenastalo ... teda krom jeho vnějšího vzhledu.

0/0
11.7.2014 20:08

J60a60k80u29b 94F97e94i60f35a63r 7319919326929

Tohle není žádný supersport;-€ Tohle je ekobastard, vhodný tak pro zelené mozky typu Bursíka nebo nějakou poušukanou Hollywoodskou hvězdu.

+4/−3
11.7.2014 15:09

J25a91n 60L25a83k63o48m95ý 7221335285514

Kterej to ovšem natře jak nic i Octavii RS ;-D

+2/0
11.7.2014 18:08

T84o29m23á84š 69Z47e77m76a57n 3635978124245

Ale jen tý v kombíku!;)

0/0
11.7.2014 19:58

J11a67k80u19b 77F87e79i57f60a63r 7169639796739

vy považujete oktávku za supersport? srovnáváte auto za 3 mega s autem za 700tis. A jinak jste ok?

0/−1
12.7.2014 9:32

S80v44a47t75o21p81l26u30k 47S96i36l61n16ý 4892646229168

Ne není. Ale vy jste prohlásil, že i8 není supersport, nicméně srovnejte to s RS a možná hodnocení změníte ;-)

0/−1
12.7.2014 14:56

J23a72k44u35b 13F83e88i57f53a53r 7699499806469

Supersport je podle mě něco co má 400k+, zrychlení 0-100 pod 5s a maximálku aspoň 300km/h.

0/0
13.7.2014 8:50
Foto

R73o87m30a56n 39H59o36r46n95í33k 2465542734951

Udělali by mnohem lépe, kdyby namísto tříhrnku jako pohonnou jednotku použili kupříkladu litrového dvourotorového Wankela. Je ostudou, že původně německý motor vyrábí jen japonská Mazda. Oproti tříhrnku takový motor jednak prakticky nevibruje a jednak je na svůj obsah a kompaktní rozměry velmi výkonný, zvláště pak, když jej plní turbodmychadlo. I zvuk má pěkný, netřeba loudit z repráků syntetický.

+2/0
11.7.2014 13:07

V15l52a53d53i75m73í57r 20C36e14c40h 8622106121335

Opravte me ale myslel jsem ze Wankely Mazda jiz zapichla...

0/0
11.7.2014 13:31

A60n68d90r86e69j 88O64l81e53k19s47a 3205171297891

Zapíchla. Nedaří se u nich snižovat spotřeba.

0/0
11.7.2014 13:46

V81l36a19d41i46m26í49r 38C86e79c44h 8492366611655

Diky za potvrzeni To by me asi u sportaku az tak nevadilo, ale tusim ze byl problem i s zivotnosti motoru...

0/0
11.7.2014 13:49

M51a89r47t80i23n 79Z37u16b63a87t85ý 5626713263663

Spotřeba by tolik nevadila, hlavním důvodem byly emise.

0/0
11.7.2014 14:43

V42l20a93d86i74m53í81r 64C61e96c98h 8132486961325

Tak pravdu jsme meli vsichni :-)

...

When NSU, which was owned by Audi, abandoned the roatary engine due to concerns over fuel efficiency and reliability – and huge warranty claims on the Ro80 saloon – Mazda continued to develop and use the high-revving design in its sports cars, after solving many of the reliability issues.

0/0
11.7.2014 14:53

A17l50e12x25a12n83d31r 31K65o28s64t69k76a 5309526399736

Přijde mi to docela jako škoda, vzhledem k tomu, že neustále vznikají nové materiály, nové technologie.. Npříklad kovsložený z nanotrubiček je mnohem lehčí ale přitom pevnější než celokovový odlitek atd. Je mi líto, že toho wankela zapíchli, protože jízdní vlastnosti má úžasné. A u sporŤáku potažmo supersportu se na spotřebu ani emise nekouká, jde opravdu jen o tu údržbu, potažmo výdrž. (respektive te kdo kupuje káru za 3.5 mega by jí asi koupil za 3.6 s tím, že za 100 tisíc by tam byly předplacené emisní povolenky a nazdar bazar.

0/0
11.7.2014 20:20

J84a14n 25L82a52k37o57m26ý 7541665395404

Já bych to ještě nehanil. Když jsem viděl poprvé i3, tak jsem si myslel, že zešíleli, a že to musí být katastrofa ve všech směrech. No po tom co jsem ho viděl na vlastní oči a pocítil na vlastní zadek, můj názor se otočil o 180 stupňů.

