Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Brazílii nevládnou Němci jen fotbalu. Parádní kupé záviděla i Evropa

Zatímco Evropa je kolébkou automobilismu jako takového, Brazílie, nejlidnatější stát Jižní Ameriky, je domovem mnoha zvláštních aut, která se za hranicemi této země často nikdy neprodávala. A překvapivě je mezi nimi dost sporťáků. Třeba nádherné kupé Volkswagenu, které záviděli i v Evropě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P93e49t68r 26N17ě70m40e50č43e51k 1862794122753

Ten Troller mi přijde jako dost špatně "pajcnutej" Jeep Wrangler....Rv

0/0
16.7.2014 7:55

A66l72e78x 73Š62t41a88j24n30e63r 7511664385573

To uno je pěknej humus.

0/0
14.7.2014 22:12

T90o95m56á94š 24J10u57r92e91č16k31a 3443332579163

Krom toho fauvéčka je ten výběr pěknej hnus

0/0
15.7.2014 9:34


P33a60v35e58l 25K17r81e65u37z24i12g28e79r 7284150730499

Evropské a japonské automobilky vyrábí pro brazilský trh přímo v Brazílii, a to kvůli vysokým dovozním clům v podstatě na všechno. Kvůli ochranářské strategii ale chybí nejen v automobilovém sektoru dostatečná konkurence, což vede zákonitě ke snížení kvality (a zvýšení ceny). Bratranec jezdil v Sao Paulu modelem VW Fox, který měl tak tenké plechy, že bych se v tom rozhodně nechtěl nabourat. Navíc interiéry vypadají taky hodně levně. Jediná automobilka, která si v Brazílii jakž takž drží kvalitu, je Toyota. Jezdil jsem tam Hiluxem a zážitek v podstatě evropský (resp. japonský). Ale taky tam ten Hilux stojí o třetinu víc jak u nás. Překvapilo mě, že se tam ještě v roce 2008 (a nejspíš i později) vyráběla designově zastaralá auta typu Fiatu Palio. A ten Haggar - Brazilci si prostě potrpí na dvoumístné pickupy, i když je to hrozně nepraktické. V Peru zase bylo možné ještě před pěti lety za hubičku koupit americkou klasiku - cadillacy z 50. let, mustangy a camara ze šedesátých. Lidi netušili, jaké mají v garážích poklady, hromadně se toho zbavovali a kupovali tuhle lacinou evropskou šeď. Jen aby měli nové auto.

+2/0
14.7.2014 18:16
Foto

M41i81r59o47s94l91a65v 11S27t72e80i71n52e28r 1175415188953

Co je poklad, je dost subjektivní. 1972 jsem měl Ford Taunus coupé, dvoudveřový sporťák z Kolína /Rýnem, s motorem 1600 ccm a 72 HP. Víněno červený, hezký na pohled, ale třeba na cestě na Jadran se mi ulomil výfuk přímo na motoru. Takže jsem tenkrát toho německého jakoby- Mustanga ještě rád vyměnil za Mercedesa 220/8. Předtím jsem měl i Forda 2,3 M, olízané vajíčko- kombi, ale ten rezavěl už na prospektu. Dnes jsem rád, že mám malou Škodovku Yeti, hadimrška jí říkám. Projede všude a za třetinu spotřeby těch vaších "pokladů".

+2/0
14.7.2014 20:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.