+1/0
11.7.2014 15:51

S21v63a34t32o42p66l29u44k 16S56i88l21n66ý 4642226889488

Tohle je klasické remcání čechů z hospody od piva. Nic pořádně neznají, v ničem pořádně neseděli, ale všechno ví nejlíp ;-)

+1/−1
11.7.2014 17:26

P66e81t18r 68H50a86r93i39p92r76a38s47a90d 79H50a63j11i31č 8213180794647

No jo, když čtu tříválec, tak si vzpomínám na Wartburga. :-) Hybridy, to bude vždycky krávopes. Hodí se to pro určité účely, třeba tiráků, ale dělat z toho sportovní auto, to bude náročné. Ale na druhou stranu musím uznat, že se pár závodních hybridů celkem slušně prosazuje, jenomže tam nebude tříválec. Lepší by bylo, kdyby z toho udělali elektriku s extenderem, tedy trochu odlišný poměr výkonu na elektriku/benzín.

0/0
19.7.2014 19:16

T63o87m26a83s 45F47o42j73t82i85k 3709313244739

Stejně je to Lexus

0/0
11.7.2014 12:02

D61a11n73i72e54l 80K77r65o96n32e97r 7754344576787

Tipnu si, ze pro drtivou vetsinu z tech, kdo si to auto koupi, bude nejdulezitejsi ta frajerina.  Auto s nizkou spotrebou to neni, prakticke taky ne, pravou sportovni jizdu s nim taky nezazijete. Takze zustava extravagantni vzhled a exkluzivita...

+5/−1
11.7.2014 10:29

S47v37a53t11o33p17l35u82k 79S64i79l65n40ý 4752646749468

Ano, dobrý pocit z něčeho výjimečného ;-)

+1/−2
11.7.2014 11:35

A97n72d97r13e98j 22O41l55e17k83s49a 3875401447231

Samozřejmě. Auto se kupuje srdcem (za podmínky plný peněženky) a tohle je parádní kousek špičkový techniky a dyzajnu.

+3/−1
11.7.2014 11:55

R34a48d10e16k 15V51i57n42š 2850453981

Tohle je krásný příklad auta, které se kupuje čímkoliv, jen ne srdcem...technika špičková rozhodně není, design je pouťovka.

0/−4
11.7.2014 12:05

A36n55d18r78e61j 97O20l65e30k27s72a 3385591967191

No tak tomu říkám subjektivní názor jak noha. Mám přesně opačný :-)

+2/−1
11.7.2014 13:40

V87l97a68d34i76m73í23r 31C32e54c39h 8652486891895

Muze byt.  Ale fakt tam nevidim nic proc ho koupit krome touhy se odlisovat a ukazat zena to mam..(nic proti tomu i to muze byt pro nekoho legitimni duvod)

0/0
11.7.2014 13:56

K93a46r15e87l 56V21a37c43h54u89t 9893312559243

Zpředu líbí;-), zboku líbí;-), zevnitř líbí;-) - ale zezadu NELÍBÍ !!! ...... :-/!!

A to tak, že dost zásadně!  - Njn... nic asi nemůže být DOKONALÉ.

0/0
11.7.2014 9:58

S65v23a32t42o91p29l34u87k 55S79i60l45n65ý 4242416569198

Viídš, a mně se zrovna zezadu líbí nejvíc ;-)

0/0
11.7.2014 11:34

T62o53m91á83š 27Z48e68m75a62n 3725428544125

Bych koupil raději Subaru/Toyotu BRZ a měl bych nižší spotřebu a vyšší zábavu při daleko vyšší spolehlivosti.

A mohl bych si koupit 2 do zásoby...

+4/0
11.7.2014 9:30

V44l80a92d95i44m97í58r 14C12e33c75h 8612896941355

Asi tak.  I kdyz bych zvazil zda nepriplatit par set tisic  za STI..hlavne s ohledem na stav nasich silnic...asi 2x jsem v tom jel....skoda ze nakonec nebude convertible verze BRZ/GT 86 :-((( to me kluci japonsky zklamali..(i kdyz chapu proste to nefungovalo)

0/0
11.7.2014 9:55
Foto

M12i29c53h25a16l 30B24r67e81š80k20o21v87e60c 4981338894886

A já se ptám proč, opruz s tankováním benzínu a ještě elektrika a trable s předraženou baterkou. K tomu aby to nějak fungovalo pospolu tam navíc bude asi milion kurvítek. Toto je prostě slepá vývojová větev. To na co skutečně čekám a posune automobilismus vpřed, jsou auta na vodík s palivovými články, tedy systém jaký má třeba Honda FCX Clarity (http://autosalon.iprima.cz/honda-fcx-clarity), na ostatní "krámy" zapomeňte.

+5/0
11.7.2014 8:34

S96v74a57t22o89p61l51u61k 83S60i34l47n67ý 4212286539178

Aby ses vůbec někdy dočkal ;-)

+1/0
11.7.2014 9:04

V79l90a31d43i23m82í81r 68C16e55c11h 8822566891435

Asi tak.  Pokud uz clovek za tyhle penize kupuje hracku (nic jineho to neni priznejme si to) tak ne auto s miliony kurvitek.  Krasne je treba nove WRX STI 2015 (mam v planu ke konci roku si jedno dovezt domu :-)), je tam to co clovek potrebuje a na hrani super a taky to zvlada nase silnice vcetne D1 :-)

0/0
11.7.2014 9:10

J23a19n 38M20o73h76y80l84a 6132879759161

To vaše nové WRX Sti bez milionů kurvítek je velmi rychlé, nicméně ten "banzai efekt" se z něj podle většiny recenzí nějak vytratil.

0/0
11.7.2014 9:40

V86l90a59d76i97m14í77r 39C27e44c87h 8242286671785

Doporucuji vyzkouset :-).  Hlavne fakt na nase vozovky nema cenu kupovat supersporty nebo ameriky...pokud Vam tedy nejde o to mit krasne auto v garazi

0/0
11.7.2014 10:00

R76a52d23e50k 19H82o52d61a64ň 9336517471293

Spalovací motor není dost cool, protože je potřeba vytěžit ropu, upravit ropu, rozvést benzín na benzínky a spálit benzín a to je "neekologické".

Elektromotor není dost cool, protože je potřeba vytěžit uhlí, spálit uhlí, rozvést elektřinu dráty, a nabít auto. Ale protože už se nekouří z auta ale z elektrárny, už je to vlastně eko.

Ale vodík, ten je panečku cool. Vytěžíte uhlí, spálíte uhlí, získáte rozvedete elektřinu dráty, pak někde uděláte elektrolýzu, získáte vodík, ten pak rozvezete po "benzinkách" a bude se tankovat. To je panečku eko a cool! :D

0/0
11.7.2014 12:34
Foto

M88i41c54h45a18l 15B52r51e70š66k85o63v87e21c 4651698954866

Tak uhlí máme o "něco" více než ropy - tedy minimálně v ČR, ale hlavně máme jádro a brzy snad i množivé reaktory, které se právě nasazují v Rusku, takže bych to tak zase nehrotil, furt lepší, než chodit pěšky a tlačit trakař.

+1/0
11.7.2014 12:41

J10i90ř34í 28K30o78c45u38r86e97k 6585144415888

Vodík se za

a) zatím vyrábí ze zemního plynu - to fakt raději tankovat CNG

b) účninnost elektrolýzy je prachmizerná, ekologičnost přinejmenším sporná, cena vysoká.

c) skladování vodku je problém: Molekula H2 je tak malá, že praticky neexistuje materiál, kterým by neprošla.

Takže k vyřešení je toho víc než dost ... dost na to, aby čistě bateriová Tesla byla několik let napřed. (i3 se mi teda nelíbí)

Plus fakta: d) na denní dojíždění do 20 km tam a zpět je dnešní bateriový elektromobil naprosto OK, pokud máte vlastní garáž a milion na auto. (TCO ale pořád mluví pro klasiku) e) manipulace s elektro zástrčkou je mnohem bezpečnější než s tlakovou hadicí s vodíkem.

+1/0
11.7.2014 19:59
Foto

M98i34c86h55a76l 11B59r40e56š22k16o56v35e49c 4281588334416

Tak ono to s tím skladováním vodíku asi nebude takový problém - viz video, které jsem zmínil v původním příspěvku. Hlavní problém je zatím vysoká cena palivových článků - to je ovšem jen otázka času a ano máš pravdu, velkovýroba vodíku zatím není to pravé ořechové, ale jak se říká Per aspera ad astra, to se prostě vyřeší.

0/0
11.7.2014 20:18

V84á87c23l60a31v 40F37i23e55d19l79e65r 7953938648366

K tomu skladování vodíku , na elektrárnách kde se vodíkem chladí generátory , se vodík skladuje v bateriovych vozech a v lahvích. A nikam nám neutíká ;-D Jinak s ostatními body souhlasím.

0/0
13.7.2014 0:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.